Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Address 01: 16726 - Camshaft Position Sensor (G40): Signal too Low - nu scapi de el decat schimband senzorul pozitie ax came.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de acest senzor: eroarea era NO SIGNAL, schimbat senzor, masuart fire pana la ECU, aceeasi problema. La alt motor AKL eroarea era IMPLAUSIBLE SIGNAL, schimbat senzor, masurat fire, aceeasi eroare. Unde ar fi problema?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul in sine este problema (pentru acest defect 16726 P0342 009 - signal too low). Pe topicul celalalt i-am spus sa cumpere senzor NOU din reprezentanta. Cheers!

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pentru celelalte erori? Cu toate ca s-a schimbat senzorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am o fabia 1.4 mpi de 60cp si am probleme cu pornirea la rece.am pus vagccom ul pe masina si mi au dat urmatoarele erori:

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 047 906 033 E

Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ34

Coding: 00021

Shop #: WSC 13765

TMBPH16Y823410217 SKZ7Z0A1127466

3 Faults Found:

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-00 - -

16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold

P0420 - 35-00 - -

16522 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Signal too High

P0138 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

ma poate ajuta cineva cu interpretarea acestor erori ca nu ma pricep

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Saliu!

In primul rand eu zic sa schimbi sonda de temperatura lichid racire G62. Cred ca ea este principala sursa a problemelor. Atunci cand calculatorul de motor NU primeste semnal de la ea, isi ia ca referinta o temperatura a lichidului racire cu multe grade sub 0 (asta insemna cantitate mare de benzina injectata, arderi necorespunzatoare =>noxe mari si poate rezulta chiar si urmatoarele defecte).

Deci in primul rand G62-ul.

Pe urma eficienta scazuta a catalizatorului si sonda lambda de dupa catalizator eu zic sa le stergi frumusel dupa ce inlocuiesti G62 si sa vezi daca mai apar dupa un parcurs de 50-100km, apoi revino cu un feedback. Daca reapar, diagnosticarea va fi ceva mai complicata.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos pt raspuns. o sa schimb maine sonda. daca nu ma insel e cea de pe termostat ca alta nu am mai vazut. o sa revin cu rezolvarea problemei.

problema este ca la bord imi apare ca motorul se incalzeste.acul acela nu este mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact.

Ca si procedura de lucru atunci cand schimbi: sa fie motorul rece ca altfel de frigi. Desfaci busonul de la vasul de expansiune de tot, apoi il pui la loc; in felul asta elimini presiunea din sistemul de racire. Dupa ce ai pus la loc te apuci frumos si scoti sonda. Ai grija ca e o garnitura de cauciuc pe ea, s-ar putea sa ramana in locasul senzorului si sa nu iasa odata cu senzorul. Musai sa o recuperezi ca alta nu ai.

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat face o sonda G40 la reprezentanta? aproximativ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ar trebui sa vedem si pentru ce motor este aceasta sonda G40, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sharanu din semnatura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma' man, sunt ferm convins ca NU te intereseaza prea tare defapt pretul la piesa aia. Sharanul din semnatura are mai multe variante de motorizare 1.9 TDI, atat cu pompa de injectie cat si cu injectoare pompa. Puteai sa fii putin mai la subiect daca vroiai ajutor.

Asa, iti raspund si eu: ia seria de sasiu, pune mana pe telefon si suna la reprezentanta VW ca sa afli cat costa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de acest senzor: eroarea era NO SIGNAL, schimbat senzor, masuart fire pana la ECU, aceeasi problema. La alt motor AKL eroarea era IMPLAUSIBLE SIGNAL, schimbat senzor, masurat fire, aceeasi eroare. Unde ar fi problema?
Schimbat senzor cu nu stiu ce marca, ascelasi defect. masurat semnalul dat de senzor cu osciloscopul: nimic semnal. Schimbat senzor cu un Bosch. Functioneaza.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:icon_thumright: Cristi, poti sa pui te rog o poza cu inscrisurile de pe senzorul care nu functiona? Pe mufa undeva are codul de piesa si alte coduri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

zeci de mii de multumiri colegului Blitz care mi a indicat exact problema cu senzorul G63.L am inlocuit exact cum a explicat si toate erorile si au disparut.Senzorul a costat 102 lei pe Facet.Acum porneste usor la rece si consumul de carburant a scazut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun. Cum spuneam, ramane sa monitorizezi in continuare posibile erori la sistemul de control noxe. Iti recomand pentru inceput macar 15-20litri din cea mai buna benzina, avand in vedere ca motorul a mers inecat cat a fost G62-ul defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Cristi, poti sa pui te rog o poza cu inscrisurile de pe senzorul care nu functiona? Pe mufa undeva are codul de piesa si alte coduri.

