Jump to content

Stopuri De Ceata - Se Poate Bilateral?


doctorul
 Share

Postare recomandată

cu scuzele de rigoare pentru o intrebare puerila: la B5.5., la aprinderea stopurilor de ceata, trebuie sa se aprinda becurile bilateral?

stiu ca sunt masini care au stop de ceata doar pe o parte.eu am schimbat azi un bec de frana/pozitie, si am verificat sa vad ce si cum se aprinde!

totu merge, dar pt ceata, se aprinde doar becul de pe stanga!

m-am uitat, si in pozitia similara, in dreapta, e bec cu dublu filament!becul l-am verificat, e bun, l-am pus in locul celui de sus, de pozitie-frana!deci?ce trebuie sa se aprinda pe pozitia ceata?

si inca ceva:e vorba de becul din ultima pozitie de jos dreapta!cel de deasupra luyi e tot cu filament dublu!asta cand trebuie sa se aprinda?

va multumesc! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa se aprinda doar intr-o parte...

La mine nu se aprinde dublura de ceata. Sa fie becul? nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi!pana nu m-a mancat, nu m-am scarpinat, asa ca nu stiam sigur cum trebuie sa se aprinda :D !

dar filamentul al doilea de la primele doua becuri de jos, din partea dreapta de la ce este?cand se aprinde el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F. buna intrebare. Mi-e teama sa nu fie acolo degeaba sau eventual sa se aprinda si pozitia acolo simetric numai in Passat-urile facute pt SUA sau ceva... Astept si eu un raspuns. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc joe, m-am linistit cu potentiala problema!

nelamurirea ramane, dar pot sa traiesc cu ea, pana mai disecam pe aici!

de pozitii, se aprind cate 4 filamente pe fiecare parte, parca,,,,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va lamuresc eu baieti. Eu am facut modificarea. Si prinde bine ca sa bagi ceata in nas la aia care nu stiu ce inseamna faza lunga si faza scurta. In dreapta este dulia, vine curent in ea, e format plasticul in stop, dar nu e gaurit ca sa intre becul. Eu am luat pistolul de lipit si am facut frumos o gaura in plastic, exact ca si celelalte. Am bagat un bec normal de 21W si gata. Merge. Am inteles ca de-ai nu se pune din fabrica, pentru ca ar fi prea tari. Deci daca va intereseaza, spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine se aprinde pe ambele parti ... cred ca fostul proprietar cand a pus stopurile de b5.5 a facut ce a scris cosmin si rezultatul ceata simetrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin, nu inteleg!

la mine are bec , e bagat acolo, si are dublu filament!

unde si ce gaura??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B5 becul de ceata este singur si cu un singur filament. Cred ca si la B5.5 e la fel.(??) La mine era dulia, cu fir tras cu tot, dar nu era pus becul. Pentru ca, daca te uiti atent, partea cu becurile, se demonteaza din stopul propriu-zis. Ei, sticla becului intra in stop printr-o gaura, nu? Ca sa poata lumina in interiorul lui. Ei, acea gaura, pt. becul de ceata din dreapta nu era facuta. Asa ca am facut-o eu si am bagat bec. Repet, asa e la B5. La B5.5 ar trebui sa fie asemanator.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Becul stopului de ceatza este intr-adevar cu un singur filament (21W) si se aprinde doar pe partea dinspre axul drumului...Instalatia electrica prevede cablaj si ce cealalta parte pentru masinile cu volan pe dreapta...se poate asadar face modificare fizica in stop pentru a pune si pe cealalta parte bec, insa, aveti grija sa nu patiti ca in bancul acela cu motociclistul care vede doua faruri venind din fata si isi spune: " MAMAAAA...TREC PRINTRE EI !!!". :) Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe stanga nu m am uitat, recunosc!

da pe dreapta, becul care e in aceeasi locatie, are dublu filament!

cel mic se aprinde pe "pozitii"!

cel mare.....niciodata?!!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu va inteleg de ce va trebuie asemenea modificari.

Aceasta modificare tine de bunul simt si respectul fata de cei din trafic. O lampa e mai mult decat suficient, amandoua sunt deranjante.

