Jump to content

Curatarea Turbinei - Motoare Tdi


WRC
 Share

Postare recomandată

croccifixio

Turbina noua isi da drumu cativa km mai tarziu nu imediat mai asteapta nitzel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asap03, nu-mi intra nici inainte in limp mode dupa ce a fost curatata. Adevarul e ca in 4000 rar ajung cu ea :(.

@croccifixio, astept, oricum nu prea am de ales.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si eu la niste baieti in Oradea sa-mi curete Turbo, ca-mi intra in Limp-Mode cand ajungeam la 3000 rpm.

Tu ai spus-o, nu am inventat eu! Daca simti ca masina nu trage cum trebuie, poti face un log in mers sa vezi exact cum lucreaza turbina. Dar la cum arata rotorul ala nu m-as mira sa aiba si alte probleme masinutza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

croccifixio

Asap03 citeste bine tot a spus omul ca a schimbat-o cu una noua

Nrobert nu o rupe de la inceput cu accelerari bruste si altele lasai timp

Modificat de croccifixio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate nu am fost foarte clar, o sa mai explic odata:

-aveam probleme cu turbina, intra in Limp la 3000

-am mers la curatat cu ea, ocazie cu care am facut si pozele de mai sus

-dupa curatare nu mai intra in Limp, mergea ok masina, si nepricepandu-ma am cerut si eu sfaturi legate de rotorul prezentat in poza.

-am schimbat toata turbina cu una noua, si in urma schimbului am zis ca nu simt diferenta remarcabila in performanta

-am facut un log dpar pe loc accelerand in gol, si mi s-a zis ca lucreaza ok.

ce urmeaza:

-am sa fac un log in mers, si daca e in regula, inseamna ca mergea si turbina veche ok, doar ca nu se stie pana cand mai mergea :).

N-am vrut sa creez neintelegeri.

Multumesc pentru ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

La cum arata palele ale e praf turbosuflanta, daca mai ai norocul so o ia si pe ulei faci praf motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune-mi si mie unde ai fost cu ea la oradea? trebuie sa ma duc si eu deoarece al meu turbo si-a dat duhul! :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la un tip care lucreaza la VW, si care de atunci nu mai imi raspunde la telefon :), dar avand in vedere ca mie nu mi-a zis nimic de faptul ca nu arata prea bine turbina, si mi-a zis ca pot sa merg cu ea mult si bine ca nu are nimic, eu nu l-as recomanda. Iti dau PM cu numarul lui, daca totusi vrei sa-l suni :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina de pe ALH ul meu si a dat duhul

cum as putea rezolva in dambovita? la cat ajunge una "noua"

ce varianta ar fi mai buna reconditionare sau second?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu turbo intra in limp mode in rampa Dupa curatare la o saptamana iara limp mode Am fost la tester si pe log in Vag-Com baga numai 1200 mbar Sa fie dusa turbina sau poate fi si alta cauza Mecanicu care a curatat-o a zis ca nu arata f rau avea doar putin ulei curs pe la ax si ceva depuneri de funingine pe palete

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei care, inainte de demontarea turbosuflantei pentru a o curati, vor sa incerce o metoda mai soft puteti incerca aici http://www.innotec.at gasiti la ei un kit "Turbo Clean Set

" pentru curatarea turbosuflantei fara a o demota!

Modificat de tengola
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu probleme cu turbo intra in limp mode in rampa .......

Fa-i un log in mers. In mod sigur e de vina geometria variabila - iti agata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

si-a curatat cineva turbina in Brasov la Turbocar Serv? Daca da, puteti sa postati ceva impresii? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

acum cateva luni am avut deviatie pozitiva si intra in limp pe la 3200

dupa ce am schimbat distributia si uleiul turbina si-a revenit, trage mai bine si nu mai intra in limp. se paote sa-si fi revenit fara a o curata?

problema e ca m-am uitat pe tubulatura egr si am observat ca e ceva ulei pe acolo + pe langa egr se scurge ulei. la pornire si cand o calc iese fum in spate.

ma gadesc sa duc turbina la curatat/reechilibrat geometria. operatiunea de demontare/motare as face-o eu. e greu de dat jos? as curata si egr-ul si evacuarea pana ar fi gata turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Sunt un posesor de VW Passat 2007 , 6 trepte, 140 CP, aprox 160.000 KM, distributia schimbata, care are o problema destul de ciudata cu turbina ( cel putin asta e banuaiala mea si a celor de la service). De la bun incput va spun ca sunt departe de a fi un priceput in mecanica masinilor asa ca va rog sa-mi scuzati exprimarea mai putin tehnica.

