Jump to content

Curea de distributie Golf 3


Turbocip
 Share

Postare recomandată

eu ti-am spus k in cel mai rau caz o duci pe platforma acasa pt k nu are ce sa se intample :rolleyes: ramai cu ea in drum aia se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 227
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    15

  • untouchablle

    10

  • Turbocip

    6

  • tehnics

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

@homestek - frate ma asteptam la ceva de genu se rupe cureaua , nu mai baga alternatoru , iti moare bateria , iti pica rotile in mers si prinzi aripi ca red-bull-u, intelegi diferenta dintre consecintele pe care vroiam sa le aud si jumatatea de rezolvare care tu de fapt mi-ai zis-o , ca o duc pe platforma , OK DAR DE CE ? Si daca nu stiai nu vad de ce trebuie sa faci remarci inteligente de genul "o duci pe platforma" ... in fine

In alta ordine de idei : rola a fost schimbata . Pret rola 75 ron (nu 35 cum mi s-a spus la telefon, desi am fost la acelasi magazin) si in service-ul lor 20 de minute am stat = 40 ron mana de lucru . Mare bataie de cap cu oamenii de la magazin ca cica sunt 2 tipuri de role : una cu un arc si un sigur surub si una cu o prindere in 3 suruburi , una s-a pus pana in luna a 7-a 1995 si cealalta dupa a 7-a 1995 si acum sa imi dau eu seama care o fi ca masina e facuta in 95 si nu stiu luna :)))

Am reusit de l-am tras pe unul din ei afara la masina sa isi dea el seama :D

Modificat de alex_abd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde ce mai e pe curea inafara de alternator.La mine mai este si pompa de apa. Daca e doar alternatorul iti moare bateria; daca e si pompa de apa ti se gripeaza motorul.

Daca se rupe ti se aprinde becul de baterie in bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul de 1,4 nu ai decat alternatorul si servo directia, eventual ac. daca se rupe nimic grav, mergi pe baterie pana la cel mai apropiat service, mai nasol e ca devine grea directia, in rest nimic grav.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

in cj pe unde se face un schimb de distributie un raport cailtate/pret bun de criza vorba aia..... si cam ce trebuie sa iau cureaua si pompa de apa? ma risc daca as incerca singur sa inlocuiesc piesele...? motor 1.6 abu 94

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu ai experienta, fara o documentare si un minim de scule este cam greu sa te apuci de schimbat distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orientativ cam cat costa kitul de distributie la un Golf 3 motor 1.8 si cam cat este manopera? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat la motor ABS 1.8 90 de cp 900.000 mii curea si rola , set SKF,mi-a gasit un prieten cu reducere 35% nou nout,un pret foooarte bun de altfel. Cat despre manopera acum depinde de la mecanic la mecanic...intre 500-1500000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este , pompa de apa tine loc de intinzator la motoarele 1.6 si 1.4 -ABU ,ABD si AEX... http://img651.imageshack.us/img651/8366/captureu.png

Salut, imi poti spune tu sau altcineva cum arata rola intinzatoare pt motor AEX 1,4 8V?

Am comandat curea+rola si am impresia ca mi-a dat rola gresita.

In postul tau am aflat ca la AEX intinderea curelei o face pompa de apa (ca la blocul generatie anterioara HH) deci deduc ca rola intizatoare e fixa.

Pun aici 2 poze cu rola care mi-a venit de la magazin, rola ca asta eu am vazut la un motor tip AUD care este o generatie urmatoare fata de AEX ,unde pompa de apa e fixa si intinderea curelei e facuta de aceasta rola. Deja supararea ma cuprinde pentru ca urasc sa demontez ceva la masina si sa constat ca piesa e prost trimisa de magazin ,cu bataia de cap care urmeaza.

post-2778-1267635663_thumb.jpg

post-2778-1267635671_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca la distributia motorul AEE este si rola intinzatoare sau numai pompa de apa?

mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La AEE este rola-intinzator pentru cureaua de distributie. Vezi postul 41!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As vrea sa schimb distributia la Golf-ul meu, imi poate cineva recomanda un mecanic bun? Sau poate organizeaza cineva o zi de schimbarea distributiei si facem o intalnire placuta si utila - astia care vrem sa ne schimbam distributia ne intalnim cu un mecanic bun si facem schimbarea la mai multe "capete"... si la sfarsit impartim nota de plata iar unii din noi mai si invata cate ceva, eventual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce parere aveti despre cureaua de distribuite GATES , pentru ca am auzit ca se plange lumea de marca GATES adica nu sunt asa bune , este adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca Gates sunt printre cele mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat Gates curea pt servo. Zice pe ea Made in Spain. La magazin imi ziceau si mie ca is curele bune gates. Contitec totusi pare mai consacrata printre golf-uisti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gates am pus si eu. Contitech e mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos baieti , o sa iau totus Gates.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns si eu la partea cu schimbatul distributiei, masina fiind achizitionata de curand si...nu prea am incredere in povestile vanzatorului...Este vorba de un G3/96/1,9 TD/75HP/ AAZ . Mi-a fost recomandat un kit de la QH. Ce parere aveti? A folosit cineva? E ok, sau sa merg pe Gates? Multam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am ajuns si eu la partea cu schimbatul distributiei, masina fiind achizitionata de curand si...nu prea am incredere in povestile vanzatorului...Este vorba de un G3/96/1,9 TD/75HP/ AAZ . Mi-a fost recomandat un kit de la QH. Ce parere aveti? A folosit cineva? E ok, sau sa merg pe Gates? Multam.

