Jump to content

Multivan


papusa
 Share

Postare recomandată

tocmai am facut revizia la duba...

ulei castrol 5W-30 Edge norma 507.00 longlife, urmatorul schimb la 30.000km, sau mai putin pe drumurile noastre romanesti :)

filtre mann, ulei, motorina, polen = 800 ron

am pus si pe diagnoza, cei 174 caluti dezvolta 397 Nm la 3600 RPM...

avand in vedere ca are 280.000km in curand, fara turbo sau alte piese schimbate.. e mai mult decat acceptabil.

am pus o grila cromata de la un multivan highline :D

nu e multivan get beget, dar are aceiasi motorizare, si cu dotari de comfort-line

aliospics001.jpg

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • soila

    18

  • doru_fant4

    16

  • noobsound

    14

  • papusa

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare

si eu sunt fan dubitze, deoarece am un T3 acasa

ce vreau sa va intreb....ce consum are un t4 motor 2.5 tdi? am tot citit pe aici, dar nu m-am lamurit

dubitza mea are motor 1.6 diesel, cat se poate de simplu cu un consum de 7.6 in oras si 7 afara.

as vrea sa cumpar un t4, dar din cauza consumului sunt nehotarat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am iesit cu t4 meu din tara pe urmatorul traseu: cluj- ungaria urcat spre slovacia apoi mers in krakovia-praga-viena-budapesta si inapoi cluj. Am fost 6 persoane si full bagaje. t4 meu e 2.5tdi 150cai prin masura plin-plin am calculat un consum sub 7l undeva la 6.8. Cu t4 trebuie sa te obisnuiesti cum il conduci. Diferenta este destul de mare la consum pe autostrada de exemplu:

mers la 130km/h constant consum mediu 8l mers 110km/h consum mediu 6,4 ( problema de aerodinamica la viteze mari)

In oras aglomerat eu de obicei scot un consum de 9-11 l de 11 l nu am trecut niciodata.. ce-i drept in cluj se circula bine. Mai am un exemplu.. am mers din cluj pana in sibiu intr-o noapte ploiaoasa si cu ceata in mare parte drumul. Consum pe bord am avut 5,4 L :) dar nu am mers mai mult de 80-90 .. mai mult cu a 4-a am mers.

ps: cutiile la T4 is etajate dupa tipul de motor.. cu versiunea de 150cai la 130 km/h ai 2800rpm. la 100km/h ai 2000rpm. La versiunea de 102 cai motorul ruleaza mai turat la aceeasi viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumos:D

consum bun, multumesc mult pt sfat/parere

e un consum foarte ok :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la T5 consumul e astfel:

urban = 9-10l

extra-urban (viteza pana in 120km/h) = 7.5-8l

extra-urban (viteza 150-160km/h) = 9-10l

extra-urban (viteza maxima 187km/h pe autobahn) = 13-14l

consumul dat este cel cu 7 persoane plus bagaje...

cand e goala consumul scade cu 1l, astfel la drum drept cu medie de 160km/h consumul instant era de 8.5l

motorul 2.5 TDI PD, 174CP, 400Nm la 3500 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

foarte ok :) multumesc pt raspunsuri

mai am o intrebare...caldura in spate pe unde vine? pe la podea pe jos? sau? unde are gurile de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la modelele mai vechi fara clima pe jos, cele cu clima pe sus.

Modificat de Bogdan90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos! si la a mea vine pe jos....si nu sunt multumit de caldura pe care o baga in spate...in spate fiind spatiu mult mai mare decat in fata....in fata una doua se incalzeste si e foarte ok....dar in spate...degeaba mai vine caldura din fata...ca tot nu-i cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta modele cu sirocol, pentru incalzirea in spate

majoritatea modelelor caravelle si multivan au standard aceasta dotare, numai modelele transporter nu au decat daca a vrut cumparatorul initial..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tinand cont ca userul a inceput discutia despre T4 cred ca ar fi ok sa ii dam raspunsuri in legatura cu t4 nu cu t5. La t4 modelul cu dublu climatronic are asa:

Clima vine pe sus.. prin cate o gura deasupra fiecarui scaun iar caldura pt spate prin gura din podea opusa soferului. ( la mine sufla putin si prin cealalta). aerul incalzit de Sirocol pentru cabina vine prin gura de ventilatie din spatele scaunui soferului.

