Jump to content

Erori Vag-com


Jacku
 Share

Postare recomandată

Salut!

Am facut si eu o scanare cu VAG COM si am eroarea asta:

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0000 0000

Ce vrea sa spuna mai exact? in mai multe randuri mi-a aparut si nu stiu ce sa fac sa remediez. sterg eroarea dar a 2a zi e la loc. Masina merge ok, poate motorul are o mica "aritmie" ca sa zic asa dar ft putin sesizabila si poate o mica bataie daca asculti ft ft atent. chiar asta de la ce sa fie?

Va astept cu ceva sfaturi la toate problemele enumerate daca sunteti amabili :icon_thumright:

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai multe lucruri de verificat, incepe cu ce e mai simplu de verificat:

16825/P0441/001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty

Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked

Possible Solutions

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

Perform Output Test

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115)

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister

Perform Basic Setting

Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mai multe lucruri de verificat, incepe cu ce e mai simplu de verificat:

16825/P0441/001089 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

Possible Symptoms

Malfunction Indicator Light (MIL) active

Possible Causes

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115) faulty/jammed

Evaporative Emission (EVAP) Canister Sealing faulty

Pipes between Tank Breathing and Throttle Body leaky/blocked

Possible Solutions

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Regulator Valve (N80)

Perform Output Test

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister Purge Solenoid Valve (N115)

Check Evaporative Emission (EVAP) Canister

Perform Basic Setting

Check Pipes between Tank Breathing and Throttle Body

un pic mai detaliat se poate? cum verific toate astea??

Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare.

Am facut o scanare la skoda alor mei si am gasit urmatoarele erori.

Va rog daca puteti sa ma elucidati si pe mine.

Masina a pornit foarte gre. Am dat la automat foarte mult

Am spalat motorul acum o luna de zine si de atunci face probleme.

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl

Control Module Part Number: 036 906 034 BK

Component and/or Version: MARELLI 4LV 3700

Software Coding: 00071

Work Shop Code: WSC 10111

Additional Info: TMBND46Y623299087 SKZ7Z0A0926536

7 Faults Found:

17648 - Fuel Injector for Cylinder 4 (N33): Open Circuit

P1240 - 35-10 - - - Intermittent

17646 - Fuel Injector for Cylinder 2 (N31): Open Circuit

P1238 - 35-10 - - - Intermittent

17645 - Fuel Injector for Cylinder 1 (N30): Open Circuit

P1237 - 35-10 - - - Intermittent

17647 - Fuel Injector for Cylinder 3 (N32): Open Circuit

P1239 - 35-10 - - - Intermittent

17833 - EVAP Purge Valve (N80): Short to Ground

P1425 - 35-10 - - - Intermittent

17525 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating Circuit: B1 S2: Short to Ground

P1117 - 35-10 - - - Intermittent

17523 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Short to Ground

P1115 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 1010 0001

Modificat de cornelc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu erorile ce reprezinta dar nu e deloc indicat sa speli motorul. Din cate stiu si in manualul de utilizare scrie ca e interzis sa faci asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce a postat el sunt intermintente deci ar trebui sa se stearga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma referam la faptul ca nu se stie de cand sunt stocate. Daca le sterge la urmatoarea pornire grea reapar oare? Toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da cum spui tu. La urmatoarea pornire grea apar din nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria in ce stare este? Cred ca ar fi benefic verificarea si eventual curatarea cu spray de contacte unele mufe. ECU, injectoare etc. Nu cumva sa fie oxidate dupa spalare. SI daca bateria e veche sa nu dea curent suficient la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este noua.

Am sa cumpar un spray de contacte si o sa curat toate contactele.

Mai are o simtoma da un pic in nas, mai ales in vitezele 2 si 3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajutor pentru un amic:

buna seara, am scanat si eu fabia mea si am gasit aceste erori :

Address 08: Auto HVAC Labels: 6Q0-820-045.lbl

Part No: 6Y0 820 045

Component: Klimaanlage X0830

6 Faults Found

65535 - Internal Control Module Memory Error

00-00 - -

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

29-10 - Short to Ground - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

28-10 - Short to Plus - Intermittent

01271 - Positioning Motor for Temperature Flap (V68)

55-00 - Adaptation Not Successful

are cineva vreo idee ce ar putea cauza erorile de la acest V68 ?

dupa ce pornesc motorul si setez temperatura la 24 de grade ( din potentiometrul acela - climatic ) merge pentru cateva minute cum trebuie si dupa incepe sa bage caldura la maxim. il invert la minim si tot caldura baga pana ii vine lui sa bage rece ( cateodata in 5 minute cateodata in 20 ) . daca il tin doar pe minim sau maxim nu face probleme.

Modificat de cgadalean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorasul V68, misca clapa ce comuta pe aer rece sau cald. Avand probleme cu el, face cum si cand il taie capul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cornele, scoti fumos mufele de la toate injectoarele si le sufli cu aer comprimat, si pe-alea mama si pe alea tata. Vezi rezultatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut inca o data;

Problema se manifesta asa:

1 Motorul nu are putere si tinde sa tremure atunci cand il accelerez( deci in sarcina) in special in trepte mai mari.

2 La ralanti merge foarte fin si rotund la pornire sau cand e rece- uneori cand este foarte cald insa da senzatia ca merge in 3 pistoane si scutura foarte tare la ralanti.