Masina se comporta astfel : in afara de suieratul specific turbinei ( care pare sa devina din ce in ce mai puternic si enervant ) se intampla destul de des, in treapta a 2-a pe la 2000 ture si in treapta a 3-a cateodata, ca masina sa nu accelereze uniform. Sa fiu mai explicit, "da in nas" (masina pare ca se ineaca si smuceste destul de puternic) cand incerc sa accelerez mai puternic in treapta a 2-a, iar dupa ce ajunge pe la 2300 ture comportamentul dispare. Precizez ca nu scoate nici un fum negru, nu pierde lichide pe nicaieri doar ca impresia mea este ca nu trage deloc cum ar trebui in trepte inferioare. Pe de alta parte, ce am observat in ultimele zile ploioase ( s-ar putea sa vi se para haios), este ca tot acest comportament dispare cand afara este umezeala ( zi ploioase, apa pe jos etc) si se inteteste cand este cald afara.

Am in plan curatarea/repararea turbinei in scurt timp dar intrebarea mea este: comportamentul descris mai sus ("da in nas") poate fi cauzat tot de turbina?

Multumesc mult pt rabdarea de a citi post-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai pus testerul pe masina? Daca da, ce erori ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am pus ce-i drept acum cateva luni si nu aveam erori, dar suieratul exista. Acum nu am mai pus testerul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comportamentul descris de tine poate fi cauzat de turbina, ca sa fii sigur citeste erorile si fa-i si un log in mers. Mai pot fi si alte cauze cum ar fi furtune sparte, etc. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu 2 nelamuriri:

Am curatat turbina singur + refacut planeitate ( era destul de curata ) dupa montare am observat ca suna mai tare motorul , mai zgomotos, ca si cum as avea vreo fisura la toba. Se putea sa fi dereglat ceva cand am fortat teava tobei la imbinarea pe turbina?

2. Am vazut in schema cu circuitul vacum ca din valva N75 un furtunas merge in carcasa filtrului de aer !? La mine nu exista nici o tevusca pe filtru de aer pt furtunas, se poate sa fie alfel valva/filtru aer?

Am audi A4 B6, 96kw, turbina garrett 17

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca toate suruburile le-ai strans bine, e doar o impresie ca e mai galagios motorul. Sper ca n-ai pus garnitura intre galeria de evacuare si turbina (in mod normal nu este nimic intre).

Mai poti verifica daca nu cumva s-a spart membrana la EGR. Nefunctionarea lui are ca efect un motor mai zgomotos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin te referi la garnitura metalica de se prinde cu 3 suruburi?,te intreb ca eu am o astfel de garnitura. le. m-am lamurit.

Modificat de darin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar nu era garnitura dar eu mai destept :screwy: am pus un strat subtire de silicon rosu(mastic) 1-2mm, la imbinarea turbinei si galerie de evacuare dar la imbinarea tobei cu turbina era o garnitura in forma de triunghi metalica.

Alta observatie ar fi la prima tura cu masina dupa montarea turbinei , dupa oprire am deschis capota si mirosea a ars, a noxe , dar masticul tine teoretic pana la 300grade. Am deja cateva zile cu masina dar nu mai iese fum/mirosuri/gaze capota doar ca suna asa mai naspa masina, parca as avea galerie evacuare si toba sport. Oare sa se fi ars siliconul si sa scape pe acolo ceva ?

Membrana de la egr e buna am verificat-o doar ca intra cam usor furtunul pe stiutz , oare sa traga aer fals pe acolo si daia sa sune?!

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius dac cand turbo devine ros incandescent nu crezi ca trece de 300

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu e vorba deloc de bani , nici macar nu cred ca exista garnitura pt aceasta imbinare cum zicea Cosmin. EU personal recunosc ca nu am avut la Audi aceasta garnitura intre turbo si evacuare,dar cap sec am zis ca poate o mai fi umblat cineva, candva la turbina si o fi uitat/pierdut garnitura si asa am pus masticul . Am zis deh poate nu etanseaza bine fier pe fier . Sincer nu m-am gandit cate grade ar putea atinge turbina , ma gandeam daca motorul are pana in 100 grd turbina sigur nu trece de 300.

Uff, parca vad ca trebuie sa desfac iara turbina si sa curat porcaria aia de mastic .

NU stiu acuma daca se pot numi de unica folosinta garniturile pt ca sunt metalice, cel putin ale mele aratau ca noi fara nici o zgarietura. Atat cea de evacuare cat si cealalta de la blocul motor.

Modificat de pcmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nimic ca ai pus putin mastic , nu se intampla nimic rau, in schimb la garniturile cele metalice de noi au o mica bordura spre centru si la strangere se modeleaza dupa corpul pe care e stransa

de exemplu eu la conducta de recirculare gaze am cumparat alta garnitura noua ca ceea veche dupa demontare scapa si nu mai etansa, am pus silicon si nu tinea datorita temperaturii mari, am cumparat alta garnitura apx 11 lei si a fost ok dar am demontat din nou odata nu prea mai stiu de ce si iti spun ca nu a mai etansat cum trebuia , deci alta si e ok

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!