Jump to content

Golf V 2.0 Tdi


jeansucprigat
 Share

Postare recomandată

good point... multumesc mult.

o sa ma gandesc si mai serios la varianta 1.9 combinat cu DSG, numai ca e ff greu de gasit masina care sa nu aiba nici f multi km si sa fie si ok la pret.

tocmai s-a vandut una.. pretul intr-adevar fiind destul de sus http://autovit.ro/volkswagen-golf-C15552723.html

acum nu caut chilipir dar nici sa fie peste piata pretul!!

stiam ca 2.0 e mai flamand dar nu ma gandisem ca e diferenta asa mare intre cele doua motoare la consum.. o sa citesc cu inversunare topicul indicat.

iar cat priveste remaparea, sigur va ajunge mai devreme sau mai tarziu la Voinea.

in schimb, mie mi-ar placea tare mult un 2.0 de 140-170 cai ..dar tinand cont ca 70% din kilometri ii va face nevasta in special in oras, trebuie sa ma gandesc in primul rand la ea :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut 2.0 Tdi BKD, nu mi sa parut asa de mare consumator in oras, era chiar finut, desi era resoftat la Superchips pe la 185 cp. S-ar putea sa nu fiu cel mai in masura sa dau sfatuti aici, deoarece consuma muuult mai putin in oras decat Cupra.

Modificat de GtSport
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai acum citesc topicul 1.9 vs 2.0

o sa vad ce gasesc, obligatoriu cu DSG... pt ca nevasta-mea nu prea "simte" ambreiajul ala si vitezele asa cum ar trebui.. asta ca sa nu zic altfel!! :)

important e sa fie masina buna si pretul cat mai ok.. probabil echiparea si starea masinii impreuna cu pretul vor avea un cuvant greu de spus.

mie imi place clar 2.0, eventual si remapat si sunt convins ca tot nu mi-ar ajunge... dar din pacate nu asta e prioritar :)

spuneti-mi va rog ce anume sa verific la ea si unde ma sfatuiti sa merg pt ele ca sa nu imi iau teapa.

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca gasesti 2.0 TDi vezi sa nu fie cofd motor BKP, daca nu vrei sa schimbi un injector la 25000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu cred ca s-a montat BKP pe golf.

2.0 nu e exagerat de gurmand. Depinde mult de ce asteptari ai de la el. Nu iti va consuma 5% in oras totusi, asta e clar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, nu s-a montat BKP pe Golf 5. Motoarele de 2.0TDI pe Golf 5 sunt: BMM (140cp, 8V), BKD (140cp, 16V), BMN (170cp, 16V), AZV, CBDA (136cp, 16V).

Mie imi consuma foarte putin, chiar si dupa soft.

Totusi, ar fi bine sa ii verifici injectoarele si sa ai grija la turbina (ar fi recomandat sa faci niste loguri sa vezi cum iese ca sa nu ai surprize...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt măsurători ale unor diverși parametri (valori de compensare ale injectoarelor, presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

am vazut topicul si am zis sa intervin. referitor la consum: 5.1-5.3 @ 110 km/h max (aprox 2000 rpm). mers normal - 140-150km/h - 6L. conduc masina de aproximativ un an de zile. am facut in anu` asta cam 50k km. in oras, si aici ma refer la bucuresti max 8L/100km (credeti-ma ca am prins tot soiul de aglomeratii :) ).

costuri de intretinere: cam 140 lei uleiul (castrol 505.01), filtre: aer: 30, ulei 30, motorina 70. personal, zic ca isi merita fiecare banut. e drept, e plin de senzori, electronica si alte alea, dar, daca ai grija de el, te rasplateste pe masura (te baga in scaun, te ajuta in depasiri, etc). eu unu` tin foarte mult la schimbat uleiul si filtrele la timp. motorul meu e 2.0, 16v (BKD). are problemele specifice, pornire grea la cald si un tremurat oarecum la ralanti, si, evident, consumul de ulei - 1L @ 10k km.

PS: preturile sunt puse din ce imi aduc aminte; in principiu nu dau mai mult de 200 LEI pe toate filtrele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te lua dupa ce afiseaza pe bord, verifica viteza cu un GPS. Eroarea masuratorilor e foarte mica in timp ce pe bord viteza afisata e influentata de multi factori (dimensiune cauciucuri, presiunea din ele ...). Poate iti batea vantul din fata si atunci nu mai ai cum sa atingi viteza maxima. Incearca 0-100 km/h si vezi ce timp scoti, daca e aproape de cel din manual motorul nu are nimic.

PS: Si vezi ca postul tau e in afara regluamentului forumului ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FulgerVraja, 1. viteza de pe bord nu este cea reala, viteza reala o vezi pe GPS. Tu ai ajuns la viteza mentionata in conditii optime? Cat de incarcata era masina, cum era drumul (panta/rampa), cum batea vantul, etc. Ca fapt divers, pe o autostrada de langa Munchen, fara limita de viteza am ajuns la o viteza reala identica cu cea din specificatiile masinii, cu masina destul de incarcata, insa pe bord imi arata cu 20-25kmph in plus.

