Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Eu cred ca au sursa comuna, o cadere de tensiune sau ceva de genu.

Cum stai cu bateria si cu alternatorul? Verifica mufa de la calculator sa fie la locul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bateria si alternatorul sunt bune  mufa de la calculator e la locul ei deci nu stiu sincer ce poate fi...alte pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Siguranta din capacul bateriei arsa.

2.  Modulul de ABS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

totusi cand fac test la abs imi arata pe fiecare modul ca functioneaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o scanare la toata masina, cu un VCDS si pune scanul, sa ma uit un pic la el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

65535 internal control module memory error
00 00

00778 steering angle sensor g85
49 00 no comunication

 

 

iar pe motor

 

18057 powertrain  data bus: missing message from abs controler

p1649   35 10   intermittent

 

 

asta e tot  ce imi da si airbagurile din scaune

 

 

acum sincer vad ca nsau stins mie frica sa i dau o scanare

dupa un timp apar din nou

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca scanarea e de pe ABS, atunci trebuie sa schimbi modulul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

modulul de abs?  si de ce cateodata merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
marianpruna91

Salut! am facut o scanare cu vagcom la skoda fabia 1.4 mpi motor azf 2002 si tot imi apare eroare asta

               
Adresa 01: Etichete Motor: redir Fail!
Numărul modulului de comandă piesa: 047 906 033 K
  Componenta și / sau Versiune: 1,4l SIMOS3PA 00HS4501
           Codificare Software: 00071
            Cod Magazin lucru: WSC 38776  
           Informații suplimentare: TMBPH46YX23369526 SKZ7Z0A1084601
                      VCID: 1B3531E789501BC6611-5000
1 Fault Găsit:
 
16825 - EVAP de emisie de control Sys 
            P0441 - 35-00 - Flow incorect
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut! am facut o scanare cu vagcom la skoda fabia 1.4 mpi motor azf 2002 si tot imi apare eroare asta

               
Adresa 01: Etichete Motor: redir Fail!
Numărul modulului de comandă piesa: 047 906 033 K
  Componenta și / sau Versiune: 1,4l SIMOS3PA 00HS4501
           Codificare Software: 00071
            Cod Magazin lucru: WSC 38776  
           Informații suplimentare: TMBPH46YX23369526 SKZ7Z0A1084601
                      VCID: 1B3531E789501BC6611-5000
1 Fault Găsit:
 
16825 - EVAP de emisie de control Sys 
            P0441 - 35-00 - Flow incorect

 

Scoate furtunele de la electrivalva si sufla in ea prin ambele capete, trebuie sa poti sufla doar intr-un sens, daca nu merge deloc sau in ambele sensuri, este defecta,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hop și eu : după mai bine de un an fără martori nedoriți aprinși în bord, joi s-a aprins chek-engine-ul. La o scanare făcută sâmbătă au apărut (le scriu de mână pentru că la momentul respectiv nu am avut pe ce să le salvez):

 

- 16786 : EGR System P0402 35 00 Excesive Flow;

- 17972 : Throttle Actuator J338 P 1564 35 10 Under voltage during basic settings intermitente.  

Și bineînțeles clasicele erori care apar pe sistemul de încălzire/ventilație pe motorașele V154 și V68. 

 

Prima eroare e cea care doare mai mult, pentru că la a doua știu că am rămas fără baterie într-o zi (radio pornit vreo 3 ore fără să pornesc mașina, și nici bateria nu mai e în toate mințile ei - mașina e de 2 ani și ceva la mine, bateria nu știu de când e și nici eu nu am schimbat-o pentru că nu mi-a făcut probleme). Când am încercat să pornesc mașina nu a mai vrut să învârtă, am luat curent cu cabluri de la altă mașină și a luat-o la sfert și de aici cred că e cea de-a doua eroare.  

Șters erorile, stins martorul, plecat la drum. După vreo 20 km,  martorul și-a făcut din nou apariția.

