Jump to content

Jurnalul de bord al Fabiei mele


horgarban
 Share

Postare recomandată

Au fost 5 litri a cate 55 lei. Au bagat 4.5L, s-am ramas cu 1/2 pt. completari.

Sigur il puteam gasi mai ieftin, dar nu cu mult. In urma cu cateva luni am luat la alt service cu 65RON (imi trebuia pt. completare). Al naibii de scump, dar asta cere PD-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am fost si eu cu fabiuta la service motor 1.9 tdi

si am schimbat asa bucse fata 140 ron

ulei castrol magnatec 250 ron

placute fata 160 ron

filtru ulei,aer si polen 120 ron

un bec faza scurta nu mai tin minte pretul

si asta a fost revizia la cei 138 000 km:X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Revizie la 98.700 km.

Ulei(Castrol 5w40), filtre(MANN) + manopera - 500.

Urmatoarea revizie - vine puternic din urma un set de saboti spate si apoi un set de placute+discuri.

Pana in prezent - multumit de masina si de cum si-a facut treaba.

De data asta am luat pentru cabina un filtru cu carbon activ. Sunt curios daca se va simti ceva.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

horgarban, da-mi si mie de veste despre ...utilitatea (ca nu prea gasesc sa ma exprim acum) filtrului cu carbune activ.

Am pus si eu la mine unul acum vreo 1 luna de zile si mi se pare ca nici nu absoarbe mirosurile (de gaze de esapament de la alte vehicule de exemplu) si parca nici debitul de aer care intra in habitaclu nu mai e asa de mare (eu obisnuiesc sa folosesc aeroterma doar pe tr.1 insa mi se pare ca nu mai e ok si comut pe 2). Acum... ce sa zic, poate si eu exagerez (evident ca filtrul cu carbune este mai gros si opune rezistenta mai mare) insa.... sunt curios si de parerile altora.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu montat filtru cu carbon activ Mann de circa o saptamana. Prima impresie e ca nu mai simt miros de gaze chiar deloc, chiar azi am stat in spatele unei camionete care cred ca avea Euro -10 si nici un miros. La debitul de aer nu am fost atent dar voi urmarii si eu si revin cu alte impresii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am montat acest filtru cu carbon mai mult din curiozitate. Multi il lauda .. ca deh .. e super, ca nu se simte nici un miros in masina.

Pana acum, nu a fost cazul, ca nu am mers cu masina prea mult, dar astept sa vad daca e vreo diferenta de confort. Nu neaparat in primii kilometri, dar dupa 4-6000 sunt f curios de ce va zice filtrul.

Debitul de aer e ceva mai mic, e clar.

Pe celelalte le scuturam la 2-3000 km pt ca erau pline de frunze sau praf de iceai c-a mers numai in mina de carbune saraca masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca daca vreunul din noi vrea mai putin fum de la masinile din fata stand la semafor, (deci nu deloc), sa dea unh ban in plus pe filtru cu carbon. Cat despre scuturat......e adevarat la cel cu carbon am observat ca intra mai putin praf, pentru ca are alta textura. Asa ca eu spun ca virgula, confortul merita un ban! Fapt verificat pe toate trei fabii avute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 28.11.2008 - bateria a decedat subit.

Moarta complet - 4 V. E drept, dupa 5 ani si 6 luni, ii cam ajunge.

Am pornit-o cu o transfuzie de curent de la masina lu' vecinu'.

Faza tare e ca la servici, dupa cateva ore de stationare tot moarta a fost. Asta in conditiile in care am mers cel putin 1 ora cu masina.

Eh ... acum e fericita posesoare a unei baterii Rombat 77 Ah - 840 A/pornire. Pret cu bateria la schimb - 280 RON.

Faza interesanta e alta - pana acum aeroterma scotea zgomote si scartaieli la treptele 1 si 2. Acum nu mai scoate .... :)

Posibil tensiunea scazuta din instalatia electrica era cauza unei turatii scazute a rotorului aerotermei .... urmare - zgomote.

Acum daca are tensiune suficienta se roteste si ea in regim normal si nu mai protesteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, e lucru bun dac-a tinut atat. Si eu astept sa ma lase bateria din clipa in clipa: de curiozitate, iarna trecuta mi-am pus incarcatorul de baterii pe ea si ...stupoare: nu primea curent de incarcare (max.1,5A in conditiile in care ea figura ca descarcata 3/4). Dar am zis sa o las in pace: dac-o fi sa pice, chem un coleg sa-mi dea curent si-o schimb. Vad ca merge si pana in ziua de azi insa o vad ca dimineata prima rotire a motorului o face mai greu. Norocul ei mare este ca motorul porneste la "sfert de cheie". Sunt curios cat ma mai duce :)

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Revizie la 98.700 km.

Ulei(Castrol 5w40), filtre(MANN) + manopera - 500.

.........

Daca nu-i bai de unde le-ai luat si unde ai facut revizia?

Nu de altceva, dar trebuie sa fac a 3 revizie si doar consumabilele (daca le iau de la Volksman, nu de la dealer) ma costa vreo 475 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma scuzati ca intervin: Aer_Curat, cine ti-a dat man preturile alea la piese? 475RON????

Preturi la piese pentru revizia de 15000km la fratele meu (fabia 2 1,4TDi 70CP)

-filtru ulei: 33 RON

-filtru aer: 60 RON

-filtru habitaclu:63 RON

-ulei Mobil VW 505.01: ~240RON

-eventual filtru carburant: ~105 RON (n-are rost inlocuirea la a 3-a revizie daca l-ai schimbat la a 2-a dar daca nu l-ai schimbat deloc e bine sa-l schimbi in pragul iernii)

Total fara f.comb=~400RON

Piese originale, de la dealer.

