Jump to content

T3 - Adaptari specifice


B20JGG
 Share

Postare recomandată

exista spray cu vopsea rezistenta la temperatura mare (700 grade), cel putin pe argintiu si negru

eu am folosit argintiu si acopera foarte bine rugina

aplici direct pe suprafata curatata si degresata

prinde bine si pe suprafete lucioase cum ar fi nichel sau crom

post-1559-0-39016800-1374695492_thumb.jppost-1559-0-19491400-1374695501_thumb.jppost-1559-0-34080900-1374695514_thumb.jppost-1559-0-37900000-1374695520_thumb.jppost-1559-0-72843000-1374695526_thumb.jppost-1559-0-83002300-1374695534_thumb.jppost-1559-0-64704600-1374695543_thumb.jppost-1559-0-93592600-1374695556_thumb.jppost-1559-0-38294400-1374695562_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru sfaturi! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A montat cineva trapa pe T3? Am o trapa asemanatoare cu asta (

) si as vrea sa o pun pe masina. Am tot auzit pareri cum ca ar curge. Altii spun ca daca tai cum trebuie si dai cu adeziv pentru parbrize, nu ai nici o problema. Am tot ce imi trebuie pentru montarea ei dar nu am montat niciodata asa ceva. Stiti pe cineva cu experienta in domeniul asta? Dati-mi un sfat!

 

Imi doresc foarte tare sa am trapa pe masina dar daca sunt sanse de 80-90% sa curga... nu stiu ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avand in vedere ca nu avem sectiunea masina mea, va prezint aici la ce a fost bun bus-ul meu:

post-9858-0-83500300-1376781289_thumb.jppost-9858-0-55620500-1376781318_thumb.jppost-9858-0-88831600-1376781341_thumb.jppost-9858-0-26967100-1376781366_thumb.jppost-9858-0-52535100-1376781403_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca odata felicitari pentru masina si pentru hobby.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare forte ciudata. am citit despre modificari si imbunatatiri de la 1.6 la 1.9tdi. se poate adapta si un motor 1.9 tdi cu o cutie de la un passat b5? ati scris despre intoarcerea cutiei cu 180 grade. ce inseamna asta? mersi


am o intrebare forte ciudata. am citit despre modificari si imbunatatiri de la 1.6 la 1.9tdi. se poate adapta si un motor 1.9 tdi cu o cutie de la un passat b5? ati scris despre intoarcerea cutiei cu 180 grade. ce inseamna asta? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca o sa ai 5 sau 6 viteze de mers in fata daca rotesti cutia cu 180 de grade fata de pozitia in care este montata la un passat ,daca nu o rotesti vei avea 5 sau 6 viteze in marsarier si doar una in fata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Vreau sa trec la jante pe 15'' insa cum ramane cu mentionarea in talon si in cartea masinii a jantelor pe 15''?Daca o sa fac modificarea si nu le mentionez acolo nu risc cand ma opresc astia sa imi ia talonu?Mentionez ca masina e de zi cu zi...nu am alta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut..

Mai e vreunul p'aci care sa aiba T3 cu wasserboxer DG..pana in ''95? -am niste probleme la firele de pe motor la al meu.. sau.. care are, vreo schema pt. firele de pe motor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O modificare foarte misto insa de domeniul SF-ului pt. bugetul meu cel putin a panoului de instrumente/ceasuri gasita pe un forum, pe la americani:  http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=569920

Pana una alta mi-am luat un cablu nou de km :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 - mi-am achizitionat o cutie in 5 trepte + 1,de pe un doka 1.6 d,poate sa fie o cutie in 5 scurta?sau e la fel cu cea de pe bus....multumesc.

 

P.S: in sensul ca sunt cutiile ca rapoarte la fel indiferent de caroserie,am luat si un chit de ambreiaj nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

teoretic, daca a fost pe doka si cu motor de 1.6 d ,ar trebui sa fie scurta.dar cel mai bine uita-te la ce cod are pe ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fericitule, este de fuga. Vreau si eu

 

 

 - iti dai seama ca am cumarato fara sa ma uit la codul de pe ea,chiar sunt super fericit si abia astept sa o pun sus alaturi de ambreiajul nou....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salut.a facut cineva aceasta modificare la filtru de aer? trecand de la cel stoc in carcasa la cold intake air?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza cu ceea ce intelegi prin "cold intake" ... deoarece cel stock cam este cold intake , atat cat poate fi el de cold intake la un motor amplasat in spate ( tinand cont ca din carcasa filtrului pleaca un snorkel care o ia sus pe langa stalpul D si isi ia aerul din grila de ventilatie stanga-sus-spate) - un design foarte inteligent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai da ... teava (tubulatura) stock de aer e trecuta tot pe acolo, pe la grila aia  numai ca se opreste cu 30cm mai jos decat ce a pus individul ala :)  

Cred ca a pus-o mai mult de forma ... oricum ala nu e un "cold air intake" ci mai degraba un "snorkel" cum isi pun cei ce merg la concursuri off-road.  E buna daca preconizezi ca o sa intrii cu masina in baltzi ce o sa-ti ajunga pana la rama de sus a geamurilor.  Altfel ... ce rost are ? 

