Jump to content

Multivan


papusa
 Share

Postare recomandată

Pai majoritatea detaliilor sunt in linkul postat.Daca dai search ''recarosare'' mai gasesti topic-uri si te lamuresti de tot.Nu are rost sa mai scriu inca o data info care sunt tot pe forum.Tot de aici am luat si eu info si dupa aia nu mai ramane decat sa alergi dupa masina si birocratie.

Cu stima,Doru Raduta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • soila

    18

  • doru_fant4

    16

  • noobsound

    14

  • papusa

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Va salut. Am luat recent un T4 Multivan din 1998, 2,5L TDI de 102CP, cu Climatronic, cele 2 variante de Sirocol, etc. Intrebarea mea ar fi legata de Tempomat (Cruise Control, etc). Levierul semnalizatorului nu are butoanele specifice Tempomatului dar acceleratia e electronica (potentiometru la pedala, motoras la clapeta), deci fara cablu, si am si buton la pedala de ambreiaj legat la circuitul electric al masinii. Dupa mine astea ar fi semne ca masina fie a avut Tempomat, fie nu ar mai trebui prea multe ca sa mearga. Din cate stiti, e posibil sa fie suficienta schimbarea levierului de semnalizare cu unul cu butoane de Tempomat, sau mai trebuie si alte componente (modul special pentru asta, etc) ? Cele doua mufe care intra in comutatorul de semnalizare au legate 9 fire, 5 pe mufa mica si 4 pe cea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce insemna ,,motoras la clapeta,, pentru tine

caci aceleratie electronica au toata motoarele de 2,5 iar intrerupator de ala la pedeale au toate si la frana si la ambreiaj !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiam ca au toate, intre timp am aflat mai multe de pe Google, am pus niste butoane care sa inlocuiasca pe cele standard de pe levierul de semnalizare (am gasit pe net schema butoanelor si legatura lor prin cele 4 fire) si azi merg la un service sa-mi activeze din soft Tempomatul. Sper sa mearga, o sa postez rezultatul.

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADD REPLY sau FAST REPLY.

Multumesc!

aryes13

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am activat din soft si merge perfect cu 3 butoane.

QUOTE inutil

QUOTE / REPLAY (citatul) ajuta cand se doreste citarea unui pasaj din alt post. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, in caz contrar este inutil si interzis de regulament.

Foloseste te rog butoanele ADD REPLY sau FAST REPLY.

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut.

Doresc sa montez si eu tempomat la un Caravelle 102 cp, an 1998, si as vrea sa stiu daca in afara de maneta semnalizare mai trebuie ceva (cablaj, mufe)

Ce schema de montaj a butoanelor ai folosit cand ai facut proba

Multumesc.

Modificat de costi124
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat informatiile de pe acest site (traducerea cu Google din Germana)... http://translate.google.com/translate?hl=r...le.ro&twu=1 sau aveti aici site-ul original in germana http://www.t4-wiki.de/wiki/Geschwindigkeit...age_(mit_E-Gas) Asadar ai o mufa cu 4 pini pe sub bord si te legi la ea conform schemei din josul linkului cu ce butoane vrei tu. Eu am folosit o schema de telecomanda cu receptie (gen alarma), unde telecomanda breloc e pe spatele volanului, unde ajung usor cu degetele, iar receptia cu doua relee fac legatura la acea mufa. P.S. Scuze pentru citatele inutile de mai sus...

Modificat de misumat1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Caut de ceva vreme un T4 Multivan si de fiecare data taxa auto imi strica toate socotelile. E o idee de tinut minte asta cu recarosarea, dar parca e un pic complicat... Insa cautand pe ebay.de am gasit un Multivan cu motorul schimbat - 1.9 tdi, euro 3, masina fiind din 1994. Credeti ca ar merge smecheria asta la inmatriculare? Masina are vechime peste 14 ani, motorul e euro 3... taxa ar deveni astfel suportabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi o mare premiera sa poti face asa ceva in RO.Sa ne tii la curent in cazul in care rezolvi ceva dar mai intai sa intrebi la R.A.R. inainte sa o iei.Apropo la ce pret ai gasit-o si prin ce acte demonstra ca este E3(sau doar prin codul de motor)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu prea merita pentru ca e complicat la recarosare montezi motorul masinii de la care ai actele apoi pui motorul diesel si il treci in actele masinii , daca e cum spui tu cu motoru schimbat trebuie sa vi cu actele masinii in care se demonstreaza ca masina este eoru 3 mergi cu ea la RAR si ii faci actele achiti taxa , dar din cate stiu pe T4 1.9 a fost doar euro 2 dar si in cazu asta merita sa inscri masina cat dai pe taxa tot cam acolo ajungi cu actele de recarosare ca bani , plus ca la recarosare trebuie sa gasesti un service autorizat RAR care sa fie deacord sa iti dea hartie la mana ca s-au mutat piesele de pe o masina pe ala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Multivan din '90. E dotat cu siroccol, dar are o problema, care ar fi urmatoarea: dupa ce il pornesc, functioneaza vreo 25-30 min si se opreste; trebuie sa-l pornesc iar de la buton ca sa functioneze in continuare. E normal sau are vreo problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce fel de temporizator ai pentru el? nu ai ceva reglaj de durata sau temperatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reglaj pentru temperatura. Am atasat o poza. Mi s-a spus ca ar trebui sa aiba un temporizator sau un bimetal care sa decupleze cand se supraincalzeste, dar ar trebui sa porneasca iar cand scade temperatura. Ledul care indica faptul ca e pornit ramane aprins, dar atat.

