Jump to content

Bujii incandescente (glow plugs) - probleme


eugend
 Share

Postare recomandată

Verifica daca nu cumva ai tensiune la bujii si dupa vreo 10 minute de la pornire. Daca e asa, ramane releul blocat.

Daca nu, sunt slabe bujiile noi.

Daca ai motor BKP si ai inceput cu injectoarele defecte, te compatimesc. Scapa cat mai repede de masina.

Sunt bine cunoscute problemele de injectoare la aceste motoare cu sistem de injectie Siemens.

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare..de curand am schimbat si eu bujiile incandescente...din 4 bujii 3 erau arse...faza e ca eu cred ca si iarna trecuta am mers in acceasi situatie...teoretic daca motorul nu are uzura mare...ar trebui sa porneasca si fara acele bujii...la mine se simtea diferenta de la 0 grade in jos...pornea mai greu si parca mergea in 2 pistoane...acum e alta viata...este o metoda pe forum de a testa bujiile cu o lampa care sa aiba un bec alimentat la 12V(plusul la baterie..minusul in capul bujiei..daca nu se aprinde becul e arsa bujia)...foarte buna metoda...mie mi-a aratat fara sa dau bujiile jos ca 3 din 4 sunt arse...si asa a si fost..dupa ce le-am dat jos si le-am verificat intradevat erau arse..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Golf 3 TD si am avut o problema asemanatoare. Dimineata imi pornea foarte greu si numai ajutat si de o alta baterie. Am fost la service , toate bujiile au fost arse. Le-am schimbat si dupa ce le-a pus pe cele noi le-a verificat. Becul ramanea aprins dar nu a asteptat nici 10-15 secunde sa vada daca s-a stins(am citit pe aici ca primesc curent si dupa ce porneste motorul cateva secunde).

A fost verificat releul si mi-a zis ca ala e buba.Nu decupleaza. Intradevar releul a fost foarte cald si cand l-am bagat motorul mergea facea mai urat ,parca trepida(cu releul scos motorul merge lin).

Am mai vazut ca poate fi de la un senzor ce comanda in functie de temperatura ( are 1.9 TD asa ceva).

Nu stiu ce sa fac acum , sa cumpar releu sau o fi din alta cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apai daca le-ai schimbat inainte de releu si ai tinut pe bujii 10 15 sec fii sigur ca si acum sunt arse. Eu am vrut sa vad cum se roseste o bujie si nu cred ca am tinut mai mult de 5 secunde si s-a ars. fenomenul se intampla exact ca la sudura cand curge zgura. Mai verifica-le inca o data.

regards,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum dracu sa se arda in 15 sec daca ECU le comanda sa stea a;limentate pana la 90 secunde ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum dar daca vrei sa te convingi scoate una si incearca si o sa vezi ca asa e. Iti trebuie un fir pe care il legi la plus pe bujie si pe borna si un patent sa tii de ea sa nu te arzi la mana si pui masa pe borna cu minus de la baterie. O sa ai surprija ca o sa scoti 85 lei din buzunar sa cumperi alta.ECU o da el comanda pana la 90 de sec dar probabil ca aceste 90 de sec sunt cu intreruperi. Nu stiu exact ce comanda ecu, eu am zis doar experimentul pe care l-am facut eu.

Regards,

Modificat de Jeunderscore
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca in timpul functionarii motorului, de fapt chiar acest tratament i se aplica bujiei.

La aprinderea amestecului se mentine calda (sau poate chiar se raceste putin din cauza presiunii sau curentului de aer rezultat la evacuare), iar la admisia amestecului in cilindru, curentul de aer rece admis pe la supapa de admisie (aflata in imediata apropiere a bujieie) o raceste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intreb si eu pe cei care se pricep ca inca nu m-am edificat 100% in aceasta problema. Am vazut ca porneste usor un motor TDI si doar cu 3 buji ok, functionarea fiind de asemenea optima. Se strica ceva in timp daca se merge asa doar cu 3 bujii in regula si nu se schimba una care se pare ca este arsa?

Multumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ondin- asa este porneste usor un TDI chiar si cu 3 bujii dar de preferat este sa le ai pe toate bune.Eu am mers cu 3 bujii bune si nu s-a intamplat nimic.La temperaturi scazute o sa vezi ca o sa conteze si ce-a de a 4 bujie.

Sfatul meu ar fi sa le schimbi pe toate 4 daca ai posibilitatea!

Sarbatori Fericite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat deja prima bujie, acum aceeasi probleme apar la scanare cu bujia 3, probabil ca in ianuarie le schimb pe toate sa stiu ca nu mai am problema asta si gata.

Craciun fericit !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat si eu sa tin pe bujii de 2 ori si nici o diferenta, a pornit la fel de greudupa 2-3 secunde (-10 grade acum)

bujiile le'am desfacut si incercat babeste, toate se inrosesc in varf

am verificat si fisele ..cand pui contactul ..nu vine nici un curent pe ele (setat aparatul pe 20v ) si nu imi indica nimic

aveti idee unde sa mai verific? masina e cea din semnatura, identica cu sharanul

LA MULTI ANI!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzorul de temperatura motor si vezi daca asa vine curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

cam greu de identificat acea mufa din pacate, ai cumva idee pe unde ar trebui sa fie? merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

punctul cu rosu il cauti din poza

post-80746-0-37169300-1293911138_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n as zice ca e vreo problema daca porneste dupa 2 secunde jumate.

de asemenea nu vad rostul de a schimba mai mult devat bujia defecta.

si in al treilea rand,eu traiam cu impresia ca o bujie arsa nu se vede pe tester...ce probleme gasiti voi acolo legate de bujii?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA masinile pe platformele G5, O2, passat B5 etc se vede o bujie arsa pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze, B6, dar din graba am scris 5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de bujii incandescente recomandati? Care sunt cele mai bune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e ca la uleuirile de motor...fiecare crede ca e mai bun, cel folosit de el.

Eu am pus BERU (astea erau puse si de fabrica, pe masina. Bune sunt si NGK-urile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si s-a mai scris pe forum. Eu recomand din proprie experienta ORICE marca (doar la bujii).

Eu cumparasem ceva spaniole la 40 lei/bucata si au mers cat am avut motorul (aproximativ 3 ani).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o nelamurire, vag com spune 'circuit electric fault' la cilindrul nr. 3, motor TDI, mers la mecanic sa schimb bujia 3, verificat toate bujiile de catre acesta cu niste fire si cu borna de la baterie, concluzia acestuia toate functioneaza in parametrii, si vag com vorbeste prostii.

Mentionez ca masina porneste mereu la sfert chiar si la -15 grade.

Tot mecanicul a spus ca pana nu se aprinde spira in bord nu este nici o problema la bujii.

Dupa cine sa mai iau?

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuit faul pote sa fie si la injector , posteaza tot codul la eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17057 - Cylinder 3 Glow Plug Circuit (Q12) : Electrical Fault

p0673 - intermittent

rpm 0/min

torque 214.onm

speed 0.0 km/h

voltage 11.48 V

Bin. Bits 00000100

temperature : - 5,4 C

Bin. bits 00110000

asa apare eroarea in toata splendoarea ei.

Modificat de ondin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am intalnit eroarea asta pe 3 din cei 4 cilindri ai unui A4 B6 2005.

Omul a inlocuit bujiile, erorile nu au mai aparut, dar totusi o bujie din cele vechi (celelalte 2 le-a aruncat) am probat-o pe baterie si functiona.

Eu banuiesc ca bujiile care sunt considerate de catre ECU "defecte", au de fapt un consum mai mic de curent, catalogat ca inexistent. Un "bug", ca sa spun asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • GabiB77 changed the title to Golf 6/Jetta - Probleme bujii incandescente

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!