Jump to content

Bujii incandescente (glow plugs) - probleme


eugend
 Share

Postare recomandată

Salut Florin,

 

Am schimbat bujia 1 (cum imi dadea si in eroare). Am masurat-o si are 9 Ohmi (se pare ca e cam mare rezistenta). Ar trebui sa le schimb pe toate? Ma gandesc ca daca a picat una, cat de curand vor pica si celelalte, mai ales ca urmeaza sezonul rece. Multumesc pentru sfat!!

Just now, cristy2me said:

Salut Florin,

 

Am schimbat bujia 1 (cum imi dadea si in eroare). Am masurat-o si are 9 Ohmi (se pare ca e cam mare rezistenta). Ar trebui sa le schimb pe toate? Ma gandesc ca daca a picat una, cat de curand vor pica si celelalte, mai ales ca urmeaza sezonul rece. Multumesc pentru sfat!! Si ce bujii recomandati? Cele originale am vazut ca sunt Bosch!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, poti face asta, ca sa stai liniștit si sa fie toate 4 ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare

Detin si eu o Skoda OCtavia 3 fl 1,6 115 cp si am o problema legata de bujia de la pistonul 3 care genereaza codul de eroare p13e2senzor de presiune interna cilindru 3-defect de functionare. mentionez ca am schimbat bujia,am resoftat si verificat cablaj si se aprinde dupa circa 50  km de la stergerea erorii. 

multumesc anticipat pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 3 months later...

buna eu am o problema la un Touran din 2018 am schimbat bujii incandescente si la o luna s-au ars care poate fi cauza 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si pus ce trebuie,  cf seriei sasiu? Le-ai dat jos si verificat fizic?  Ce erori ai la diagnoza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, F l o r i n a scris:

Si pus ce trebuie,  cf seriei sasiu? Le-ai dat jos si verificat fizic?  Ce erori ai la diagnoza? 

cand am pus tester pt diagnoza a aparut P068400 ,mi s-a spus ca este legat  releu .am  schimbat releu si totul bine ca avenit caldura si nu am avut promleme cu martor aprins in bord .acum din toamna cand s-a facut frig din nou martor aprins aceeasi eroare doar ca mi-a spus de bujii .ok am schimbat toate cele 4 bujii  . care erau intradevar arse. dupa o luna din nou martor aprins erau doua bujii arse  printre care si cea cu senzor care este scumpa la pret ,am luat o bujie de la bosch si cea cu senzor de la second ca m-am saturat sa dau bani .si la nici o saptamana aia cu senzor e din nou arsa.masina este un touran 2.0 disel motor dfga cp 150 din 2018

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza acum si pune erorile in intregimea loe, nu doar codurile 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Bună ziua tuturor 

Întâmpin o problema la un caddy 1.6 tdi an 2012 

Am check engine aprins și eroarea p0670 glow plug controle module circuit 

Am dat bujiile jos și le am verificat pe baterie ( sunt bune ) am înlocuit releul care este sub cutia de siguranțe din compartimentul motor la câteva zile îmi apare iar eroarea 

Ma poate ajuta cineva care s a mai întâlnit cu o situație asemănătoare? 

Mulțumesc anticipat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentare modul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut! Am dat comandă de o bujie OE vw pentru un golf 7 și am primit o bujie BERU într-o punguliță la mișto ambalată. Așa vin aceste bujii sau sunt eu prea pretențios? Scandal apoi în magazin că eu nu știu ce e echipare OE, treburi socoteli, poate chiar așa sunt aceste bujii dar dacă nu sunt în stare să le pună măcar într-o cutiuță nu mai cumpăr.

Îmi pare rău că nu am făcut o poză.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are cod de original pe ea ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum doua luni am cumparat 05E905602 pentru 1.5tsi DPBA si au venit fiecare in cutie pe care scria OE VW, cu protectie la elctrod. In cutii erau NGK-uri marcate 05E905602, la fel ca cele care le-am dat jos de pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Buna ziua. Dupa schimbarea bujii nr 3, cea cu senzor de presiune, de pe un Passat B8, este necesar ca aceasta sa fie scrisa in ecu cu vcds ul? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu se scrie nici o bujie in ecu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
On 11/25/2024 at 2:08 PM, albz07 said:

Buna ziua. Dupa schimbarea bujii nr 3, cea cu senzor de presiune, de pe un Passat B8, este necesar ca aceasta sa fie scrisa in ecu cu vcds ul? Multumesc

Se adapteaza cu Odis,are procedura de adaptare a valorilor, poti incerca cu un vcds original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Cum as putea sa procedez corect si eficient, pentru a schimba fisele bujiilor care sunt dezintegrate?Am aluat altele din dezmembrari, in stare foarte buna, nu sunt coapte iar cablajul este destul de lung.Firele mele sunt destul de coapte, practic daca le misc, pocneste camasa de pe ele.Trebuie musai sa dezizolez cablajul de pe rampa la injectoare?Ma gandesc sa il las mai lung acolo pe sina aia de plastic, si sa il sertizez cu papuc unul langa altul vertical, la legarea orizontala ar trebui sa fac bucla si nu am unde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!