Cu ce anume va ajuta pe voi o lampa in plus ?

Eu unul m-am saturat de prea multi soferi badarani de Bucuresti(nu am spus toti dar exista cel putin 30-40%) care circula cu farurile astea aprinse indiferent de vreme.(mai nou vad ca si masinile de Politie au adoptat aceasta moda).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regula e simpla: Ceata dubla se foloseste in conditii de ceata densa (sincer insa n-am vazut asa ceata ca sa fie nevoie de ele), sau pt. cei care iti tin faza lunga-n ceafa, ca instructorul n-a ajuns decat pan' la pornirea de pe loc cu explicatiile. Folosirea lor in alte scopuri, de "jmecher", e intr-adevar BADARANA.

Modificat de c o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am doua becuri de ceata pe spate si de fiecare data cand am pe cineva in spatele meu cu faza lunga sau 'cu halogenele de ceata' aprinse nu ma sfiesc deloc sa le folosesc, si stiu sigur ca deranjeaza... la fel de deranjant cum sunt si asa zisii 'smecheri' cu halogene...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o reglementare pentru Europa care spune sa se puna o singura lampa de ceata, si mai nou am intelea tot una pentru mersul cu spatele.... era undeva pe net dar nu mai stiu unde

On topic: la mone pe spate becul exista dar nu se aprinde....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda am scos ambele stop-uri la passat si mufa mare (din stanga) care intra in ele are si un fir alb. Ei bine in dreapta nu exista acel fir fiind fiind un gol acolo in mufa deci m-am cam relaxat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia nu-i o problema. Pe mine nu m-ar fi impiedicat asta. Tragi un fir si acolo si gata. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de unde trag firul acela ca nu mi-e clar... Propui sa-l leg pe acelasi fir cu alt bec sau cum? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, il legi la becul din stanga. Nu e mult de lucru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda ca-n vremurile bune cand modificam la greu calculatorul.... Numai fire erau pe acolo :D Mda cred ca intr-o zi cu soare o sa ma apuc de facut chestia asta ca merita.. Sa ma gandesc cum trag firul respectiv ca sa nu arate urat... oare gasesc chestiile alea metalice pt sertizare in mufa? Ca asa ar fi super... :D

P.S. MOmentan incerc sa caut dar nu gasesc niste becuri rosii :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, prietene, avem Passat, deci nici nu ma gandeam la o treaba inestetica. Firul il tragi frumos, pe langa pachetul original de fire. Ca sa fie treaba facuta calumea. :D

Numa ca eu acuma am probleme mari c-am avut accident si nu gasesc piese.

Modificat de cosmin_acn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfaturi Cosmin :D Sa vedem daca gasesc niste mufe d-alea mici sa pun calumea :D

Da am citit topicul tau cu accidentul :D Naspa rau... Si vad ca n-ai nici noroc cu piesele :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din curiozitate, am verificat si eu la mine la mashina.. si la mine tot asa se aprind.. adica, numai cel de pe stringa.. parca.. ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am facut si eu modificarea ajutat de Baracuda la una din intalnirile de duminica...a luat max 30 min. Acum se aprind ambele ;) Si eu le-am pus pe amandoua ca nu imi place cum lumina unul singur plus ca stopul arata mai bine si cu acel bec aprins...si uite asa merg cu ele aprinse tot timpul... Si ca sa nu sariti pe mine cu "vai ce nesimtit sunt..." ;) va spun ca nu deranjeaza pe nimeni. Am SCHIMBAT becurile de 21 de W din stopul de ceata cu unele normale de pozitie (5 W) ca lumina sa nu fie mai puternica ;) . Mie de fapt imi placea forma stopului cu toate becurile aprinse. Problema pe care o am acum (da o rezolv eu) este sa fac sa se aprinda intai becurile astea si dupa aia proiectoarele de ceata pe fata (ca sa nu merg cu proiectoarele, mai ales cu Xenon in ele, tot timpul). Ordinea la comutatorul de lumini este intai proiectoarele si dupa aceea lampile de ceata pe spate. Da cred ca inversez firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!