Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Gabi, daca imi dai voie....eu voi completa doar cu imagini ceea ce ai spus tu.

Pentru demontarea V154:

Ai si imaginea pentru releu.

post-25544-0-97095100-1351457659_thumb.j

post-25544-0-29053200-1351457668_thumb.j

post-25544-0-11649600-1351457676_thumb.j

post-25544-0-67796000-1351457683_thumb.j

post-25544-0-74493300-1351457692_thumb.j

post-25544-0-48666200-1351457699_thumb.j

post-25544-0-97906900-1351457705_thumb.j

post-25544-0-76921300-1351457713_thumb.j

post-25544-0-53816100-1351457724_thumb.j

post-25544-0-22777800-1351457746_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma puteti ajuta si pe mine cu ale mele! Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antonik91

18048 - fie s-a jucat cineva la computerul motorului si nu a stiut ce face fie s-a stricat o parte din memoria unui microcontroler.

00003 - acelasi lucru.

Pentru astea 2 incearca sa te uiti daca ar avea infiltratii de apa si sa te duci la o reprezentanta sa-ti faca o resoftare / sau la cineva care stie sa-ti rescrie softul ( bineinteles sa si aiba softul pentru motorul tau).

16705 - senzor pt viteza de rotatie a motorului fie murdar fie defect. Este pozitionat pe cutia de viteze. Ridici capota si ar trebui sa fie pe cutie , pe partea inspre motor.

17978 - imobilizatorul ti-a blocat pornirea motorului . Fie din cauza erorilor de memorie de mai sus fie nu ti-a detectat cheia.

00566 - probleme la servodirectie . Verifica sigurantele ( una pe baterie si una prin tabloul de sigurante din stanga soferului). Se poate sa fi avut si bateria descarcata

01288 la fel ca la 00566 + verifica conectorii/firele ( de la servodirctie) daca au semne de coroziune.

Alternatorul incarca cum trebuie ? 14V +- 0.4V

Sterge-le si vezi care mai apar dupa.

Modificat de gabip
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult! imi sunt foarte de folos.

Modificat de criStyian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutari tuturor,

De mai multa vreme apar urmatoarele erori:

01 - Engine electronics

1 Malfunction detected

18009 P1601 035

Relay for Power Supply (B+) Terminal 30 -J317

Implausible signal

Status: static

No environmental conditions stored

15 – Airbag

1 Malfunction detected

00532 007

Supply voltage

Signal too low

Status: Intermittent

No environmental conditions stored

08 - Air conditioner/heater electronics

1 Malfunction detected

01596 030

Fresh/recirculating air flap positioning motor -V154

Open circuit/short circuit to B+

Status: Intermittent

No environmental conditions stored

09 - Electronic central electronics

2 Malfunction detected

01598 007

Drive battery voltage

Signal too low

Status: Intermittent

No environmental conditions stored

01054 028

Voltage supply relay - terminal 30 -J317

Short circuit to B+

Status: static

No environmental conditions stored

Daca sunt sterse, reapar dupa un timp. Am urmatoarele intrebari :

1) Sunt generate de aceeasi cauza ?

2) Cum le pot remedia ? Cum pot sa le sterg definitiv ?

Precizez ca bateria este buna, alternatorul incarca foarte bine. Totusi, in zilele friguroase, motorul era antrenat mai greu. Sa fie acesta motivul ?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cu respect!!

La skoda fabia 1,9 tdi ,unde se afla mufa de conectare la com. de bord ptr. o scanare cu vagcom-ul ?Un amic m-a rugat sa intreb ptr.el si eu nu am avut tmp sa ma duc sa ma uit. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut !

Ma poate ajuta cineva cu explicatii despre aceste erori? :

Prima scanare:


Address 01: Engine Labels: Redir Fail!
Part No: 03D 906 033 C
Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1509
Coding: 00021
Shop #: WSC 13765
VCID: 1F4792D89DA6C36
TMBPW16Y164544377 SKZ7Z0E3376983
10 Faults Found:
16686 - Cylinder 2
P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16687 - Cylinder 3
P0303 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
16726 - Camshaft Position Sensor (G40)
P0342 - 35-10 - Signal too Low - Intermittent
16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62)
P0116 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent
16804 - Catalyst System; Bank 1
P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold
16706 - Engine Speed Sensor (G28)
P0322 - 35-10 - No Signal - Intermittent
17796 - Control Module Malfunction - DBW Throttle Monitoring
P1388 - 35-10 - - Intermittent
18088 - Reset-Resistant Limp-Mode Active
P1680 - 35-10 - - Intermittent
18011 - Internal Control Module
P1603 - 35-10 - Failed Self-Test - Intermittent
17966 - Throttle Actuator (G186)
P1558 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent
Readiness: 0000 0001

Dupa stergerea erorilor am facut un drum de cativa kilometri iar martorul EPC s-a aprins iar.