 

Altă scanare făcută după ce am ajuns acasă (aproximativ 3 ore), cu următoarele rezultate:

 

Tuesday,28,February,2012,15:49:49:10074
VCDS Version: Beta 11.3.0
Data version: 20110616
 
Chassis Type: 6Y - Skoda Fabia I
Scan: 01 02 03 08 09 15 17 19 25 37 44 46 55 56 76
 
VIN: TMBHC26Y023421303   Mileage: 171410km/106509miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: User\036-906-034-APE.lbl
   Part No: 036 906 034 BL
   Component:  MARELLI 4LV       3699   
   Coding: 00071
   Shop #: WSC 03660  
   VCID: 5DB59D47F815
   TMBHC26Y023421303     SKZ7Z0A1225664
 
2 Faults Found:
17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean 
            P1151 - 35-00 -  - 
16786 - EGR System: Excessive Flow 
            P0402 - 35-10 -  -  - Intermittent
Readiness: 0010 0100
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: User\6Q0-907-37x-ASR.lbl
   Part No: 6Q0 907 379 D
   Component: ABS/ASR 5.7 FRONT   V20  
   Coding: 00124
   Shop #: WSC 13765  
   VCID: 3E773ACB1553
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: User\6Q0-820-045.lbl
   Part No: 6Y0 820 045 
   Component: Klimaanlage        X0830  
   VCID: F2EF5EFB918B
 
8 Faults Found:
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68) 
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            29-10 - Short to Ground - Intermittent
01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154) 
            28-10 - Short to Plus - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: User\6Qx-937-049-B.lbl
   Part No: 6Q1 937 049 B
   Component: BORDNETZ-SG.        1S31  
   Coding: 25754
   Shop #: WSC 13765  
   VCID: 3A7F36DB097B
 
1 Fault Found:
01598 - Drive Battery Voltage 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: User\6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 1C0 909 605 H
   Component: 08 AIRBAG VW51 08   0004  
   Coding: 12344
   Shop #: WSC 13765  
   VCID: 295DF997FCDD
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: User\6Yx-9xx-xxx-17.lbl
   Part No: 6Y1 919 880 C
   Component: KOMBIINSTRUMENT VDO V13  
   Coding: 16142
   Shop #: WSC 00006  
   VCID: 4687522B4D83
   TMBHC26Y023421303     SKZ7Z0A1225664
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    1S31  
   Coding: 00014
   Shop #: WSC 13765  
   VCID: F0EB54F39F87
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 44: Steering Assist        Labels: 6Q0-423-156.lbl
   Part No: 6Q0 423 156 H
   Component: LenkhilfeTRW        V200  
   Coding: 00110
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 346318E32B1F
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: User\6Q0-959-433.lbl
   Part No: 6Q0 959 433 E
   Component: 2S Komfortgerát     0001  
   Coding: 00067
   Shop #: WSC 13765  
   VCID: 3D753DC71855
 
   Subsystem 1 - Part No: 6Q1959801
   Component: 04 Tõrsteuer.FS TFK 0002  
 
   Subsystem 2 - Part No: 6Q1959802
   Component: 2S Tõrsteuer.BF TFK 0002  
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 76: Park Assist        Labels: User\6Y6-919-283.lbl
   Part No: 6Y6 919 283 
   Component: Einparkhilfe        0001  
   Coding: 00123
   Shop #: WSC 13765  
   VCID: 050595273005
 
No fault code found.
 
End   ---------------------------------------------------------------------
 
 
Șters din nou erorile, martorul stins, circulat vreo 30km, aseară iar check-engine-ul aprins.
Urmează o altă scanare, dar să vedem când o fi. Bănuiesc că iar va apărea eroare pe EGR.
Merită să încerc o curățare a acestuia (ce e drept a fost demontat și curățat când am luat mașina, în urmă cu doi ani și ceva) sau să mă gândesc la schimbarea lui?
Motorul funcționează normal aș spune, fără un consum crescut. Are o ușoară fluctuație a ralantiului, în rest trage bine (nu zboară) pentru cei 75 cp, chiar dacă e combi.   
Modificat de sveck78
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marianpruna91

....

