Jump to content

Stopuri Passat B6


Florin AMARIUCAI
 Share

Postare recomandată

subscriu la cele zise de rZv

unde ? care ? cum ? cat ? :)

...daca ai avea si poze din timpul montajului ar fi super :))

Poze din timpul montajului nu am . Cand mai facem un set poate reusesc sa fac si niste poze . Cat despre detalii........ se fac destul de greu , spatiul este f mic , trebuie desfacute stopurile cu atentie mare altfel se sparg.

Alte detalii nu stiu ce sa va zic , intrebati si voi ce anume vreti sa stiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai...

1. Cat timp ti-a luat sa le faci?

2. Ai avut probleme cu conectarea lor la partea electrica?

3. Trebuie adaugata vreo siguranta in plus sau totul functioneaza "plug'n play"?

4. Led-urile folosite sunt aceleasi led-uri pe care le are si stopul din exterior sau sunt ceva asemanator?

5. La ce suma (fara manopera - daca ai facut-o tu) s-a ridicat intreaga operatiune, inclusiv montat/demontat stopuri?

6. Daca tot te-ai chinuit sa le faci pe ale tale, te-ai gandit la un pret de manopera si pentru alta pereche?

7. Exista vreo diferenta sesizabila ziua, cu stopurile stinse, intre cele stock si cele puse de tine?

8. Ai intampinat ceva probleme cu stopurilor mici (ceata/marsarier)?

9. Stopul facut de tine are doar rolul de stop-pozitie, nu interactioneaza in niciun fel la achtionarea franei, nu?

10. NU NE FACI SI NOUA??? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca timp dureaza 4-6 zile

Conectarea este simpla , nu apar erori sau alte probleme

Nu se adauga nici o siguranta

Nu sunt aceleasi leduri insa aproape identice

......

Diferenta cu ele stinse este extrem de mica sesizabila doar daca te uiti de la 2-3 cm . Ledurile sunt indentice ca forma cu cele originale.

Stopul este pe pozitie insa cred ca este posibil sa se lege si frana insa nu pot promite acum. Trebuie studiata problema :(

Pentru detalii PM

18. Forumul are definita o sectiune speciala dedicata anunturilor de vanzare/cumparare...

Modificat de dm76ro
Te rog nu mai folosi "quote" nejustificat. Foloseste ADDREPLY sau FASTREPLY. Multumesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Elvis is alive.. :offtopic:

@iuly1209 - nu trebuie sa ne amagesti.. ti-am trimis un pm.. :P

daca gasim undeva pe afara.. seturile... ne strangem 3-5 insi sa cumparam? eu ma inscriu singur pe lista!

Regards

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-ar interesa si pe mine. Parca totusi as prefera sa se aprinda numai la franare, nu si ca pozitii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal,

Dar cu lampile de mers inapoi ce ai facut ?

Le-ai desfiintat ?

Nu ar fi fost mai bine sa lasi lampile de mers inapoi in mijloc si unde sunt ledurile puse acum sa pui unele mai puternice care sa mearga cand aprinzi Ceata ?

Spun asta deoarece scuteste niste bani (in sensul ca nu trebuie luata decat lampa din stanga de pe capota portbagajului si nu ambele lampi St. + Dr.) !

Codul ei ar fi urmatorul : "3C5945093C" dar nu sunt sigur .

Si arata cam asa

post-20331-1236002026_thumb.jpg

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar nu a spus nimeni ca trebuie luata toata lampa....doar cele mici de pe portbagaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Dupa 12 ore de munca sustinuta....iata rezultatul...post-10346-1237817202_thumb.jpgpost-10346-1237817226_thumb.jpg[at

tachment=134411:DSC03843.JPG]

post-10346-1237817323_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Detaliaza si tu "procedura" ca suntem multi curios :)

Si in primul rand: Ai desfacut sau nu stopul (dezlipire la cald) ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alooo,Seby,ai pus pozele ca sa ne enervezi :D (glumesc). Detalii te rog :angry:.

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca va place...treaba e ca nu am riscat sa le dezlipesc la cald...mi-a fost frica sa nu le sparg...asa ca am apelat la o metoda mai romaneasca si le-am taiat pe spate, pe interior...am pus ledurile cate 5 in serie si toate gruparile astea in paralel...treaba aiurea e ca apoi a trebuit sa lipesc inapoi partea pe care am taiat-o..aici am cam dat-o in bara ca nu prea a iesit placut ochiului...dar oricum nu se vede ...am facut un montaj cu un LM 317 si un potentiometru ca sa pot astfel regla intensitatea luminii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

arata frumos dar scoate urgent 32 si v6 arata a khici :| parere personala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu...mi le-a pus un prieten la misto si nu am mai apucat sa le scot:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte tare , macar spune tu asa in mare ce e de facut .... sau vrei sa scoti bani din chestia asta ca altii ?

au iesit ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms ms...sincer nu vreau sa scot bani din asta....nu stiu daca m-as mai apuca a doua oara de asa ceva.

