Jump to content

Curatarea Turbinei - Motoare Tdi


WRC
 Share

Postare recomandată

Cum doresti tu, la mine sa anulez egr-ul nu a fost nevoie decat de garnitura din cupru plina , nu stiu daca la tine mai este nevoie de altceva ?  Cat despre curatat geometria si toate cele ,pacat cred ca poti face fara probleme ( bineinteles daca stii ca ai timp si multa rabdare)   , daca vrei ceva informatii cere-le fara probleme , mult succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu vrei sa dai si egr-ul jos sa pui acel tub in locul  lui?  Eu nu l-am dat jos , am pus doar garnitura din cupru plina sa anulez egr-ul , faci tu o garnitura din cupru putin mai gros , si o pui  asta daca vrei sa nu mai dai banii pe garnitura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri


Vreau sa-l elimin de tot, sa nu mai existe fizic egr pe masina, si sa-l inlocuies cu acea teava care se monteaza usor, si e si mai estetic. Treaba e ca la golf 5 totul e mult mai aglomerat in compartimentul motor decat la golf 4. Si sa schimbe un nenorocit de termostat a fost mult mai mult de munca decat la golf 4, am fost langa ambele masini cand le-au schimbat. Totul este inghesuit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Poate cineva sa-mi recomande un service autorizat RAR si serios, care curata turbina (motor ALH)? de la 120km se simte ca nu mai trage. Patesc asta dupa 1-2 ore de mers. Daca opres motorul si repornesc, problema dispare, dar se aprinde in bord semnul de noxe. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intai fa o diagnoza si vezi ce erori ai.

citeste si pe aici

astia vad ca sunt cu rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, Muale said:

intai fa o diagnoza si vezi ce erori ai.

citeste si pe aici

astia vad ca sunt cu rar

Multumesc pentru rapiditate. Am facut diagnoza deja, asta mi  s-a recomandat de service, sa fac curatere de turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolkswagen
On Wednesday, September 17, 2014 at 22:44, mad_kat a scris:

evident ca nu, doar l-am peticit.

am ales deocamdata varianta asta pentru ca prin diverse locuri an citit ca o geometrie blocata poate afecta si citirea debitmetrului, absorbind mai putin aer prin el.

am vrut sa vad daca e vreo diferenta - si dupa umila mea parere e o inbunatatire.

la fel fata de data trecuta turbina pare mai responsive si vad ca baga presiune mai mare. posibil interventiile pe vacuum si gresarea superficiala sa aiba ceva efect...

zic tampenii? :D

chestia cu gaurica e interesanta, cred ca inteleg si logica insa daca scapa spiralul mai adanc decat trebuie omor piesa de tot ...

Ce si cum se face gaura in MAF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, beidaud said:

Cati km are masina?

223k

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna seara.

Imi poate cineva recomanda de unde sa cumpar o geometrie variabila pentru turbina?

Multumesc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vb cu @ciposde pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Am o mica problema, prezentat in atasament. Turbiosuflanta e schimbata de 1 luna, filtru de ulei si de aer de asemenea. Oare care ar fi cauza ? Trebuie neaparat sa elimin cauza inainte de alta turbosuflanta nu ?

20160727_134550.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă te referi la faptul ca paleta sunt loviți...corpuri străine. Pe unde? ...e greu de zis doar u pori sa vezi ,trebui verificata toată admisia pana la turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate furtunele de la filtru de aer -> Turbo -> Intercooler au fost demontate, curatate si verificate de gauri/crapaturi apoi remontate odata cu montarea turbosuflantei. Poate sa fie epuratorul de vina ? Din cate am inteles, daca nu ajunge aerul aspirat prin filtrul de aer, restul vine din motor prin epurator. Prin epurator vin doar gaze, vapori de ulei care nu contin corpuri care ar putea dauna paletelor...sau gresesc ?

Trebuie sa schimb / verific ceva componenta ? Orice ideie sau experienta trecuta ar putea fi de folos.

