Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Sigurantele de pe masina sunt bune? Sau ai sigurante in toate locurile unde ar trebui sa fie?

da . sunt toate bune . titul de la reprezentantza lea verificat ,dar alea care sunt d e la inchidere , ac , geauri nu merg , chiar daca sunt bune .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptomele au aparut toate odata sau pe rand ? Eu totusi cred ca nu ai sigurantele in regula. Roaga pe cineva priceput din zona ta sa se uite. Nu mai am incredere in electricienii de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut!

am facut si eu o scanare cu vag com la skoda mea fabia 1,4 mpi AZF si am gasit urmatoarele erori:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 047 906 033 K

Component: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ36

Coding: 00071

Shop #: WSC 13765

TMBJH26Y623546115 SKZ7Z0B1468622

1 Fault Found:

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

si

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 C

Component: 00 BN-SG. 1S32

Coding: 09226

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal to Low - Intermittent

V-as ruga sa ma ajutati sa inteleg care sunt problemele si ce ar trebui sa fac. Sunt incepator in domeniu, abia am luat masina de 2 luni si abia ce mi-am luat o interfata vag com pe care am activat-o de curand...

mentionez ca nu mi se aprind martori la bord. ce am observat ca uneori masina parca nu are viata in ea... nu mereu ci ocazional si de scurta durata. bine, are doar 44KW(nu radeti de mine).... va astept cu sugestii!

Vag Com

Ma poate ajuta cineva sa activez o interfata pe un laptop cu Vista Home premium???? am tot ce-mi trebuie dar cand vreau sa fac activareacrapa softul, se blocheaza....am incercat de multe ori si la fel face. pe un xp am reusit cu un 311,2.... pot pune si un 409,1 in acelasi timp cu 311,2 pe XP?

Modificat de adonis75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incepem cu ce-i mai usor, si anume problema ta cu interfata. Personal nu stiu rezolvarea dar cred ca gasesti informatii utilie la sectiunea forumului vwForum.ro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te ajuta :

16825/P0441/001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

* Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed

* Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

* Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty

* Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked

Possible Solutions

* Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

o Perform Output Test

* Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115)

* Check Evaporative Emission (EVAP) Canister

o Perform Basic Setting

* Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body

si....

01598 - Drive Battery Voltage

01598 - Drive Battery Voltage: Signal to Low

Possible Symptoms

* Engine not starting

Possible Causes

* Battery low

* Battery faulty

Possible Solutions

* Charge Battery

* Check/Replace Battery

Din ceea ce vad eu nu sunt probleme grave.

si eu am incercat sa pun 311 impreuna cu 409. 311 merge perfect, activat si tot dar 409 imi tot spune ca nu e activat si unele functii nu sunt active, din cautarile mele in legatura cu acest subiect am ajuns la concluzia ca nu merita, prntru ca nu castigi nimic. Ca sa observi o imbunatatire a softului trebuie trecut la seria 7 sau 8 a vagcom-ului cu schimbarea interfetei bine inteles.

Modificat de BogdanOnet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine s-au aprins in mers: CHECK ENGINE + EPC + ASR; am scanat si am obtinut:

Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia

Scan: 01,02,03,08,09,15,17,19,37,44,46,56,69

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine

Controller: 036 906 034 DF

Component: MARELLI 4MV 5020

Coding: 00071

Shop #: WSC 12345

TMBPD46Y543946980 SKZ7Z0C2167086

1 Fault Found:

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Controller: 6Q0 907 379 H

Component: ABS/ASR 5.7 FRONT V30

Coding: 00124

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC

Controller: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0830

4 Faults Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

La relanti motorul merge usor neregulat, in mers trage normal la orice turatie.

Dupa cateva porniri s-au stins toate becurile.

De mentionat ca aceeasi chestie aparea la o distributie prost reglata/sarita, la peste 3000 rpm.

Eroarea 17961/P1553 - 35-10 - - - Intermittent ce inseamna practic?

