Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Am avut eu nu demult 17559 - si am aflat ca aveam aer fals, adica furtunul de vacuum ce ducea la servofrana era crapat in ambele capete. Adica in partea care intra in blocul pompei de frana si celalat capat unde intra supapa de sens in furtun.

Iti sugerez sa verifici.

Supapa EGR ar trebui curatata si readaptate Engine - Basic Setiings 074.

La baterie, eroarea este intermitenta, deci probabil un varf de cadere a tensiunii pe baterie. Cand a fost verificata ultima data? Nivelul electrolitului? Incarcarea verifici usor cu orice multimetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar, am un furtun usor fisurat, cand am cumparat-o nu am observat si l-am "reparat" provizoriu cu banda izolatoare pe deasupra pana imi dau seama ce e cu acel futun; nu stiu exact de la ce e, se afla undeva in partea din spate pe sub capacul motorului si iesea fum prin fisura pana la efectuarea operatiunii

vorbim despre acelasi furtun?

bateria e din oct.2008 si am verificat-o in urma cu 2 saptamani si totul e OK

ochiul magic (sau cum se numeste) e verde

mai adaug ca am observat recent inca un lucru: imi fluctueaza luminile (bord si faruri) cu motorul oprit (daca va ajuta cu ceva)

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Uite niste explicatii:

17559/P1151/004433 - Long Term Fuel Trim Additive Air; Bank 1; Range 1: System too Lean

Possible Symptoms

* Malfunction Indicator Lamp (MIL) active

Possible Causes

* Intake System faulty/leaking

* Fuel Pressure, Fuel Pressure Regulator and Fuel Pump faulty

* Fuel Injectors faulty/leaking

* Exhaust System faulty/leaking

* Activated-Charcoal Filter/System faulty/leaking

* Secondary Air Injection System faulty/leaking

* Lambda/Oxygen Sensor(s) before Catalytic Converter faulty

* Lambda/Oxygen Sensor(s) after Catalytic Converter faulty

Possible Solutions

* Check Intake System for Leaks

* Check Fuel Pressure, Fuel Pressure Regulator and Fuel Pump

* Check Fuel Injectors

* Check Exhaust System for Leaks

* Check Activated-Charcoal Filter/System

* Check Secondary Air Injection System

* Check Lambda/Oxygen Sensor(s) before Catalytic Converter

* Check Lambda/Oxygen Sensor(s) after Catalytic Converter

16786/P0402 - Exhaust Gas Recirculation (EGR): Excessive Flow

Possible Symptoms

* Drivebility problems (check dtc's with Knock Sensor)

* Irregular behaviour

Possible Causes

* EGR valve stuck open

* EGR damaged

* Circuit DPF EGR sensor (differential pressure) disconnected, short to B+ or Ground

* Slow responding DPF EGR sensor

* DPF EGR sensor downstream hose off or plugded

* DPF EGR sensor damaged, wrong attached

* Control Module damaged

Possible Solutions

* Check all wiring and connections to and from EGR and DPF-EGR

* Check the EGR: use a vacuumpump and pull open the EGR: rpm should change

* Clean the EGR

* Check / Replace EGR

* Check / Replace DPF-EGR

* Check voltage DPF EGR sensor (when idle and when EGR is open)

Special Notes

* The EGR system is monitored when driving at steady state and the EGR is commanded on. When the DPF-EGR sensor indicates that EGR flow is less then a desired minimum a dtc is set.

* N.B. mechanics with less knowledge do exchange the EGR often, but 75% sure the problem will be back (probably the DPF-EGR sensor causes the problem).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@crish

Cum stai cu fata catre motorsub clapeta de acceleratie intra vreo doua furtune in galerie, in afara de EGR. Una o ia catre dreapta si merge catre blocul servo-frana. Celalalt o ia la stanga si merge catre canistra de carbon. La mine era problema cu cea care mergea la pompa de frana.

Si eu am rezolvat cu banda izolatoare pe o parte. Pe cealalta parte am taiat portiunea crapata, adica am prescurtat furtunul. De atunci nu a mai aparut eroarea.

Asa era la mine:

post-19564-0-35857300-1289422380_thumb.j

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

merci pentru info dar mi se par foarte ... stufoase; teoretic ar trebui sa schimb multe

practic, poate s-a mai intamplat sa aiba cineva aceste erori si sunt curios cum le-a rezolvat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca eu n-am schimbat nimica. Eroarea de EGR nu am avut-o, dar 17559 a disparut. E usor sa verifici acele furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

la o eroare de rutina am observat ca am un pic mai mult ulei decat e maximul pe joja

m-am uitat un pic mai atent si am vazut urme de ulei pe langa clapeta de acceleratie (nu cred ca e normal)

am facut si o scanare si ... voi ce intelegeti?

1 Fault Found:

16555 - Fuel Trim: System Too Lean: Bank 1

P0171 - 35-00 - -

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... adica am prescurtat furtunul. ...

Ce ai facut mosule ? :))

L-ai taiat prea scurt? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu!

La noi se mai zice si prescurtat. Adica prescurtat = scurtat. Probabil la voi are si alta conotatie.

Adica vroiam sa zic ca am taiat partea crapata. Furtunul a devenit mai scurt, dar tot suficient de lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Glumeam domnu'...am inteles ce ai facut...