Din pacate persoana nu mai are senzorul, l-a dat la schimb plus diferenta si a luat Bosch-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu eroarea mea "consacrata":

Address 01: Engine

Controller: 036 906 034 DF

Component: MARELLI 4MV 5020

Coding: 00071

Shop #: WSC 12345

TMBPD46Y543946980 SKZ7Z0C2167086

1 Fault Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Suspecta de aer fals la admisie.

Masina a fost verificata la Delcar Skoda (Sf.Gh). S-au curatat si adaptat clapeta

de acceleratie si EGR. Furtunele si contactele in ordine. Distributia in ordine.

La pornire, la relanti, turatia urca la 1700 rpm , apoi scade pe la 1000 - 900.

Se aprind EPC+CHECK ENGINE si cateodata (parca la rece, indeosebi), se

opreste motorul la relanti.

Benzina folosita este numai Carrera 100, 99+ PetromV sau Alto 101 Rompetrol.

Au zis ceva ca ar putea fi "senzorul pedalei de acceleratie", eventual cel

barometric, dar nu erau siguri si ca ar trebui sa las masina vreo 2 zile pt

testari,

Ce parere aveti? Eventual, un sfat pt un service cu experienta in Brasov...

Modificat de bluetux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum revin cu rezolvarea:

Retestata la un atelier electric: 2 erori

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

17912 Intake air system : Leak detected

P1504 - 35-10 - - - Intermittent

Manifold Air Pressure sensor (senzorul MAP) era acoperit de mizerie uleioasa

(se vedea cu ochiul liber); a fost curatat in solutie, de asemenea a fost curatata

intrarea in galeria de admisie (sub corpul clapetei) - totul max.45 min.

Cauza: senzorul MAP nu functiona normal datorita mizeriei adunate (probabil

si datorita unui mers subturat - nevasta-mea o conduce).

Rezultat: relanti revenit la normal, presiunea la admisie in limite normale

(verificat cu VAG), nici un bec de eroare in bord nu se mai aprinde- la toate

testele de drum si turatie.

Masina are acum 135 000 km.

Modificat de bluetux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mizeria uleioasa e de la gazele recirculate din carter, papa ceva ulei?

Modificat de saboteur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de fapt, nu stiu daca era uleioasa, asa mi s-a parut, poate fi si calamina?

de mancat ulei, cand o conduce nevasta-mea, nu prea, poate mai pun 200 ml

la 10 000 (merge subturat); iarna asta am condus-o si eu si a avut momente

bune de 140 -150 km/h, plus mers foarte turat din cauza zapezii excesive

din orase - asa ca a papat la 11 000 km vreo 1,5-1.8 litri (chiar n-a mai vrut

sa porneasca din cauza nivelului f scazut de ulei).

era mizerie si la intrarea in galeria de admisie (sub corpul clapetei de accel.),

mecanicul a zis ca e din cauza mersului subturat (m-a intrebat daca merg mult

in oras).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 03D 906 033 C

Component: 1,2l/2V SIMOS3 00HS1509

Coding: 00021

Shop #: WSC 13765

TMBPW16Y664613385 SKZ7Z0F3459431

1 Fault Found

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-00 - -

Readiness: 0110 0101

asta e eroarea

................................................................................

....

Check the resistance values of the injectors (12...17 Ω

at approx. 20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujii, fise bujii, injector, bobine aprindere, compresie scazuta, cablarea - una din astea sau mai multe...

Modificat de bluetux
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

mi-am facut o scanare si iata ce mi-a aratat

am fost la un service si mi-a zis ca mi-e fisurat radiatorul de clima ( primul din fata) s-ar putea lipi?

cand dau drumul la Ac nu se aude sa porneasca ,dar la la consum imi arata ca creste

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0760

1 Fault Found:

00818 - Sensor for Evaporator Outlet Temperature (G263)

30-00 - Open or Short to Plus

Modificat de zappul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!