Jump to content

Probleme pornire


danrosu
 Share

Postare recomandată

salut,

va cer ajutorul in problema enuntata deoarece am ramas fara nici o solutie :(

problema e destul de simpla ...solutiile sunt mai greu de gasit. masina nu mai porneste. mi se aprind toate becurile alea pe bord, se sting frumos si cand incerc sa demarez, nu se intampla absolut nimic. claxonul nu merge, acul de la benzina nu se ridica (am benzina :P), farurule merg, alarma merge, proiectoarele de ceata merg, becurile din plafoniera se aprind. cand incerc sa pornesc motorul nu se intampla absolut nimic. nu se aude demarorul, si am impresia ca scade intensitatea luminilor de pe bord si a farurilor (insa asta se intampla si inainte).

acum 3 zile am rugat un prieten sa ma ajute cu un pic de curent. a pornit imediat. a doua zi s-a intamplat iarasi groaznicul :angry: am urgat alt prieten sa imi dea curent isna nu de data asta nu a mai pornit. singurul lucru pozitiv pe care l-am remarcat a fost ca acul de la benzina s-a ridicat, si ca functiona claxonul. insa nu a pornit motorul (nici un sunet de la electromotor). la fel, ieri, cu un al 3-lea amic (deja 3 beri datorie).

care ar putea sa fie problema?

bateria, fie ea si consumata, ar fi numai a 2-a problema. insa de ce nu porneste cu curent de la alta baterie ??

e posibil sa fie o problema legata de alarma? sau sa nu imi recunoasca cheile? cum se manifesta un electromotor stricat?

multam anticipat :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba bateria. Monteaza de proba o alta baterie sigur buna in locul celei pe care o ai. Daca dai curent de la alta baterie si bateria montata pe masina ta e in scurt, nu faci altceva decat sa mananci curentul si din bateria cealalta.

Simptomele sunt de baterie complet descarcata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca bateria are sub 10-11 volti nu demareaza asa am patit si eu la fabia.a stat masina 3 luni si s-a descarcat bateria.am pus-o pe redresor si apoi a pornit imediat.daca bateria ta s-a stricat si nu mai tine curent trebuie inlocuita.

cand ii dai curent de la alta baterie .trebuie sa o lasi ceva timp sa primeasca curent si trebuie sa ai si cabluri bune ca sa poata lua curent la ambeperaj mare pentru ca la pornire sunt vreo 2-300 de amperi

Modificat de Spankyro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nush daca bateria e chiar atat de descarcata ...

am avut o problema cu releul de la alternator si mi s-a descarcat bateria. atunci nu mergeau ceasurile de pe bord ..

acu functioneaza totul afara de demaror, claxon si acul de la benzina.

cand pun o alta baterie in paralel se ridica acul de la benzina si functioneaza claxonul. nu si demarorul.

r&d: nu am inlocuit complet bateria ...am pus cablurile peste. intr-adevar ar merita sa desfac bornele de la bateria mea si le leg la ata baterie sigur buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa fie cablurile slabe, si nu vine destul curent prin ele (si ce vine suge bateria goala). ai masurat bateria? Oricum, incearca sa pui o alta baterie, sigur o sa plece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum a spus si xeleeus mai sus eu zic sa verifici bornele , sa le cureti si sa le strangi bine mie de aici imi pare a fi problema.Sa revii cu detalii despre cum s-a rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumes frumos pentru raspunsuri :(

cum bateria pe care o aveam avea 5 ani, am hotarat sa o inlocuiesc. deci m-am dus frumos cu taxi si mi-am cumparat baterie (180 RON). apoi m-am chinuit cam 3 ore sa o montez.

cateva semne s-au vazut imediat. claxonul a inceput sa mearga, acul de la benzina s-a ridicat si martorul de acumultaror statea aprins.

motorul insa tot nu a pornit. ca si zilele trecute nu se auzea nimic din vintrele masinii. a pornit insa impinsa (cred ca am fost impins cam 5 metri si a luat-o).

am facut cu ajutorul unui mecanic o diagnosticare acu vag-com si se pare ca am cea mai misto masina doar ca nu merge :P

omul mi-a zis ca nu prea are ce sa fie de vina decat electromotorul.

acum ...am sunat la avia motors si au zis ca nu repara asa ceva ... si inlocuirea electromotorului ma costa in jur de 10 mil.

unde pot sa imi repar electromotorul? cine a mai avut parte de asa ceva?

aaa ...si da

am curatat bornele si le-am strans bine :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie vazut ce are, tzacane cand dai la cheie? Se aude un clic?sau e mort mort? Daca e mort, probabil e solenoidul bendixul. Nu sunt 100% sigur de tipul alternatorului (magneton sau bosch), dar mare probabilitate sa fie la fel cu cel de felicia 1,3. Eu zic sa il dai jos sa vezi ce e belit,ce cod are, si dup-aia gasim solutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand trebuie vazut ce are, tzacane cand dai la cheie? Se aude un clic?sau e mort mort? Daca e mort, probabil e solenoidul bendixul. Nu sunt 100% sigur de tipul alternatorului (magneton sau bosch), dar mare probabilitate sa fie la fel cu cel de felicia 1,3. Eu zic sa il dai jos sa vezi ce e belit,ce cod are, si dup-aia gasim solutia.

e mort mort

nu se aude nimic

judecand dupa tipul motorului ar trebui sa am acelasi tip de electromotor ca si la masina ta.