Cand am ajuns acasa am facut o noua scanare:

skodafabiai.png

Multumesc !

Modificat de b0n3z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bon3ez pentru ambele erori trebuie verificat ce vezi tu in imagine:

post-25544-0-07151700-1359814197_thumb.j

post-25544-0-97917400-1359814327_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bon3ez pentru ambele erori trebuie verificat ce vezi tu in imagine:

Senzor axa cu came si switch pedala frana

Multumesc mult pentru raspunsuri si pentru imagini.

Revin cu EDIT dupa verificare.

Ca OBSERVATIE:

Cand am pus alarma + inchiderea pe masina, varul meu a trebuit sa traga un fir de la acel senzor, pentru a se bloca usile la prima apasare a franei :D

Stiu ca a avut nevoie de SuperGlue petru a lipi ceva acolo deoarece la apasarea franei nu se mai aprindeau stopurile...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontezi aparatoarea de plastic pentru a avea acces la switch, si vezi care este situatia. Poate s-a dezlipit improvizatia care a facut-o varul tau, sau lasa-l pe el sa se uite, fiindca el stie cel mai bine cum stau lucrurile.

La senzorul G40 trebuie verificata conexiunea, sa nu fie rupte firele...etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Daca stiti mai exact ce reprezinta si motivele care au generat erorile, din postul #630, inca mai astept niste raspunsuri.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontezi aparatoarea de plastic pentru a avea acces la switch, si vezi care este situatia. Poate s-a dezlipit improvizatia care a facut-o varul tau, sau lasa-l pe el sa se uite, fiindca el stie cel mai bine cum stau lucrurile.

La senzorul G40 trebuie verificata conexiunea, sa nu fie rupte firele...etc.

La acel senzor singurul lucru dubios este acel fir crapat, nu este rupt, adica face contactul, nu cred ca de acolo este problema si nici nu stiu cum pot verifica altfel daca el functioneaza.

La acel switch m-am uitat, am observat ceea ce a lipit varul meu(poza 1), la apasarea franei, becurile se aprind; am izolat firul tras de varul meu pentru alarma, deoarece nu era prins foarte bine, am crezut ca nefacand contact bine acolo, poate aceea ar fi fost problema... dupa un drum scurt s-au aprins iar martorii EPC si Check Engine. Scanez maine sa vad daca apar alte erori.

Multumesc !

post-112128-0-34594700-1359924591_thumb.

post-112128-0-71650700-1359924591_thumb.

post-112128-0-08068600-1359924592_thumb.

post-112128-0-43350100-1359924592_thumb.

Modificat de b0n3z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bon3z masoara in mufa de alimentare a senzorului G40, pinii 1 si 3 : trebuie sa ai 5V.

Trebuie sa verifici daca firul care duce de la senzorul G40 spre ECU nu este intrerupt.... sau vizualizat cu osciloscopul semnalul dat de senzor (aceasta varianta doar in service).

La switch-ul pedalei, nu poti sa demontezi improvizatia aia? Stergi eroarea, si vezi mai apare ? Dupa cum ai mentionat, switch-ul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil din cauza firului aluia iti da eroarea pentru frana

ar trebui scoasa si bucatica aia de plastic sau ce-o fi pe care vine capul switch-ului

scoti scwich-ul de la locul lui prin rasucire, tragi de tija lui la maxim, il pui inapoi si il impingi cat sa incapa, rasucesti, pui mufa si gata

cum atingi frana o sa ti se aprinda si stopurile

vezi ca este undeva pe aici explicatii si poze cum se schimba acest switch. La tine daca e OK trebuie doar asezat la locul lui, in pozitia normala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bon3z masoara in mufa de alimentare a senzorului G40, pinii 1 si 3 : trebuie sa ai 5V.

Trebuie sa verifici daca firul care duce de la senzorul G40 spre ECU nu este intrerupt.... sau vizualizat cu osciloscopul semnalul dat de senzor (aceasta varianta doar in service).

