Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

eu am masina de aprox 1 an si ... i-am schimbat doar senzorul g.. nu stiu cat (pt AC)

habar n-am de cand e freonul, asa a venit din afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia e a 2a sonda,legata de catalizator.Ai si check aprins in bord presupun.Se poate face un test pe vagcom,doar pt sonde.Eventual ia'o la o "talpa" la un drum mai lung,poate isi revine.Se poate sa ai si catalizatorul un pic infundat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este aprins si martorul motor, plus ca trebuie sa-mi iau inima in dinti, sa citesc forumul cap-coada si sa ma apuc de curatat clapeta de acceleratie si EGR-ul

am 2 erori din iarna legate de acest lucru

merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru curatarea clapetei de acceleratie gasesti aici, aici, aici, sau aici. Dupa curatare nu uita sa-i faci readaptare. Spor la citit. Cheers.

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci pt info

deocamdata nu are mari diferente la relanti, cand o pornesc cu motorul la rece porneste de la 1100 rpm

pe masura ce se incalzeste se stabileste undeva pe la 800rpm

asa ca nu ma deranjeaza prea tare dar ma informez si apoi o s-o fac si pe asta

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si firele din mufa cu 2 pin i din fata cutiei de viteze acolo unde firele de la alternator parasesc motorul si coboara pe caroseria masinii. Sunt scurte si se rup de la vibratii.

Problema se pare ca e din firele care duc la acea mufa din fata cutiei de viteze. Pe acolo e o lipsa de "perfectiune".

Multumesc din nou pentru sfat. :beerchug:

PS: de boala "fire scurte" a suferit si mufa pentru senzorul de -marche arriere-.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare!

in legatura cu eroarea:

01316 - ABS Control Module-No Communication

ce ar trebui sa curat? in ce mufe se poate sa fi intrat praf?

partea care mi se pare ciudata e ca eu nu am abs...

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat codarea pentru can. este 00012, deci airbag+power steering.

cred ca am rezolvat problema. in capacul bateriei, la sigurante, a doua din dreapta era puscata. am schimbat-o, le-am scos pe toate si am dat cu spray de contacte si sper sa nu mai apara aceasta problema.

in schimb, acum, am alta eroare, pe modulul 08, incalzire:

Address 08

-------------------------------------------------------

Controller: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0760

1 Fault Found:

01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)

79-00 - Please Check Fault Codes

am sters eroarea si reapare imediat; mai corect ar fi: nu am sters eroarea :D

am dat cu spray de contacte in mufele ceasurilor si, in afara faptului ca nu mai imi apare eroarea cu imobilizatorul, nu am rezolvat nimic. clima funtioneaza ok, chiar si incalzirea. in principiu, nu m-ar deranja, dar daca as putea sa o sterg, as avea pentru prima oara de cand am fabia, o diagnoza fara erori!

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si ce erori ai in Instrument Cluster? Meri in 17 si vezi ce mai e acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai, tocmai asta e lucrul straniu: in instruments nu am nicio eroare! de altfel, asta e singura eroare pe care o mai am.

nu inteleg cum de a disparut eroarea cu imobilizatorul. se poate ca acea siguranta fripta de 40A sa fie in legatura si cu immo-ul?

le: mda, m-am bucurat degeaba. am plecat sa o iau pe doamna de la lucru si, din nou, nu mi-a recunoscut cheia.

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi cu cealalta cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu cealalta cheie e la fel. problema nu e la chei ci la bobina cititoare. e problema veche pentru mine si are ceva istoric pe acest forum :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am o fabie 1.4, 16V 74Kw din 2002, cu urmatoarea problema:

-Nu merge Ac-ul. Porneste doar la temperaturi sub 22 grade; tot ce e peste, nu mai porneste.

-Am identificat problema ca fiind senzorul G263, pe care l-am si cumparat de altfel

Intrebarea mea ar fi (pentru ca nu am reusit sa gasesc pe forum): exista o alta modalitate (mai simpla) de a-l schimba fara a da bordul jos?

Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie dat jos bordul, este nitel de munca......dar merita...

post-25544-0-31284900-1311090932_thumb.j

post-25544-0-98980000-1311090938_thumb.j

post-25544-0-51181900-1311090947_thumb.j

post-25544-0-78850400-1311090953_thumb.j

post-25544-0-23804900-1311090961_thumb.j

post-25544-0-57713800-1311091108_thumb.j

post-25544-0-81508700-1311091130_thumb.j

post-25544-0-31245900-1311091139_thumb.j

post-25544-0-74459400-1311091150_thumb.j

post-25544-0-28609300-1311091159_thumb.j

post-25544-0-35011000-1311091169_thumb.j

post-25544-0-97645800-1311091267_thumb.j

post-25544-0-43023500-1311091275_thumb.j

post-25544-0-73129400-1311091282_thumb.j

post-25544-0-65366200-1311091291_thumb.j

post-25544-0-96150200-1311091300_thumb.j

post-25544-0-48065500-1311091345_thumb.j

post-25544-0-85384300-1311091354_thumb.j

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am schimbat si eu vara trecuta, dureaza c-am ... o ora desfacerea bordului si montarea lui

Iti trebuie doar o surubelnita trox de 20 (parca) si ceva indemanare. Mie la service imi cereau 200 lei pt ca sa-l schimbe :biggrin: :ceuameni:

Daca ajungi prin zona mea - te pot ajuta si o sa dai tu o bere :beerchug:

Am si eu o eroare de care nu mai scap si nu stiu exact despre ce e vorba:

1 Fault Found:

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-00 - -

Este cineva care imi poate "traduce" ce e de facut pentru a nu mai aparea aceasta eroare?

