Jump to content

Incidente La Asamblarea Motorului


tonic
 Share

Postare recomandată

exista ceva norme in care trebuie sa ma incadrez cu jocul axial?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tonic

    49

  • charlie

    17

  • victori

    10

  • MikeRG

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, din pacate trebuie sa-ti dau o poza la o poza (am pierdut varianta electronica :lol: ). Sper sa-ti ajute.

post-41-1170703397_thumb.jpg

post-41-1170703417_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci...nu prea descifrez tot ce scrie...oricum nu am comparator...asa ca....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci...nu prea descifrez tot ce scrie...oricum nu am comparator...asa ca....

poti sa iti faci un "device" dintr-un surub prins intr-un din gaurile din bloc si prinzi perpendicular pe el (cu doua piulite de ex) o bucata de fier gaurita a.i. sa fie paralela cu volant - jocul intre bucata respectiva si volant il masori cu lera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai manualul pe aircooled. Si se vede bine :Driver:

Nici eu nu aveam comparator, dar cu putzina ingeniozitate se poate si cu lere ;)

l.e.: iar mi-a luat-o mike inainte :P

Modificat de charlie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai manualul pe aircooled. Si se vede bine :Driver:

multumesc

din pacate nu se deschide

Access denied

This account does not have sufficient rights to access this resource. Please contact the site administrator for more information.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici.

Salveaza poza si dubleaza-i dimensiunea. Ar trebui sa vezi. Ai acolo si metoda cu lere.

post-23-1170746468_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci victor. am inteles acum. ma gandeam eu ca asa trebuie sa fie.

Mai am 2 intrebari:

- 0,15 mm wear limit inseamna ca asta este limita maxima a jocului cauzata de uzura? si nu se poate rectifica prin mai multe saibe?

- de ce trebuie sa mai pun si saiba/hartia cu 4 gaurele intre volant si vilbrochen (din cate ma gandesc eu aceasta ar mari un pic jocul, nu?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc

din pacate nu se deschide

Access denied

This account does not have sufficient rights to access this resource. Please contact the site administrator for more information.

oarecum normal ... daca asta e userul: "tonic" - "Toni Conecini"

Nu ai cerut vreodata "rol" pe aircooled, iar manualele sunt restrictionate pt contributorii portalului. Confirma te rog userul daca vrei sa devii contributor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am reusit cu ajutorul mai multor inimosi cu pitici pe creier sa pornesc motorul. Multumiri tuturor celor care m-au ajutat direct sau indirect.

Am constatat ca la turatii mai maricele (cca 2500-3000) merge bine, insa la turatii mai mici parca nu ar merge decat cilindrii 3 si 4.

sa reamintesc faptul ca la cilindrii 1 si 2 am montat o chiulasa diferita de 3 si 4 (cea cu cele 3 protuberante). O fi din cauza ca difera chiulasele?

maine o sa demontez chiulasa aceea si o sa pun una similara cu ce de la 1 si 2.

post-426-1170789281_thumb.jpg

post-426-1170789289_thumb.jpg

Modificat de tonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am filmat insa am ceva probleme cu netul si se incarca greu pe youtube ....mai incerc odata.

Trebuie insa sa descopar de ce cil 1si 2 nu merg la turatii mici (adica nu ard)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am filmat insa am ceva probleme cu netul si se incarca greu pe youtube ....mai incerc odata.

Trebuie insa sa descopar de ce cil 1si 2 nu merg la turatii mici (adica nu ard)

sa fie bobina aia de dacea de vina? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca glumesti, nu? scanteie are ok la toate fisele.

n-ai filmat dihania mergand, pe caprele alea ? :)

sper sa mearga acum filmul. astazi filmul fara toba montata.

maine speram ca va fi montata si toba sport :o ca sa putem auzi in "liniste" muzica motorului. ;)

Modificat de tonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu chiuloasele pot functiona in perechea pe care o ai. Poti in schimb sa verifici daca bujuiile merg, asta ca un pas mai usor inainte sa dai chiulasa jos.

Am fazut si filmul, clar nu mere, scuipa benzina nearsa afara

Modificat de dihorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bujiile...am luat unele noi...schimbat toate 4, am inversat si fisele de la cil1si 2 la 3si 4 si invers. la fel. Ne-am uitat si la reglajul tachetilor (ca m-am gandit ca nu mai au suficient joc..insa avea chiar daca era mai caldut pe acolo. am verificat si compresia (este adevarat ca motorul era cam recisor...de fapt asta a fost una din primele chestii facute (clar ca motorul nu ajunsese la temperatura de functionare si cu toata asta compresia era cca 9 sau 9 si ceva cam la toti cilindrii)

daca as fi avut chiulasele vechi ale mele le-as fi montat pe alea (ca macar stiam sigur ca ele functionau).

Modificat de tonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat bujiile...am luat unele noi...schimbat toate 4, am inversat si fisele de la cil1si 2 la 3si 4 si invers. la fel. Ne-am uitat si la reglajul tachetilor (ca m-am gandit ca nu mai au suficient joc..insa avea chiar daca era mai caldut pe acolo. am verificat si compresia (este adevarat ca motorul era cam recisor...de fapt asta a fost una din primele chestii facute (clar ca motorul nu ajunsese la temperatura de functionare si cu toata asta compresia era cca 9 sau 9 si ceva cam la toti cilindrii)

daca as fi avut chiulasele vechi ale mele le-as fi montat pe alea (ca macar stiam sigur ca ele functionau).

Atunci e un ultimatum- Schimba chiulasa.

Compresie 9! Super!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresia se masoara la rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

compresia se masoara la rece

eu stiam de la alte masini si din instructiunile de folosire a compresmetrului ca temperatura trebuie sa fie cea de functionare a motorului, filtrul de aer scos, bujiile toate scoase si clapeta de acceleratie deschis la max.

La broasca de ce se masoara la rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam de la alte masini si din instructiunile de folosire a compresmetrului ca temperatura trebuie sa fie cea de functionare a motorului, filtrul de aer scos, bujiile toate scoase si clapeta de acceleratie deschis la max.

La broasca de ce se masoara la rece?

nu am gasit pe undeva sa conditioneze procedura de un motor cald :beer:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc in zilele urmatoare sa fac eu o poza la prospectul aparatului la pagina unde scrie asta...mie mi se pare mai logic sa fie la temperatura normala de functionare (pt. ca atunci toate componentele sunt in parametrii lor de functionare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa incerc in zilele urmatoare sa fac eu o poza la prospectul aparatului la pagina unde scrie asta...mie mi se pare mai logic sa fie la temperatura normala de functionare (pt. ca atunci toate componentele sunt in parametrii lor de functionare).

mai studiem...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. compresia se ia si la crece si la cald. In felul asta iti poti da seama daca ai probleme de la supape sau de la segmenti.

2. vezi sa nu fie capacul de la delcou. Am patit la fel. scanteia, benzinea dar mergea in 2. Intr-un final era capacul. Se poate sa fure curent , incearca cu alt capac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!