Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

1. Se pierde etansarea dintre chiulasa si capacul chiulasei.
Poti sa-mi dai cateva exemple pe unde se poate pierde aceasta etansare?In afara de senmeringuri de supapa,ghiduri de supapa si pe la segmenti pe unde mai poate patrunde ulei la filetul de la bujie? Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

divine, am scris clar: etansarea intre capacul de chiulasa si chiulasa!!

Bujiile sunt infiletate in chiulasa dar fisele ajung la bujii pe niste canale care trec prin capacul de chiulasa. Ei bine, etansarea intre capac si chiulasa, in zona acelor canale, se pierde si uleiul din chiulasa ajunge in acele canale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare

In urma cu ceva timp am avut problema asta: http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...t&p=1268447

Am schimbat senzorul cu pricina, iar azi i-am dat alta scanare ca ma cam enerveaza de ceva vreme masinuta... aceleasi simptome, doar ca de data asta se aprinde EPC in bord (mai exact acum vreo 2 sapt mergea in suturi intr-a 3-a... dar suturi gen miscarile alea cand un incepator se chinuie sa porneasca ... imi era greu sa plec cu ea de pe loc, era sa ma lase intr-o intersectie aproape pe rosu... pfew... mi-am facut mii de draci)

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No: 03D 906 023 B

Component: SIMOS91 1.2l 2V 1414

Revision: --H04--- Serial number: SKZ7Z0F3924569

Coding: 0000071

Shop #: WSC 10124 599 88555

2 Faults Found:

18041 - Accelerator Position Sensor 2 (G185): Signal too Low

P1633 - 007 - Short to Ground - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

RPM: 2048 /min

Voltage: 14.18 V

Load: 23.9 %

Load: 0.8 %

RPM: 864 /min

Voltage: 13.57 V

Load: 15.3 %

Load: 2.7 %

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

P1639 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 2240 /min

Absolute Pres.: 308.6 mbar

Load: 29.8 %

Load: 10.2 %

RPM: 1248 /min

Absolute Pres.: 388.4 mbar

Load: 30.6 %

Load: 5.1 %

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 6R0-907-37x-ABS.lbl

Part No SW: 6Q0 907 379 AF HW: 6Q0 907 379 AF

Component: ABS 8.0 front H05 0002

Revision: 00000000 Serial number: 00000000000000

Coding: 0002058

Shop #: WSC 13765 790 00000

1 Fault Found:

01314 - Engine Control Module

013 - Check DTC Memory - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101101

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 9

Reset counter: 128

Mileage: 86593 km

Time Indication: 0

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0840

1 Fault Found:

01596 - Motor for Outside/Recirculated Air Flap (V154)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl

Part No: 6Q1 937 049 D

Component: 0000 BN-SG. 1S34

Coding: 09358

Shop #: WSC 13765

2 Faults Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal too Low - Intermittent

01054 - Power Supply Relay; Terminal 30 (J317)

28-00 - Short to Plus

Ce sfaturi imi dati, ce ar trebui sa fac, unde-ar trebui sa ma lovesc? :blah_:

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La primele 2 erori adica cele cu clapeta de acceleratie as zice sa incerci o readaptare a clapetei. Din Basic settings parca canalul 60. Asta dupa ce stergi erorile de la modulul engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns... din pacate abia am pus mana pe interfata, ai putea sa-mi dai mai multe detalii? Am intrat pe la module dar n-am gasit nimic cu adresa 60 sau care sa-mi sune a acceleratie, m-am uitat atent si pe la cele electrice.

Thanks!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intri la modulul engine, si pe grupul 09 parca e basic settings. Acolo introduci numarul canalului adica 060 si cand zice adp ok poti sa iesi. Iti dai tu seama acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iaca am mai descoperit o magaoaie la masina mea... in urma cu ceva timp am scos capu pe geam din casa sa ma asigur ca e in regula masina inainte sa ma culc... ca sa vad ca stopurile mele erau aprinse! M-am dus jos, i-am dat 2 pedale si s-au stins. In seara asta, cand sa parchez, am observat ca stopurile mele cand se aprind cand nu, cand se aprind intermitent... tind tot mai mult sa cred ca am vreun scurt pe undeva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai switchul de la pedala de frana dus, schimba-l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

2 Faults Found:

18041 - Accelerator Position Sensor 2 (G185): Signal too Low

P1633 - 007 - Short to Ground - Intermittent - MIL ON

Freeze Frame:

..........

18047 - Accelerator Position Sensor 1/2 (G79/G185): Implausible Signal

P1639 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Freeze Frame:

........

Domnilor, cred ca sunteti in eroare. G79 si G185 sunt senzorii de pozitie a pedalei de acceleratie, nicidecum ai clapetei de acceleratie. Va rog frumos, nu oferiti informatii eronate.

zeurois, e necesar sa stergi acele defecte iar daca apar din nou va trebui sa schimbi pedala de acceleratie (din cate stiu eu senzorii de pozitie NU vin separat). Cu toate astea, statistic vorbind, sunt extrem de rare aceste defecte, la pedala. Ma indoiesc c-ar fi o problema.