post-61718-1277574048_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca puteti sa-mi spuneti si mie ce greutate are un t4, ori cea din talon, ori cea din cartea masinii, as fi recunoscator.

nu ma itnereseaza daca e multivan sau transporter...as vrea sa stiu aproximativ :huh:

multumesc tare mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de motorizare si dotari greutatea se situeaza intre 1800-1900kg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un raspuns prompt si la ceea ce ma asteptam sa aud

multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reglaj pentru temperatura. Am atasat o poza. Mi s-a spus ca ar trebui sa aiba un temporizator sau un bimetal care sa decupleze cand se supraincalzeste, dar ar trebui sa porneasca iar cand scade temperatura. Ledul care indica faptul ca e pornit ramane aprins, dar atat.

Salut!

Chestia asta e incalzirea stationara a masinii, mai mult ca sigur, model Eberspacher D2L. Eu am la fel la camper si o trebuit sa mi-l repar ca nu mergea; la tine baga aer ventilatorul? Da ceva mai multe detalii ca sa te pot ajuta.

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a precizat mai sus problema lui. functioneaza 25 de minute bine dupa care se opreste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, dupa alea 25-30 min nu mai merge nici ventilatorul insa ledul care indica faptul ca e pornit sta aprins. Daca il opresc si pornesc de a buton porneste iar, chiar daca au trecut 2 secunde dupa ce s-a oprit.

Pana sa se opreasca baga caldura foarte bine, indiferent de temperatura exterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am rezolvat problema. Releul care facea legatura intre bateria auxiliara si alternator era defect, asa ca, bateria nu se mai incarca si nu mai avea putere sa duca incalzirea mai mult timp. Dupa ce l-am inlocuit si am incarcat bateria respectiva, am facut o proba si a depasit cu mult timpul de functionare. Ma plictisisem si n-am mai avut rabdare sa vad daca se opreste sau nu de unul singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o mare problema, din dorinta mea de a mai economisi ceva, dar nu in ultimul rand si pentru confort, am imprumutat pentru perioada concediului (de la un prieten) un Multivan din 2004, 2,5 TDI. Singura intelegere a fost ca ii returnez masina in starea in care l-am preluat-o.

Masina e o bijuterie, merge super, insa la un moment dat, fara nici un avertisment, i-a murit clima. Acest lucru s-a intamplat in Grecia, motiv pentru care am decis ca venim in tara si o reparam aici. L-am dus la un service, unde mi s-a spus ca s-a blocat fulia la compresorul de clima si s-a rupt cureaua. Solutia, trebuie schimbata fulia si cureau, in total in jur de 1.000 de lei.

Fiind eu de felul meu mai ciudat, l-am dus la inca un tip, care se ocupa tot de sisteme de climatizare. Acesta mi-a spus ca totul functioneaza, adica exista cureaua (nu este rupta), este la locul lui, iar acea fulie, nu este blocata. Dupa parerea lui, de vina ar fi compresorul.

Sistemul de racire, a fost verificat de 2 ori, presiunea este ok, nu lipseste freon.

Ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi ? Aveti ceva desene, sa inteleg si eu despre ce este vorba ? Cum pot sa aflu ce s-a intamplat defapt si care ar fi cea mai buna solutie ? Sau pur si simplu merg pe noroc, si aleg pe unul dintre acestia 2 ?

Multumesc anticipat,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Antrenarea compresorului ac se face cu ajutorul unui cuplaj din cauciuc dintat pe interior. Daca ,fulia` care se mai numeste si sistem roata libera sa blocat dintii cuplajului de cauciuc s-au sters ce ce inseamna ca nu mai exista angrenare.Da scutul jos porneste motorul cupleaza ac-ul si vezi daca axul compresorului se invirte.Daca acesta se invirte atunci poti banuii compresorul.La motorul de 2,5 nu sunt curele decit doua cuplaje din cauciuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cele 2 cuplaje se schimba la fiecare 150.000km altfel blocheaza si acele fulii si rupe axul de la pompa de servo...

fulia trebuie sa se invarta intr-un singur sens.. daca se invarte in ambele sensuri e nasol.. trebuie schimbata cu totul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
cat consuma un multivan de 130 de cai si unul de 170, atat i oras cat si afara. Sunt foarte interesat pentru ca vreau sa trec si eu la unul si consumul reprezinta un factor determinant in alegere. Saracul shranul meu nu consuma chiar asa de mult (10l benzina in medie afara din oras :rolleyes: dar cum o accelerez se duce in 15, dar si alearga nu am ce sa ii zic. oricum e momentul sa trec si eu la un diesel ca vad ca fac drumuri destul de multe in afara. Multumesc.

8-9 afara si 12-13 in oras. Acesta este consumul la 2,5 174 ps

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!