E posibil sa se fi dereglat si distributia din nou?

Poate fi si de la benzina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation

P1553 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Exista diferente peste o anumita limita intre presiunea atmosferica masurata de senzorul din calculatorul de motor si presiunea din galeria de admisie, la un moment dat. Este foarte probabil ca in galeria de admisie sa patrunda aer fals. Trebuie verificat.

Defectele de pe motorasele de rece/cald si recirculare din sistemul de climatizare sunt si ele discutate. Foarte probabil ca ele sa nu mai functioneze corect datorita mizeriei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01314 - Engine Control Module

79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

Aici e posibil sa ai o pana de contact la mufele de la computer. Rezolvare relativ simpla prin desfacere, spray de contact, urmarit eventual daca intra pe undeva umezeala si repus la loc.

01314 - Engine Control Module: No Communications

Possible Causes

* CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module faulty

* Fault(s) stored in Engine Control Module

Possible Solutions

* Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module

* Check Measuring Value Blocks (MVB)

o Usually Measuring Value Blocks (MVB) 125+ show the current Communication Status

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane, te inseli. Defectul inregistrat pe ABS (01314 - ECM please check fault codes) te pofteste sa rezolvi defectele de pe calculatorul de motor. Nu e niciun contact/mufa de vina.

Chiar tu ai dat raspunsul corect:

Fault(s) stored in Engine Control Module
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, greseala mea, am ramas fixat pe solutia posibila de remediere si anume Check CAN-Databus Wiring/Connectors from/to Engine Control Module. Fiind si intermitenta ma ghindeam ca ceva mufe, fire nu fac contact bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda, dupa ce am fost "interzis" la "postari" pe forum de moderatori zelosi, sa mai adaug:

- la o scanare suplimentara la service cu Autodata, ultima versiune si interfata Bosch a aparut si motivul care genera "Implausible Correlation":

P1504 Intake Air System Bypass Leak Detected

(se pare ca VAG-COM + interfata coresp. sunt mai slabe decat softuri si interfete generale ?!?)

si m-am oprit pentru ca nu s-a mai aprins nici un bec de vreo saptamana si fabia a facut vreo 1000 km (numai cu benzina Carrera 100 sau 99+)

- la partea cu 01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) tb sa merg la electricieni, dar deja m-am plictisit de testari si erori, nu ma grabesc...

off topic: de fapt m-am plictisit si de masina asta, e mult sub cealalta (astra h diesel) - la fiabilitate ma refer...cu ce ar tb sa o inlocuiesc? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate o Fabia Diesel.....fiabilitate...ce cuvinte ...da ce inseamna? Ce vrei sa spui ? :angry: Si un sfat ...mergi la electricieni , nu la prietenii electricienilor = nu te mai plictisesti apoi de plimbarile la ei!

Modificat de Alinrac
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bluetux, te rog sa iti pastrezi parerile pentru tine. Incercam aici sa ajutam comunitatea sa isi rezolve problemele si personal m-ar bucura sa gaseasca fiecare raspuns la intrebarile solicitate; pentru asta as vrea sa pastram totusi un curs firesc al topicurilor tehnice a.i. lectura sa fie cat mai cursiva. Daca ai probleme cu moderatorii te rog sa depui o reclamatie in sectiunea dedicata a forumului si dezbatem acolo.

