Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Da, foarte mult. In timp uleiul ala ataca cauciucul cu care sunt invelite fisele si incet-incet ajunge sa fie strapuns de arcul electric. Am intatalnit situatii ca a ta. Din pacate nu prea rezolvi doar prin etansare din moment ce cauciucul a luat contact cu uleiul.

Recomandare: etansezi frumos si cumperi un set proaspat de fise. In primul rand. Este clar ca rateurile de acolo vin. Restul problemelor le vedem dupa.

Aaa, si-un set nou de bujii. Nu uita ca se inlocuiesc la 60k km. Se uzeaza electrozii si se mareste distanta dintre ei, deci curatarea nu face mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei aveam si eu la bujia trei (am observat cand au fost schimabte bujiile) si nu imi dadeam seama de unde vine. Pana la urma am aflat si a trebuit sa schimb teava de umplere ulei, care era crapat pe o parte unde un fel de arc ar fi trebuit sa o apese catre capac.

Piesa noua are alt cod si categoric piesa a fost revizuita. Practic mi se prelingea ulei dintre capac si teava respectiva.

S-ar putea sa fie aceeasi problema de provenienta uleiului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile au fost schimbate acum 3 luni deci sunt OK.

La mine e ulei in gaura de bujii 3 si 4 insa rateuri apar la pistonul 1 care e curat luna...asta ma nedumereste (bineinteles ca o sa refac si etansarea capacului sa nu mai iasa ulei dar deocamdata vreau sa ii dau de cap la pistonul 1)

Cert e ca motorul merge in 3 pistoane......la ralanti tremura iar in sarcina merge sacadat plus ca nu are putere.

INTREBARI:

Se simte clar ca motorul merge in 3 pt ca tremura tare insa cand e rece,de exemplu la prima cheie cateva minute merge foarte bine- Se poate sa mearga tot in 3 si atunci la rece dar sa nu imi dau seama tinand cont ca la rece e mai supraalimentat si poate compenseaza scaderea de putere?

Va spuneam ca la pistonul 1 mi-a aparut eroare ca are rateuri:

Oare pistonul 1 care e pentru tester? Cel de la capatul cu distributia sau cel de la capatul cu bateria? E foarte important.

Va spuneam ca la pistonul de la capatul cu distributia am vazut noaptea ceva scantei aiurea data pe langa fisa...atunci e destul de clar ca ar putea fi o problema acolo,insa daca pistonul 1 e recunocut ca fiind la celalalt capat imi da de gandit atunci( desi si aici poate fi uleiul scurs in gaura de bujie).

Vreau sa schimb fisele intre ele sa vad ceva modificari problema e ca fisa de la primul piston e cea mai lunga,celelalte fiind scurte nu imi ajung pana acolo:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistonul 1 e la capatul cu distributia.

Se simte clar ca motorul merge in 3 pt ca tremura tare insa cand e rece,de exemplu la prima cheie cateva minute merge foarte bine- Se poate sa mearga tot in 3 si atunci la rece dar sa nu imi dau seama tinand cont ca la rece e mai supraalimentat si poate compenseaza scaderea de putere?

Foarte posibil. In cazul asta putem sa banuim si ceva bai la injectoare. Poate o curatare le-ar face bine.

Schimbatul fiselor e o idee buna. DAR fa asa: schimba fisele de la 1,4 cu fisele de la 2,3, pe rand (desi nu stiu ce model de fise ai si nu stiu daca iti permite lungimea firului). N-ar fi exclus sa se intample un fenomen ciudat: motorul sa dea rateuri pe cil.1 iar calculatorul sa interpreteze ca ar fi de vina 4 si viceversa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa precizez:

Azi cand veneam la job,cand o calcam sa ma deplasez am auzit ceva pocnituri sau rateuri pe sub capota?!?!

Eroarea mi-a dat-o pe cil 1,iar fisa am vazut ca facea scantei pe cil 1 si tot acolo am ascultat cu urechea ceva pocnituri cand dadea scantei.

Deci posibil sa am treaba cu fisa.

Blitz...recomanda-mi un silicon de etansare,vreaus a dau jos capacul sa il reetansez dar imi ziceau prietenii mei de la skoda ca tre ceva special?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silicon ce rezista la temperaturi mari? Dinala rosu ce tine pana la 300 de grade? Gasket maker se numeste parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Flopem

Aceleas simtome le are si fabia lu tata, dar mie la o scanare cu vagcom-ul mi-au aparut erorile de la postul meu 179.

Eu am spalat motorul. M-a mancat undeva si....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,perfetca dreptate..........eu trag concluzia ca am primit boala dupa o alimentare proasta dar cu o zi inainte imi amintesc si RECUNOSC ca si eu spalasem motorul.

ce ai facut pana la urma?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flopem:

Pentru scurgerea de ulei sa verifici si teava de umpelere ulei. Scoti capacul motorului si rasucesti teava catre stanga cam 30-45 grade si trebuie sa iasa. S-ar putea sa fie si la tine acelasi problema ce era la mine. Dupa cate am vazut ai motor 1.4 16v ca si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la teava de umplere..am scos-o aseara.