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i bai, am intrebat la Volksman si asa am primit raspunsul.

E drept ca am socotit toate filtrele (ulei, aer, polen, motorina), plus 5 L de ulei.

Am schimbat filtrul de motorina la revizia anterioara (a 2-a), dar de regula la masinile mele prefer sa schimb filtrele la fiecare revizie, la ce uleiuri, aer si combustibil avem ......... E cam costisitor uneori (la unele marci/modele mai mult decat la altele), e drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pe 04.01.2009 masinuta mea a implinit 100.000 km. Ii doresc sa mai faca inca de 10 ori atat..... da tot la mine :frigbaitata:

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca multora le place fundul de fabie.

Azi am primit a patra lovitura in bara spate. Pana acum e a treia revopsire a barii spate.

Ce imi place mie este ca .. e proiectata sa reziste .. sa reziste .. sa reziste ... sa reziste ....

Mai astept inca o lovitura si schimb bara ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau sa aud de astfel de neplaceri. A fost neatentie sau a alunecat ? (daca ti-a recunoscut motivul real)

Multa bafta pe viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A facut patinaj artistic printre o masina parcata si masina de gunoi. In loc de mantinela a gasit tocmai fabia mea, care astepta sa treaca masina de gunoi. Schmekeru' tot smecher ramane. A zis ca forteaza si apuca sa treaca si el. Dar nu a mai reusit sa opreasca masina pe polei.

I-am adus aminte ca daca legile circulatiei si bunului simt le-a incalcat ... pe cele ale fizicii nu are nici o sansa. :coolpics:

Anteriorul ... m-a pocnit... pe la spate ... chiar de ziua mea 16.11.2008 - Eu am oprit la prioritate la sensul giratoriu (se mergea in coloana, cu maxim 15 km/h) si el nu a mai apucat sa opreasca.

Mai inainte cu 6 luni, prin aprilie - mai .. un Ford Fiesta, a fortat intrarea intre mine si o dubita din spate, a accelerat, se uita sa treaca pe cealalta banda si s-a oprit in bara mea spate. Ala m-a uns la suflet. El si-a facut praf farul, si-a spart bara din fata, grila si si-a indoit si capota.

Iar acum 2 ani am gasit-o pocnita in parcare - hayoon putin indoit, stop stanga si bara julita.

Cam astea au fost incidentele mele ..... la bara spate - care nu am inlocuit-o inca. E originala.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai normal sa fie rezistente la ce greutate au...vb unui skodar "avem fieroaica multa si grea"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

I-a mai venit termenul pentru inca o revizie, la 108.000.

Inlocuit filtre, ulei - 5W40 (ca de obicei), placute si discuri frana, saboti frana, fulie alternator. Filtrul de polen l-am pus fara carbon, ca pana la urma am constata ca nu e nici o mare diferenta. LA praful si mirosurile din Bucuresti, nici nu se simte.

Pret total - 1600 RON (1000 RON piese si materiale, 580 - manopera).

Ii urez drum bun si .... muuulti km la bord.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce placute si discuri ai cumparat (oem sau alta marca) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am prins o oferta foarte buna de la Ferodo - Placute Thermo Quiet - 150 Ron / set impreuna cu setul de discuri tot de la Ferodo - 160 RON / set.

Sabotii de frana - am ramas tot la Textar - 110 / set.

Fulia de la alternator- INA - 155 - La skoda aveau aceeasi marfa, tot INA, dar in cutie cu VW/AUDI/Skoda/Seat - 289 RON fara TVA.

Si am facut o mica eroare - la revizie, pe 27 iunie, aveam 106500. Astazi am 109500.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar interesanta promotia pt placute si discuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mai facut intre timp o reparatie de tinichigerie la Procar. Ma pcnise unul in aripa spate, doar fier infundat...

Sunt multumit de rezultat, nu se observa nicio diferenta intre forma, nuanta sau luciul aripii reparate si cealalta. Imbinarile sunt la fel de precise ca si original, garniturile stopului sunt f. bine asezate, elementele de interior sunt bine prinse la loc (nu se observa nimic, nicio vibratie)

Devizul mi s-a parut enorm (vreo 4000 RON), dar a fost acoperit de asiguratorul celui care m-a pocnit.

Nu m-a costat nimic si a durat doar 3 zile.

Pana acum numai de bine despre ei.

In curand revizia de 45.000Km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost la a 7-a revizie vinerea trecuta si...nimic spectaculos. Ulei, filtre + inspectie. 932xx a avut la momentul reviziei. Sper sa fie tot asa si de acum incolo. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A treia revizie ieri, la Procar. Au schimbat doar uleiul si filtrul aferent.

Au schimbat furnizorul uleiului, acum folosesc Castrol SLX si e 5W30 (norma 505.01)

Se simte criza si la ei, dar "romaneste". Pluteste o sictireala generala in aer acolo...

I-am rugat sa vada ce pot face cu butoanele de actionare de la geamuri, car functioneaza duopa vointa proprie, si nici nu s-au uitat la ele. Am stat acolo 1.5h (pt. un schimb de ulei!) si cel putin 30min am vazut eu masina parcata intr-un colt al halei fara sa se fi atins nimeni de ea.

Se pare ca-mi moare o rola de la cureaua de accesorii (ori cea de la akternator, ori cea de intindere). Trebuie sa merg inapoi dupa ce aduc piese. Mi-e ciuda ca uzisem sunetul mai slab de mai multa vreme si puteam s-o duc inca in garantie (a expirat in Iunie).

In rest, toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!