Jump to content

Multivan


papusa
 Share

Postare recomandată

t5 in general au cam dat buleala cu ele daca citesti pe undeva pe aici ai sa vezi ce mercedesu o luato iar inaintea vw!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 138
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • soila

    18

  • doru_fant4

    16

  • noobsound

    14

  • papusa

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu stiu ce se intampla cu t5 astea.. stiu 2 persoane care au t5 unu cu motor 130cai si celalalt cu motor 170 sau cat e si nu se plang de nimic.. au adus foarte multe masini cu platforma si isi lauda masinile. In schimb stiu persoane care se plang ca ii seaca de bani intretinerea acestor vanuri si ca problemele minore dar costisitoare nu inceteaza sa apara. Un amic lucreaza la o firma in cluj si patronul a cumparat 2 t5 cu motor de 1.9 tdi si la ambele sa spart cutia..

T4 meu are 460 de mii km si la mine de cand il am de anul trecut nu a aparut nici o problema si am circulat mult cu el.

Jalnic cand un model scos pe piata e mai rau decat modelul precedent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

intr-adevar T5-urile de 1.9TDI sunt mai "pacatoase" in sensul ca sunt prea sensibile fata de ruda T4 multivan sau caravelle

am avut si T4, era din 1997, l-am luat in 2003, si l-am dat in 2007 si avea 400.000km facuti

am luat relativ cam cat am dat pe el, adica luat cu 10.000 dolari si vandut cu 7000 euro

actualul T5 2.5TDI de 174CP (toate literele rosii) din 2004, luat in 2006 cu 105.000km, a ajuns la 250.000km

si nu au fost "mari" defectiuni, am detaliat intr-un alt post dintr-un topic de pe aici.

am si masina de servici un logan dci, si uneori atat de greu fac o depasire din cauza vizibilitatii reduse, care imi provoaca nesiguranta

in T5 vad deasupra masinii din fata, e solida incat nu transpiri daca depasesti o coloana de tiruri cu 140 km/h

nu stiu, nu pot explica in cuvinte ce senzatie iti ofera un VAN la un drum lung, fata de ORICE alta clasa, de la suv la small car.

deci daca va ganditi la un VAN, transporter si multivan depaseste mercedes, cel putin cu modelele de 2.5 TDI de 134CP (DI rosu) sau 174CP (TDI rosu)

nu am vazut nicio curea in tot motorul... totul e pe pinioane, de la transmisie pana la alternator si agregatul AC

vechiul T4 si T5-ul cand a fost adus din germania

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se pare ca 2.5tdi de pe T5 nu are asa probleme ca 1.9.Anul asta si-a adus un tovaras un 2.5 di De cu 250000 la boed si l-a mai alergat el 60000 si in afara de consumabile nu a schimbat nimic.In schimb,poate coincidenta sau nu,cei cu 1.9 se plang care mai de cre de ele,unuia chiar i-a crapat cutia in mers si nu avea decat 150000(masina personala nu de firma).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.5TDI de pe T5 si multivan e acelasi motor de pe touareg non-V6.

zic asta, pentru ca atunci cand caut o piesa pe la magazine, la cautarea motorului, apare si VW Touareg, Phaeton, Audi A6 incepand din 2003

difera numai amplasamentul sub capota.

am inteles ca ar exista chiar si Q7 cu aceasta motorizare, prima din gama.

problema cu 1.9TDI este ca e prea mic pentru intreaga masina.

modelul meu lung are 1600kg masa proprie, si ajunge la peste 2300kg cu 8 persoane si bagaje.

pai un motoras de 1.9tdi cu 107CP cat sa reziste daca ar duce 2000kg...

unde mai pui ca transmisia e pe curea, probabil e motorul de pe passat si golf5

Modificat de alios
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiti cumva daca pe T4 de 97 a aexista pus motor stock de 19 Tdi 110 sau e pus dupa?Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu exact codul, dar motorul de 1.9 tdi pana prin 2000 pus pe transporter nu era acelasi ca la sharan, golf, passat etc...

avea o cutie de viteza diferita, facuta mai mult pentru tractiune, si desi avea 107CP, pe certificat scria maxim 137km/h

de asemenea avea 5 cilindri in linie, motorul fiind transversal, si distributie pe curea

le recunosti usor, are TDI cu I albastru

fostul T4 cel putin asa era :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La stiu pe astea de care zici,dar asta e diferit la pompa de injectie,injectoare si turbo si marele lui plus este ca fuge de rupe locul.Am venit in dreapta din Germania si pe autostrada sub 160 km/h nu o tinea.Imi este vecin si o aleargade dimineata pana seara.M-au uimit demarajele fulminante aprope ca o berlina are reprizele de 1,2,3.Poate este adaptat dar oricum este beton.Si inca ceva pana la el nu mai vazusem T4 din '96 cu frane pe disc pe spate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe T4 fabrica nu a pus niciodata 1.9 TDI ci numai 1.9 D (de 50 cp.) si TD (de 68 cp.); singurele motoare TDI pe T4 sunt cele de 2.5 litri.

Frane pe disc pe spate la T4 s-au montat incepand cu luna a 6-a a anului 1996, odata cu schimbarea mastii fata (care pana in 06.96 era formata din 3 bucati si dupa data anterior mentionata este formata dintr-o singura bucata) si a barilor fata si spate.

Oricum un T4 cu 1.9 TDI de 110 cp (mortal ar fi fost 130 sau chiar 150 cp.) si cu o cutie cu rapoarte de fuga (banuiesc ca are o cutie stock) merge ca un 2.5 de 102 cp; vecinul tau are omologata modificarea? Poti sa dai mai multe detalii?

