Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

e normal pe frigul asta

daca ti-ar sta mai mult aprins ar insemna ca sunt bujiile pe duca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ori senzoru de temperatura ori electronica de pe pompa ori pedala de acc.

citeste mai atent, el a scris ca are pompa clasica. ala numa electrovalva are restul totul e mechanic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci mult FABIAn RuSu. Eu credeam ca trebuie sa stea mai mult timp aprinse.......e primul meu diesel.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca AGR are cablu pana la pompa.... e clasica dar nu cu cablu de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, s-a rezolvat! Era sonda de temperatura.

Motorul meu este AGR 1.9TDI 66kw

post-28590-1226787476_thumb.jpg

post-28590-1226787497_thumb.jpg

post-28590-1226787514_thumb.jpg

post-28590-1226787553_thumb.jpg

post-28590-1226787566_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La mine indicatorul de bujii s-a aprins intermitent in timp ce motorul functiona insotit de indicatorul motor (galben) si mesajul ENGINE WORKSHOP. Spalasem masina cu jumatate de ora inainte. Fortat de imprejurari, am plecat la drum (cu frica), cu toate ca motorul parea sa functioneze normal. Pornirea era mai greoaie. Dupa vreo 40 km, s-au stins ledurile, mesajul a disparut si deocamdata nu a mai aparut nici un mesaj. Poate fi de la spalare? A intrat apa unde nu trebuia si a mai durat pana s-a uscat? Sau sa ma astept din nou la mesaje dubioase.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Actuation

The warning lamp is activated by the control unit if the preglow

system is operating or if faults have occurred at the following

components:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stop pe frana aveam. Dupa ce a disparut avertizarea, am vazut ca imi lipsea o pozitie pe dreapta spate (becul de 5w).

Multumesc pt. sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut probleme odata. Am spalat motorul la un Astra G 2.0DTI si dupa nu mi-a mai functionat turbina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare!De cateva zile de cand sunt grade cu minus afara spirala se stinge putin mai greu si masina porneste abia la a 3 sau 4 cheie,asta doar cand o pornesc prima oara;mentionez ca bateria a fost schimbata.Aveti idee ce poate fi?

Merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scrie putin mai sus:

e normal pe frigul asta

daca ti-ar sta mai mult aprins ar insemna ca sunt bujiile pe duca...

Bujiile incandescente incalzesc aerul din cilindri pentru pornirile la temperaturi negative. De fapt, ele sunt folosite la orice pornire, dar mult mai putin timp, abia sesizezi aprinderea martorului din bord. Este mai usor sa detoneze motorina calda decat cea rece.

Cu cat e mai frig, cu atat sunt alimentate mai mult timp.

Nu porneste chiar la prima pentru ca: ori ai bujii care nu lucreaza ori trebuie prelungit intervalul de actionare.

Cauta cu SEARCH, subiectul a fost discutat de multe ori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e normal pe frigul asta

daca ti-ar sta mai mult aprins ar insemna ca sunt bujiile pe duca...

Ale mele erau duse de mult, nu ma observat sa stea spirala aprinsa mai mult, pt ca aveam 2 bujii duse.

Sta aprins martorul spirala mai mult cand temperatura exterioara coboara sub 0 grade. Deci, nu cred ca ne puem da seama cind avem bujii pe duca, sau duse dupa timpul de functionare al spiralei, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut si eu o problema cu acest martor, mai exact pe drumul de intoarcere din sibiu, la un momentdat am ramas fara pedala de acceleratie. Nu mai raspundea la nici o comanda, turatia scadea la fix 1200 rot/min. In acel moment am tras pe dreapta si dupa cateva secunde, fara sa opresc motorul a inceput sa clipeasca martorul. Dupa ce opream masina si o porneam din nou isi revenea dar asta pana urmatoarea data cand facea la fel. Din ce am observat dupa 4 sau 5 astfel de probleme ca problema se manifesta atunci cand se circula cu viteza constanta, undeva in jurul turatiei de 2000 rot/min.

