Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Am si eu doua erori :

17511 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S1: Performance too Low

P1103 -

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 -

Poate cineva sa-mi explice care este problema si care ar fi rezolvarea?

In engleza am citit dar... nu stiu la prima unde este pozitionat acel senzor si cum se poate verifica "Check Oxygen Sensor Heating for Oxygen Sensor before Catalytic Converter" - o poza ar fi excelenta , iar la a doua problema "Possible Causes

Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71) faulty

Vacuum Lines faulty

Possible Solutions

Check Mass Air Flow Sensor (G70) OR Manifold Pressure Sensor (G71)

Check Vacuum Lines

Check Engine Operating Conditions => Meas. Blocks

Special Notes

Uwe: I think this code is set when the airflow being measured (or otherwise calculated) by the ECU doesn't make sense given other operating parameters such as RPM and throttle opening, manifold pressure, etc. "

- explicatia pe romaneste ar fi perfecta + localizare senzori, furtunase etc.

Multumesc anticipat

Modificat de lexandrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vorba despre circuitul de preincalzire al sondei lambda 1, cea de dinainte de catalizator. Urmareste traseul cablului sondei si ai sa gasesti mufa; demufeaz-o si foloseste un spray de contacte. A doua eroare ar putea avea legatura cu prima; explicatia ar fi ca sonda lambda trimite masuratori eronate calculatorului de motor=> ajustari eronate ale injectiei, fluxului de aer in admisie. Eu zic sa nu te legi deocamdata de a 2-a pana nu rezolvi pe prima.

So, recomandarea mea inainte de toate ar fi: mufa sonda lambda curatata, curatat clapeta de acceleratie, verificare bujii (se schimba odata la 60.000km) si o eventuala curatare de injectoare (sau, o benzina buna in rezervor si abordarea unui mers mai sportiv).

Parerea mea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 06A 906 018 GM

Component: 2.0l R4/2V MOTR HS V03

Coding: 00031

Shop #: WSC 00084

4 Faults Found:

16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity

P0134 - 35-10 - - - Intermittent

16523 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Response too Slow

P0139 - 35-10 - - - Intermittent

17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean

P1128 - 35-00 - -

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-00 - -

Readiness: 0000 0000

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 1C0 907 379 E

Component: ESP FRONT MK60 0103

Coding: 0022530

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201)

008 - Implausible Signal - Intermittent

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 3B1 907 044 C

Component: CLIMATRONIC C 0.7.0

Coding: 01000

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)

37-10 - Faulty - Intermittent

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 1J0 959 799 Q

Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001

Coding: 04097

Shop #: WSC 01317

1 Fault Found:

00933 - Electric Window Motor: Passenger Side (V148)

62-10 - No or Incorrect Adjustment - Intermittent

End -------------------------------------------------------

As dori si eu cateva pareri, mai ales la motor si ESP. - consumul este in parametrii, ABS si ESP functioneaza, martorul nu s-a aprins, doar din cand in cand pentru scurt timp.

La clima am sters eroarea, dar si inainte climatronicul a functionat aparent bine. Totusi ce sa verific?

Geamul dreapta fata a fost reparat folosind chit de reparatie macara. Teoretic nu ar mai trebui sa reapara eroarea.

Cu multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geamul dreapta fata a fost reparat folosind chit de reparatie macara.

ce kit ai folosit? de unde si cu cat? :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erorile sunt de la un G4. Dar voi intreba. Nu stiu daca se potriveste la Fabia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat clapeta acum 4-5 zile si spre mirarea mea era destul de curata doar ca tevusca aia mica de la clapeta era infundata si furtunul respectiv era crapat la jumatate. http://img222.imageshack.us/i/clapetaacceleratie2.jpg/Masina are 107kkm. Ce afecteaza daca sta infundata(acum nu mai este) ? Relantiul oricum nu-mi sta... Are o mica trepidatie dar din cate am citit nu prea i se da de cap cel putin la motorul AQW. Saptamana viitoare cand o sa am timp o sa ma uit la mufa respectiva si o sa-i dau cu niste spray de contacte. Bujiile nu stiu cand au fost schimbate deoarece a avut alt proprietar . O sa le verific cumva tot saptamana viitoare. Mersul il am sportiv. La injectoare la fel, nu stiu ce sa zic. O sa incerc sa-i cumpar niste aditiv pentru benziva, pentru curatarea lor. Vreo idee? Mersi pt raspuns

