Jump to content

Caluti Mai Multi


Claudiu_2
 Share

Postare recomandată

Salutare!

 

In legatura cu tuning la 1.8 ABS.

Eu am Mk2 GL US version, motor initial cod RV de 105Cai (de fapt identic cu PF la european) digifant II 1.8 8 valve. 

Proprietarul anterior a reusit sa sparga blocul si a schimbat-o cu una ABS de Mk3, pastrand admisia, injectia, distribuitorul, clapeta, Ecu si chiulasa. La mine merge ok, deja am mers cu ea 2000 mile si e ok. Am condus si ABS, diferenta e destul de mare, insa nu in felul cum o imagineaza multi - ABS e motor cu cuplu mare la turatii mici, e plact la condus zilnic. ABS cu mpi si digifart are o caracteristica ciudata, sa zic asa - de la 1500 pana la 2500 trage binisor, de acolo parca aze o ezitare, trage mediocru (dar mai slab ca ABS-ul) pana la 3500-3700, unde deodata de parca ar avea turbina, se trezeste la viata si trage tare pana la limitarea de 6400.

Probabil ca mai trebuie reglat ca lumea avansul (digi e cam fitzos la reglaj avans - trebuie +6 grade la 2500 rpm, cu senzor temperatura deconectat, accelerat de 3 ori peste 2500 si lasat la ralanti sa stearga memoria, setat avans legat inapoi turat 3 ori iarasi - deci un cosmar sa explici la mecanici treaba asta, ei mi l-au reglat la " semn"  - de fapt era la 0grade pe 2500 rpm, de unde am reglat eu urechiometric)

Apropos - volant de ABS are 2 semne?  (0 grade si 6?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    24

  • adyre

    21

  • szrobik

    18

  • adrianviperdodge2012

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

sal am si eu o intrebare nu stiu cat de adecvata dar indraznesc si aceea e ca dac pe un motor de 1,4benzina as putea adauga turbo? sau ce altcva pentru mai multa putere multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate monta turbo pe orice, chiar si pe drujba, doar ca o sa implice schimbarea/modificare a multor piese interne (pistoane mai puternice, biele, vilbrochen, ) decomprimare, alt ambreiaj, planetare, etc 

Iesi mai ieftin cu un schimb complet de motor - slava Domnului, la mk3 ai o paleta impresionanta de motoare. (1,6 75 cp, 1,6 101 cp, 1,8 de 75, 90 cp, 2,0 de 115 si 150 cp, vr6, etc)

Daca ai fi avut AEX (inj multipunct) ,  pastreai blocul si pui piese (pistoane, si chiulasa, injectie si ECU) de la Polo 1,4 16V AUB si ai avea 100 Cp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scaderea de putere de la ce poate fi?


trebuie reglat avansul?


ca la 2000 in a 5-a nu mai am 80 km/h ci aproximativ 76-78 iar la 3000 la fel nu am 110 km/h ci cu vreo 2-3 km mai putin , la 4000 am vazut ca se mentine cum era viteza de 150 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inainte aveai viteza mai mare la acelasi turatie??? 

Sunt 2 posibilitati - ori iti indica eronat din oarecare cauza turometrul\vitezometrul sau initial n-ai observat exact viteza\turatie, (Sau cineva seara in parcare pe secret ti-a schimbat cutia.. :D )

Nu are cum sa varieze  turatia la acelasi viteza sau invers, doar daca se schimba trasnsmisia/patineaza ambreiajul/indicator eronat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte in treapta a 5-a la 2000 de turatii aveam fix 80 , iar la 3000 aveam fix 110.curelele sunt schimbate toate , de ambreiaj nu stiu ce sa zic...insa nu cred ca patineaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am un golf 3 gti 2.0 benzina 116 cai. Am auzit o poveste de la cineva care a avut acelasi motor si l-a dus din cip la 150 cai(ca pe cel in 16V). E posibil asa ceva sau e doar mit? Si cam cat ar costa ? Era interesant ca zicea si ca la un mers normal avea consumul mai mic decat inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa am zis si eu, din cip cati caluti poate primii ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o aspirată nu cred că merge mai mult de 10 măgăruşi în plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu merita atunci. Alte mici modificari ar fi toba(pe care o am) si filtru sport eventual. Peste astea deja discutam de modificari majore(si implicit costisitoare) deci nu merita :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un soft bun , o evacuare buna inox cap coada , un filtru bun nu la 40 lei , poate dupa toate astea o sa ai vreo 10 caluti in plus :) .... spor...e mai greu la motoru aspirat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!