Jump to content

Caluti Mai Multi


Claudiu_2
 Share

Postare recomandată

adrianviperdodge2012

:icon_cry: uddu,eu vorbeam serios,spune-mi te rog daca vorbesti serios :unsure: ,eu sunt dispus ca cumpar componente,costa bani,una alta,deci nu e gluma,sper sa nu te superi pe mine,dar din postul tau,am impresia ca ai spus-o la misto :icon_redface: .scuzati probabila frustrare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 286
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • v@sy

    24

  • adyre

    21

  • szrobik

    18

  • adrianviperdodge2012

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

nu fac misto, eu am un vento de 75cp, chiulasa si pistoanele le-am schimbat,la fel si sistemul de injectie, am pus digifant2 de pe un golf2 gti,tu pistoanele nu are rost sa le schimbi, ca si forma ,raport de comprimare sunt la fel. incerc maine sa pun poze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

recomand schimbare de motor... pana investesti in diverse tuning-uri dupa ureche... mai bine schimbi motorul. asa am procedat si eu de la 1.4 60 cp. la 1.6 100 cp. a meritat fiecare banut. insa... vreau mai mult. momentan am trecut la un alt proiect cu motor de 1.8 gl, cu rapoarte lungi ale cutiei de viteza, fata de un gt... care fara ezitare are alt demaraj. insa la consum ... sunt net superior gt-ului. de aici si diferenta intre 1.8 90 gt si gl, difera cutia de viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motor 1.8 cod ABS,echipare GL, cod cutie CHB.Este acelasi cod de cutie ca si pe gt-ul colegului GTI_85

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cum se explica al meu 1.8 90 cp gl la 100 km/h are 2800 rpm si gt-ul are 3100 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Nu ai cum sa ai turatia aia la GT,eu cu a 2a ating 90kmh si in a 3a la 100kmh are in jur de 2600-2700,nu ajunge la linia de 3000RPM.Te-ai gandit ca poate Gt-ul urca mai multe ture decat Gl-ul?adica al meu este GT si merge pana la 6350PRM turat,GL-ul nu stiu pana unde merge dus.

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai vrut sa zici ca in viteza a 5a, nu a3a.In a5a, 100kmh la golf am ~2900, iar la 3000rpm ~ 105kmh,3400rpm -120kmh, 4000rpm - 140kmh

Ambele motoare au acelasi cod, ABS.M-am uitat pe sticker-ul din portbagaj si asa era trecut codul CHB, codul cutiei.Am atasat 2 poze ca sa se vada diferenta de turatii la 100kmh, treapta a3a.

1.8Gt tot CHB are codul de cutie?

post-9672-0-15422600-1345638721_thumb.jp

post-9672-0-96009000-1345638738_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Gt-ul are tot CHB la C.V.

in al doilea rand,iti spun sigur un lucru:la 90 kmh in treapta a 2a(a doua) la 6300-6400RPM imi afiseaza bine ,nu vorbeam nici de treapta a 5a si nici a 3a,de proba am luat azi un prieten si a mers in fata mea(are un Golf 5 din 2006) stock ,nu a schimbat macar un bec la el,tot ce a facut a facut in reprezentanta,deci nu are nimic modificat la ceasuri sa ii arate gresit si lui,si mam sincronizat cu el,eu in treapta a 2a la 6300RPM aveam undeva la 88-90kmh.Repet ,cutia tot CHB.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am referit la faptul ca la 100kmh in treapta a3a nu poti sa ai doar 2600-2700rpm.Nici eu nu am aflat de la ce provin aceste diferente kmh/turartii la cele doua variante de chipare desi au acelasi motor si aceeasi cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Cine stie ce magie au motoarele astea :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia de gt are primele 3 trepte mai scurte decat alte echipari cu motoare de 1.8...si din cate stiu,eu am codul 2e pt cutie,citit pe stickerul din portbagaj.e posibil sa ai alta cutie pe masina,si sa nu sti,adica sa fi fost schimbata de propietarul anterior?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost acum si m-am uitat pe stickerul din portbagaj, codul fiind CHB.Diferente, dupa cum se vede si in poza, doar la turatii inalte sunt de ~ 200rpm.

In alta ordine de idei: viteza a3a 60kmh~3000rpm, la 80kmh ~4000rpm; viteza a4a 60kmh~2000rpm, 80kmh~3000rpm, viteza a5a 70kmh~2000rpm, 80kmh~2200-2300rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Nu vreau sa par tampit,dar turatiile de care vorbiti voi sunt prea mari,eu am turatie mica la viteza mare in comparatie cu ce spuneti voi :ninja:.

v@sy-la 60kmh,in treapta a 3-a am 2700RPM de exemplu, si lista poate continua.