Modificat de marianpruna91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marianpruna91

si in caz de nu o schimb momentan imi afecteaza consumul sau cv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, merita. Dupa ce vei debloca tija, il testezi fara sa-l montezi pe masina. Ai nevoie doar de vcds, sau poti sa-l testezi la acumulator: pinul 1 la + bateriei,  pinul 5 la -

17559 nu va mai apare daca EGR-ul este functional.

 

Consumul nu. Presiune mare in rezervor, deoarece N80 este blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, postez si eu aici si daca am postat gresit rog un moderator sa mute topicul.De cateva zile am o problema cu masina tatalui meu, am tot folosit Search dar se pare ca nu ma descurc.Masina este o Skoda Fabia an 2002, 1.4-16V, combi, benzina, cod motor AUA.De ceva timp masina se opreste si refuza sa porneasca, la o scanare mi-a dat senzorul de la arborele arborele cotit fara semnal.Rugamintea mea ar fi daca ma puteti sfatui unde se afla pozitionat accest senzor ca nu ma descurc sa l localizez.Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Salut! am facut o scanare cu vagcom la skoda fabia 1.4 mpi motor azf 2002 si tot imi apare eroare asta

               
Adresa 01: Etichete Motor: redir Fail!
Numărul modulului de comandă piesa: 047 906 033 K
  Componenta și / sau Versiune: 1,4l SIMOS3PA 00HS4501
           Codificare Software: 00071
            Cod Magazin lucru: WSC 38776  
           Informații suplimentare: TMBPH46YX23369526 SKZ7Z0A1084601
                      VCID: 1B3531E789501BC6611-5000
1 Fault Găsit:
 
16825 - EVAP de emisie de control Sys 
            P0441 - 35-00 - Flow incorect

 

Scoate furtunele de la electrivalva si sufla in ea prin ambele capete, trebuie sa poti sufla doar intr-un sens, daca nu merge deloc sau in ambele sensuri, este defecta,

 

 

Imi permit sa te corectez daca imi dai voie, electrovalva nu e unisens, trebuie sa treca aer indiferent de directie doar alimentata, si sa inchida indiferent de directie nealimentata, directia gazelor e data oricum de motor care face suctie continuu in admisie, oricum electrovalva trebuie sa blocheze si in sens invers cand e inchisa pentru ca in cazul unui rateu in admisie sa nu ajunga flacara spre canistra cu carbon care e legata de acesta si are si legatura de oxigen cu exteriorul.

 

Mariane - influenteaza mersul motorului mai ales la relanti daca nu inchide bine, deci si consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La o skoda Fabia 2002 in urma interventiei unui meserias s-a ars bordul,,nu il mai pot accesa cu vag com, am luat alt bord dar nu pot invata cheia la el (cip id48nou).Am inteles ca trebuie adaptat bordul cu ECU dar am nevoie de codul pin vechi al masinii pe care din pacate nu il pot afla. Daca iau alt ceas cu tot cu cheie din dezmembrari am sanse sa o fac sa porneasca? Am incercat la un Golf 4 si a mers direct fara adaptari, este drept ambele ceasuri erau Bosch, la Skoda am VDO...Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu exista sa iei alt bord si cipurile si masina sa porneasca (doar daca masina are immo off)- trebuie sa fie pereche cu ECU - deci, daca se cumpara si ECU pereche, pornea

 

daca Fabia e diesel, se afla mai usor PIN ul din ECU - si impreuna cu PIN ul noilor ceasuri faci adaptarea cu ECU, scrierea cipurilor din chei si o sa porneasca

 

daca e benzina, atunci e un pic mai greu sa ii scoti pinul, dar se face.

 

ai incercat sa citesti eepromul la ceasurile vechi, cu programatorul ?

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, cum se poate scoate pin-ul din ecu la benzina, se poate cu vag-com? am cablu, vag-com 409 si vcds lite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu se poate.... in primul rand, ca sa il scoti din ECU trebuie alte scule. Iar la benzina treaba e si mai complicata, deseori trebuie sa apelezi la programator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

salut , am o problema cu fabia mea , la o scanare cu vcds  mi-a aparut ca air-bag-ul pasagerului este dezactivat  si nici nu poate fi activat , aveti idee din ce cauza  si cum as putea sa remediez problema ?  multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri pe modulul de airbag si il activezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!