La switch-ul pedalei, nu poti sa demontezi improvizatia aia? Stergi eroarea, si vezi mai apare ? Dupa cum ai mentionat, switch-ul este ok.

probabil din cauza firului aluia iti da eroarea pentru frana

ar trebui scoasa si bucatica aia de plastic sau ce-o fi pe care vine capul switch-ului

scoti scwich-ul de la locul lui prin rasucire, tragi de tija lui la maxim, il pui inapoi si il impingi cat sa incapa, rasucesti, pui mufa si gata

cum atingi frana o sa ti se aprinda si stopurile

vezi ca este undeva pe aici explicatii si poze cum se schimba acest switch. La tine daca e OK trebuie doar asezat la locul lui, in pozitia normala

Multumesc pentru raspunsuri !

Voi scoate firul de la alarma care este prins pe switch, sterg erorile si ma voi plimba putin cu titiu.

Am facut rost si de aparat ca sa verific voltajul pinilor 1 si 3.

Revin cu EDIT.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Imi cer scuze pentru double post dar nu pot da edit la mesajul anterior; am masurat cei 3 pini: 1 si 2 sunt ok iar 3 este mort ...

A fost prima oara cand am folosit un aparat de masura, l-am setat la 50v, minus pe caroserie si plus pe fiecare pin in parte(am atast o poza).

Am scos switch-ul de acolo iar acum daca il pun la loc stau stopurile aprinse orice as face... trebuie sa-l scot din mufa ca sa se stinga(stiu ca asta a patit si varul meu dar nu stiu cum l-a facut; am incercat sa-l sun dar nu mi-a raspuns, voi mai icnerca).

Multumesc pentru tot!

post-112128-0-55643400-1359996548_thumb.

Modificat de b0n3z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchul e de tip nou sau vechi? Are reglaj sau nu ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E tip nou...Cristian.

Are...are...

Bon3ez trebuie vazut ce e cu firul de pe pinul respectiv.

Pornesti motorul, apesi pedala de frana cu palma, montezi switch-ul la locul lui, si lasi pedala de frana....uita-te daca tija switch-ului ,,culca" exact pe bratul pedalei, ca s-ar putea sa mai culce si pe langa... :winter:

Ai apasat cumva pe tija switch-ului dupa ce l-ai scos de la locul lui? Fiindca in pozitia demontat mecanismul din interiorul switch-ului este blocat, iar daca ai apasat pe tija, l-ai facut praf inauntru.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am apasat pe acea tija, nu am simtit nimic la mana ca sa-mi dau seama daca a fost blocat, sau daca s-a stricat ceva acolo...

O sa-l desfac maine, daca pot, sa vad daca s-a stricat ceva in el.

Aveti idee cat costa un switch nou ?

In legatura cu firul de la acel senzor nu stiu ce sa zic, cred ca este o treaba foarte migaloasa :)

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E tip nou...Cristian.

Are...are...

E un pic invers, Carmino. Cel vechi are reglaj, cel nou nu are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun o poza imediat ...

post-112128-0-90390500-1360007495_thumb.

post-112128-0-18679500-1360007496_thumb.

post-112128-0-52090000-1360007496_thumb.

post-112128-0-81262900-1360007496_thumb.

Modificat de b0n3z
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam Cristiane ca cel cu A la sfarsitul codului este cel vechi, switch-ul pe care il are masina lui Bon3ez este cu B, C, D...adica tipul nou, si dupa cum scrie pe aici are reglaj.

http://forums.vwvort...ead.php?1158315

La Fabia l-am avut pe cel care il prezinta Bon3ez, primul pe care l-am achizitionat, l-a facut praf vanzatorul, fiindca a apasat pe tija (mecanismul era blocat), iar al doilea, l-am prins eu de mana.... :winter: sa nu il rupa si pe ala...au obiceiul sa-l scoata din cutie si sa iti arate ,,vedeti, functioneaza"...si poc apasa pe tija... :winter:

A functionat un timp, dupa care iar am avut probleme, si l-am achizitionat pe cel cu ,,A" , iar la asta a trebuit sa-i taie din tija mecanicul meu, fiindca era nitel prea lung...si nu se regleaza.

In fine, nu are importanta...Bon3ez eu personal recomand cel cu ,,A" fiindca este mult mai simplu, mult mai usor de montat...si mult mai fiabil.

Tu vei face cum doresti....

Daca te-am ametit cu A...B..etc. uite sa ai idee despre ce ti-am spus sa achizitionezi:

Pretul? La acea vreme cred ca 25 roni am dat pe minunea asta... :winter: acum nu mai stiu eu preturile la piese pentru ,,Sabiuca", dar banuiesc ca nu este mai mult de 40-45 roni...

post-25544-0-47089700-1360010836_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!