Procedura e urmatoarea:

-am taiat cu o freza mica de tot stopurile pe spate, astfel incat sa separ partea aceea care acopera oglinda pt leduri

-initial am vrut sa fol leduri SMD dar era ceva mai complicat sa le pun acolo asa ca am optat pt niste leduri obisnuite, de 5mm,dar cu unghi de vedere 170 grade

-in locurile acelea unde vin puse ledurile am dat cate 2 gauri de 1 mm prin care se baga pinii ledurilor, apoi indoite cu grija piciorusele astfel incat sa stea ledul fix

-se conecteaza cate 5 leduri in serie(pt fiecare stop sunt 4 grupari de astea de cate 5 in serie) apoi toate astea 4 grupari se leaga in paralel

-acum vine partea nasola si anume lipitul partii pe care am taiat-o anterior...aici folositi ce vreti...eu am folosit rasini bison...sper sa tina..

Dupa ce treaba cu stopurile a fost gata...vine partea cu conectarea...eu am luat alimentarea de la becurile de la numar

-sunt 2 variante...--ori folositi un dimmer asa cum am facut eu ca sa puteti regla intensitatea luminii(eu le-am reglat sa lumineze exact cat cele din fabrica)

--ori la fiecare grupare de cate 5 leduri paralel puneti cate o rezistenta de 100 Ohm si legati direct la 12 v...in cazul asta e posibil sa lumineze prea puternic

Acum dupa ce am terminat m-am gandit ca nu ar fi rau sa pun undeva mai la indemana potentiometrul sau sa fac cumva sa am 2 stadii de iluminare....unul cum e acum, sa fie cat cele din fabrica...si inca unul in conditii de ceata sa le pot lasa sa lumineze la capacitatea lor maxima

Tin sa precizez ca metoda folosita de mine pt treaba asta nu a fost facuta in cea mai inginereasca maniera...dar pana la urma conteaza rezultatul...si eu cred ca a iesit bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari Seby, abia astept sa iasa din garantie sa o operez si eu pe becuri :P Cat te-au costat per total piesele, asta asa sa facem o comparatie cu niste stopuri cumparate de-a gata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai un total cu aproximatie...maxim 100ron.....Asta a fost si motivul pt care nu am vrut sa cumpar de la cineva de aici de pe forum care vindea intr-un post mai sus...pretul mult prea mare, avand in vedere ca treaba asta o puteam face si eu...pentru cei care nu se pricep...cred ca pretul e ok...Dar sa revin la ce am facut eu..... ledurile au costat 57 ron cu tot cu taxe de transport( daca sunteti din bucuresti va ajunge mai ieftin), am luat 8 m de cablu, vreo 5 lei cred, montajul cu potentiometru cu tot cu o cutiuta de plastic in care am pus totul, 10 ron, eu din putin exces de zel am cumparat si 5 m de furtun de ala transparent, prin care am bagat cablul ca sa nu existe riscul sa se intepe sau ceva de genu, cablul si sa faca vreun scurt. plus niste maruntisuri banda de izolat si niste mufe ca sa pot sa mai dau jos de pe masina stopurile in viitor sa nu fiu nevoit sa tai firele.

Modificat de Seby19
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari Seby!

Cred ca o sa ma apuc si eu de treaba dar cred ca o sa umblu si la lampa de marsarier, adica vreau sa se aprinda in ambele parti. Nu stiu ce o sa fac cu ceata dar gasesc eu o solutie.

Partea buna este ca am un stop de rezerva acasa si o sa incerc sa iau ledurile din el :)

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE la mesajul anterior. Practic dubleaza inutil postul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc...la cea de marsarier am vrut sa fac si eu treaba asta sa se aprinda ambele...dar trebuia sa iau sticla aia alba de la alt stop...pe care nu l-am avut din pacate...dar poate pe viitor o sa fac si treaba asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai frumos ar fi sa se aprinda doar stopurile normale si in caz de ceata sa le poti aprinde si pe celelalte doua.

Partea cu marsarierul mi se pare de mare efect, lumineaza mult mai bine 2 becuri decat unul singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se putea si asa dar am vrut eu sa se aprinda pe pozitii...teoretic se pot conecta la ce vrei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc la un singur lucru, ca ar putea deranja daca le folosesti tot timpul. Am in minte pe cei ce merg cu luminile de ceata aprinse tot timpul. Pe de alta parte ai zis ca sunt la fel de puternice ca stopurile standard, deci...n-ar trebui sa se simta vreo diferenta la cel din spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

felicitarii, sa-ti mai dau o idee cum vreau si eu la rindu-mi sa fac, deconecteaza pozitiile de pe ledurile din mijloc adica cele care se aprind atunci cind apesi frina, ca atunci cind is aprinse pozitiile sa arate ca la passat CC rotund, si cele din mijloc sa se aprinda doar la actionarea frinei, ar arata misto asa, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o poza cu ambele montate... post-10346-1238501508_thumb.jpg Cat despre deconectarea ledurilor din interiorul cercurilor..ca sa apara ca la CC...e destul de dificil pt ca circuitul respectiv din stopul original a fost dimensionat pt un anumit nr de leduri....si daca te apuci sa le deconectezi pe cele din interior(asta in cazul in care se poate desi nu cred pt ca sunt SMD cu 2 cipuri daca nu ma insel...) exista riscul sa le busesti pe celelalte sau sa dea vreo eroare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!