Despre fiabilitate va rog sa continuati in topicurile dedicate din sectiune: jurnal de bord, etc etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare ,e prima oara cand postez pe forum ;) am si eu o promlema : in urma unei diagnoze cu vag com-ul a gasit o eroare la calculatorul de la abs , foarte ciudat . motorul era oprit si arata ceva turatii si arata ca masina ar merge cu 1 km/h . a mai intalnit cineva problema asta ? ce sfaturi imi dati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era de mare ajutor daca ne postai si defectul inregistrat, ca sa stim mai exact despre ce este vorba. In general calculatoarele de ABS nu prea au probleme decat de alimentare cu curent. In primul rand iti recomand sa desfaci capacul de pe baterie unde ai niste sigurante si sa le iei pe toate la rand sa vezi daca nu cumva vreuna este intrerupta. Uita-te bine la ele! Eventual poti sa incerci sa mai strangi si piulitele cu care sunt prinse pe suport, cu o tubulara de 10.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asa este , dar nenea ala care a facut testul a fost atade rapid ca a sters eroarea inainte sa ii spun eu sa noteze :D , normal ar fi fost sa scoata o fisa cu tot ce a scanat dar asta e . masina merge f bine nu are nici o problema cu abs-ul doar ca a dat eroarea asta , de fapt eu m-am dus la diagnoza din cauza ca nu mai merge incalzirea din scaunul soferului si a zis ca nu se poate vedea problema asta .

am sa verific si acele sigurante de la baterie, mersi pt sfat blitz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare....ma ajuta si pe mine cineva? Dupa ce am facut mai multe scanari la masina din semnatura cu mai multe vag-com uri,cu ajutorul unor colegi,nu am putut scana modulul "engine",dupa mai multe incercari a aparut :

Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4

Scan: 01,02,03,08,15,17,19,22,35,46,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller:

Note: Can't Synch Baud Rate

Oare ce inseamna?De ce nu pot scana modulul "engine" ???

Ms mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAr cand ai facut alte scanari s-a putut vedea modulul engine? Inseamna ca cei la care te-ai dus nu prea au habar cu ce se mananca softul si setarile lui.

SFAT pentru cei la care ai fost si nu au reusit:" la start baud rate pune 0 in loc de 9600 ca sa vezi doar motorul. Deci nu merge AUTOSCAN pe aceasta masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alta data a mers scanarea,chiar la unu dintre ei am facut una si a mers...

Ok,ms mult...:scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut una dintre scanari si e prima data cand imi da aceasta eroare. In momentul in care am intrat pe adresa 01 imi incerca mai multe baud rate incepand cu 0 si dupa circa 10-15 incercari cu baud diferit dadea aceasta eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu 2 erori:

00969 - Fuse for Heated Rear Window (S41)

37-10 - Faulty - Intermittent

00900 - Fuse for Signal Horn (S194)

37-10 - Faulty - Intermittent

Are idee cineva ve inseamna exact?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti un pic offtopic aici:

Sigurantele de la dezaburire luneta si claxon (cred ca pe inchidere)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal . sunt nou pe aici , asa ca tin sa salut toata lumea . am o skoda fabia mod 2001 , elegance cu motor 1.4 16v de 101 cp . tin sa zis ca masina e ok pt codus zi de zi dar am cateva probleme (mici ) care tin sa le rezolv si nush cum . in primu rand nu-mi merge inchiderea din cheie (cheie tip briceaj ) , nu merge ac-ul , nu se aprind ledurile din portiera , nu merg geamurile electrice individual ( merg de pe consola de la sofer toate 4 dar nu si de la pasager sau din spate , am incalzire in scaune dar nu merge cel de la sofer , nu mi se inchide haionul cand inchid masina cu cheia in iala .

am fost la reprezentatza si mi-au zis ca nu se pot conecta la modulu de confort si mi-au dar si eroare de pe VAS 5051B

18020 P1612 035

Engine Control module incorrect coding

mi sa zis ca ar trebuie sa inlocuiesc calculatoru , sau ca ar mai fi o modalitate . va rog sa-mi spuneti ce pot sa fac .

Poate ai rezolvat, dar in primul rand cauta cineva cu VAG-COM si spune-i sa recodeze adresa 01, adica Engine control module. Cel mai probabil va trebui sa fie 00071. Astfel de obicei se rezolva problema AC

Dar vezi in documentul atasat.

Pentru geamuri vezi sa nu fie apasat butonul child-lock.

Pentru inchidere centralizata trebuie vazut modulul de confort.

Daca revii cu coduri de eroare vor fi mai multi care te pot indruma.

coding.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!