Mai mult teava e in dreptul pistonului 1/2 iar uleiul balteste la mine la pist 3/4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa fac nimic deocamdata. Am sa scot toate mufele de peste tot si o sa le curat. O sa vad ce rezultat o sa am.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deoarece la o scanare am primit cam aceleasi erori ca si flopem:

3 Faults Found:

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 35-10 - - - Intermittent

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

17598 - Linear O2 Sensor; Reference Voltage: Implausible

P1190 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

si fiinca inca nu mi-am dat seama cum se demonteaza capacul motor (carcasa la filtru de aer) ca sa vad si eu daca apar scantei (am citit un topic dar nu seamana cu ce am eu), va intreb daca am o bobina de inductie + 4 fise aferente cum citesc mai sus la cei cu 16v, sau am cate o bobina pe fiecare bujie (parca asa mi s-a zis cand am postat scanarea prima data)? cod motor AUB

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capacul se scoate prin tragere fortata fara frica intai din fata si apoi din spate...trage tare.

in stanga lui in spate tre sa ai un furtun ...scoate-l ala prima data...e bagat doar prin impingere.

atata timp cat motorul meu merg i 3 pistoane si scutura tare si nu are putere la accelerate si tremura eu nu cred ca e EGR...are si asta ceva simptome cand e defect da nu chiar asa.Plus ca am eroarea cu cilindru 1 rateu inseamna ca ceva e la cilindru 1 (bujii,fise,bobina,etc) plus ca noaptea am vazut scantei in zona fisei 1. Ca urmare daca in cilindru 1 nu e arderea completa e clar ca o sa apara si erori la sonda lambda si altele.

banuiesc si eu sa fie o bobina dusa poate si la mine ,la motor AUA...asta in caz ca nu e fisa. La mine cele 4 fise ies din capatul din dreapta al motorului .Aia o fi bobina sau am pe fiecare cilindru cate una separata? Cum pot verifica bobina sau bobinele?

si eu si colegul de mai sus am vrea o verificare la bobina sau bobine dar intai lamuriti-ne care-s alea:))

motor AUB si AUA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

flopen - la tine e destul de clara treaba (pentru mine), in sensul ca daca ai vazut scantei la fisa sigur aceasta e strapunsa (izolatia ei are un por ce nu se vede cu ochiul liber de obicei), si mai rezulta inca un lucru daca ai fise pe bujii si anume ca ai o singura bobina de inductie cu 4 iesiri la cele 4 fise respectiv bujii,

asta daca nu ma insel e solutia folosita cel mai des in ultimul timp, bobina de inductie se numeste jumostatica si are 2 bobinaje primare respectiv 2 bobinaje secundare aferente (vezi poza atasata),

schema de principiu poate avea acea alimentarea comuna (cu + in acest caz) si separat, acest lucru inseamna ca conectorul de alimentare a bobinei va avea 3 (unul comun) sau 4 pini (inca nu stiu cum e la fabia), fiecare infasurare din primar are ~ 1 ohm iar cele din secundar ~10 kilo-ohmi (asa se verifica pentru intreruperi si strapungeri ale infasurarilor - infasurarile primare respectiv secundare trebuie sa aibe valori aproape identice), mai este de asemenea testul daca are izolatia crapata acest lucru se face pe intuneric cu bobina fixata in suruburile de prindere si chiar demontata din suruburi deoarece pot fi scantei prin suportii de prindere, ideea e ca daca acest sistem de inalta tensiune curenteaza la atingerea lui inseamna ca izolatia lui e compromisa de asemenea si functionarea motorului, remediul e intodeauna inlocuirea cu piese noi originale (izolatia electrica la ianalta tensiune nu se reconditioneaza niciodata asta in cazul in care unora le vin idei, le spun pentru ca sa nu piarda timpul degeaba muncind fara rost)

post-75511-1284715108_thumb.jpg

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok m-am lamurit cu toate mai putin cu o problema.

Am eroare pe cilindru 1.

Cum aflu eu care e cilindru 1 din cei 4?

Unii pe forum spun ca cilindru 1 este primul de langa distributie,am un prieten care spune ca ordinea e 4 1 3 2.

Altii zic ca cilindru 1 recunoscut de VAG ar fi al 2-lea prin numarare de la stg la dreapta.

Cine ma ajuta foarte clar sa aflu care e cilindru 1 cu exactitate pentru a putea remedia defectele care sunt acolo?

MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cilindrul 1 e cel de langa distributie. CLAR< PUNCT SI LA OBIECT>

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vii pana in grigorescu, dam bobina de pe a mea jos sau fisa si vedem.....daca iti merge, imi iei mie o bobina noua, si ti-o las pe a mea.... :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult lui BOGDAN_CJ pentru scanare si adaptare.