 

 

Ca idee:  cold air intake este menita sa ia aer mai rece pt. a mari performantele motorului (aer mai rece = aer mai dens = mai mult oxigen in aceiasi unitate de volum) - se foloseste la masinile de strada, ca optiune de tuning. De cele mai multe ori sunt amplasate (la masinile cu mot in fata) undeva in spatele farului, ca sa preia din fluxul de aer ce vinde din fata, intr-o carcasa speciala (pt a le izola de caldura motorului)  http://nycperformancetuning.com/images/intakes/Roto%20Fab/G8/Cold%20Air%20Intake.jpeg   

Dupa cum am zis mai sus, T3-ul are asa ceva din fabrica, daca toata tubulatura stock a filtrului de aer este in pozitie.

 

 

Snorkel   - cum e cel din poza ta nu are legatura prea mare cu dorinta de performanta ci cu traversarea paraurilor si baltilor foarte adanci.  Din fericire, t3-ul are asa ceva din fabrica :D

 

 

Later edit:  scuze, se pare ca doar motorul turbo diesel are tubulatura tip snorkel din fabrica.  Poti sa cauti o tubulatura de la un t3  turbo si vei avea o solutie eleganta, de fabrica.

 

 

Uite o diagrama:

post-8329-0-31094300-1392621543_thumb.jp

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O da... este exact ceea ce cautam ,  :D multam pentru informatie! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salu.Sateam si ma gandeam dupa atatea informatii de la unul si de la altu unele mai "gogosi" ca altele,ar merge busurile noastre(cei cu 1.9 1.6 D Td) cu ulei vegetal?!! Uite ce spunea un amic:

BIODIESEL ... care inseamna ulei vegetal (chiar deseu) care sufera procesul de esterificare in amestec cu metanol si soda caustica ... avem aici detalii: http://ro.wikipedia.org/wiki/Biodiesel ...

Motorina pe care o cumparam acum de la pompa are in ea 4% biodiesel si la fiecare 6 luni acest procent creste cu 1% ... exista o norma europeana care impune asta ...

Multe masini cu motoare Diesel functioneaza cu Biodiesel 100% cu conditia ca acesta sa fie foarte bine filtrat ... masinile in care nu poti baga Biodiesel 100% au scris pe capacul rezervorului acest lucru (cel putin la gama VAG), dar asta nu din cauza ca motorul nu ar functiona cu el ci numai ca masina nu este pregatita pentru asta ... adica are furtune din cauciuc natural pe instalatia de alimentare si Biodieselul le dizolva ... la masinile pregatite pentru Biodiesel furtunele instalatiei de alimentare sant din cauciuc siliconic ...

PS: In Romania se gasesc instalatii de producere Biodiesel de uz casnic ... de fapt chiar depasesc uzul casnic ... poti tine cu ea un mic parc auto ... faci cateva sute de litri pe zi ... conditia este sa ai suficient ulei vegetal ... si ca produs secundar iese glicerina pe care o poti vinde la fabricile de cosmetice ...

Poti folosi ulei de gatit direct in rezervor ... cel cumparat din magazin ... dar exista riscul sa ai probleme cu filtrele destul de repede ... masinile care merg asa au un sistem de preincalzire a uleiului pentru a se fluidiza ... si referitor la pretul ulei/motorina asta se intampla numai in Romania, la altii nu e asa ... si omul vorbea de tractoare ... daca dai floarea soarelui la fabrica de ulei iti da bani si ulei la schimb ... si daca avea omul ulei la greu ce sa faca cu el ?

In cazul Biodiesel-ului se poate folosi (chiar e recomandat ca sa nu polueze daca il arunca) ulei pe care il arunca cei de la restaurante, fastfood-uri, etc. ... si cand il tratezi cu metanol + soda caustica majoritatea grasimilor se transforma in glicerina care se elimina si biodieselul ramane fluid ca motorina ... deci nu e nevoie de preincalzire ... poate doar iarna ...