"Prescurtat" se foloseste de obicei cind faci referire la un text nu furtun :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era deja o ora inaintata cand am scris initial, probabil eram un pic obosit. post-18-1154460185.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ma poate ajuta cineva cu urmatoarele errori:

Thursday,01,January,2009,12:08:05:26365

VCDS Version: Beta 812.4

Data version: 20090214

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77

VIN: WVWZZZ3BZ2P041247 Mileage: 155360km/96536miles

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 4B0-906-018.lbl

Part No: 4B0 906 018 DC

Component: 1.8L R4/5VT 0001

Coding: 11501

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ2P041247 VWZ7Z0A3752597

2 Faults Found

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-00 - -

Readiness: 0000 1000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 4B0-614-517.lbl

Part No: 4B0 614 517 G

Component: ABS/ESP front 1328

Coding: 04275

Shop #: WSC 00028

2 Faults Found

01425 - Yaw Rate Sensor (G202); Signal Wire

57-10 - Electric Circuit Failure - Intermittent

00526 - Brake Light Switch-F

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Din cate am vazut pe internet cele cu senzolrul ar putea fi un bec ars de frana, dar la mine se aprind toate si nu raman nici blocate funcioneaza as asa cum trebuie, ce altceva ar putea fi? Iar cea cu secondary air injection am gasit ceva in engleza dar nu prea inteleg ce ar putea fi.Ma poate ajuta cineva, multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

asta mi-a aparut si mie, am sters-o si nu mi-a mai aparut

banuiesc ca e switch-ul de frana de vina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am crezut si eu dar nu e cazul la mine o sterg iar apoi iarasi apare, daca ar fi acel switch ar trebui sa nu imi mearga sau sa imi ramana stopurile aprinse tot timpul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am crezut si eu dar nu e cazul la mine o sterg iar apoi iarasi apare, daca ar fi acel switch ar trebui sa nu imi mearga sau sa imi ramana stopurile aprinse tot timpul

Acel switch are inaunntru 2 perechi de contacte care trebuiesa-si schimbe starea intr-un anumit interval de timp, daca se intampla vreo defectiune in switch si intervalul nu mai e respectat, atunci calc motor stocheaza eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chair acel switch era la mine, am reusit sa il schimb si deocamdata nu imi mai apare aceea eroare:)...dar cea de la secondary air injection...care ar fi cauza chiar daca o sterg la readiness->secondary air injection imi apare failed :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit si eu cateva erori la un test de Vag Com

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Control Module Part Number: 047 906 033 E

Component and/or Version: 1,4l SIMOS3PA 00HSSJ32

Software Coding: 00071

Work Shop Code: WSC 13765

Additional Info: TMBNH26Y513119797 SKZ7Z0Y0615381

6 Faults Found:

16885 - Vehicle Speed Sensor: Implausible Signal

P0501 - 35-10 - - - Intermittent

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 35-10 - - - Intermittent

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 35-10 - - - Intermittent

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 35-10 - - - Intermittent

17549 - Load Calculation Cross Check: Implausible Value

P1141 - 35-00 - -

16555 - Fuel Trim; Bank 1: System Too Lean

P0171 - 35-00 - -

Readiness: 0010 0001

Saturday,04,December,2010,14:26:31:13314

VCDS Version: Release 908.0

Data version: 20090911

Address 03: ABS Brakes Labels: 6Q0-907-37x-ABS.lbl

Control Module Part Number: 6Q0 907 379 C

Component and/or Version: ABS 5.7 FRONT V00

Software Coding: 00044

Work Shop Code: WSC 13765

3 Faults Found:

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-10 - - - Intermittent

01314 - Engine Control Module

79-10 - Please Check Fault Codes - Intermittent

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-10 - - - Intermittent

credeti ca ar putea fi din cauza unei baterii slabe ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si masina merge oK? E vre-un bec aprins in bord ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intr adevar am avut intr o seara oscilatii la relanti cand am pornit masina. probabil de acolo vin si missfire pe cilindrii si multiple missfire. martorul de ABS s-a aprins odata cu motorul de 2-3 ori insa la a doua cheie s-a stins. din ceea ce am citit pe forum ABS ul se aprinde mai des cand e o siguranta dusa pe capacul bateriei sau cand bateria e slaba si nu mai poate duce consumatorii de pe masina cei mai mari imediat dupa pornire fiind pompa de ABS si cea de servo. asta as cam banui eu insa cel mai bine ar trebui facuta o diagnoza la rece insa la intalnirile din Iasi cand ajung eu deja masina e calda si bateria sigur nu mai da valorile pe care le poate da dinaintea pornirii. in fine daca se uita cineva pe codurile de eroare si stie ca ce ar putea fi , e invitatul meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n au mai aparut erorile dupa stergere. mai vad in continuare si va tin la curent. oricum si un schimb de bujii cred ca ar fi de ajutor macar in eliminarea unor posibile cauze a rateurilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

in urma unei scanari efectuate aseara am dat peste uramatoare eroare

01336 - Data Bus for Comfort System

80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

semne in bord nu au aparut, masina se comporta normal

astept pareri multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01336 - Data Bus for Comfort System: Single-Wire Operation

Possible Symptoms

Data Bus Comfort working in Single-Wire Mode

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Control Modules

Control Module in CAN Data Bus Comfort faulty

Possible Solutions

Check Measuring Value Blocks (MVB)

Check Wiring/Connectors from/to Control Modules

Special Notes

When found in VW Passat (3B): Comfort System, check Comfort Control Module and Door Control Modules.

Wiring/Connectors from/to Door Control Modules faulty

Door Control Modules faulty

Comfort Control Modules flooded/faulty

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori conexiuni ori centrala. La mine de exemplu la mine a fost un integrat din centrala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!