Mai departe defectiunea inregistrata in modulul ABS te pofteste sa rezolvi problemele din calculatorul de motor. In orice caz, faptul ca ti-au ramas franele aprinse indica un lucru clar: trebuie schimbat switch-ul pedalei de frana. In reprezentanta e undeva pana in 50RON. Este un model nou de switch, mult mai robust care nu mai are problemele celor vechi.

Cam asta ar fi de facut. Repet, pe motor sterge defectele de la pedala si urmareste daca mai apar. Eu sper ca nu.

Modificat de BLiTZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello, BLiTZ

Mi le-a sters cineva (cred) in urma cu 2-3 sapt. si au aparut. Am sa le sterg din nou. Intrebarea e... sterg tot si vad ce reapare?

Apoi... mi-a mai zis cineva sa verific sigurantele. E posibil sa fie din sigurante (desi alea nu ies la scanare) sau ele doar se ard si gata? Oricum, la faza cu stopurile nu-mi pare a fi vreo siguranta impuscata ca daca era asa nu se mai aprindeau deloc si gata.

Eu vorbesc un pic din auzite ca n-am nici o treaba cu masinile asa ca o sa ma intelegeti daca am zis vreo prostie... dar, care-s sansele sa am o problema la nivel de cablaj pe undeva iar de la asta sa-mi faca figuri uneori iar alteori sa mearga bine masina, ca mai sunt zile cand merge ca noua.

Si daca tot m-am bagat in problema, ce inseamna daca nu-mi porneste "la sfert de cheie"? De multe ori trebuie sa tin cheia peste 2 secunde pana sa porneasca motorul, iar problema o am cam de pe la ... 25-30k km (acum are vreo 87k). Am schimbat si bujii intre timp si la fel... cand o ia imediat, cand sta mult. Nemernicii din reprezentanta erau sa ma convinga sa-mi schimb injectoarele (povestea cu benzina proasta, si nu cu masina si cu garantia de 2 bani) dar nu le-am schimbat, caci, la o analiza cu un aparat mai performant decat cel al lor de acu 50 de ani mi-a dat ca-s bune si curate. In sfarsit.

Legat de functionarea din prezent a motorului, cand "reapare" problema de la acceleratie, parca si consumul e mai mare. Ma rog... e oarecum logic pentru ca sunt nevoit sa o mai tin din ambreiaj iar prin oras ma afecteaza.

Cam atat imi amintesc deocamdata, dar sigur imi mai vin idei pe parcurs :P

LE: Am sunat acum la skoda la piese... swtich-ul de frana e in jur de 50 RON iar cei 2 senzori de pe pedala de acceleratie sunt inclusi in pedala, nu vin separat (sper sa nu fie aia) si costa vreo 4 mil tot ansamblul.

Modificat de zeurois
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. legat de problema cu pedala de acceleratie, nu prea sunt sanse sa ai cablaj intrerupt si nici sigurante arse; de la pedala de acceleratie toate firele duc direct in calculatorul de motor. Daca reapar defectele alea 2 ce le-am inrosit eu trebuie sa schimbi pedala de acceleratie.

2. partea cu stopurile de frana: daca raman aprinde sau nu se mai aprind din cand in cand trebuie musai inlocuit intrerupatorul de pedala frana.

3. povestea cu injectoarele NU stiu ce sa zic despre ea insa mai este un parametru de injectie pe care NICIUN aparat nu ti-l masoara. Cantitatea injectata (intr-un timp dat). Daca aceasta cantitate este mai mare inseamna ca duzele injectoarelor s-au decalibrat, ca atare poti face zeci de curatari ca sunt bani aruncati pe fereastra. In fine, iti spun ca idee, nu am facut eu diagnosticul si mi-e greu sa iau o decizie clara. Si da, ar fi posibil ca pornitul sa fie de la injectoare.... repet, e greu de diagnosticat pe forum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, merci.

Ma duc sa sterg erorile si sa-mi iau switch-ul de la astia de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sters erorile si, deocamdata, (dupa vreo 5-6 km prin oras) n-au mai aparut.

EPC se poate aprinde din cauza bobinelor? Mersul in suturi poate fi din cauza lor? Cum le verific? (de scos cred ca stiu sa le scot dar cum vad daca-s duse sau nu?)

1. legat de problema cu pedala de acceleratie, nu prea sunt sanse sa ai cablaj intrerupt si nici sigurante arse; de la pedala de acceleratie toate firele duc direct in calculatorul de motor. Daca reapar defectele alea 2 ce le-am inrosit eu trebuie sa schimbi pedala de acceleratie.

