Jump to content

Despre capacul de culbutori


Paul_VW
 Share

Postare recomandată

Putina grija la strans capacul,nu f,tare si incepi cu suruburile din mijloc spre exterior din aproape in aproape la simtul mainii.Mai verifici din cand in cand daca mai curge si daca este cazul mai strangi usor pe fiecare.Daca tot schimbi garnitura este bine sa cureti tot capacul de mizerie pe unde se aduna gazele din baie.Merge curatat cu o pensula si benzina.Dar daca nu ai perderi mari amani operatia cand este mai cald afara,pana atunci incearca sa mai strangi capacul putin pe garnitura veche.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista garnitura ca piesa de schimb OE. Singura chestie ca trebuie cautat in ograda vecinilor de la Skoda.

codul este 038103483D si ti-o recomand. eu am pus elring si nu sunt multumit. cea veche, originala din 2001 (285.000km) era mai buna -mai groasa si mai elastica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum nici un af nu o sa se ridice la calitatea oem....

Intrebarea ii daca acel cod, care mi l-ai dat se potriveste si pe ajm 2001? Stie cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se potriveste 100%.

post-17228-0-95762700-1359196971_thumb.p

Nu asta este codul de Reinz pe care l-ai gasit pentru motorul tau?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o garnitura after nu se ridica la calitatea Oem dar este noua, mai buna,mai elastica si rezolvi problema decat cu cea uzata de pe capac.Reinz face printre cele mai bune garnituri.Cele OEM de cine sunt facute?

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu cine le face. Am comparat Reinz cu OEM si se vad diferente clare in favoarea celei OEM. Dupa cum am spus si mai sus, cea OEM chiar si dupa 12 ani, era mai elastica si mai groasa (netasata) decat cea noua - Reinz. Plus ca pe la noua garnitura mai umezeste ulei, pe cand cu cea veche nu era nici un strop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce va ganditi la o noua garnitura care costa ceva si nici nu e la nivelul celei dinainte,solutia a dat-o Cosmin in cateva posturi mai sus si asa am facut si eu cu silicon negru pt garnituri si nu mai da nici picatura ,ca doar nu desfaceti toata ziua pe acolo ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la mine ii ca ii rupta destul de tare, si nu as vrea sa umplu asa de mult cu silicon(si acum am pus silicon, dar degeaba...), o sa incerc ideea lui andrei, daca nu gasesc piesa oem separat merg pe reinz, is curios cum se comporta + bani nu sunt asa de multi , aprox 30-40 lei. Dar sa dea caldura. Daca mai are cineva idei....is binevenite:)

Modificat de Trutan Darius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari ! Cum se mai rezolva treaba asta cu capacul de la culbutori ? La mine a depistat mecanicul ca este putin deformat un colt si pe acolo se prelinge ulei. A mai avut cineva problema asta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salut, am o problema grava, va rog sa ma ajutati, 

am desfacut capacul culbutori si nu mai gasesc garnitura de nici o culoare....la toti furnizorii din oras....pe progam imi da alta garnitura(n-are nici o legatura) si pe OEM vine doar cu capac....450 lei

stie careva daca are alt cod sau ....ce sa mai fac?

Motor ALH , garnitura veche am desprins-o pe bucatele din 2 in 2 cm....era praf.

cod chiulasa 038103373E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am schimbat garnitura in toamna 2012 , motor 85kw AUY, nu s-a rezolvat cu scurgerea de ulei...maine o schimb iar -  am luat alta garnitura REINZ (cea din toamna ELRING) si un silicon special. Secretul la montaj ar fi ca nu trebuie strans capacul din prima si nu trebuie pornita masina minim 4-5 ore, apoi strans iar - cel putin asa zice noul mecanic ca l-am schimbat pe cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

Daca pui silicon, nici nu mai conteaza cati ani are garnitura. Intr-adevar trebuie lasat motorul cateva ore sa se intareasca.

Iar asta cu stransul suruburilor e poveste. Legende nascocite de mecanici.

 

Eu am pus garnitura REINZ noua si curgea.

Am pus-o inapoi cea veche si un strat subtire de silicon de motoare si are deja 3 ani fara gram de pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat, 

am facut garnitura doar de silicon , dar n-a tinut deloc.....pierdea mult ulei cam 300ml in 100 km, am lasat capcaul cu silicon montat 24 h pe masina sa se intareasca si nu :)

 

am luat un capac , de la dezmembrari de la o masina care nu avea scurgeri ...si e perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu o mai am pe cea veche, mi-au aruncat-o in toamna. Am obs ca pierde putin ulei si pe la piesa de pe chiulasa sub capac culbutori dreapta, pe partea soferului. Are cineva idee cum se numeste piesa aia, are vreo garnitura acolo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

E pompa tandem. Da, are. Gasesti la reprezentanta, in functie de tipul de pompa (asta afli doar dupa ce o demontezi).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trutan Darius

Am cumparat garnitura REINZ si a inceput sa curga si asta, m-am hotarat sa o pun pe cea veche + silicon. Care silicon ii cel mai ok pt asa ceva? Cat de tare trebuie stranse suruburile? Cat trebuie sa astept pana sa se intareasca? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te mai chinui cu garnitura veche,trebuie schimbat capacul ca este deformat,are burta.Cauta un capac bun pe la dezmembrari si pui garnitura Reintz sigur vei reusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat garnitura REINZ si a inceput sa curga si asta, m-am hotarat sa o pun pe cea veche + silicon. Care silicon ii cel mai ok pt asa ceva? Cat de tare trebuie stranse suruburile? Cat trebuie sa astept pana sa se intareasca? Multumesc

 

eu am folosit de la Reinz asta: https://www.allzim.com/acatalog/Reinzosil_Universal_Sealing_Compound__70_ml_tube.html

Curata bine suprafetele cu spray de curatat frane. Dupa ce pui siliconul il lasi 2-3 min, pui garnitura, pui silicon, lasi 2-3 min, pui cacacul. Eu am pornit masina a 2-a zi.

L-am luat de la Unix. Vezi ca au magazin si la tine in oras - ca sa nu caute prea mult poti sa le dai unixnr 871126.

 

ps.      L-am folosit si la capac si la cutia de viteze si nu mai curge nimic de vreo 2 ani

Modificat de b-66-six
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut, imi poate spune cineva daca exista vreo legatura intre capacul culbutorilor si uleiul care apare pe tubulatura interculerului? Un mecanic a zis ca trebuie sa schimb capacul ? Are vreo supapa cu sens acest capac? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-a mai postat un coleg in alt topic.Il reiau si aici

Eu am facut operatiunea asta .daca vrei poze iti trimit dar e la fel ca in link.

Da, are legatura cu uleiul de pe traseul de admisie...daca e in exces...o pelicula fina se cam gaseste la toate.

Capacul nu are nici o supapa sau valva.E un tub gol cel care este deasupra capacului.Treaba ar trebui sa o faca buretii aia din sarma.dar posibil sa fie prea murdari si sa nu isi mai faca treaba cum trebuie.Eu am optat pt asa ceva dar binenteles am curatat temeinic capacul de zici ca era nou.

 

Modificat de Ionutz_JON85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Sal.aceasi problema o am și eu după ce am schimbat garnitura da ulei pe la capac .acum am desfăcut din nou am pus mastic Victor reinz pe capac și aștept câteva ore .sper sa se fi rezolvat problema altfel inebunesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!