Jump to content

T3 - Adaptari specifice


B20JGG
 Share

Postare recomandată

da de la treapta 0 mai am o pozitie in jos si acolo functioneaza pe temporizare.cu pornitul pot fi mai multe cauze si sa dai cu presupusul nu are rost dar se pot face verificari si se poate afla cauza.oricum daca te pui sa dai jos injectoarele grija mare la chiulasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- da grija mare,am mai auzit ca e problema ,atit de des am auzit incat nici nu imi vine sa mai umblu pe acolo,eu am 4 injectoare date jos,ce zici ar trebui sa le schimb diuzele sau doar sa le duc la curatat,am inteles ca problema la chiulasa e cand le pui sus,sau si cand le dai jos.multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema mai mare este la desfacut,daca gasesti un injector care nu a etansat bine pe saiba metalica si ajuns calamina rezultata din ardere pe filetul injectorului devine interesant sa desfaci injectorul eu am luat imprumut un tarod metric 24 cu pas de 2 si am curatat filetele si la strangerea injectoarelor am folosit cheia dinamometrica.daca dai jos injectoarele vezi si bujiile incadescente ,poti verifica si injectoarele si mai poti verifica compresia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- e interesant de vazut la momentul respectiv cum se prezinta problema,oricum ma voi pregati cu un tarot pentru orice eventualitate.dar ce zici de injectoare,as vrea sa le fac sa imi iau o grija,sa le schimb diuzele sau sa le duc la vreun meserias?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ar trebui meserias dar nu stiu unde meserias.ca sa te duci la vreunul si sa puna injectoarele pe pompa de incercat injectoare si sa spuna ca injectoarele sunt bune dupa ce da pompe zdravene la scula mai bine nu .de preferat sa verifice presiunea de deschidere a injectoarelor la pompa de verificat injectoare si sa verifice cum pulverizeaza injectoarele cu pompa ta de injectie montata pe stand la turatia de relanti atunci da.dar mai rar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva noutăți și din partea mea. Aveam ceva probleme cu pornirea de când a dat frigul (pornea la a 3-a, a 4-a cheie) și am băgat-o întro mică revizie. Reglat tacheți, schimbat 2 bujii incandescente, verificat injectoare, reglat avans, pus la punct (era sărită cu 2 dinți). Parcă aș avea altă mașină. Pornește la prima cheie, dimineața (fără șoc, mă rog...avans) și nu mai scoate nici fum, la rece. ME HAPPY ! :D

Modificat de nxtaz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

nxtaz

, unde ai verificat asta si cat te-a costat? Si eu sunt din Bucuresti. Multumesc anticipat!

Modificat de zeroweb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut toate astea la un nene. nea Vasile :) mi l-a recomandat un alt prieten a carui masina imi placea cum merge. M-a costat 400 de lei. ( mi-a dat de la el 3 bujii, am pastrat una de-a mea sa fie toate 4 la fel, si un releu pentru bujii ca al meu tinea 45 de secunde). A calculat el 200 lei piesele + 200 manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am scris si pe PM...

dar poate ar fi bine sa punem un numar de telefon pentru nea Vasile si aici, sa stie lumea la cine sa mearga, daca nea Vasile e de incredere si lucreaza bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

"in legatura cu turometrul digital poti sa-mi explici ce imi trebuie si cum pot realiza acest lucru pas cu pas,si poti sa pui acelasi raspuns la intrebarea mea si la topicul adaptari specifice T3 sa stie toata lumea cum se face.Multumesc "

Salutare , la indemnul unui user incerc sa fac un gen de tutorial ( sau poate mai multe ) despre montarea pe T3 ,T4 de fapt pe orice tip de vw un turometru pe 3 digiti , un speedometru , un termometru lichid racire tur , termometru temperatura interioara /temperatura exterioara .De fapt daca ma gandesc se pot face multe up-date uri la acest tip de bus , avand in vedere ca la baza e tare primitiv vis a vis parte electrica . Acum ma gandesc ca fiecare sa vina cu idei de ce ar fi necesar ca sa putem aduce cat de cat electrica/electronica acestui bus la standardele actuale .Ma gandesc spre exemplu la : controlul turatiei stergator parbriz , controlul clapetelor de aer cu servomotoare , semnalizare/ stop/ mers inapoi cu leduri , invertor sinus 12v/220v , hands free bluethooth cu auditie in sistemul audio al masinii ....si multe altele ..imaginatie sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci , inceputul e un pic teoretic ca sa priceapa lumea ce si cum: turometrul prin intermediul unui sensor numara cate rotatii face arborele cotit in unitatea de timp si le afiseaza . Nimic nou sub soare! Afisarea se poate face analogic sau digital . Cea originala de pe golf 4 spre exemplu e un amestec de analogic cu digital , in sensul ca se folosesc servomotoare pentru miscarea acului , cele de tip primitiv , folosesc cablu conectat motric si afisare electromecanica , iar cele electronice afisare pe 3-5 digiti . Un digit = un "opt" luminos( cu led in spate) care poate afisa toate numerele sistemului decimal . Eu am sa incerc initial o aplicatie de tip analogic in care folosesc circuite specializate . In mare , traductorul ( sensor hall) trimite un impuls la fiecare rotatie completa a vibrochenului ( rola sincrona cu el ) un impuls unui "convertor digital-analog " care transforma aceste pulsuri intr-o tensiune proportionala cu numarul de impulsuri . Tensiunea astfel obtinuta e aplicata unui "led driver " care aprinde un sir de leduri functie de tensiunea primita, adica functie de numarul de impulsuri . Atat sensorul hall , convertorul cat si led driverul sint circuite integrate specializate care se gasesc in comert .Nu ramane decat sa le imperechem ca sa obtinem un turometru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda a observat ca bordul si informatiile care le ofera sunt doar strictul necesar si am mai facut sapaturi dar nu am gasit nimic concret am sa pun doua poze cu post-71769-0-81855000-1357306801_thumb.jpost-71769-0-70037900-1357306912_thumb.jce mi sa parut interesant.ce as fi eu interesat sa pun o servodirectie electrica si sunt un pic impotmolit la senzorul de viteza sau vss care stiu ca transmite semnal la un mic calculator care la randul lui comanda electromotorul de pe coloana de directie.as dori sa stiu daca se poate confectiona un senzor ceva de genul asta, http://www.speedpuls.de.ki/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am si inceput constructia , insa e mai bine sa trec eu prin toate "problemele" si apoi sa incepeti contructia . Asadar am asezat deocamndata toate ledurile pe fata orizontala a vitezometrului .

