Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Azi mi-a aparut dinou epc+check engine am oprit masina am scos mufa de la egr cand am pornit masina epc sa stins si a ramas doar check engine si nu mai am suturile de la turatie constanta merge perfect. O sa curat egr si o sa vad daca rezolv ceva. Daca nu rezolv nimic sa inteleg ca trebuie altul? Sau exista posibilitatea sa fie si dinalta parte?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR ul pare sa fie la tine, daca merge bine cu mufa scoata. Din pacate, nu cred ca vei rezolva nimic, prin curatarea acestuia. Doar inlocuirea lui, va rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut EGR-ul l-am curatat evident nu am rezolvat nimic. EGR-ul cred ca  functioneaza i-am facut test din vcds si se aude cum face tac. Ciudat este daca este devina EGRul dece nu-mi da eroare pe el, si-mi da eroarea postata anterior?

andrei_221  pe engine eu n-am gasit senzor barometric am gasit doar map si-mi arata cu motorul oprit in jur de 945.

Voi ce ziceti cat de sigur este EGRul sa nu-l iau degeaba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa cureti teava care pleaca din EGR in chestia aia din metal de sub corpul clapeta! la mine la 1.4 axp asta a fost! tot dadeam vina pe egr!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

In poza ce am atasat-o se vad 2 erori care le-am gasit atunci cand am scanat calculatorul masinii si nu stiu la ce se refera acestea. Acestea au vreo legatura cu fluctuatia turatiei? Nu am nici un martor aprins in bord si totusi am gasit aceste 2 erori. Fluctuatia turatiei nu este tot timpul ci numai ocazional.

Multumesc!

3.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FAo scanare cu o intrerfata activata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sterge-le si vezi daca mai apar!

 

prima eroare: http://www.dtcsearch.com/P1166/Volkswagen/

ti s-a aprins mai demult martorul check engine? cand ai curatat ultima data egr-ul si teava de la egr la corpul clapeta, inclusiv suportul de sub corpul clapeta?(am patit la Golf4 1.4 16V,AXP). In link da mai multe posibile cauze, nu e neaparat sa fie asta!

 

a doua eroare e legata de frana! contactorul de la pedala sau becuri arse in triple!

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16955/P0571/001393

verifica daca iti merge frana, dar posibil sa fie switchul pe duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17524/P1116/004374 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating B1 S1: Open Circuit

17526/P1118/004376 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating; B1 S2: Open Circuit

Sa ma tin bine ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bineinteles, ambele sonde lambda. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare,

De cand am postat cele doua erori am ajuns la service cu alta problema si am zis sa vada de ce tot imi fluctuiaza turatia iar raspunsul celor de la service a fost sa schimb motorul ca iese si un pic de fum la rece atunci cand o  acelerezi. Ce ziceti asta e rezolvarea problemei?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o completare la ceea ce am scris mai sus, astazi am ridicat capacul de la motor si am observat ca in jurul clapetei si ea este ulei si presupun ca si in filtru de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curata clapeta de acceleratie si deblocheaza tija din interiorul EGR-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Voi face aceasta operatie, dar daca tija de la EGR ar fi blocata nu ar trebui sa am eroare si in bord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa incetati cu offtopicul. Aici se discuta strict despre erori descoperite la scanare si de remedierea lor. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre erorile inregistrate si remedierea lor discutam.

Ai eroarea inregistrata pe modulul Engine: 17574.

La cauze apare:

Fuel pressure/pump, injectors, EVAP canister purge valve, EGR system, HO2S, intake/exhaust system.

Eu am mentionat sa incepi cu clapeta de acceleratie si EGR. Daca eroarea nu dispare dupa curatare, deblocarea tijei din EGR, discutam.

Succes.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 28 februarie 2018 at 17:43, cry3ty a scris:

Salutare,

De cand am postat cele doua erori am ajuns la service cu alta problema si am zis sa vada de ce tot imi fluctuiaza turatia iar raspunsul celor de la service a fost sa schimb motorul ca iese si un pic de fum la rece atunci cand o  acelerezi. Ce ziceti asta e rezolvarea problemei?

Multumesc!

Iar eu discutam de acest post, sa nu facem o varza aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos Carmina. Erorile le-am sters cand am fost la service si nu au mai aparut.

Vdragos, o sa caut in alta parte ca de jumatate de an tot citesc de aceasta problema si in curand o sa schimb toata masina. Pana acum am schimbat: clapeta, egr, alternator, bobina, fise, bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna tuturor ma puteti ajuta va rog cu cele 2 erori la ce sa ma uit ca ar putea fi?

01117 - Generator Terminal DF Load Signal
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

1 Fault Found:
00705 - Relay for Coolant Fan; Stage 1 (J279)
            31-00 - Open or Short to Ground

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, ass said:

 

01117 - Generator Terminal DF Load Signal
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

Ai un fir rupt la trecerea de pe motor pe lonjeronul stang.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Nu imi mai mergea servodirectia asa ca am schimbat pompa de servo si surpriza...tot nu merge, iar la scanare am eroarea 01290 - Reference Voltage Steering Assist: Short to Ground...trebuie sa i fac vreo adaptare noii pompe ? Sau sa o fi de la senzor ? Pompa este sh, dar a fost testată de mine inainte sa o dea jos de pe masina respectivă si mergea perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat tensiunule de pe masina ta? In mufa de la pompa ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!