Nu stiu daca la toate t4 e asa in schimb a mea cum are tapiteria full piele va pot spune ca e foarte bina izolata fonic si termic. Am straturi de pasla si strat de cauciuc pe tabla lipit in interior. Am stat iarna trecuta o noapte in masina cu sirocolul cu potentiometrul la minim in tricou si cu geamul fata deschis de 1 deget. Afara erau -14grade.

In ceea ce priveste incalzirea la t4 eu zic sa nu iti faci probleme.

ps: Nici in legatura cu clima.. daca ai dublu climatronic faci un frig in masina de nu iti imaginezi si daca sunt afara 40 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Aveti idee de unde pot cumpara o husa pt. capota fata T5 ? Am vazut la unele Transportere T5, sunt dintr-un vinil negru, scrie pe el Transporter si parca mai apare si o chestie in forma de stea. Sunt cam nasoale dar sper sa ma apere de pietrele aruncate de partenerii de trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In orice targ auto la comerciantii de accesorii auto. In cluj am vazut pe la 65 roni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al meu T5 are 270.000 si nu am avut probleme cu pompa de apa...

cu turbina blocata intr-adevar sunt probleme, mai ales vara, mai ales la viteze foarte mari si la sarcina mare.

de exemplu mers vara asta prin germania cu 175km/h si cu 6 persoane, s-a blocat de 2 ori

probleme am avut cu garnitura de la chiulasa, cu oringurile de la pompa duse (pierde presiune la motorina cand sta pe loc, si porneste mai greu)

turbina mea e originala, si i-am facut o testare ca la carte, si este in parametri, plus ca trag cei 174cp ca in prima zi :))

dar fiind cu geometrie variabila la turatii si temperaturi foarte mari, ECU taie alimentarea cand nu ii convine ceva la turbo, sa nu o strice.

la vechiul T4 turbina a crapat din cauza ca s-a blocat de la calamina si de la motorina uscata de la mol, omv si rompetrol...

pai daca asa stau lucrurile cu motorina la cele consacrate de unde sa alimentezi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu alimentez numai de la petrom... se arde mai greu si nu dezvolta acelasi cuplu ca motorina de la omv si rompetrol

si ambulantele T5 care sunt tot de 2.5 174CP dar au si 4motion, tot diesel euro5 de la petrom pun

am o cunostiinta care e sofer, plus ca am vazut multe ambulante pe la petrom.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Nu de mult am reusit sa imi implinesc un vis mai vechi , acela de a-mi cumpara un VW T3 multivan de la WESTFALIA. Yuppy Yeeeeee !!! Dar trist !!! Asta era pe vremea cand credeam ca pot sa-l inmatriculez in conditii decente.

Acum sunt super intristat din cauza ca am de achitat o taxa de 5300 EU :| Daca are careva vreo idee cum as putea sa scap cu o inmatriculare mai decenta as fi foarte recunoscator. Mai am o luna de nr rosii dupa care visul se termina. Va multumesc!

1002402b.jpg

1002336w.jpg

1002650g.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru 5300 euro nu merita sub nicio forma sa o inmatriculezi in romania...

la bulgari.. te costa 150-200 euro...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce au zis colegii cu Bulgaria dar sunt si eu nelamurit cum ar putea costa doare 150- 200 de euro cum a zis colegul soila,deoarece am inscris pt niste prieteni si sub 350 nu am gasit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe la bulgari ce zici?