Modificat de adrianviperdodge2012
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am facut comparatie mai demult cu colegul GTI_85, el avand echipare GT ,iar turatiile difereau putin, desi avem acelasi cod la cutie.Pe vremurile astea este buna o cutie cu rapoarte cat mai lungi pt consum mic.Si cu asta ar trebui sa revenim la subiectul topicului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

stie cineva daca pui axa de 2.0 8v pe 1.8 8v daca e vreo diferenta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

da,nu se potriveste:(am vrut si eu sa fac acceasi schimbare),dar daca vrei sa scoti putere din ax,nu axe**,dute si cumpara unul din dezmembrari de pe un golf 2 ,tot 1.8 dar cu 125 cp.NU INTELEG,pe GOLF 2 si golf 4,audi a4,a3,etc motoarele de 1.8 au fost de 125Cp si 125+iar NUMAI PE GOLF 3 au fost de 75 cp si 90.nu le vad sensul.cumpara un ax de pe un g2,1.8 si o sa creasca puterea de la 90>112~113cp sau de la 75>90~cp.

numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe mk2 au fost de 90 cp (monopunct), 107 (digifant), 112 (k-jetronic), 129 (16v) , 139 (16v) , 160 (8v compres), 210 cp (16v compres). Daca ai folosit un ax, probabil ai luat de la 8V, deci de la primele 3 enumerate de mine.

ps: si mai sunt cateva : de 85 CP, 98, 105 .... deci sunt o multime de motoare. De la care ai folosit ? cum ai determinat puterea ?

Modificat de GTI_85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin schimbarea axului poate creste putin puterea motorului ,dar nu se simte diferenta ,ca sa ai puterea unui gti iti trebuie tot sistemul ,nu doar axu

Modificat de uddu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

daca nu ma insel,era vorba de cca 125cp,cred ca e de cel de 16V,129cp,daca spui ca e exacta cifra.Un sfat as avea,nu luati piese interne sau de motor de la unul comprimat,are putere mai mare decat cel stock,dar durata de viata este considerabil mai mica.Legat de putere,au fost efectuate teste pe standuri specializate ,numite Dyno

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Man, 16v inseamna 2 axe cu came, 8v inseamna un singur ax. Cred ca stim cu totii ce inseamna dyno... Credeam ca vorbesti in cunostinta de cauza, ca stii exact care tip de motor e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare, am si eu o problema. Am vazut ca aici sunt mai multi posesori de golf 3. In urma cu 4 luni am cumparat un golf 3 1996, 1,6 AEK de 74 kw (101 cp). Dotarile nu cred ca intra in discutie, ce stiu despre ea este ca a fost fabricata in spania si rulata pana in 2011. Se limiteaza la 5000rpm !!! Cand am cumparat masina vanzxatorul mi-a spus despre acest lucru invocand ca este un limitator pus din fabrica sa nu uzezi motorul repede, In iarna ca tot romanul am iesit prin parcarile acoperite cu zapada si am inceput sa ma invart haotic cu ea, dupa 5-10 min am constatat ca nu se mai limiteaza in 5000 rpm ci poate merge pana in 6500rpm, Pana acasa m-am  bucurat de acest lucru dar a doua zi se limita tot la 5000 rpm. Eu zic ca este o problema pentru ca un limitator electronic nu iesea el asa tam-nesam ca aveam eu chef sa-i omor putin acuzineti si pistoanele. Specific ca am schimbat toate consumabilele de la bujii pana la filtru de benzina. Cine are idee si poate sa ma ajute cu acest limitator sunt dispus sa achit si o suma contra cost. Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catalin486@yahoo.com este adresa de mail  pe care astept o sugestie sau pe cineva care vrea sa intervina

Modificat de catalin486
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu o noua informatie ! am stat de vb mai devreme cu cativa impatimiti ai masinilor puternice (de peste 200 martzoage) si mi-au recomandat un regulator de presiune (cel mic ai alb-argintiu, este montat in partea stanga a rampei de injectoare) de 4 bari. se gaseste pt motoarele de 2,8 vr6 sau 2,9 sau 2,8 de pe bmw. Sau se poate cumpara nou de la magazin numai ca este in jur de 120-150 roni. Ce face el ? pompa stock a masini baga 4 bari constant iar un regulator standard pe oricare din variantele injectie multipunct admite doar 3 bari(restul de combustibil il trimite inapoi in rezervor). Prin urmare daca este schimbat regulatorul va permite introducerea a 4 bari in injectoare si se va putea urca la o turatie maxima. (Consumul nu ar trebui afectat decat daca este calcata pe coada) in zilele ce urmeaza am sa-mi iau un regulator de 4 bari si am sa vin cu detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update la ce am postat  mai devreme. Pentru a obtine o putere maxima din motoarele aspirate cu injectie multipunc orice capacitate ar trebui  sa urmati lista urmatoare. pretul nu ar trebui sa  fie mai mare de 500 ron. 1. montarea unui filtru sport  (orice natie, de preferat un k&n) 2. curatarea admisiei si a clapetei de aer (pentru a functiona in regim normal) 3. scoaterea catalizatorului (prin taiere si montarea unei tevi in locul acestuia, in cazul in care este nevoie sa poata fi montat la loc) 4. schimbarea regulatorului de benzina de pe rampa de injectoare cu unul de vr6 sau bmw 2,8 l (sunt identice) pentru a putea permite pompei de benzina sa bage 4 bari adica puterea ei maxima. (pe net se gasesc undeva la 60 euro regulatoare noi, reglabile de la 0-10 bari ). Despre consum nu stiu ce sa zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Iti pot povesti eu de consum,cu pompa de 2.8 ,mananca "doar"17%-18% in afara orasului ,in oras undeva la 23-24%.Checks fun?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!