Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

hmmm.... ce naibi sa curete...sigur se uita la pompa aia ca matza in calendar si se prefac ca o curata....daca e ceva de curata...

Modificat de Swat Cat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mi se pare ciudat e ca palpaie numai dimineata, la prima pornire, dupa care nu mai face. In fine, poate cineva sa-mi recomande o solutie buna de curatat injectoare, exventual cu pret si locul de unde se poate lua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

After doing some research/reading on

http://forums.tdiclub.com/

I found several posts about 17970

The suggestions. in order of increasing cost/complexity are:

1. drain fuel filter of water.

2. replace fuel filter

3. check / replace fuel temp sensor inside pump

4. check / adjust a position sensor inside pump

5. adjust timing and pump

6. replace injection pump

Since my fuel filter had 35,000 kms (23000~ miles) on it, I replaced it.

I cleared the code. The code has stayed out for 1000 kms, and the GP light no longer flashes. At the same time, the ambient temp went from 30 below F to 30 above. So I'm not sure if climate/season change fixed it, or if new fuel filter fixed it, but (for now) its fixed.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru sfaturi Swat Cat :) Am sa le iau pe rand sa vad care e problema pana la urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am rezolvat problema cu cu senzorul N146 din pompa de injectie. :) A trebuit sa demonteze pompa (chinuiala multa pt ca are un surub mai ciudat, cu cap triunghiular, dar pana la urma a reusit) si am gasit problema.

Problema era o bucsa, ca un inel, care culisa (sau cel putin asa ar fi trebuit) pe un ax, sau piston, nu stiu exact ce e. Acea bucsa ramanea blocata din cauza depunerilor de pe acel ax si se misca foooarte greu sau, cateodata, deloc.

Dupa aproape o jumatate de ora de frecat bucsa pe ax, cu diverse solutii degresante, plus miscari de du-te vino pe toate directiile si-a dat drumul si nu mai agata deloc. Am pus totul la loc si eroarea adisparut.

Din cate am inteles acea bucsa de fapt regleaza debitul de motorina injectata, ceea ce facea ca atunci cand se bloca sa nu mai regleze nimic si pompa sa bage aceeasi cantitate indiferent de solicitare.

Oricum ar fi sunt multumit ca am rezolvat problema si preventiv am sa pun si ceva solutie pt curatat injectoare.

PS:Am facut si poze doar ca nu prea stiu cum sa le pun :blah_:

post-26163-1253987289_thumb.jpg

post-26163-1253987529_thumb.jpg

post-26163-1253987551_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nush daca aici tre sa scriu dar va rog frumos sa-mi zica cineva daca stie

Imi apare din cand in cand pe bord stop, si semnul de la frana de mana clipind, iar apoi scrie ceva in germana de genul: "bemsen fehner" si dupa "betriesberg antiletug" sau cam asa ceva. Poate sa ma ajute cineva??

Am vw passat din 2003 benzina 101 cp

Modificat de Postiga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme la sistemul de franare, instructiuni de operare, aia inseamna.

Ai pornit cu frana de mana de pe loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Mai mult ca sigur trebuie completat cu lichid de frana. I-am dat solutia asta si s-a rezolvat. Nu se mai aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!Cam din vara am avut probleme cu eroare de pe bord ,spirala aceea(glow plugs).Am fost cu ea pe tester,mi-a schimbat senzorul de la pedalierul de frana plus inlocuirea unui bec pe stopul de frana dar eroarea tot a ramas...Acum ca am exclus aceste probleme si ca a venit frigul am obs ca porneste cu o secunda mai greu decat vara si m-a dus gandul la bujiile incandescente.Ma gandeam sa le schimb si pt ca pare o operatie simpla ma gandeam sa o fac singur.Cand am dat sa le demontez am observat ca ultima bujie este cam bine bagata printr-e niste furtunase si banuiesc ca trebuie scos ceva...Ma poate ajuta cineva cu niste poze sau macar explicatii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa ajungi la bujia numarul 4, trebuie sa scoti filtrul de motorina si eventual sa dai putin la o parte furtunul de antigel ce trece pe deasupra bujiei. :flower:

img0024h.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amy multumesc mult pentru promtitudine!Mi-ai fost de mare ajutor!O zi buna in continuare

:icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate am revenit in problema cu bujiile incandescente.Tin sa mentionez ca nu am nici un bec la stop ars,switch-ul la pedala de frana l-am schimbat si am montat bujii Beru dar eroare a ramas in bord.Intrebarea era daca cumva poate functiona masina perfect iar eroarea din bord(glow plugs) sa fie doar o chestiune din soft?Dupa schimbarea bujiilor trebuie resetat calculatorul de bord sau ceva de genu?Mai vreau sa adaug ca aceste piese pe care le-am schimbat nu ma afectau in nici un fel pt ca masina pornea oricum foarte normal.Help me!!!:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa testarea si vezi daca apare vreo eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic sa pui din nou testeru...ca nu cred ca sunt bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru atentia acordata.O sa va urez sfatul si am sa merg din nou la tester.Eu am incercat prin eliminarea fiecarei etape pt rezolvarea problemei dar nu a dat roade.Acum inca o intrebare si imi cer totodata scuze pt ca va retin asa de mult.La montarea bujiilor din greseala am apasat pe suportul jojei de ulei si s-a rupt.Am cumparat altu dar mi se pare ca nu s-a potrivit perfect la locasul lui(nu s-a auzit nici un clic de fixare si daca trag de el in sus mai tare iese).Dupa ce am incheiat treaba cu(bujiile si suportul jojei) am pornit motorul aproximativ un minut,max doua.Eram curios daca mai apare eroarea dar imediat am verificat si uleiul pt ca am schimbat suportul jojei.Nu era nimic aparent ud de ulei dar pe joja nivelu la ulei era zero.Este posibil din cauza suportului de joja daca nu a fost montat corect sa curga uleiul din motor sau am verificat prea devreme fara sa las motorul oprit mai mult de 3min?Acum m-a prins seara si nu mai fac nimic dar voi ce spuneti?Repar una si stric alta?:icon_thumright:

Vreau sa mai mentionez ca inainte sa ma apuc de treaba(bujii,suport joja... )am verificat uleiu si era exact cum trebuie adica deasupra partii hasurate.Ce parere aveti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, daca masori nivelul imediat dupa ce opresti motorul, pe joja uleiul va aparea peste nivel, nu sub. Iti arata zero pentru ca probabil suportul nu a intrat complet in baie si joja nu atinge uleiul din baie. De curs, poate curge daca nu e instalat corect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa presupunem ca a curs...este posibil 4 litri intr-un min?fara urme de ulei?cred si imi doresc sa ai dreptate in legatura cu suportul de joja pentru ca asa cum am scris mai sus mi se pare ca nu a intrat cum trebuie si daca trag mai tare de el iese.acum este seara si nu mai pot vedea mare lucru ...ramane sa ma zvarcolesc in pat in noaptea asta:))multumesc baieti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu va curge in asa hal, poate doar cateva picaturi vor sari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdanel,fratica daca zici ca este vorba doar de cateva picaturi inseamna ca in seara asta dorm linistit!Nota 10 pt promptitudine! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan ai avut mare dreptate.Azi cum m-am trezit m-am dus la masina sa incerc sa rezolv problema.Am scos suportul de la joja si l-am bagat altfel pt ca are intradevar un locas al lui...Apoi am verificat uleiul si totul era in regula.Multumesc pt sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

ajutor!!!!, de cateva zile, in timpul mersului a inceput sa imi apara martorul de bujii(spirala)si sa palpaie cateva secunde, insotit pe ecran de mesajul, engine fault workshop'' dupa care dispar si apar din nou din cand in cand, de mentionat ca e prima oara cand apare asa ceva si nu stiu de la ce e, daca ma poate ajuta cineva cu vreun raspuns...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Vagcom-ul te va ajuta cu un raspuns. Gaseste pe cineva sa-ti faca o scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine problema e putin diferita ... daca la voi sta aprins sau intermitent, semnaland in felul asta o anumita eroare, la mine NU se aprinde. Trebuie sa pun contactul, apoi sa il iau, de n ori, pana apare si face ce trebuie sa faca. Altfel, nu pot porni motorul. Treaba asta a inceput sa se intample iarna asta si a continuat asa de cate ori a fost mai frig sau a plouat (umezeala). In zilele cu soare (>15'C), am observat ca nu sunt probleme, se aprinde pt cateva secunde, apoi pornesc...totul normal.

Are cineva vreo explicatie ? Unde trebuie sa "caut" ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este de vina releul de ecu ( 109) de pe panoul din bord

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Azi in timp ce veneam de la tara (drumul are 17 km si este foarte prost, sau mai bine spus ar fi bun dar mici portiuni de asfalt il strica) a inceput sa palpaie in bord martorul de la bujia incadescenta. Mentionez ca din iarna trecuta am inceput sa vad bule de aer pe traseul de langa filtrul de motorina. Stie cineva despre ce e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!