Multumesc! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Carmina - multumesc mult de poze si de promptitudine. Sambata ma apuc sa-l schimb. Revin cu vesti :)

@CrisH - Nu prea ajung pe la Botosani :)...dar daca voi ajunge, bem o bere.

Multumesc mult de ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu banuiesc senzorul debit imbacsit, sau pe calea cea dreapta..... :lol: (o baita cu un spray, nu cred ca i-ar strica),asta ca sa vezi daca il mai aduci la realitate.....ori filtru de benzina, pe care il ai din 2002..... :blah: ai putea sa scoti dopul de bicicleta din capul rampei injectoarelor, si sa masori olecuta presiunea..... :blah: in general motoarele astea 16v, cand vad cheile pe ele isi revin instant.... :lol: ..si acum vorba aia ...ori cu trimul prea sarac, sau prea bogat, tot ajungi in concediu cu ea.....baiul e ca-ti sare-n albu ochilor ,,,secul enjinu".......aseei sau nu-i aseei?

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si, am revenit. Pozele au fost de mare ajutor, dar un telefon dat lui Al Bundy, caruia tin sa-i multumesc din nou, m-a scos din ceata. Nu stiam exact unde e acel senzor.

Din pacate, desi am schimbat senzorul, desi mi-a disparut eroarea la scan-ul cu vag com, aer rece tot nu baga.

Freon, i-am pus in aprilie, deci are...

Aveti idee ce altceva ar putea fi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici la mine nu se omoara sa bage aer foarte rece, dupa vreo 10-15 min de mers temepratura inauntru e undeva pe la vreo 22-24 de grade

e bine ca nu te omoara cand afara sunt 40, te ia treptat :))

am mers cu o ibita si imi parea rau ca nu mi-am luat cateva cojocace pe mine

probabil asa sunt ele, habar n-am ce naiba are pt ca nu-mi da nici o eroare legata de AC dar nici nu ma deranjeaza prea tare

eu m-am resemnat

legat de eroarea mea,

e posibil sa fie de la clapeta de acceleratie? banuiesc ca e f jegoasa (cel putin asa se vede pe afara, ce-o fi inauntru...) si parca are o usoara trepidatie cand o accelerez, ca si cum ai avea o roata aiurea

cand nu o accelerez... nu are nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am o fabie 1.4 MPI, 44Kw din 2002, cu urmatoarea problema: S-a aprins in timpul mersului la bord ABS + frana de mana(intermitent + 4 semnale acustice). Dupa scanare cu VAG mi-a dat urmatoarea eroare:

1 Fault Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

35-00- -

Aveti idee ce ar putea fi?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Internal Control Module Memory Error

Possible Causes

Control Module housing leaky > Control Module wet

Wiring from/to Control Module faulty

Control Module faulty

Voltage Supply or Ground problem

Possible Solutions

Check/Clean Wiring from/to Control Module

Replace Control Module

Check for Voltage Supply or Ground problem(s) including the main supply/connections at the battery.

Special Notes

This fault is NOT to be ignored when found in a major and/or critical system (Airbag, ABS etc.).

When stored in other unimportant systems (Radio etc.) the general suggestion is to ignore it unless you notice functional limitations. Within the warranty period dealers are usually required to replace such control modules, but there have been a couple of cases with similar codes where these are getting ignored due to flaws in the control module software. If in doubt please refer to technical bulletins and similar documents provided by the vehicle manufacturer.

Audi Airbag 6 & 7

Problem: A fault of the acceleration sensor may result in the above fault.

Solution: Replace Airbag control module and both acceleration sensors.

Audi Airbag 8

Problem: Due to under voltage the control module does not complete it's self test successfully.

Solution: Replace Airbag control module and install a under voltage protection relay for it.

Certain older TDI ECUs which have a vacuum line going to them

Problem: Vacuum line broken, either before ECU or inside ECU.

Solution: Inspect and repair vacuum lines to ECU and inside ECU.

vezi site-ul ross-tech wiki.

Modificat de CrW
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare, am si eu urmatoarele erori la masina din semnatura, cum asi putea rezolva problema? multumesc 3 Faults Found

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-00 - -

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am raspuns la celalalt post....in plus, fata de acolo, ai a treia eroare. Debitmetrul - verifica-i mufa - curat-o si verifica circuitul ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!