2. Cum citesti tu presiunea de 2.7 bari din turbina? VNT17 duce maxim, cu soft 1.5bari (fara presiunea atmosferica). Dar de unde ai scos 2.7 ? Calculatorul meu de BKD nu stie sa citeasca mai mult de 2.601 bari (cu tot cu presiunea atmosferica), ma intereseaza cum ai citit tu. In Vag Com arata maximul citit de calculator, 2.601, ceea ce poate insemna 2.62, sau 3 bari.

Viteza maxima eu o am in treapta a5a la limita turatiei (~5000rpm), acolo o ai si tu?

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200 000 km e putin man; motoru` asta duce 400 000 lejer. eu am ajuns cu a mea la aprox 240 (pe bord). e drept, dupa ce-i schimbasem turbina si fitrele.

Modificat de kozmynro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In treapta a 6-a a ajuns la 4000 rpm, viteza maxima data de constructor si verificata pe GPS (motor BKD). Nu mai imi aduc aminte in treapta a 5-a, cred ca era ~ 4500 rpm, dar sigur nu am ajuns la 5000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu are cum sa ajunga la 5000 rpm in treapta a V-a, nu mai are forta motorul, curba de putere scazand repede dupa 4000 rpm. Nici cred ca in treapta a IV-a nu ajunge la 5000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la viteza maxima nici al meu Golf nu trece prea mult de viteza specificata de colegul FulgerVraja, iar anul trecut am fost depasit, la viteza maxima, pe autostrada de o Fabia 2, variant, pe benzina (care motor mai puternic de 105cp nu are). Foarte frustrant avand in vedere ca in Skoda erau mai multe persoane decat la mine (3-2). :blink:

M-am consolat la gandul: "daca eram in oras, ce-l mai umileam!" :Driver:

Concluzia mea: Nu viteza maxima e punctul forte al BKD-ului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa te depaseasca o Fabia cu mai putin de 105 cp, pentru ca nu atinge mai mult de 190 de km/h cu puterea asta. Si apropo cea mai puternica motorizare de pe Fabia e cea de 180 de cp 1.4 TSI (care te umileste pe unde vrei tu :Driver: ) fiind disponibila sub denumire de Fabia RS. Dar asta a fost introdusa parca in 2010, tu zici ca asta s-a intamplat in 2009. Oricum daca nu avea motorul asta de 180 de cp sigur avea un motor cu o putere mai mare de 105 cp sau e stricat motorul tau.

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
b) Nu sunt acceptate discutiile explicite privind orice tip de activitate ilegala sau imorala (viteze peste limita legala, curse ilegale, warez, pornografie, xenofobie, rasism etc).

2 all, sper ca autostrada era in DE

Si, FYI, a existat Fabia RS pe varianta anterioara cu 131 cp

End Offtopic!

Modificat de dudu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Buna, sunt in cautarea unui golf v 1.9/2.0 TDI si as avea nevoie daca puteti sa ma ajutati sa evit motoarele alea cu probleme de care se tot vorbeste pe forumuri, gen BKP de la Passat B6.
Din cate am inteles eu cele cu 2 axe sunt de evitat si am mai auzit ca motoarele cu injectoare BOSCH sunt ceva mai rezistente, daca e asa ce cod de motor ar trebui sa caut si de care sa ma feresc?
Am gasit pana acuma un Golf V 2.0 TDI (BKD) din 2005 ce stiti de acest motor?
Astept mesajele de la voi 
 

Multumesc anticipat.
O seara faina va doresc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este cel cu injectoare bosch. Merge bine motorul. Il am eu pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Va salut!
Detin un 2.0 TDI, care in ultimele 3 saptamani a mers doar in oras: semafoare multe, viteza mica. Aseara am facut un drum in afara localitatii, si ca deobicei am "calcat-o" putin ptr a mai desfunda pe ici pe colo si pentru a mai curata traseele. Facusem deja vreo 30 de km, deci motorul era cald. Am accelerat progresiv la 3000, 3500, 4000 (treapta 3). Am mers asa vreun minut, dupa care am schimbat 4 si cu pedala la podea (de data asta) iar m-am dus in 4000. Am schimbat 5, si simt cum masina nu mai trage. Dubios?! In nici o treapta nu trece de 80 km/h. Trag pe dreapta, astept putin, opresc motorul, il pornesc iar si masina merge perfect ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic. E cumva "limp mode"? De ce s-a intamplat asta?

 

Azi am facut o diagnoza si au aparut 2 erori: "17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault"  si   "16618 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)". Din cate am citit pe Ross-Tech ar fi mai multe cauze: senzor N75, senzor G31 sau turbo infundat.

Ce parere aveti? Multumesc anticipat.

Motor: 2.0 TDI - BKD
km: 180000
Motorina: Socar

Modificat de alin12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este limp mode. Mersul in oras distruge turbina...mai ales daca nu se merge cum trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce s-a intamplat cand tocmai incercam sa o curat? Este posibil sa se fi desprins funingine de pe la turbina, egr si sa fi infundat mai departe traseul astfel incat a dat overboost?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!