Jump to content

Probleme pornire


danrosu
 Share

Postare recomandată

Ai releu alimentare ecu, in rack ul cu relee, sub bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18, 410 si 53 sub bord doar astea 3 sunt, sunt toate bune. Daca e intr-adevar defect ecu motor cu unul din dezmembrari vcds-ul ar trebui sa-l vadă pe diagnoza, nu ? 

256004874_585080112762344_5120481212238539969_n.jpg

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la inlocuire ecu verifica daca are alimentare, sigurante, relee, cablaj, legaturile la masa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, VwAudiGroup said:

18, 410 si 53 sub bord doar astea 3 sunt, sunt toate bune. Daca e intr-adevar defect ecu motor cu unul din dezmembrari vcds-ul ar trebui sa-l vadă pe diagnoza, nu ? 

256004874_585080112762344_5120481212238539969_n.jpg

Da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat unul cu T in coada, al meu e BK la final. E alt soft ? Trebuie musai la fel ?

 

L-am pus asa, dar nu pleaca din cauza imoo, immo e in ceasuri, nu ? Tre sa cumpar immo de la acelasi ecu si porneste, nu? Cheia o pot face cu vcds. asa este?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da immo este in ceasuri si nu trebuie inlocuite, trebuie facuta adaptarea lor dupa noul ecu. Se poate face adaptarea numai cu vcds daca ai codul pin de la ceasurile de pe care sa luat ecu, daca nu ai codul pin ai nevoie si de alt echipament.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, VwAudiGroup said:

L-am pus asa, dar nu pleaca din cauza imoo, immo e in ceasuri, nu ? Tre sa cumpar immo de la acelasi ecu si porneste, nu? Cheia o pot face cu vcds. asa este?

Nu, faci adaptarea noului (second-hand)  ecu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce pin am nevoie ? Doar de pinul din ecu donator sau cel din ceasuri ? Daca am pinul la una din ele pot cu vcds sa le imperechez ?

Includem variant mai simpla, eu am si ceasurile de la masina donatoare, dar au martori in plus ( strop gel si bec ars, se pot dezactiva cu vcds si acestia in caz ca pastrez ceasurile donatoare ? )

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai nevoie de pinul din ceasurile de la msina donatoare si cel din ceasurile de pe masina ta, pinul este format din 4 cifre la care se mai adauga in fata lor un 0 ex: pin extras din ceasuri "1234" iar la adaptare se va introduce "01234".

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

42 minutes ago, VwAudiGroup said:

se pot dezactiva cu vcds si acestia in caz ca pastrez ceasurile donatoare ? )

Sigur ca da. Oricum, gasesti info legat de adaptare etc si la Golf 4, Passat b5, octavia 1. Sunt similare din punct de vedere al imobilizatorului, la acesta generatie

Pune o poza sa vad eticheta de pe ecu.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu(cel defect) e cu BK in coada(a fost ca nu mai e bun, in interior arata normal. nu inteleg cum a cedat), in rest identic. Daca las ceasurile mele si schimb doar ecu, e nevoie doar de pin-ul extras din ceasuri pentru a imperechea noul ecu, corect ? 

Am incercat cu tacho vag, dar imi da eroare.

 

Ceasurile vechi::

Numãr VAG: 6Y1 919 880 B
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V07  
   Codare: 16142

 

Ceasurile noi:::

6Y1 919 870 B codare 22142 VDO V06
 

257702260_853513418655594_7378546118767432463_n.jpg

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza aici damp-urile cesurilor si iti dau eu cele 2 pin-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce sa le extrag ? Nu ma lasa cu vag tacho din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu vag eeprom programmer, e suficient doar sa le citeasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, VwAudiGroup said:

Cu ce sa le extrag ? Nu ma lasa cu vag tacho din pacate.

Asa e ca nu vrei deloc sa citesti?

 

Pacat, ca sunt discutate aceste aspecte de sute de ori, de ani de zile...trebuie doar sa aloci un pic de timp, sa citesti ce tot postam noi....

 

Daca ceasurile sunt vdo, merg citite cu intefete ieftine iar programul pt extragerea pinului, este mentionat mai sus si pe alte zeci de pagini.

 

Procedura de adaptare ai gasit-o ? 

 

Poftim, am cautat-o eu pt tine 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_III_Immobilizer_Swapping_(Instrument_Cluster)

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am citit, dar colegul tau a postat numele programelului dupa ce am pus eu intrebarea. Sa inteleg ca programelul il pot deschide si cu interfata vcds china

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da...de fapt poti incarca dump ul in programel.... fara interfata, pt a afla pinul. Iti trebuie o interfata vag commander, etc...nu merge cu tacho.

 

Nu poti sa citesti dumpul cu vcds ul.

 

Ti-am recomandat sa citesti, deoarece vorbim de o masina de 20 ani vechime, s-au discutat procedurile, sculele, programele de sute de ori... adica ai pe forum tot ce iti trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu programele m-am lamurit, dar nu stiu care vag commander ca sunt multe pe net cu aceeasi denumire. imi poti spune care e cea buna ca sa o cumpar? Nu pot afla doar un pinul noului ecu si sa-l adaptez direct pe masina fara a mai implica ceasurile ( in cazul in care pastrez ceasurile vechi ala masinii) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, VwAudiGroup said:

imi poti spune care e cea buna ca sa o cumpar? Nu pot afla doar un pinul noului ecu si sa-l adaptez direct pe masina fara a mai implica ceasurile ( in cazul in care pastrez ceasurile vechi ala masinii) ?

Eu  utilizez numai interfete originale, nu-ti pot da un sfat legat de o clona...si nici nu cred ca vrei sa platesti xxx euro pe o interfata originala, sa rezolvi aceasta Fabie...

 

ti-am dat mai sus procedura, daca vrei sa faci via OBD, este immo 3 masina, benzina - deci nu alta varianta decat sa scoti ambele pin uri din ceasuri.

 

alta varianta - desfaci ambele ecu, dezlipesti eeprom, citesti eeprom original cu programator si il scrii peste cel de la donator. Lipesti eep scris pe placa la noul ecu. Sa faci back up la ambele, inainte de a incepe operatiunea de scriere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cu ce interfete originale se pot face astfel de interventii fara a se desface ecu motor pe banc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea exista asemenea interfete....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ca au fost IMMO2 ceasurile VDO, dar am extras ambele pinuri( cu kkl 409.1) si am adaptat cu vcds fara probleme si masina a pornit fara nicio eroare.

Happy end :d

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina e fabricata pana in 2001, este immo 2, iti trebuie doar pinul la ceasurile donatoare, pt a efectua adaptarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit si pinul din ceasul vechi pentru a adapta ecu donator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la inlocuire ECU motor, folosesti pin si adaptezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!