Nu stiu ce sa zic. M-am tot gandit la treaba asta, dar sincer sa fiu, nu prea ma incanta ideea. Tinand cont ca vreau sa ma apuc de restaurarea masinii cat de curand nu vreau sa ma trezesc cu ea ridicata din fatza casei dupa ce am investit in ea "XXXXXX" lei . Am auzit mule povestiri despre inmatriculatul in Bulgaria nu e chiar asa de frumos precum pare. Oricum un lucru este sigur, te opreste politia cu nr de bulgaria intr-o veselie!!! :| Dau cateva telefoane ici-colo sa vad cum sta treaba si mai povestim;) Multumesc pentru atentie ! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce au zis colegii cu Bulgaria dar sunt si eu nelamurit cum ar putea costa doare 150- 200 de euro cum a zis colegul soila,deoarece am inscris pt niste prieteni si sub 350 nu am gasit.

Daca ar fi sa fie numai atat as inmatricula masina maine !!! :blink: Nu stiu cum e pe la voi, dar eu am vorbit pe aici si situatia e un pic cam diferita aici decat ceea ce spuneti voi. Aici sub 650 nu am gasit :( Si asta cu conditia sa duc eu masina pana acolo. Si avand in vedere ca am nr rosii e si mai greu. Trebuie sa dau la vama 100 EU la trailer sa ma treaca vama, apoi cate 50 EU la fiecare filtru de politie pe care-l intalnesc pe drum pana la locatia in care se va face inmatricularea propriu-zisa (astea le stiu de la nashul meu care acuma este cu masina in curs de inmatriculare acolo). Nu stiu prin ce filiera a mers el dar va pot spune ca a ajuns cu toata afacerea la 1000 EU. Daca stiti voi ceva mai OK si puteti sa ma ajutati as fi foarte recunoscator !!! :P 350 dau oricand sa-l vad odata pe drumuri :blink: cu toate ca voi fi oprit la fiecare colt ;))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o varianta pe care merita sa o iei in calcul este recarosarea.Iei unul terminat si nu te costa mai mult de 2000 ron.Eu am facut la un T4 si te pot ajuta cu detalii despre formalitati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-as fi tare recunoscator pt detalii. M-am gandit mult la varianta asta dar nu am avut pe cine sa imi explice mai exact cum sta treaba. Am si gasit o oferta de un 8+1 cu motorul terminat, spune proprietarul, nu am vazut inca masina. Faza e ca la mine in actele de Germania scrie ca este autoturism combi cu 5 locuri si nu stiu daca merge si asa recarosarea. As fi tare bucuros daca ai putea sa ma lamuresti putin. In rest omul cere 1000 pe masina. Mie mi se pare ca este un pic cam mult. Tu ce parere ai??? Mersi!!!

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADD REPLY sau FAST REPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru recarosare poti folosi numai caroseria ta, motorul trbuie sa fie cel al masinii de recarosat deci ar trebui sa gasesti una cu motorul bun. Intra pe www.rarom.ro. si gasesti acolo ce-ti trebuie pentru recarosare. 1000 de lei nu-i mult dar vezi ce probleme are motorul, la cum arata masina ta caroseria nu prea te intereseaza. Spor la treaba. :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/index.php?showtopic=40085&hl=recarosare

Daca mai ai intrebari iti stau las dispozitie cu placere.In legatura cu ce zicea colegul Cristi bus trebuie sa ai de la cealalta masina neaparat blocul cu seria,nu este obligatoriu sa fie motorul bun.

Pretul la masina inscrisa nu mi se pare mare tinand cont ca sunt tot mai rare.

Cu stima,Doru Raduta

Modificat de doru_fant4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. Faza nasoala este ca masina nu este 1000 de lei:|. E vb de EU. Deci daca stie careva ceva mai ieftin ar fi super tare. Si oare nu imi trebuie si cealalta caroserie la RAR ? Numai blocul motor ajunge? Ar fi mega tare asa !!! Daca puteti sa imi dati mai multe detalii va rog; ce acte sunt necesare, cat sunt taxele, etc.

Multumesc anticipat

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADD REPLY sau FAST REPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!