Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Ceva e cu ecu - deci vezi conectica . Daca totul e ok - atunci ecu e problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totul pare ok. Mufele sunt neatinse. Le-am scos si le-am bagat la loc. Inauntru era curat. Am verificat si sigurantele de la baterie...Cam ciudat sa se buleasca dintr-o data. Am scos borna - de la baterie, si sa vad ce gasesc maine dimineata...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si eu chestia asta sa nu vada ECU la un Passat si nu pornea dar si-a revenit de la sine, avea momente cand pornea si cand nu pornea numai la rece, omul spalase motorul cu o saptamana inainte. Nu stiu care a fost cauza, masina merge perfect acum, probabil tot umezeala a afectat ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, verifica bine sigurantele.....

 

verifica in mufa ECU, daca ai alimentare.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde pun aparatul de masura ca sa verific asta? Pe care pini? Si ce tensiuni trebuie sa am?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai verificat sigurantele? Doar vizual? Cel mai bine foloseste un aparat de masura (sunt care fac beep la continuitate), iar la sigurantele de pe baterie foloseste spray de curatare si restrange suruburile la cele de tip lamela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te sa nu fie oxidate lamelele de contact la toate sigurantele, si mai poti incerca sa dai cu spray si pe mufele ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tractat-o la reprezentanta. Se pare ca era o siguranta arsa...cel putin asa mi-au zis. Dupa ce am ridicat masina, dupa 50m a inceput sa faca urat. M-am intors si era si una din bobinele proaspat schimbate defecta...destul de dubios. Am pus una Val..o, sper sa tina mai mult de data asta. Multam pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
bogdangabriel

La o scanare cu VCDS a iesit urmatoarea eroare:

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High
            P0118 - 35-10 - - - Intermittent
Dupa ce am sters eroarea a reaparut mai tarziu...
Stie cineva care este locatia senzorului G62? As vrea sa il cumpar si sa il inlocuiesc.
Skoda Fabia1 1.2 HTP cod motor AZQ
Multumesc anticipat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdangabriel

Multumesc. Aveti idee cum se demonteaza ? Trebuie mai intai data jos partea de plastic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.

Nu. Trebuie sa tragi doar siguranta care fixeaza senzorul in locas. Daca te uiti cu atentie la imaginea pe care am postat-o se vede urechiusele sigurantei.

Uite, ceva mai detaliat:

29fa3d3.jpg

 

1zvy81u.jpg

 

1iz69x.jpg

 

Trebuie sa mentionez ca inainte de a proceda la inlocuirea senzorului, va trebui sa recuperezi antigelul din instalatie pe la robinetul de golire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdangabriel

Multumesc mult pentru feedback. O sa incerc sa il schimb, revin cu un update la ce am reusit sa fac :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bogdangabriel

Multumesc pentru ajutor. A fost foarte usor de schimbat senzorul, exact ca in poze :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Am si eu o ruda care si-a cam neglijat masina si vrea sa o ajut cum pot pana sa ajunga in service cu ea. Ca probleme ar fi:

-pornirea grea cand e motorul cald

-se consuma bateria peste noapte daca nu e scoasa borna

-are aprinse check engine si EPC

Am luat o interfata VAG-COM si am urmatoarele erori:

 

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High P0118 - 35-00 - - din ce am citit trebuie sa schimb senzorul si ar disparea pornirea grea cand e motorul cald

16955 - Brake Light Switch (F): Implausible Signal 

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected -Intermittent

16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 35-10 -  – Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 - Please Register/Activate – Intermittent

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285) 79-00 - Please Check Fault Codes

00975 - Heated Rear Window (Z1) 28-10 - Short to B+ - Intermittent

01598 - Drive Battery Voltage: Signal to Low 07-10 - Please Register/Activate – Intermittent

01054 - Power Supply Relay: Terminal 30 (J317) 28-00 - Short to B+

00925 - Fuse (30) for Interior Lamps (S261) 37-00 – Faulty

00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+

01314 - Engine Control Module 79-10 - Please Check Fault Codes – Intermittent

01331 - Door Control Module: Driver Side (J386) 53-10 - Supply Voltage Too Low – Intermittent

01332 - Door Control Module: Passenger Side (J387) 53-10 - Supply Voltage Too Low - Intermittent

 

Am versiunea freeware si nu am putut da un scan total. Am dat pe module. Probabil multe din erori sunt cauzate de bateria descarcata, senzorului de temperatura sau ca a ramas fara benzina.

Pot sterge din erori si sa vad daca mai apar? Asta dupa ce schimb senzorul G62 si ce mai este nevoie din ce se vede aici. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce vei inlocui senzorul de temperatura, da.

Poti sa verifici switchul pedalei de frana  daca este functional acum nu dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat comanda de senzor si stopurile de frana functioneaza

Modificat de b14ypu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sterge erorile, porneste masina si vezi care mai apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat senzorul si am ramas numai cu: 00779 - Outside Air Temp Sensor (G17) 30-00 - Open or Short to B+

Apare imediat dupa ce o sterg.

Dupa cum spuneam nu este masina mea si nu stiu unde trebuie sa ajunga acul la temperatura apei sa stiu ca a ajuns in parametrii optimi, incat sa nu mai porneasca "la cald" din cauza senzorului.

A ajuns pana la jumatate unde e o linie alba mai groasa . Am repornit-o de 3 ori si a pornit.

Nu am iesit la plimbare ca nu are asigurare valabila, probabil de luni.

Imi spunea ca se consuma bateria peste noapte. Eu am tinut borna scoasa pana acum dar am masurat curentul si pleaca de la 350mA si ajunge la 20mA dupa 20-30 sec. Cu interfata VAG-COM conectata aveam 60mA.  Cu motorul pornit am 13.85V

Ceasul si Km sunt aprinse fara contact. Asa e normal sau se sting la ceva timp de la conectarea bateriei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tensinea de incarcare trebuie sa fie cuprinsa intre 13,8-14,3 v.

Deci 13,85 la relanti fara consumatori este o tensiune de incarcare mica. Daca pornesti consumatorii (faza lunga, dezaburire aeroterma.......) ce tensiune de incarcare ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceasul si km se vad fara contact

 

la relanti fara consumatori daca nu are 14v e de la incarcare

 

daca curentul de stationare se stabilizeaza la 20mA e foarte bine, pana la 50mA se admite consumul in stationare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu aeroterma, aer, faza lunga coboara la 13.50V

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm putin, verifica alternatorul si releul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am nu vw beetle si imi stau aprinse esp abs si clipoceste si becul de la frana de mana

 

imi da urmatoarea eroare scanat pe abs

 

65535 internal control module memory error
00 00

00778 steering angle sensor g85
49 00 no comunication

 

 

iar pe motor

 

18057 powertrain  data bus: missing message from abs controler

p1649   35 10   intermittent

 

 

va rog daca ma poate ajuta cineva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!