Modificat de lexandrei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-adevar Andrei, este boala grea la benzinarele de 1.4 8V fluctuatia turatiei de mers in gol. Ar ramane totusi de rezolvat problema sondei lambda. Sunt foarte curios daca odata cu rezolvarea ei dispare si eroarea a 2-a (eu asa banuiesc). Despre aditiv in rezervor eu personal nu recomand. Mai degraba o curatare cu o instalatie specializata care se montaza pe circuitul de alimentare. Sigur, musai sa arunci o privire si la bujii: daca gasesti electrozii tociti (o sa iti dai seama) recomand inlocuirea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 Faults Found:

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

16685 - Cyl.1 Misfire Detected

P0301 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent

are cineva raspuns pentru erorile de mai sus? in special pentru ultimele 2.

pe net am gasit pentru eroarea 1:

A code P0441 could mean one or more of the following has happened:

Bad vacuum switch

Broken or damaged EVAP line or canister

Open in PCM purge command circuit

Open or short in Voltage feed circuit to Purge Solenoid

Faulty purge solenoid

Restriction in EVAP solenoid, line or canister

Corrosion or resistance in purge connector

Bad PCM

cu care investigatie ar trebui sa incep? e vorba de N80 activated charcoal filter solenoid valve ? dar vacuum switch ce cod are?

e posibil ca aceste erori sa aiba legatura cu mersul neregulat la pornire? ma refer la faptul ca atunci cand motorul este rece, are tendinta sa se opreasca si din motivul asta trebuie sa-l tin putin turat, altefl moare. repet probleme numai la pornire in diminetile racoroase.

dupa cum vedeti am o multime de intrebari, asadar orice raspuns pe calea rezolvarii problemelor semnalate este bine-venit

Modificat de BLiTZ
Am adaugat descrierea codurilor DTC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultimele doi inseamna ca ai folosit VAG-COM shareware, neregistrat deci nu iti da explicatii pentru celelalte erori. Iti spune sa faci rost de un cod de activare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BD, ti-am pus eu descrierea codurilor de eroare, le gasesti si singur aici.

16684 si 16685 sunt grave: bujii, bobine, injectoare, alimentare cu carburant. Intai de toate trebuie sa te ocupi de ele. 16825 este cea mai mica dintre ele si poate chiar fi si o consecinta a celorlalte 2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 16825 e vorba de valva n80, valva solenoid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu scrie asta nicaieri explicit Bogdane. Eroarea se refera la EVAP Emission Control Sys: Incorrect Purge/Flow. Poate doar a facut plinul si in rezerva si au aparut probleme. Repet, NU este o eroare care sa genereze defectele pe care le reclama BD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu ca e eroare de EVAP, da la mine aia era stricata si aveam eroarea asta si altele pe langa. Se poate verifica valva respectiva din vag com, engine, basic settings. Acolo pe canalul 70 parca se face test si se poate vedea daca totul e ok sau nu.

Nu zic ca e musai asta, am zis de n80 pentru ca eu cu asta am avut probleme, dar poate a umplut colegul rezervorul pana in buza si de aceea ii da eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Blitz, mersi de "decodare".

Am facut o noua scanare si am reusit sa intru intr-o fereastra ("ENGINE: VIEW READINGS" ) in care din 8 parametrii, 3 NU ERAU ok (erau cu rosu), si anume:1 OXYGEN SENSOR HEATING: Failed or incompelte

2 OXYGEN SENSOR(s) : Failed or incompelte

3 CATALYTIC CONVERTER(S) : Failed or incompelte

Am sters erorile, am facut din nou scan si le-am gasit doar pe ultimele 2.

Am cautat pe net sa interpretez 16685 Cyl. 1 misfire detected, si asa cum ai spus eroarea poate fi cauzata de oricare din: bujii, bobie, senzor oxigen, injector, "catalytic converter", compresie, computer.

Am sa schhimb pentru inceput bujiile care oricum le am de 50.000 Km si voi vedea cum se manifesta motoul. Daca scap doar cu bujiile ar fi ok dar nu cred, si incerc sa-mi fac planul B, adca sa verific senzorul de oxigen = sonda lambda

Pe schema am gasit pentru modelul de motor 50 kw AQW, 2 sonde lambda G39(inainte e catalizator) si G130 (dupa catalizator), fiecare cu cate un heater Z19 si Z29.