3 In trafic,in special cand il accelerez scoate un sunet ca un VW broscuta- mai exact un gurluit care cred ca are ca efect ceva rateuri - deci nu merge fin ci ca un tractor.

Am facut o scanare si am urmatoarele coduri:

1 16685 cilindru detectat rateu

2 16786 valva recirculare gaze debit excesiv

3 17566 senzor variatii presiune aspiratie neplauzibil

Am facut urmatoarele manopere;

1 schimbat filtru aer

2 demontat si curatat luna si bec clapeta de acceleratie( bineinteles cu adaptarea facuta insa fara vag)

3 demontat si spalat cu diluant valva EGR.

4 demontat bujii si curatat.

SI TOT ASA SE MANIFESTA......

OBSERVATII:

1 ma uitam noaptea la motor,cu capacul de plastic al filtrului de aer scos,si cu motorul pornit am observat la piztonul 1 de la stg la dreapta in jurul fisei de bujie unele scantei care apar o data la cateva secunde si se aude un pocanit in urma lor

2 totodata pe toba de esapament in spate se aud rateuri foarte fine si asimetric la cateva secunde distanta.

3 totodata pe asfalt,la gura tobei,se depune o umezeala ca si cum nu ar fi gazele arse complect...cred.

Cine ma ajuta sa lamuresc un mister?

Ce oare as putea avea?

Problema mi-a aparut instant dupa o alimentare cu benzina la MOl...insa am reschimbat benzina de atunci si persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16786/P0402/001026

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17566/P1158

Ai si readaptat clapeta si EGR? Basic settings 060 si 074 cu motorul oprit, doar contact.

Daca vezi scanteie la fisa mentionata, ar fi bine sa incerci o alta fisa. In vag-com poti vizualiza si pe ce cilindru ai rateu: http://www.ross-tech.com/vag-com/m_blocks/010-019.html

Daca ai doar pe un singur cilindru rateu, incearca sa schimbi fisa. Vezi daca se muta rateul. La fel poti intreschimba doua bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu...valva EGR nu am adaptat-o...nu stiam cum.

imi poti explica?

dar nu am vag com..precizez ca tre s afac adaptarea fara aparat...;a fel ca la clapeta de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR-ul nu stiu daca se poate fara vag-com/VCDS.

Am scris in postul anterior.

Clapeta: engine / basic settings / 060

EGR: engine/ basic settings / 074

De unde esti ca localitate?

Ar fi bine sa treci in profil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt din Cluj.Dar m-am saturat sa dau banii pe diagnoze...de fiecare data ti se zice altceva si fiecare mecanic crede altceva.

cert e ca imi tremura motoru si nu am putere in trafic cand accelerez.

EGR dupa ce il spal exista oare o metoda de a-l verifica daca functioneaza,daca s-a degripat etc...?

motorul imi merge perfect cand cobor dimineata sa merg la job...il las 10 minute sa mearga pana imi fac caldura in masina si apoi merg la drum.

In tot acest timp merge ca o muzicuta,perfect.

Dupa masa dupa ce am dat o gramada de ture prin oras si motorul e cald incepe sa tremure ca draku la ralanti,sa scada din putere si sa scuture cand sunt in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te ajut eu cu readaptarea la egr daca doresti daca zici ca esti din cluj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apreciez mult

imi lasi un nr de contact?

So?...cum pot verifica egr daca functioneaza inainte sa il remontez ?...dupa curatarea lui?

Cat de mult conteaza adaptarea asta de EGR dupa ce se umbla la el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teoretic in relanti nu ar trebui sa deschida EGR. Daca nu stie ECU limitele de inchidere si deschidere poate recircula gaze arse inapoi in admisie si atunci cand nu ar trebui. Deci conteaza mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in interiorul egr-ului, este o tija, cu varful unei surubelnite subtiri impingi tija in jos, trebuie sa revina foarte usor inapoi, daca nu culiseaza f. usor, mai trebuie sa insisti cu curatatul..... :) te invata femeile.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate fisa de la bujia cil. 1 afara. Uita-te bine de tot in gaura aia, este foarte posibil sa gasesti ulei motor. Daca gasesti atunci este cazul sa faci o reetansare la capacul de chiulasa. Daca nu gasesti atunci schimba doar fisa; posibil cauciucul care o protejeaza a imbatranit si s-a fisurat si-atunci se produce descarcare pe motor nu in bujie (marog, termenul vechi... "fura curent... bre").

Eroarea 3: s-ar putea sa ai ceva neetanseitati pe traiectul de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

referitor la gaurile pentru bujii e adevarat:

am ulei in bujia 3 si 4...stiam asta demult....am ulei si tre sa refac etanseitatea adica sa schimb siliconul care tine lic de garnitura.

dar am de mult balta asta de ulei in 3 si 4 si nu mi-a facut probleme pana acum.

crezi ca afecteaza cu ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!