Daca as avea de unde sa iau suficient ulei folosit la prajit si metanol m-as apuca sa fac biodiesel in garaj ... mi-ar trebui cam 150-200 de litri de ulei pe luna si metanol cam 170 - 220 ml pentru fiecare litru de ulei ... soda caustica se gaseste usor si trebuie cam 3,5 - 9 grame pentru fiecare litru de ulei.

Daca bagi 50/50 % cu motorina in rezervor nu are ce sa se intample ... cu toate ca eu as baga chiar si 100 % biodiesel pentru ca unge mai bine si nu face depuneri in motor ... ca sa nu mai spun ca nu polueaza mai deloc.

PS: Daca stie cineva de unde se poate procura biodiesel in Constanta as incerca sa pun curat in rezervor si sa incerc sa fac un test de gaze ... sant curios ce iese ...

Originally Posted by RALLYMAN

O instalatie de preincalzire a uleiului folosit ca si combustibil este foarte scumpa si greu de amortizat pentru un autoturism care circula in regim normal ... adica uz personal ... si plus de asta biodieselul se fabrica foarte usor si acasa in bucatarie daca vrei si nu ai macar un garaj sau o boxa in cazul celor care stau la bloc ... nu trebuie instalatii sofisticate ... in mare trebuie butoaie de stocare ulei folosit (ars), filtre de la grosier pina la filtrare de 1 micron pentru filtrarea finala a biodieselului, o instalatie de incalzire a uleiului (se face incalzire la 55-60 grade initial, amestecare metanol+soda caustica si se toarna peste ulei, incalzire la vreo 80 grade si amestecare continua, apoi decantare, scurgere glicerina, filtrare finala si direct in rezervor), un termometru pina la 100 grade, o instalatie de amestecare (poate fi si o bormasina electrica), vase gradate, cantar de bucatarie, bidoane de depozitare biodiesel.

Prima decantare dureaza cam 2 ore dupa care se extrage glicerina, iar apoi ar mai fi necesara o decantare de vreo 24 de ore ca sa se separe si apa din biodiesel care apoi este drenata ... toate astea pentru a evita o alta incalzire de pina la 200 de grade care ar costa foarte mult si nu ar mai fi eficient economic, plus ca incalzirea si racirea unei cantitati mai mari ar dura cam tot atat in timp.

Am gasit aici un link interesant unde se prezinta tot procesul tehnologic: http://www.journeytoforever.org/biodiesel_make.html

Cateva filmulete sugestive:

http://www.metacafe.com/watch/yt-mTH...ake_biodiesel/

http://www.metacafe.com/watch/129770...el_production/

http://www.metacafe.com/watch/129988...el_production/

http://www.youtube.com/watch?v=pL-M2...layer_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=I_2CT...layer_embedded

http://www.youtube.com/watch?v=tVFur...layer_embedded

Cat de sigur e biodieselul:

http://www.youtube.com/watch?v=4-ip3...layer_embedded

Iata un filmulet sugestiv ... arata cum se duce omul cu masina (un Golf 4 albastru) in spatele restaurantului unde isi ia singur dintr-un butoi aflat acolo rezidurile de ulei, le pune in bidoane, se duce acasa si isi face biodieselul in garaj ajutat de niste ,,utilaje'' pe care le poate face oricine, iar apoi pune in rezervorul masinii si pleaca la plimbare ...

http://www.youtube.com/watch?v=g5ZRK...layer_embedded

Inca ceva interesant de citit:

http://www.biodieselmagazin.ro/revis...rde-de-romania

DECI ... DE CE BIODIESEL?

1. Reduce emisia de dioxid de carbon în atmosferă cu 80%.

2. Reduce emisia de dioxid de sulf cu 100% faţă de motorina clasică.

3. Reduce emisiile de particule emise în atmosferă cu 75%, fără fum.

4. Nu este produs petrolier, dar poate fi amestecat în, orice proporţie cu motorina.

5. Esta mai puţin inflamabil, ceea ce îi conferă avantaje la stocare şi transport (punctul de aprindere la biodiesel este la 150 grade Celsius, faţă de 70 grade Celsius în cazul motorinei Diesel)

6. Se obţine din resurse regenerabile, din uleiuri vegetale.

7. Mirosul emanaţiilor de la biodiesel este mai plăcut decât cel de la dieselul bazat pe petrol. Are un miros de popcorn sau gogoşi, dacă este produs din ulei vegetal.