Am vrut sa stiu daca merge EGR si clapeta de acceleratie ca sa le elimin din probleme.

Acestea mergeau asa ca le-am eliminat si in discutiile cu Bogdan am trecut la suspectarea fiselor

Am studiat atent fisele de la bujii si prima era gaurita de-a binelea....se vedea cu ochiul liber,iar la accelerare efectif tipa scanteia pe blocul motor.

Am inlocuit-o si fabia mea merge ca racheta,ca noua.

Multumesc Bogdan inca o data. Problema rezolvata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistonul 1 e la capatul cu distributia.

Ti-am mai spus si mai omule care e cilindrul 1. Si ti-am mai spus si acum 1 an sau 2, tot aci pe forum, tin minte ca i-ai spus tu unuia taman invers si te-am luat la rost.

Ideea e asa: daca vrei sa ma crezi, bine! Crede-ma pe cuvant cand iti spun. Dar daca NU vrei sa ma crezi zi-mi, te rog, ca sa nu mai scriu ca dobitocul.

Repet: cilindrul 1 la capatul cu distributia. Cilindrul 3, 4, 5, 6 sau cati mama lor or fi la capatul dinspre volant.

Indiferent ca e ulei sau nu, la fisa la care zici ca ai vazut noaptea scantei este clar ca fisa este strapunsa iar descarcarea se produce prin acea strapungere si nu mai ajunge la bujie. Intr-adevar, una din cauze poate fi si patrunderea apei.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) - nu gasesc un loc potrivit si nu vad rostul unui topic nou dar am cateva probleme:

1. Tare as vrea sa stiu de unde apare uleiul la bujii, eu am avut la toate l-am cos cu seringa cu ac, ordinea descrescatoare din punct de vedere cantitativ e urmatoarea: 3, 4, 1, 2.

2. O alta nedumerire e ca nu pot vedea daca apar scantei intre pipa ce intra pe bujie si chiulasa deoarece fisele mele au turnate langa cotitura la 90 de grade 2 inele din acelasi materia siliconic cu rol de centrare si etansare.

3. Ce fel de senzor e montat pe capacul chiulasei deasupra axei cu came dinspre habitaclu chiar langa bobina de inductie?

4. Daca senzorul despre care vorbesc la punctul anterior nu e senzor de turatie atunci unde se afla acesta?

multumesc

Modificat de SergiuD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Se pierde etansarea dintre chiulasa si capacul chiulasei.

2. N-ai cum sa vezi dar poti auzi daca se produc descarcari aiurea.

3. Senzorul pozitie ax came.

4. Managementul motorului are nevoie de 2 senzori pentru a calcula exact pozitia fiecarui piston in parte in cadrul ciclului motor. Senzorul de turatie arbore cotit si senzorul turatie ax came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit si eu o fisa strapunsa exect ca in cazul lui flopem. Am dat capacul de la filrul de aer jos si am vazut cum fura curentul prin fisa de la pistonul 2.

Luni o sa le inlocuiesc pe toate. Sper ca de aici este si problema mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma puteti ajuta si pe mine cu interpretarea logului de la scanare

stiu de senzorii G62, G192 si V154, dar de restu nu stiu ce inseamna

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 CE

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 3328

Coding: 00002

Shop #: WSC 00012

TMBBF46Y523466178 SKZ7Z0A1290478

1 Fault Found:

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 907 379 C

Component: ABS 5.7 FRONT V20

Coding: 00044

Shop #: WSC 13765

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0830

5 Faults Found:

01297 - Sensor for Vent Temperature: Footwell (G192)

29-00 - Short to Ground

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-00 - Open or Short to B+

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

28-00 - Short to B+

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

55-00 - Adaptation Not Successful

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 17562

Shop #: WSC 13765

6 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-00 - Single-Wire Operation

01598 - Drive Battery Voltage

07-00 - Signal to Low

00511 - Selector Lever (E313)

49-00 - No Communications

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

49-00 - No Communications

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 6Y1 919 870 A

Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V10

Coding: 20142

Shop #: WSC 00012

TMBBF46Y523466178 SKZ7Z0A1290478

No fault code found.

Address 19 -------------------------------------------------------

Controller: 6N0909901

Component: Gateway K<->CAN 1S31

Coding: 00014

Shop #: WSC 13765

5 Faults Found:

01336 - Data Bus for Comfort System

80-00 - Single-Wire Operation

00511 - Selector Lever (E313)

49-00 - No Communications

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

49-00 - No Communications

01324 - Control Module for All Wheel Drive (J492)

49-00 - No Communications

01044 - Control Module Incorrectly Coded

35-00 - -

Address 44 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 423 156 M

Component: LenkhilfeTRW V210

Coding: 00110

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q0 959 433 E

Component: 2U Komfortger

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recodeaza modulele de la adresele 19 si 46 asa cum trebuie si in modulul de confort ai un integrat dus, se ocupa cu comuniucatia CAN-BUS. Dupa recodare strege erorile si vezi ce mai ramane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!