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da este omologat,l-a inscris de curand,deci a trecut prin RAR,si pe actele de germania nu apare nicaieri ca a fost schimbat>eu am mai vazut de 90 cp originale.ma gandesc ca i-a schimbat neamtul accesoriile(turbo,injectoare,pompa) si are cutie de fuga.

Si in plus are in ceaurile masinii(model normal pt. '96) un display asemanator cu ce se gaseste pe Golfurile 4.

Vreau sa zic ca am mers cu vreo 2 2.5 de 102 cai si nu are demarajul care il are asta.

Oricum poate cineva gaseste undeva daca s-a montat stock asa ceva pe T4 sau ce modificari se face ca ma bate gandul daca se poate modifica dintr-un TDI de 90 generatie E2 cp cu piese originale sa il fac ca asta sa imi iau si eu unul si sa-l modific

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu exact codul, dar motorul de 1.9 tdi pana prin 2000 pus pe transporter nu era acelasi ca la sharan, golf, passat etc...

avea o cutie de viteza diferita, facuta mai mult pentru tractiune, si desi avea 107CP, pe certificat scria maxim 137km/h

de asemenea avea 5 cilindri in linie, motorul fiind transversal, si distributie pe curea

le recunosti usor, are TDI cu I albastru

fostul T4 cel putin asa era :rolleyes:

imi cer scuze daca gresesc dar modelele pe care scrie tdi cu i albastru eu stiu ca au tot 2,5l 5 in linie doar ca au 88 cai.

Modificat de noobsound
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Tdi cu I albastru a vut acelasi om care are masina asta de 110 cai si era 2.5 de 88 cai din 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai am si eu o intrebare pentru membrii mai experimentati ca mine.Ce trebuie sa schimb la un2.5 de 88 de cai ca sa il fac de 102.Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sai pui intercoler si sai modifici softu pt injectie si turbina !

eo unu mai curand as pune motor cu tot cu cutie de 102 !da e mai greu !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns.Din ce spui nu ar fi chiar asa de greu.Intercooler se gaseste de cumparat iar softul se poate modifica.S-ar putea ca singurul T4 pe care il gasesc in limita bugetului sa fie de 88 cai si din aceata cauza am pus intrebarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat consuma un multivan de 130 de cai si unul de 170, atat i oras cat si afara. Sunt foarte interesat pentru ca vreau sa trec si eu la unul si consumul reprezinta un factor determinant in alegere. Saracul shranul meu nu consuma chiar asa de mult (10l benzina in medie afara din oras :icon_thumright: dar cum o accelerez se duce in 15, dar si alearga nu am ce sa ii zic. oricum e momentul sa trec si eu la un diesel ca vad ca fac drumuri destul de multe in afara. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multivanu de 174 cp consuma cam 6,5 afar si 10 - 11 in oras.Cel de 131 cp cam la fel cu mici diferente nesemnificative

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e un consum mai mai mult decat optimist.Mai adauga vreo 2l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze daca am gresit dar am intrebat pe cine are si asa mi-a zis.Mea culpa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu consumul in oras nu am ce sa-ti zic. Pe computerul de bord, 12-13.

Afara, undeva la 7,5 - 8,5 depinde cat ai la picior ... :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Costel Diaconu

VW. Caravelle (T5) 2005 2.5 TDI 131 cp cutie automata consum urban 16%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

t5 130 cp la 150km /h pe autostrada ia cam 12 :)) iar la 200km/h computerul de bord arata 18.7 l/100 km

iar consum normal 8-8,5 la drum si cam 11-12-13 urban dupa cum meregi cu el

in schimb daca citesti pe aici mai curand vito sau viano decat t5 consuma ceva mai mult la drum, in oras cam la fel dar is mai solide si mai ieftin de intretinut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumu instantaneu care e cat se poate de corect daca e sa comparam consumu de pe computer bord si cel calculat de mine cu metoda plin / plin. De mentionat ca masina era plina de bagaje si persoane si consumul acela a fost pozat pe autostrada soarelui la masina din semnatura.

ps: scuze pentru eroarea de pe bord dar nu gasesc pe nimeni care sa vrea sa ma ajute in privinta problemei la instalatia electrica.

post-36206-1244446086_thumb.jpg

post-36206-1244446092_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

wv T4, model 98 , motor 2,4 d , 78 cp , cumparat oct. 2008 (import Italia ) (5500 euro + 3000 taxa ) , 200 mii km , optiuni : dubluclimatronic,geamuri, faruri, oglinzi electric, 2 airbag, ... e un pic mai puturoasa , dar eu am trecut de 40 ani , asa ca ..ma reprezinta ...

Ce sa zic :sase luni am cautat un sharan, o zafira sau ford galaxy, ceva mare , cu posibilitate de 2 scaune mai mici in portbagaj ...dar cind am intalnit multivanul..m_am hotarat . Daca la inceput imi era frica sa il parchez, acum Opelul (agila 1,2 ) rugineste in parcare . Si daca visam la la un T5, m_am lamurit ca raport pret/calitate ..nu merita .

Am facut 20 mii de km cu t4 ...3 probleme:1 termostat blocat (55 ron original ) furtun instalatie apa bloc -radiator ( 50 ron sh )si imbinare toba intermediara rupta (sudat ) . Distributie schimbata la 205 mii , (2 curele dintate + cea de la alternator ) ,intinzatoare & 1 pinion vilbrochen . Rog membrii care au acelasi tip de masina, sa imi spuna ce probleme au mai avut . Pentru membrii din Iasi , poate ne vedem la o br fara alcool . Sanatate si multi kilometri fara probleme !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa vacuum iti tacane?

cam cu ce viteza mergi cu ea la drum intins,mi-e frica sa merg peste 100,am impresia ca e cam veche a mea pt viteze mai mari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!