8. Este biodegradabil şi se degradează de patru ori mai repede decât dieselul obişnuit. În cazul unei deversă

ri, biodieselul este degradabil în maximum 28 de zile.

9. Datorită efectului de lubrifiere, superior dieselului, motoarele funcţionează mai bine şi rezistă mai mult, iar cu aditivii potriviţi se pot mări performaţele motorului.

10. Prin folosire, reduce zgomotul de funcţionare al motorului.

11. Poate fi depozitat în orice rezervor şi nu implică schimbări în infrastructura

de depozitare existentă.

12. Nu sunt necesare modificări ale autovehiculelor pentru a folosi drept combustibil biodiesel-ul.

13. Performanţele energetice ale maşinii sunt comparabile cu ale motorinei clasice.

14. Permite ţărilor bazate pe agricultură sau cu potenţial agricol mare să fie mai puţin dependente de petrol.

15. Produce mult mai puţine noxe toxice decât motorina obişnuită.

16. Nu necesită schimbări în sistemul de distribuţie (pompe, bazine, locaţii etc.).

17. Nu afectează în mod substanţial consumul de combustibil sau turaţia motorului.

18. Reduce semnificativ fumul rezultat la pornirea autovehiculului.

19. Nu conţine sulf, permiţând folosirea de catalizatori.

20. Poate fi folosit de orice autovehicul fără a fi modificat în vreun fel.

B 100 – biodiesel pur (100%)

B 20 - biodiesel 20%, motorină 80%

B 5 - biodiesel 5%, motorină 95%

Pe timp de vară, biodieselul poate fi utilizat fără nicio problemă. Biodieselul fără aditivi de iarnă poate fi utilizat până la temperatura de -7 grade Celsius, în timp ce adăugarea aditivilor îl face folosibil până la -17, -20 grade Celsius.

Sursa: www.biodieselcom.ro

Samsarii care aduceau masini din Germania ca sa iasa mai ieftin cu combustibilul puneau din peco jumatate rezervorul cu motorina iar apoi cealalta jumatate puneau ulei de gatit de la supermarket pentru ca era mai ieftin ca motorina.

Modificat de Cinca
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In romania nu-ti da nimeni ulei de gatit pe moka. Cand am venit pt prima data in contact cu diesel-urile , acum 3 ani am incercat si eu sa obtin ulei de gatit uzat.  Am intrebat pe la toate shaormeriile si restaurantele pe unde treceam. Nimeni nu dadea.  Cu mare greutate am gasit pe unii, mi-au dat cu 10 Lei o galeata de 12 L - vine cam 1 leu/litru. 

 

Insa uleiul era foarte prost, amestecat si cu grasime animala si resturi solide si putzea ca la balamuc a hoit (de la resturile de grasime si carne).

 

Drept urmare trebuia filtrat, si separata cumva grasimea - din galeata aia mai pierdeai pana la urma o treime cu metodele "casnice" de filtrare si mai ales de separare a grasimii.

 

Pana la urma nici aia nu mi-au mai dat, si am abandonat ideea uleiului vegetal. Ea ar merge, dar in Romania, cum totul trebuie sa fie pe dos si anapoda, nimeni nu da (de frica si lacomie) sau il vand cu 1-2 (chiar si 3 lei am auzit ) pe litru.

Ma mir ce profit mai fac acei cativa colectori si preparatori de biodiesel oficiali.

 

 

 

 

Acum merg cu ulei de motor uzat :D

Modificat de Komissar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.survivalistboards.com/showthread.php?t=212731

 

Pentru cei care se descurca cu engleza.


Pentru cei care nu se descurca, procesul e simplu:

 

1. Gasiti un service care sa va dea gratis ulei de motor uzat (strans cu grija, fara alte lichide)

2. Filtrat (gravitational - centrifuga)

3. Adaugat maxim 15% benzina pentru o vascozitate cat mai apropiata de cea a motorinei

4. Pus in rezervor si plecat la drum

 

 

Vara si eu merg cu ulei uzat si nu zice dubexul nimic rau.


Vara asta plecam in Mongolia cu duba si as vrea ca cel putin 50% din combustibil sa fie ulei uzat cules de pe drum spre Ulaanbatar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fain Zeroweb!Vreau sa incep si eu sa alimentez asa vagonetu.. fie cu ulei de motor fie cu cel vegetal.Insa am o nelamurire cum se prezinta filtru de motorina dupa o asemenea alimentare si nu numai injectoarele etc.iar uleiul nu contine pilitura de fier de prin motor,care s-ar putea sa scape filtrarii.Poti da mai multe detalii,aici sau pe privat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!