21mgkck.jpg;

24xf3on.jpg;

mah5sj.jpg

Am folosit leduri 3 mm de 3 culori diferite : portiunea normala de turatii ( undeva pana-n 3000 ture verde) portiunea de trecere cu galben , iar peste turatia normala rosu . Fiecare alege culorile preferate , insa trebuie tinut conc ca ledul alb, verde, albastru au tensiunea nominala de deschidere de 3 V si un curent nominal 20mA , ledurile rosu, galben au tensiune de deschidere de 2V si curentul nominal de 20 mA .

Urmeaza se trag firele la leduri si sa mufez manunchiul sa postez schema , la care e fiecare liber sa aduca propriile imbunatatiri , apoi cablajul care o sa vina in cutia inchipuita de mine . Aici iar este mult loc pentru inovatiile fiecaruia dintre voi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da munca de chinez batran ,spor la treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu ceva scheme si principiul de functionare !

nd8r9h.jpg

23ldvfb.jpg

29e2gya.jpg

Variable reluctance magnetic pickup , e practic o bobina care isi modifica inductanta la modificarea cmpului magnetic prin ea , adica la aparitia unui miez ( dintele coroanei se manifesta ca un miez cu un oarecare intrefier ) . Este foarte folosit in industria auto , insa nu posed un astfel de sensor asa ca il voi inlocui cu un sensor Hall . Schema e momentan incompleta , pentru ca oricum sufera modificari pe parcusul realizarii, si de aceea o public la momentul final pe cea mai buna si functionala .

Ultima poza e din datasheet ul lm2907 , care poate fi descarcat cu google.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte interesant ce faci tu acolo a_sorien.Voi urmari cu interes. Spor la treaba !

Stie cineva ceva de consola asta? Unde se gaseste? Pe ce s-a montat?

Ma enerveaza ca desi imi baga caldura destul de repede imi cam ingheata mana dreapta pe schimbator pana se face cald in toata masina. Cred ca o consola de bord din asta sau cum s-o numi ar rezolva problema. In plus imi place si cum arata.

Am vorbit si cu Nea Vasile. Este ocupat acum cu treburi gospodaresti dar va intelegeti cand vreti sa va vedeti. Sta in Bucurestii Noi, pe langa strada Aeromodelului 0766 299 702. II spuneti ca aveti numarul de la Bogdan.

post-111377-0-98920800-1357476700_thumb.

Modificat de nxtaz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consola asta de fapt este un kit de aer conditionat facut de firma diavia pentru masinile noastre deci pe acolo in mod normal vine rece.

post-71769-0-60513400-1357490507_thumb.g

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care vrea am servodirectie completa t3 ! nu curge :) perfect functionabila :) astept o oferta la ea:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- pune te rog un pret aproximativ ....sa stim si noi cam ce start are licitatia.merci. :001:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, baieti!

Am un T3, 1.9 TD, care merge foarte bine, cu putine probleme la pornire, cand e rece. Stie cineva daca pot pune pe el sistemul de transmisie syncro? Exista cutie de viteze syncro cu 5 trepte?

Multumesc mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sa-l faci syncro ai nevoie de o masina donatoare iar cutia de viteze de syncro de fapt este in 5 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- azi am schimbat manetele de deschis usa din interior cu unele cromate ,arata foarte bine,pun si o poza ...si inca una cu noua achizitie pentru vacantele de vara ...

post-114161-0-36777600-1358373258_thumb.

post-114161-0-75281600-1358373983_thumb.

Modificat de pita_dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arată foarte frumos manetele. De ce mașină sunt? Aragaz plănuiesc sa iau și eu. Cât a fost ăsta? Nu știu încă ce butelie să-mi pun pentru că nu m-am hotărât dacă să pun și încalzire tot pe gaz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!