Ajuns acasa am verificat cu vagcom-ul si mi-a dat eroare de senzor pedala acceleratie (cel din pedala care se cumpara cu tot cu aceasta). Dupa ce l-am sters nu a mai aparut, iar din seara aceea nu a mai facut probleme.

Se poate sa fie pe duca pedala de acceleratie (senzorul) sau poate sa fi fost o cauza externa pricinuita poate de umezeala sau temperatura scazuta?

Mai am un fenomen si nu stiu daca sa il pun in carca acestui senzor si anume dimineata, pe frig cand pornesc motor, dupa ce se stinge incalzirea (ce dureaza uneori si 4-5 secunde), masina porneste dar parca merge infundat si fara prea mare chef de viata si mi se pare mie ca nici nu urca in turatie la fel de repede ca atunci cnad e cald motorul. (dupa ce se incalzeste putin motorul nu neaparat la valoarea normala isi revine)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e senzorul de la pedala de acceleratie

turatia de 1200 rpm e tocmai setata ca sa te poti tara pana la un service intr-o situatie ca a ta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Na ca pana acum ... adik timp de 2 saptamani nu a mai facut deloc ..... sa fie pe duca senzorul si o sa crape la un momentdat .... sa fi fost din cauza frigului de -12-13 grade ?

Si inca o intrebare, la cat ajunge acest senzor... din cate am vazut in etka se vinde numai impreuna cu pedala de acceleratie. Stie cineva ceva de acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

Eu am alta problema cu stopurile, ele raman aprinse chiar daca oprezsc motorul si inchid masina. am scos si mufa de la switch-ul pedalei de frana si raman in continuare aprinse. Un vecin mi-a spus ca se mai aprind noaptea asa din senin, fara sa intervina cineva la masina. Acum palpaie si martorul de la bujii.

Multam pt ajutor

modific de indata profilul, am o Octavia II, 2005, 1.9 TDI

Modificat de bob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Verifica sa nu cumva sa faca scurt vreunul din becurile de frana. :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos mufa de la lampile laterale si ramane aprinsa bagheta de pe luneta.

tnx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

O scanare i-ai facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am impresia ca switch-ulo e pus pe dos.... adica cand se intrerupe circuitul se aprind luminile... si cand face contact se sting

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema asta am patit-o si eu, la inceput se manifesta rar, in sensul ca le observam aprinse cand plecam de la masina, ma intorceam, dadeam un bobarnac in pedala de frana si se stingeau, pana cand intr-o zi la munte, am repetat figura, insa dupa un timp se aprindeau singure in parcare si trebuia sa ma duc de fiecare data sa misc de pedala, atunci am observat ca nu avea nici o cursa moarta pedala ci pur si simplu se aprindeau doar daca atingeai pedala si fara sa o apesi. Bineinteles ca noaptea am ramas fara baterie si dai cu injuraturi pe astia de la vw ca nu au pus si ei intrerupatorul pe contact sau macar pe accesorii. La mine problema s-a rezolvat foarte usor prin scoaterea switch-ului si montarea lui la loc astfel s-a recalibrat, acum avand o cursa moarta la pedala de 2-3 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cu mufa scoasa din switch ramaneau aprinse?

Modificat de c o s m i n
Nu mai da quote la mesajul anterior. Foloseste butonul ADD REPLY.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ramaneau aprinse cu mufa scoasa, problema era chiar in switch, era prea sensibil, poate si ceva condens pe acolo.

La tine e ciudata problema, daca nu ma insel cred ca alimentarea cu + se face prin switch, masa fiind comuna la toate becurile ori daca scoti mufa ar trebui sa se taie plusul si sa se stinga.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema, era switch-ul defect. Tija de actionare are un cioc de plastic care actioneaza un contact electric cu 2 circuite, acela era spart si practic el citea frana apasata.

Multumiri maxime lui Cornelus care m-a ajutat la scanare si la suportul moral in momentele grele prin care am trecut avand masina defecta.

Multumiri si colegilor de aici care au incercat sa-mi dea un sfat.

All the best

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!