Jump to content

Probleme Debitmetru?


R Z F
 Share

Postare recomandată

salut.am o nelamurire,cand motorul trece de 3000rpm am aceeasi senzatie ca si cand ar intra o turbina in presiune(masina mea nu are turbo) si trage si mai bine dupa 3000rpm?are cineva idee ce ar putea fi?ar fi debitmetrul defect?a mai patit cineva asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai rzf pare sa-l detina...e vechiul AGN de pe Octi 1 SLX Elegance si Passat "cocosat". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s-a confruntat nimeni cu problema asta?macar dati-va cu parerea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi dau cu parerea: cred ca un injector nu iti lucreaza corect, si in turatie mica nu pulverizeaza benzina, ci mai mult o "pisha". Verifica bujiile, pe cilindrul cu probleme trebuie sa fie neagra sau chiar umeda. Patit eu la un motor antic de 1,8 litri de 90 de cai (pana la 1800-2000 de ture nu tragea cum trebuia, si cand ii dadeam blana intai balbaia de cateva ori, dupa care tzasnea), solutia finala a fost inlocuirea injectorului respectiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vineri am pus-o pe tester,totul ok.(valorile scoase de debitmetru nu a stiut sa le interpreteze).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

io zic ca se modifica unghiul la axa cu came de pe admisie,cum e si normal sa se intimple de altfel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io zic ca se modifica unghiul la axa cu came de pe admisie,cum e si normal sa se intimple de altfel

interesant ce spui tu,fii un pic mai explicit te rog!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa e construit motorul , are 2 axe cu came , cele 2 axe sunt legate prin lant , lant care este pus direct pe pinionul de la axa de evacuare , iar pe axa de la supapele de admisie lantul este pus pe un sistem hidraulic care in funtie de presiunea uleiului care este proportionala cu turatia motorului modifica unghiul axei de admisie care este legata de lant prin acest sistem hidraulic .

pe scurt cam asta e

ideea e ca e perfect normal sa traga mai bine la peste 3000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asa e construit motorul , are 2 axe cu came , cele 2 axe sunt legate prin lant , lant care este pus direct pe pinionul de la axa de evacuare , iar pe axa de la supapele de admisie lantul este pus pe un sistem hidraulic care in funtie de presiunea uleiului care este proportionala cu turatia motorului modifica unghiul axei de admisie care este legata de lant prin acest sistem hidraulic .

pe scurt cam asta e

ideea e ca e perfect normal sa traga mai bine la peste 3000 rpm

interesant ce spui,problema e ca 3000rpm(fix,nu2900 sau 3200)smunceste,sa inteleg ca este asa bine ccorelat acest sistem hidraulic cu presiunea uleiului?????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!