maine dimineata vine un mecanic sa il demonteze si sa il repare. nush ce are. ori ce ai spus tu, ori vreun releu si sa nu primeasca curent. ramane de vazut

va spun ce a avut de indata ce am noutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totul era de la un releu de la alarma (electromotorul era foarte bun). s-a inchis circuitul inainte de releul stricat si acum merge totul bine !!! si alarma si masina :ceuameni:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,am si eu o problema cu masina nu mai vrea sa porneasca si cum bateria e din acelas an cu masina ( sept 2001) am decis sa schimb bateria sa vad daca asta e problema.Dar nu este din pacate asa usor cum am crezut eu am desfacut bornele si cand am incercat sa scot bateria mare surpriza nu vrea sa iasa RUGAMINTE ajutatima si pe mine si spuneti-mi cum pot sa scot bateria cum este prinsa si daca pot sa ma descurc singur. Masina este o Fabia MPI 1,4 motor AME.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria mai are o clema in fata ei, jos. Iti trebuie o tubulara de 13 cu prelungitor de minim 30cm. Daca te uiti in jos intre baterie si far ai sa vezi acea clema mare. Ai mare grija cand scoti acel surub sa nu-l scapi in scut. Lafel cand il pui la loc. Blocheaza surubul ala in capul tubular cu ceva hartie ca sa nu cada.

Spor la lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spatiul dintre baterie si far este foarte mic. poti sa scoti capacul de la far pentru a mai castiga ceva spatiu.

insa nu pricep de ce schimbi singur bateria? la mine nu pornea masina si a trebuit sa fac asta. insa cei care ti-au vandut bateria ar trebui sa ti-o monteze, sa faca masuartori de incarcare si sa iti dea garantie :rolleyes:

Bateria mai are o clema in fata ei, jos. Iti trebuie o tubulara de 13 cu prelungitor de minim 30cm. Daca te uiti in jos intre baterie si far ai sa vezi acea clema mare. Ai mare grija cand scoti acel surub sa nu-l scapi in scut. Lafel cand il pui la loc. Blocheaza surubul ala in capul tubular cu ceva hartie ca sa nu cada.

Spor la lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de acord cu danrosu, ar trebui sa mergi la un service pentru a-ti monta bateria ,asa nu pierzi garantia bateriei, si nu ar trebui sa te coste mare lucru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, vroiam sa vad daca este de la baterie si asa este maine ma duc sa cumpar una noua.Instarea si verificarea o fac cei care o vand in lipsa de prea multe fonduri am optat pt una de la caranda

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 years later...

Astazi mi-am facut de lucru si am umblat la becul de la torpedo...am facut scurt si masina nu mai porneste..se aude un tacanit cand invart cheia se aprinde si bordul insa nu porneste...am schimbat cateva sigurante arse dar tot nu porneste...help

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari si la multi ani! Hai sa va povestesc ce am patit, poate imi spune cineva la ce sa ma astept.

In doua dimineti la -11 grade, masina a pornit din prima, balbait vreo 2 secunde, apoi vreo 5 secunde mers in 3 pistoane, dupa care totul ok. In seara asta, cam tot -11 grade, a tras vreo 3 secunde din greu demarorul, vreo 10 secunde in 3 pistoane dupa care a murit motorul. A2a incercare s-a petrecut identic, s-a balbait cateva secunde in 300-500 rpm si a murit. O las cateva minute cat am verificat toate fluidele, ii dau cheie, a pornit perfect. E strict frigul de vina sau de-acu sa ma astept la inlocuit bujii sau altceva? Daca ajuta, cand mai intru uneori cu VCDS si sterg ce erori mai apar pe la motor (gen misfire sau erori de sonda lamba), cam odata la 1-2 luni, cateva ore imi fluctueaza relanti-ul, ca la un camion antic, dupa care nu mai am treaba. Stiu ca la un moment dat salvasem lista cu erori insa tre sa o caut acasa prin calculator. Daca nu, cu prima ocazie cand ma mai conectez generez alta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Salutare! O pb la Skoda Fabia 1.4 16V. Pornește și după câteva secunde la relanti se oprește. La următoarea pornire dacă o turez sta pornita dacă o las la relanti se oprește. Astea-s erorile. Aveam codare pe 00095. Am

Codat 00071 și tot nu merge. Am aceleași erori. 

66E599D7-0BBD-4612-A393-A1F12CCA3DD4.jpeg

6E118C05-DB5F-4B71-953E-6CE782B399DC.jpeg

D67D058B-7F27-4749-BF16-A083851339EF.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

ai o problema de admisie aer in motor... de aia se opreste la relantis si ai o eroare pe senzorul de presiune admisie

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Am si eu o problema cu skoda 1.4 benzina AUB din 2002 74 kw, nu mai porneste, electromotorul invarte, dar nu pleaca. Nu se aude nici pompa cum face presiune si nici check engine-ul nu se aprinde in bord la punerea contactului. Pe vcds modulul engine nu e vazut.  Nu cred ca a picat ecu asa din senin.

log_skoda_fabia_1.4_aUB_benzina_74kw_ecu_magnetii_marreli.txt

Modificat de VwAudiGroup
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentarea acestuia, plusuri, masa, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica siguranta F17 de 5A din panoul situat in stanga volanului si siguranta F2 de 110A situata in compartimentul motor.

Modificat de xmisterx
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in engine bay am doar langa baterie cateva. Sunt bune toate. In interior stanga la fel, bune. Am pus pe direct pompa de benzina, se aude cum face presiune, dar masina tot nu porneste, doar invarte( la fel, nu apare check engine la punerea contactului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!