Recomandat ar fi sa mergi pe Gates. Eu sincer am pus ContiTech ( kit complet : curea + suruburi + rola intinzatoare ) , mi s-au parut mai bune din punct de vedere calitativ. Parerea mea : sa alegi intre ContiTech si Gates.

Off-topic : O sa incerc in perioada urmatoare sa fac un articol cu toti producatorii ( istoria lor ) pentru toate tipurile de piese pentru VW . Sper sa fie de folos tinand cont ca pe forumuri se discuta doar de producatori renumiti in lume, nu si in tara lor :). Diferenta e ca de ATE nu prea s-a auzit dar sunt renumiti avand o experienta de 50 de ani pentru sistemele de franare in timp ce Ferodo e renumit pentru ca majoritatea au auzit de ei in competitiile auto ... etc.

Modificat de taz21
Warning- ai fost avertizat sa numai dai quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tomoiaga Marius

am si eu o intrebare legat de distributie.... in viitorul f apropiat vreau sa imi schimb distributia...un coleg mi-a zis ca trebuie schimbata si pompa de apa cand se schimba distributia..... am mai auzit pe cineva care are un golf3 din 97 si a zis ca pe el l-a costat 11 mil toata distributia la ce s-a referit toata ?

rog cunoscatori sa posteze cam ce trebuie schimbat la distributie. curea, role, ... si mai ce ?

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul tau se schimba cureaua si pompa de apa. nu ai rola. astea 2 sa te coste undeva la 200 lei fara manopera. ai mai putea sa schimbi si simeringul de la axul q came, ala din parta cu cureaua ca tot umbli la distribuite si nici nu e scump, cam 15 lei pe reinz. personal am recomandat curele pe contitech dar aqm astea se fabrica si in romania nu doar la nemtzi. nici gates nu e rea...contitech sunt renumitzi in curele de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa nu e obligatoriu sa o schimbi. Este indicat sa faci schimbul pentru ca tot umbli da cureaua de distributie, curea ce antreneaza si pompa de apa. Eu unul am schimbat numai cureaua, (axul pompei nu are joc); Contitech 55 de lei. Am montat-o eu urmand sfaturile de pe forum :)) asadar manopera zero.

Am intampinat ceva probleme cu unul dintre suruburile de la fulie (cele ce se desurubeaza cu imbus de 6) si cu faptul ca relazarea curelei era afectata de imobilitatea pompei de apa (prea mult silicon pus in "Nemtia"). :lol:

Interesant este ca aveam o deviatie de 1 dinte fata de "punct". Am pus-o corect si am pornirea foarte putin mai grea. Cred ca am sa desfac iar si o sa asez cureaua asa cum era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt offtopic dar... am observat comentariul lui Ciocanaru

Ce nu e bine la deviatia aia. Banuiesc ca ai pus-o la punct asa cum zice in manual. De la ce apare pornirea mai grea? Ce ar mai trebui facut? Reglata aprinderea? M-a inebunit o situatie deasta 3 zile, bateau tachetii, pornea la a 3-a cheie, nu accelera... Pana la urma am pus-o asa cum a fost. Merge perfect. Dar... ne minte manualul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ne minte manualul.:) Banuiesc ca mai trebuie refacut reglajul tachetilor. Cureaua cred ca a fost pusa corect, dar in timp a "fugit". Problemele generate de "fuga" au aparut treptat si au fost remediate prin (de)reglajul tachetilor. Repunand cureaua la punct ar trebui refacut si reglajul, dar ... e mai usor sa punem cureaua dupa tacheti. Am un prieten maistru mecanic (cel care m-a supervizat la schimbarea curelei) si experimental am reusit sa pornim motorul unei dacii, sarit de la punct, din reglajul culbutorilor si inversarea fiselor la bujii. :( E drept ca mult nu a mers dar... a pornit.

Asadar ai presupus corect. La schimbarea curelei de distributie ar trebui refacut reglajul tachetilor, reglajul aprinderii s.a... ca sa mearga "ca in manual".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la motorul meu ce ar trebui schimbat, daca ma gandesc la distributie? vad ca se da aparuta primavara si vreau sa o schimb.

1.8 AAM 75 CP 55 kW

Thanks!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!