Jump to content

Golf V 2.0 Tdi


jeansucprigat
 Share

Postare recomandată

Eu cred ca evolutia a adus cu sine si confort , dar si niscavai sanse de a avea problemute, ca sa fiu mai limpede: Bora alor tai din "99 nu avea bimasica, si de aici cred ca putem incepe in a avea banuieli cand incep necazurile... :rolleyes:

Despre confort, din pacate nu impartasesc deloc parerea ta, Bora a fost a mea inainte timp de 3 ani si diferenta este doar in tot felul de lucruri pentru care, daca plateai la Bora, la vremea respectiva le aveai si pe ea. In afara de ESP si incalzire in scaune, nu prea am multe in plus pe Jetta, poate doar galagia mai mare de la motor :icon_thumright:

Modificat de MRUAIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

si pana la urma care-i speta?! Nu obtii nimic comparand ALH cu BKD

End Offtopic (sper si pt restul)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Vreau si eu sa-mi cumpar in curand un Golf V 2.0 TDI si as avea nevoie de cateva sfaturi.

In primul rand ce ar trebuie sa verific riguros la masina asta, si care ar fi piesele care se strica cel mai des. Cam cati kilometri ar trebui sa aiba masina maxim ca sa fie in mintiile ei. Computerul de bord normal ( Nu Plus ) are si date de consum ( mediu, instant, etc ) sau doar kilometri parcursi si ceasul ?

Alte sfaturi ar fi de asemenea binevenite

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c0s

In primul rand verificai riuguros actele :RO flag: si incerca sa pui vag-ul pe ea. Eu am 118.000 km cu reviziile la zi si merge brici. Cb-ul care zici tu iti arata informatii de consum, temperatura, distanta de parcurs ramasa + diferite info legate de check up. Succes in continuare!!! :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da detalii mai multe despre masina pe care vrei sa o achizitionezi (daca le cunosti, of course) ca sa iti putem zice mai multe ;) ... eu cand am luat-o pe a mea ... mi-a zis tipul ca nici la reprezentanta nu o verificau asa :D ... oricum eu am fost cu mecanicul langa mine si mi-a zis tot despre ea ... ceeace te sfatuiesc sa faci la fel daca ai vreun amic intr-ale mecanicii auto ... Succes la achizitionare !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor,

Stiu ca nu am mai fost activ pe acest forum de multisor dar am mai iesit pe la intalnirile de la CP.

Ma gandesc serios in ultimul timp sa imi schimb masina (si anume Honda) si sa trec (de fapt sa revin) la vw. Am tot cautat pe net si am gasit destule G5 2.0TDI CL pana in 10k km la un pret ce variaza in jurul a 15.000E (fabricatie 2009). merita un astfel de golf sau sa ma orientez spre G6?

Masina noua mi-am spus ca nu voi mai cumpara decat una electrica....cand vor fi ele disponibile si in romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca pe Golfurile V din 2009 s-a pus motor TDi Common Rail, in afara de asta , nu vad ce diferente ar fi intre Golf V si VI care sa merite banii in plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Common Rail s-a pus doar pe G6. In favoarea celui din urma as pune interiorul mai simpatic si pe care personal il gasesc mai bine facut decat la G5. In defavoarea lui G6 as pune modificarile la suspensia spate, care aparent este mai slaba decat la G5. Spun doar aparent, pentru ca eu nu am vazut nici o diferenta de comportament (am un G5 personal si un G6 masina de serviciu). Diferenta dintre cele doua motoare este strict fonica, 2.0 CR TDI fiind de-a dreptul mut in comparatie cu BKD-ul pe care il am pe G5:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar mai este si vb de feeling....mai exista "explozia" de la PD si pentru G6 CR TDI? Am inteles ca este ceva mai liniar si ca nu se mai simte cuplul asa pronuntat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie nici 2.0 PD nu mi se pare "exploziv" daca te referi la turbo lag-ul pe care il resimti din plin la motoarele de 1.9. Common rail-ul se tureaza mai repede, aproape de un benzinar si cred ca feelingul cum ca ar face acest lucru mai liniar se datoreaza zgomotului redus. In rest, motorul trage la fel de vioi ca si TDI-ul clasic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

eu sunt foarte multumit de bkd ul meu, trage bine la cei 140 de cai dar parca as vrea mai mult ma gandeam la o remapare, dar imi este teama sa nu pateasca ceva tinand cont ca de ceva vreme scoate un zgomot ciudat parca patineaza ceva, un scartait pronuntat atunci cand accelerez brusc si il urc in ture (4000)si iau piciorul de pe acceleratie, zgomotul se aude exact cand decelrez si cateodata cand schimb vitezele in acceleasi conditii.

referitor la motor, daca are doua axe fiind 16 valve oare motorul asta s a pus si pe gt ul de 170 cp ?

Modificat de blue25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Din cate stiu eu, ala are codul BMN.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut baieti!

Am gasit o oferta buna(zic eu) si am nevoie de cateva lamuriri. Este vorba de un Golf 5 2.0 TDI din 2004 cu cutie automata.

