Jump to content

Martor Bujii Incandescente Aprins


atti
 Share

Postare recomandată

Bună seara. Dețin un golf 5 variant 2.0 BMM. 

După ce s-a efectuat operațiunea de DPF OFF, la ceva vreme a început din când în când să apară martorul în bord “spirala” (pâlpâie, nu sta aprinsă constantă) Inițial am zis ca e de la bujii, le-am schimbat. Problema este ca in momentul cand apare aceasta eroare in bord, puterea motorul scade drastic, intra in Limp Mode, la plecarea dupa loc nu am deloc putere, da fum. De asemenea Consumul este mult mai mare undeva intre 10,5-12.8 litri. 
 

eroare apare ba în mers din senin, ba când pun prima oară contactul. Dc opresc și pornesc din nou, dispare. 
 

Am încercat verificat instalația electrică, găsind doar două fire, dar degeaba. 
Până să găsesc acele fire am încercat cu schimbarea clapetei de accelerație și pedala de accelerație. Dar degeaba și asta. 
 

pe VCDS am următoarele erori stocate.

IMG_2015.jpeg

IMG_2014.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Verifica și cablajul între clapeta și ecu motor 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 15.03.2025 at 15:25, F l o r i n a scris:

Verifica și cablajul între clapeta și ecu motor 

Expand  

Le-am verificat. Au fost găsite 2 fire cu probleme. Rectificat. Dar problema tot persistă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare, am si eu o problema, tocmai ce am iesit de la munca, pornesc masina sa plec, merg vreo 10M si imi apare in bord martorul Bujii incandescente, a inceput sa palpaie si dintr-o data masina nu mai tragea, a trebuit sa merg cu a 2-a pana acasa, daca depasea 2000 de turatii se ingatuia si efectiv nu pot sa trec de 40kmh, tin sa mentionez ca pe langa astea a inceput si masina sa vibreze putin, am ajuns acasa am zis sa o opresc sa o las 1 minut, si am pornito din nou, aceeasi chestie iar pe langa asta sa mai aprins si martorul check engine, si martorul de bujii inca se aprinde si pâlpâie, chiar nu am habar ce ar putea fii daca m-ati putea ajuta cu niste raspunsuri, maine am sa merg la un mecanic sa vada ce are, dar as vrea sa ascult si sfaturile si parerile voastre, masina este un golf 6 1.6 TDI 2010, mulțumesc frumos !

gcuxjsqlblly.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Up … intre timp am observat ca eroare in bord apare in mers in intervalul 1900-2400 rpm. Sau la trepidații mai mari ale mașinii (gen benzi rezonatoare noi sau denivelări mai mari) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un tester ai pus ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut din nou, am dus masina la mecanic pentru martorul bujii incandescente si martorul check engine mi sa spus ca sa infundat 2 injectoare din cauza la motorina care am bagat sa fie adevarat oare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te minte,nu are de unde sa stie sigur 100% daca sa intimplat asa ceva.

Spune adevarul,este o posibilitate.

Alege raspunsul care iti place mai mult,apoi cauta un mecanic si lasa-l sa isi faca treaba.

1-diagnoza

2-testarea componentelor posibil avariate

3-depistarea cauzei ,motivului pentru care a aparut avaria.

4-inlaturarea cauzei

5-inlocuirea,repararea componentelor defecte.

In opinia mea,este probabil sa fie din cauza motorinei,este probabil sa ai vreun injector care are bobina defecta,este probabil sa fie doar din filtrul de motorina,sau din pompa de injectie,sau regulatorul pompei,al rampei,si mai am citeva zeci de idei.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  On 04.04.2025 at 6:11, Al Bundy a scris:

Un tester ai pus ?

 

Expand  

Da

 

 

  On 14.03.2025 at 17:04, Kostelinho a scris:

Bună seara. Dețin un golf 5 variant 2.0 BMM. 

După ce s-a efectuat operațiunea de DPF OFF, la ceva vreme a început din când în când să apară martorul în bord “spirala” (pâlpâie, nu sta aprinsă constantă) Inițial am zis ca e de la bujii, le-am schimbat. Problema este ca in momentul cand apare aceasta eroare in bord, puterea motorul scade drastic, intra in Limp Mode, la plecarea dupa loc nu am deloc putere, da fum. De asemenea Consumul este mult mai mare undeva intre 10,5-12.8 litri. 
 

eroare apare ba în mers din senin, ba când pun prima oară contactul. Dc opresc și pornesc din nou, dispare. 
 

Am încercat verificat instalația electrică, găsind doar două fire, dar degeaba. 
Până să găsesc acele fire am încercat cu schimbarea clapetei de accelerație și pedala de accelerație. Dar degeaba și asta. 
 

pe VCDS am următoarele erori stocate.

IMG_2015.jpeg

IMG_2014.jpeg

Expand  

Up … intre timp am observat ca eroare in bord apare in mers in intervalul 1900-2400 rpm. Sau la trepidații mai mari ale mașinii (gen benzi rezonatoare noi sau denivelări mai mari) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutări,

 

tu ai cauza expusă în descriere, pariez că este de la DPF, dar care este soluția, sunt și eu curios.  nu e cazul să-mi dau cu presupusul și nici să fac pe deșteptul scuze :))))

 

Am avut și eu zilele trecute surpriza să văd după vreo 10 minute de mers, martorul de bujii aprins, dar fără alte semnalmente (fără check engine, și fără limb mode). Totuși pot să spun că s-a cam schimbat mirosul eșapamentului...a început să miroase ca după BMW uri.... 🤢

 

Pe tester am următoarea eroare :(

 

7934 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 
          P2563 00 [032] - Implausible Signal
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 234048 km
                    Date: 2025.04.05
                    Time: 09:20:02

                    Engine RPM: 804.50 /min
                    Normed load value: 37.6 %
                    Vehicle speed: 2 km/h
                    Coolant temperature: 82  C
                    Intake air temperature: 17  C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.640 V
                    Unlearning counter according OBD: 39
                    Charge Pressure Actuator: activation: 100.00 %
                    Charge air pressure actuator: acknowledgment: 90.75 %
                    Turbocharger boost control: offset closed: -22.22 %
                    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 55
                    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
                    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 0
                    High press turbocharger actuator: status-Bits 0-7: 8
                    High press turbocharger actuator: actual uncond volt value: 1757.4 mV
                    Accelerator pedal travel: 0.00 %

Readiness: 0 0 0 0 0 
 

Modificat de CSS_RO
revizuire
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!