Jump to content

Curatarea Turbinei - Motoare Tdi


WRC
 Share

Postare recomandată

Si ce optiuni am in situatia asta?Sa ma risc si sa iau asa sau sa merg pe dezmembrari?ca de una noua ... nu sunt bani.Cei care reconditioneaza cu ce piese lucreaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta o firma care reconditioneaza turbine la tine in oras.Cere factura si garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut florin,

am intarziat cu log ul in mers,deoarece am comandat o interfata vcsd pe net,sper sa fi facut cum trebuie logul in mers pe canalele 03,10 si 11.  dupa ce le analizezi,poate ma ajuti cu un sfat. amintesc problema , in jurul a 1700 ture se franeaza motorul dupa care merge foarte bine si asta dupa ce am schimbat actuatorul la turbina .. multumesc  anticipat

LOG-01-003-010-011 19jun2014 log in mers ok.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Mizerabil! :D, fa unul in viteza 3, cu pedala la fund de la 1900-4000de ture. sa fii si in legalitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

 

marius,asa am procedat dar cutia este tiptronic si  nu merge pe manual,cand calc pedala la blana,cutia schimba in treapta inferioara,asa ca nu prea stiu cum sa procedez . ce ma sfatuiti ...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

 

am rezolvat,nu se mai franeaza in  mers la o anumita turatie,am schimbat n18, cred ca ele era de vina.am luat pierburg,la 360 ron bucata. multumesc de sfaturi,

 

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut am si eu bora variant 1.9 TDI motor AJM, si azi cand am pornit masina am observat ca se aude un suierat, dupa 1500 rotatii, am facut si un video vreau sa va uitati si sa-mi sppuneti dc e ok acel sunet sau am vreo problema la ea? Mentionez ca nu scoate fum nici alb si nici negru, nu am observat sa aiba pierderi de putere.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te pronunti asupra starii turbinei, dupa cum suna, e ca si cum ai prezice cursul valutar dupa gura babelor din fata scarii.

Fa un log in mers si unul pe BS 11, si posteaza-le aici. Sa vedem valori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bun. M-a lovit si pe mine o chestie de genul asta...

 

Pierdere de putere - fara Limp - insa lesinata rau masina dupa 2000rpm. Insa daca o astept ajunge si la 139kmh :icon_thumleft: in a V-a.

La restart isi revine, dar in scurt timp iar face asa

 

Evident, scos mufa de debitmetru, egr, nici o imbunatatire.

Furtunele de vacuum pe N75 ok

 

Eroarea pe VAG:

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation             P1556 - 35-10 -  -  - Intermittent

Sfatuit cu un coleg de pe aici ce a avut o problema similara - si am incercat sa trag aer pe furtunasul de vacuum si tija actuatorului se misca cam 2mm (atata pot plamanii mei). Cu mana nu se poate misca deloc.

Pentru cei mai cu experienta - "la rece" se poate misca tija (impinge) si cu mana, nu?

Sa imi dau seama daca merita sa mut valva de la EGR in locul N75-ului sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai aceeasi problema cu mine.

se rezolva prin inlocuire actuator. 400 lei.

sau...daca ai nororc si e doar gripata tija isi revine cu niste wd40 si cateva curse fortate (nu stiu daca le poti face fara sa demontezi de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi doar actuatorul ar fi fain. Sa nu fie imbacsite rau palele geometriei inauntru :( Deseara bag WD la greu si incerc sa il fac sa se miste - ori vacuum ori mecanic...

 

Oricum la mine a fost dintr-o data problema si face dupa fiecare repornire - nu din cand in cand...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da, daca iei contactul se duce si apare din nou cand rpm/deschiderea geometriei/lungimea tijei ajung la punctul X.

ai acces la actuator pe sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, cat de cat este acces - suficient sa il misc (daca s-ar putea) cu mana, si sa simt la mana daca se misca cand trag pe furtunul scos din N75...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu iti mai rupi plamanii...in momentul in care pornesti motorul N75 trage actuatorul...deci la relanti tija este trasa...

Scoate furtunul din N75...si cauta o pozitie in care sa il vezi...si dai cu WD40 acolo in timp ce cuplezi/decuplezi furtunasul...ar trebui sa il vezi cum lucreaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, nu stiam ca sta tras actuatorul la relanti. Practic asa vad si daca e N75-ul bun - daca scot furtunul la relanti ar trebui sa fasaie si sa se simta vacuum la deget.

LWR - vad ca esti deja doctor cu actuatorul asta, pe langa ce vorbeam aseara :D

 

Voi cand va vedeti? Poate punem de un workshop :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cate am tras cu el...am tot citit despre el...putem face o intalneala...dar stiti cum e la mine...stiu ce fac azi...maine nu:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation 

Apare mai mereu de la lipsa vacuum, deci poate fi o pierdere de vacuum la stut, poate fi un N75 defect, pot fi furtune de vacuum cu pierdere, poate fi un actuator cu membrana sparta,  dar poate apare si de al o geometrie gripata.

 

Deci cand ai acesta eroare parghia geometriei nu ajunge la surubul limitator, asa ca technica lul LWR are sens, poate chiar ar fi mai bine de scos furtunul inainte de N75 si incercat pe direct si pus un T pe furtun ca sa poti inchide/deschide circuitul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, la vacuum ma gandesc si eu

Furtunele sunt ok - primul lucru verificat. N75 nu am verificat - deseara fac asta, dupa munca - insa parghia capsulei nu se misca la mana, de-asta nu prea cred ca N75-ul e de vina

 

Sa ajunga la limitator, nici gand... O sa verific cum a zis LWR si revin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci LWR a mirosit bine ca poate fi geometria blocata!!

 

Dar atentie mare la deblocarea geometriei fara demontarea turboului deoarece mecanismul  geometriei variabile este destul de sensibil si daca folosesti forta ptr a o debloca poti stramba parghiile la interior si apoi reglajul turbo  devine aproape imposibil!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu o sa dau cu barosul in parghie, evident - o sa dau cu degripant pe exterior pe tija/bolt si o sa incerc deblocarea. Daca nu si nu... asta e...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blocajul este de cele mai multe ori la interior si se poate fi din cauza depunerilor de calamina sau poate  apare datorita ruginei, dar asta in general la masini care stau mult in parcare.

 

Un alt loc unde se poate bloca este acolo unde parghia geometriei intra in turbo, ei bine aici poate aduce ceva degripantul.

 

Ptr blocarea la interior poate aduce ceva daca demontezi  saxofonul si bagi WD-40 la interiorul turboului, dar tine minte prima pornire sa o faci fara saxofon in asa fel sa nu bagi mizerii in catalizator.

 

Caa mai sfanta este demontarea turboului......dar are si anumite riscuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!