Jump to content

timpii intermediari in gresare - inamicii motorului


MikeRG
 Share

Postare recomandată

se pare, ca, cu toti aditivii si uleiurile de calitate, un lucru nu poate fi evitat, indiferent de motor - functionarea la rece (motor nepornit de cel putin 2 zile la o temperatura ambianta de peste 5 grade Celsius sau cateva ore sub aceasta temperatura) in absenta uleiului, pana la amorsarea circuitului de gresare, timp de cateva sute de rotatii => frecarea partilor esentiale (cuzineti, segmenti) "pe sec" si uzura motorului

o solutie pare a fi link-ul de mai jos

http://www.autoenginelube.com/pages/903473/index.htm

comentariile specialistilor sunt binevenite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F. interesant.... poate incercam sa facem unul odata.... cand imi pica okii pe un rezervorash si o supapa, facem treaba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este deosebita, intr-adevar... o fi oare si in practica la fel de eficienta? Totusi, ceva ce nu am inteles: daca montezi "circuitul" pe oil pressure sending unit, atunci ce iti mai citeste presiunea? Nu cumva se impune si un adaptor (un soi de splitter) a.i. sa poti mentine oil pressure senderul???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!