EPC nu mi s-a aprins niciodata pana cand, la un mom. dat, mi-a aratat cineva cum se scoate mufa de la calculator (aia mai mica), dupa care, dupa vreo ora, mi s-a aprins (n-aveam scanner pe vremea aia din pacate) - de aici si ideea mea de problema de cablaj.

Modificat de zeurois
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm, nu cumva a ajuns apa sau alte chestii pe mufa calculatorului de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu reusesc sa desfac capacul de langa pedale. aveti vreun sfat?? (vreau sa schimb switchul de frana)

LE: n-am reusit de nici o culoare sa dau capacul ala jos, asa ca m-am mutat la mufa de la calculator... am scos-o doar pe cea mica, am suflat-o un pic de praf, pare curata, nu-s probleme acolo. Cea mare n-am reusit s-o scot ca am degetele prea scurte :rolleyes:

Inca o chestie care am observat-o si nush ce-i cu ea... cand pun contactul se aude un bazait (nu-i pompa de benzina, aia se aude in spate si se aude normal... bazaitul asta e prin motor). E normal?

Modificat de zeurois
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clapeta de acceleratie in mod normal. Si la mine suna daca esti foarte atent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aparent masina merge mai bine dupa ce i-am sters erorile... sper doar sa fi fost benzina de vina (efix). De pornit porneste cand repede cand greu (nimic schimbat) iar stopurile merg (... aparent :D ) ... poate nu-i dus de tot switch-ul ala. Poate sa-mi dea cineva indicii in legatura cu capacul ala de sub bord ca sa am acces la partea superioara a pedalelor ? Asta pana nu-mi rup spatele =)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca aici

e alta poveste dar ajungi si acolo

eu mi-am schimbat senzorul de la AC si am dat si peste switch-ul de la frana

partea proasta e ca se auz vestitii "greierasi" si nu stiu ce sa fac cu ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fain, merci.

Nush de ce, dar aveam impresia ca iese doar capacul ala mic fix de deasupra pedalelor, si nu juma` de bord :D Am sa incerc asa, dar deocamdata n-a mai facut figuri masina :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai pt ce

nu e asa complicat pe cum pare, ai doar cateva suruburi de desfacut si cu putina atentie si rabdare ajungi si la ala

pozitia e un pic c-am incomoda, eu am stat cu capul pe pedale si picioarele pe scaun

doar ca asa cum am spus, partea proasta e ca odata desfacut capacul ala ... apar "greierasii" si, cel putin eu, nu stiu ce sa mai fac pentru a scapa de ei

probabil mi-a scapat ceva, probabil o sa o mai desfac odata si o sa vad ce nu am facut bine; ori are vreo garnitura sau nu am strans bine vre-un surub ... habar n-am

Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara, am facut o scanare la fabiuta si mi-a dat eroarea din poza alaturata, din ce am citit pe net ar trebui sa suspectez bateria ca este prea slaba dar aceasta este relativ noua (cam 3 luni, varta), la pornire se simte cum motorul se invarte cu putere deci nu cred ca ar fi bateria. Ce altceva ar mai putea fi? Multumesc.

eroarefabia.th.jpg

Modificat de Negresa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in blocul de masuratori 002 din modulul 09 (Bordnetz).

Vezi daca nu cumva ai variatii aleatoare a tensiunii afisate.

E bine sa compari citirile din 09 cu citirea din 01 (Engine) blocul de masura 004 daca bine imi amintesc. Oricum e afisata tensiunea bateriei in primele 4 si in modulul engine.

Daca arata aceeasi valoare (+- 0.2V) e altundeva problema.

Daca in modulul engine e constant si in 09 variaza citirea, citeste si aici (chiar daca nu este 100% identic eroarea ta): http://vwforum.ro/topic/69679-diy-centrala-electrica-tabloul-de-conectori-modulul-09-bordnetz/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As dori sa va dati cu parerea asupra urmatoarelor erori

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 036 906 034 BL

Component: MARELLI 4LV 3699

Coding: 00061

Shop #: WSC 13765

TMBMC46Y823331035 SKZ7Z0A1027121

3 Faults Found:

17559 - Long Term Fuel Trim Additive Air Bank 1: Range 1: System too Lean

P1151 - 35-00 - -

16786 - EGR System: Excessive Flow

P0402 - 35-00 - -

16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal

P0571 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0010 0001

banuiesc ca trebuie curatata clapeta de acceleratie, EGR (posibil si/sau lambda dar nu stiu care) si ceva legat de frana - nu-mi merge un bec de ceata pe dreapta-spate si nu stiu de ce(daca are vreo importanta)

Address 09 -------------------------------------------------------

Controller: 6Q1 937 049 B

Component: BORDNETZ-SG. 1S31

Coding: 25786

Shop #: WSC 13765

1 Fault Found:

01598 - Drive Battery Voltage

07-10 - Signal to Low - Intermittent

Alternatorul?

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!