Eu inteleg in contextul celor de mai sus ca oricare din cele 2 sonde lambda poate fi cu problema, dar sigur incalzirea sondelor e OK (tinand cont ca a disparut eroarea 1);

Deoarece preturile sondelor sunt de ordinul 600-700 RON, e de preferat sa verific intai daca se poate ca intr-adevar sondele au probleme. Ceva de genul asta am gasit aici: http://www.lambdasensor.com/main/mtesting.htm.

A facut cineva vreo verificare la sondele lambda, inainte sa le inlocuiasca? E edificatoare o astfel de verifiare? Probabil ca la dealer m-ar spune din prima sa schimb sondele, fara sa fie neaparat necesar. Nu as merge pe sonde luate de la dezmembrari pentru ca nu ai garantia calitatii.

Ca sa fie problema si mai incurcata, azi am facut o scanare la motor cu tester-ul unui mecanic, si nu a gsit nici o eroare.Probabil ca va trebui sa astept sa-mi apara din nou CHECK ENGINE, ca sa apara din nou eroril.

PS: am comandat bujii NGK cod: BKUR5ET-10 (tubulara de 14)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a ajunge la sondele lambda, schimba bobina de inductie. Schimbarea bujiilor nu o sa aduca rezultatul asteptat de tine. 99% din cazuri misfire e data de bobina proasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am schimbat bujiile de cateva zile si nu am mai avut acele porniri cu trepidatii / variatii de turatie de care aminteam. Nici martorul check engine nu a mai aparut de atunci. Sper sa fi rezolvat problema. Apropo, pentru bujii se potriveste tubulara de 16, si nu de 14 cum am spus in alt post. Mecanicul s-a miscat repede, si a inlocuit bujiile in 1o minute. I-mi pare rau ca nu am avut camera sa fac poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...
Mi-e temama ca nu mai poti face nimic pentru clapeta de acceleratie. Am mai vazut grupul asta de erori de curand si din pacate s-au lasat cu clapeta de acceleratie inlocuita. S-a dus unul dintre senzorii de pozitionare a clapetei (are 2) G188 si prin urmare nu mai stie corect pozitia clapetei.

mie un mecanic mi-a zis ca la codul de eroare 17953 trebuie sa schimb clapeta de acceleratie la masina din semnatura. Ce parere ai?

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte daca ai curatat-o. Daca nu, vezi topicul si curat-o, verifica mufa si fa-i o adaptare. Daca reapare.... :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o eroare la masinuta:

16785 - EGR System:Insufficient Flow

P0401 - 35-00--

Am inteles ca intai se curata EGR,daca nu se rezolva problema,se schimba.Problema e ca nu reusesc sa gasesc o schita din care sa inteleg care e acest EGR.

La Output Tests parca se aude ceva...

Motorul este AUB din 2000 cu 156000 km.

Modificat de CCristi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajutati careva cu o parere?

Am sters de cateva ori eroarea dar dupa 10-15 km se reaprinde martorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai tin minte daca ai curatat-o. Daca nu, vezi topicul si curat-o, verifica mufa si fa-i o adaptare. Daca reapare.... :|

Schimbat clapeta (cea veche era trosnita), facut readaptare si totul e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

M-a mancat undeva sa vad ce erori am pe masina. Asa ca in modulul "Central Electric" am stocata urmatoarea eroare:

"01336 - Data Bus for Comfort System

80-00 - Single-Wire Operation"

Ceva idei? Ca nu am habar ce poate sa fie... :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reteaua de comunicare in sistemul de comfort (CAN Comfort) a masinii functioneaza intr-un singur fir. Nu-i bai mare deocamdata, este gandita sa functioneze si intr-un singur fir dar trebuie cautata cauza a.i. lucrurile sa nu se deterioreze. Interogheaza si calculatorul de comfort si vezi ce zice. De asemenea calculatorul de clima, de usa stg fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ca facusi si scanarea, cu ajutorul lui Iulian (masinapoporului).

Si zicea asa:

Monday,13,April,2009,05:39:09:63170

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090830

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I

Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76

VIN: xxxxxxxxxxxxxx Mileage: 83010km/51580miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 03D 906 023 B

Component and/or Version: SIMOS91 1.2l 2V 1414

Software Coding: 0000071

Work Shop Code: WSC 10124 599 88555

1 Fault Found:

16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low

P0342 - 009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 2464 /min

Mass Air / Rev.: 65.4 mg/str

Bin. Bits: 00100000

Temperature: 88.5

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!