La ce sa fiu atent cand ma duc sa vad masina? Am de gand s-o testez la reprezentanta sau Autovit. Sunt probleme ce pot fi mascate? Exista probleme frecvente la aceasta motorizare? E un an prost pentru Golf(asa am auzit)?

Orice sfat e bine venit. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

NU exista an prost, iar daca au fost probleme, cu siguranta au fost remediate pana acum. Testarea de la autovit ar trebui sa fie suficienta, restul.... loterie.

Am si eu o intrebare: Am auzit ca ar fi o problema comuna la cutia de viteze de diesel in 6 trepte sa intre greu in giteza 1 si sa iasa greu din marsarier.

Este adevarat? Vi s-a intamplat?

Daca da, care a fost cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MihaiV:

Eu am avut aceeasi problema. S-a remediat dupa reglarea timoneriei, ungerea ei si inlocuirea lichidului de frana (cu aerisirea ambreiajului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@MihaiV:

Eu am avut aceeasi problema. S-a remediat dupa reglarea timoneriei, ungerea ei si inlocuirea lichidului de frana (cu aerisirea ambreiajului).

inlocuirea lichidului de frana? ma asteptam la uleiul din cutie nu de la frana. ce leg are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are legatura, pompa de ambreiaj e hidraulica si merge cu lichid de frana

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai, și la mine mai făcea așa. Am schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ce consta aceasta operatiune de reglare a timoneriei, ca eu tot nu am inteles? Multumesc anticipat! BTW si eu am aceleasi probleme cu 1-a si R-ul. Intra greu dintr-una intr-alta. Odata ce voi schimba lichidul de frana si voi aerisii ambreiajul voi face si reglajul timoneriei. Problema mea este cea enuntata mai sus, nu stiu in ce consta operatiunea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engleza mea e departe ce ar trebui si nu prea m-am lamurit , deci dupa ce sigurantezi in treptele respective (home position), cand deblochezi arcurile de la cabluri reglajul se face automat? nu am vazut sa ajusteze nicaieri nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se face automat. De fapt, nu faci decat sa reglezi lungimea cablurilor pe niste pozitii predefinite. Iar cand le deblochezi, se strang automat pe cabluri si le blocheaza in noua pozitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte simplu! Multumim de video, cred ca am sa incerc si eu asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Nu are sens sa deschid un topic nou asa ca voi scrie aici.

So, a venit vremea sa iau inca o masina in familie, masina ce va fi condusa in timpul saptamanii de sotie in Bucuresti dar va fi folosita si pentru deplasarile extraurbane si pt concediile in afara tarii unde va fi condusa de mine si va trebui sa satisfaca exigente duse le extrem!!

Asadar, ca sa indeplineasca ambele conditii se pare ca a trebuit sa ma orientez catre o compacta hatchback si cu un motor mai serios dar in acelasi timp economic... si astfel am concluzionat ca masina ideala ar fi un Golf V 2.0TDI pe care vreau sa il iau sh si cu kilometri nu f multi.. pana in 50-60kkm. Eventual daca are si DSG nu ar strica.. ar ajuta-o f mult in special pe sotie.

Bun, rugamintea mea este sa imi spuneti la ce anume trebuie sa ma uit in mod special la aceasta masina (banuiesc ca deja se stiu anumite categorii de defecte care ar putea apare) si cum as putea face sa o verific.. si aici am in vedere Service, control cu VAG-COM-ul, etc... eventual poate chiar imi recomandati pe cineva.. sau poate merg tot la Voinea, pt deja ne cunostem ..am fost si cu megane-ul pt CIP tuning.

Niste sfaturi, de orice fel nu ar strica, stiti voi.. doar suntem forumisti :)

Masina inca nu am gasit, asa ca daca auziti vreo oferta OK (in Bucuresti sau cat de cat pe aproape) v-as ramane recunoscator sa imi dati un PM sau un semn... nu vreau nici sa poluam topicul bineinteles!!

Momentan urmaresc online Autovit-ul si dimineata si la pranz si seara, ofertele de pe Weltauto, ofertele de aici de pe forum (f putine)... asa ca poate imi mai dati ceva sugestii pe unde sa ma uit.

Multam fain..si pls help pt ca am mare nevoie!! Eu din pacate sunt un f bun cunoscator doar al marcii Renault.. cu VAG-urile stau suficient de prost!! :)

Modificat de meghitz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pentru inceput, ti-as recomanda sa citesti topicul 1.9 vs 2.0 sa vezi cate ceva din opiniile posesorilor.

Fiecare are bubele lui, nu le detaliez aici le gasesti in topicul de versus sau in aceasta arie (G5) - volant, porniri la cald, injectoare, samd

Personal, pentru necesitatile tale, as merge pe 1.9 combinat cu DSG, 2.0le fiind destul de gurmand in oras. Chestia cu motor serios si in acelasi timp economic se cam bat cap in cap, chiar zilele astea vazand la un posesor de passat 2.0 un consum de aproape 13% in Bucuresti... asa ca...

Ma repet, as alege 1.9le deoarece mi se pare mai solid, mai economic, cu o posibilitate de resoftare spre 130-135 cp asa ca...

Centii mei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!