Jump to content

intrebare temperatura ulei


motzu
 Share

Postare recomandată

Traiasca,

scuzati-mi lipsa de cunostinte in domeniu dar am si eu o mica intrebare:

Ce se intampla daca mergi cu temperatura uleiului la 120 grade C?!

Sa va explic. Sedful meu a fost plecat in Polonia cu masina si prin muntii Slovaciei a reusit sa ridice temperatura uleiului la cifra indicata mai sus. El zice ca nu are nici o treaba si e totul OK (motor HDI 110 cp).

Va multzumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) In mod normal temperatura uleiului este ~ 130 grade .

Cred ca este vorba de altceva!? :D :D :D :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca trebuie sa te preocupe temperatura uleiului ci a lichidului de racire. Daca lichidul de racire ramane intre valorile recomandate nu vad cum temperatura uleiului ar putea deveni ingrijoratoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

sigur vorbea de temperatura apei .. care crescuse probabil de la 90 grade la 120 .. (dar ma rog tot aia e :lol: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si ca sa fie o problema trebuia sa iasa mult abur de sub capota motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa zic si io

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 15 years later...

Va salut! E normala temperatura uleiului afisata in bord de 131 grade C? Am mers pe autostrada vreo 20 - 30 km, viteza constanta 120-130 km/h, nu sportiv. Temperatura lichidului de racire aprox. 90 grade C. Nicio eroare in bord. Ar putea fi ceva defect sa supraincalzeasca uleiul? 

IMG_20190720_102154.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura e mult prea mare.

La 26.5 grade si 120 km/h uleiul nu ar trebui sa depaseasca 90-97 grade.

Ai o problema la sistemul de racire si/sau un ulei foarte slab

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

clima o aveai pornita?eu nu am trecut de 100 de grade pe autostrada la 130-140km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Temperatura nu este normala, dar daca cumva atunci isi facea regenerarea filtrul DPF este normal sa creasca mult temperatura uleiului. Mai tine temperatura sub observatie, poate a fost o exceptie din cauza regenerarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Temperatura e mult prea mare chiar daca ar fi fost pe regenerare

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mulțumesc pentru raspunsuri. Intre timp, la un drum cu alta masina (vw Golf 7, 2.0 TDI), am urmarit temp uleiului si maxim a fost 110°C , pe autostrada, mers constant 150-160 km/h vreo 30 min. In rest in jur de 100°C. Ideea e ca temp lichidului de racire ramane la 90-95°C. Ar putea fi termoflotul de vina? Sau altceva? 

@ionut10a - da, era pornita

Modificat de bza
Modificare
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
On 7/24/2019 at 10:27 PM, bza said:

Va salut! E normala temperatura uleiului afisata in bord de 131 grade C? Am mers pe autostrada vreo 20 - 30 km, viteza constanta 120-130 km/h, nu sportiv. Temperatura lichidului de racire aprox. 90 grade C. Nicio eroare in bord. Ar putea fi ceva defect sa supraincalzeasca uleiul? 

IMG_20190720_102154.jpg

sal - laur este numele meu - sunt detinatorul unui golf 6 gtd din 2009 de nou - am ajuns cu el la 269000 km - sper k ink pe atat sa fac- si de ceva timp am aceasi prob ca si "bza".

ai gasit cumva sursa care a dus la cresterea temp uleiului?

eu ajung sa merg cu 110 si temp de 127 la ulei - apoi isi revine si pot sa merg mai repede - am tot fost pe la servicuri in cta si nimik

multumesc anticipat

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce marca de ulei folosești? Castrol cumva? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, iulian.radu91 said:

Ce marca de ulei folosești? Castrol cumva? 

Sal - castrol intr-adevar de 13 ani acelasi model - 5w30 ll castrol edge titanium ll. 

m-am gandit poate dpf infundat - eu sg imi curat egr si clapeta acceleratie de ,depunerile de carbon - deja de 4 ori de cand o am- ideea e , ca,  cresterea temperaturii uleiului se manifesta cand si cand nu mereu - sau poate nu inteleg eu fenomenul- k acum ma gandesc sa dau jos dpf sa vd dk e infundat ( cu toate k vcsd nu da nici o eroare) sa dau intercoolerul jos sa-l spal - radiatorul de antigel sa-l spal - sa umblu la termostat - si la ce o mai zice mecanicul - k pe langa mecanic imi bag si eu nasul - chiar nu stiu - ideea e k imi creste temp uleiului la 121-127 , at creste si apa k de e normal , reduc viteza, temp apei scade si se mentine la 122 de grade la ulei si apoi sa conduc peste 120 km/h nu pot. am obs ceva la accelerari de peste 3 mii rpm at temp uleiului o ia razna - temp apei e constanta dar uleiul randeaua .asa dk stau sa ma gandesc trb sa ma apuc de demontat jumate de motor - nu cred k termofloul ar fi o prob - k altfel as avea mereu temp mare la ulei- am prins masina de N ori knd isi facea regenerarea , temp ulei se duce 119 -120 la ulei apoi scadea . acum la ora actuala nu mai inteleg.

 

multumesc anticipat tuturor kre are o ideee. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Va salut o temeratura la ulei de 82 83 de grade e normala?motor 1.6 tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...
On 7/24/2019 at 10:27 PM, bza said:

Va salut! E normala temperatura uleiului afisata in bord de 131 grade C? Am mers pe autostrada vreo 20 - 30 km, viteza constanta 120-130 km/h, nu sportiv. Temperatura lichidului de racire aprox. 90 grade C. Nicio eroare in bord. Ar putea fi ceva defect sa supraincalzeasca uleiul? 

 

Salut! 

 

ai rezolvat provlema? am acelasi motor, am gasit informatiile urmatoare pe un forum strain care spunea ca sunt normale temperaturile urmatoare:

"OIL TEMP
104.5-107.2 cold weather 
110-112.7 hot weather

"

 

Vara la mers pe autostrada viteze 120-150 km/h OIL TEMP a ajuns maxim pe la 119-120 C, la reducerea vitezei scade si temperatura cu intarziere cam pe la 105-110 C.

Iarna ajunge maxim pe la 117 C, 

Daca merg cu viteza intre 80-110km/h, valorile nu trec de 110 C

Folosesc Ulei de motor Ravenol VMP USVO 5W30.

 

Am inteles ca ar fi o problema de senzor/senzori in principiu, dar mai caut... sincer ma cam deranjeaza, dar nu am gasit nicaieri o solutie...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!