Oricum o sa o mai verific in cateva saptamani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   deci u banuiesti ca din motorul tau sar bucati de fier?:P...din epurator vin o parte din gazele scapate pe la semeringurile de supape din urma compresiei.

   doar u poti sa vezi la fata locului pe unde ajung corpuri straine in turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand cineva trebuia sa-mi spuna ca se scrie idee nu ideie...

Nu stiu ce ar fi putut rupe paleta aia asa de tare din moment ce am curatat si pus filtru nou de aer. Am crez ca poate gasesc pe cineva care a mai patit-o ca si mine. Am desfacut cutia filtrului de aer si totul a fost curat in parte superioara a acesteia...semn bun zic. Chiar nu stiu care e baiu, asta in cazul in care persista. Dupa cum am mai zis o sa o mai verific si daca degradarea nu s-a mai accentuat o sa pun ruperea paletei pe seama montarii...ceva corp strain care s-a strecurat pe undeva in momentul montarii si acum nu mai prezinta pericol. Oricum, sper ca acel corp nu a ajuns in motor. 

O sa mai merg asa cu ea pana cand descentrarea o sa fie o problema mai mare si o sa o schimb din nou.

Astept pareri daca mai sunt...???

Merci de raspunsuri Ioan ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
AlexandruDIMA

Buna ziua dragi colegi,

De cateva saptamani ma confrunt cu o problema la masina mea (Audi A4 8E B6 1.9 TDI 131cp AVF 2004 Multritonic).

Dupa ce merg cateva saptamani doar prin oras (Berlin) incep problemele.... Dupa pornirea motorului puterea este limitata( gen limp mode) insa fara a da o eroare....dupa cativa km incepe sa isi revina in proportie de 80%.... in momentul in care incerc sa apas acceleratia pana la podea, cand ajunge la aproximativ 3000 rpm, imi intra in limp mode...

Daca ies pe autostrada la aprox. 120km/h intra in limp mode + eroare P1556- "negative deviation"... merg cam 30-40 km in limp mode iar apoi opresc si repornesc motorul dupa care merge normal pana la 200km/h...

Am atasat si un log in mers(sper sa-l fi facut bine).

Va rog sa-mi spuneti ce ar trebui sa fac in aceasta situatie... Sa incerc sa curat geometria variabila( sau sa o inlocuiesc)... Momentan sunt in Germania cu masina, iar aici au niste preturi la genul asta de operatiuni.... :((

 

Va multumesc.

LOG_BAD3888_2 - Copy.CSV

IMG_20170311_221913_resized_20170312_051843133.jpg

IMG_20170312_162103_resized_20170312_051842885.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lipsa vacuum,geometrie blocata,actuator defect 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si totusi in log ul in mers are suprapresiune....suprapresiunea vine de la geometrie ancrasata

avand in vedere eroarea...posibil sa nu aibe vaccum mereu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AlexandruDIMA

Mersi pentru raspunsurile rapide,

Eroarea apare in momentul in care masina este deja in limp mode si apas acceleratia la podea....

Dupa ce fac ceva km pe autostrada la viteze mari masina trage normal pentru urmatoarele 3-4 saptamani (timp in care merg doar in oras) dupa care incepe iar sa o limiteze la pornire pentru cativa km + limp mode la aprox. 3000 rpm....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact,nu are cum sa ai lipsa vaccum si sa iei limp pe pres pozitiva

curata geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

e normal sa faca asa la mers preponderent oras. Din cand in cand mai da-i o talpa si in oras, dar cel mai sanatos sa o scoti pe autostrada. Poti sa scapi fara curatare, dar sa nu insisti daca iti tot da limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se da jos platoul de la vane?Cand am curatat turbo nu am stiut ca se da si acela jos si m-am chinuit sa-l curat in carcasa.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

trebuia sa observi cele 3 torxuri care il tin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este vorba de acela,cel care ramane pe capac.Nu m-am exprimat cum trebuie.Geometria am dat-o jos,am curatat-o.

Modificat de gaby76
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!