Jump to content

Golf V 2.0 Tdi


jeansucprigat
 Share

Postare recomandată

E iti recomand Golful.

E alta clasa si e diesel.

Daca te gandesti la probleme, fiecare model are "bubele lui"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avansat tratativele si cred ca o sa iau Golful. Am vazut ca pe Golf VI motorizarea 2.0 DPF este common rail, cel de pe Golf V 2008, 2.0 DPf sa inteleg ca este PD?! Inca n-am aflat ce indicativ are, o sa intreb maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru alegere.

Da este PD, din cate stiu eu pe Golf V nu s-a pus commonrail.

Probabil ca este BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate 2.0 TDI DPF de pe Golf 5 sunt PD si au cod BMM (BKD-ul nu are DPF). Daca mergi corect cu el, nu o sa ai nicio problema cu DPF-ul. Eu sunt resoftat la 170+cai de 20000km, am alergat masina, si nu mi s-a aprins niciodata vreun martor (gaze sau oricare altul). Am auzit insa de BMM-uri resoftate cu probleme, dar depinde unde faci softul si cum stii sa mergi cu ea. Necipuite, singurele motoare cu DPF de la VAG care stiu sa fi avut probleme au fost Octaviile RS cu motorul 2.0 de 170 cai, imediat dupa aparitie.. ulterior s-a rezolvat.

De asemenea, sunt aproape sigur ca BMM-ul (spre deosebire de BKD) are o singura axa cu came si sunt 100% sigur ca mananca foarte putin ulei. Eu am luat masina la 5000km, am 32500 si nu am completat niciun gram (MihaiV in postul 122 de mai sus spune acelasi lucru... are tot BMM). Am deschis un topic pe tema asta aici

Bafta.

Modificat de Acidutzul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am BMM si pana acuma nu ma plang...nu tu martori, consum de ulei (de la schimb am doar 5k km - mers in toate regimurile).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru parerile voastre, insa sunt un pic contrariat, pe factura vad ca e scris BKD, o sa intreb sigur maine cand cred ca voi si ridica masina.

Cert e ca nici un vin decoder nu-mi ofera date despre motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da-mi un PM. Daca este masina care cred eu, atunci nu are DPF si este BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_punkreas2003

BKD am si eu si iti spun sigur ca nu ai DPF. O fi bine, o fi rau - nu stiu. A mea ia 1 litru de ulei/10.000km dar o alerg. Am luat-o in martie, am facut 10.000km pana acum, tocmai ce i-am facut revizia de 60.000km. In august o sa merg prin Europa si atunci voi vedea exact cat imi consuma la drum intins. Dupa ce ma intorc nu voi mai face km multi, deh, folosesc masina de serviciu. Asta va sta mai mult trasa pe dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

True, BKD fara DPF, a prezis bine M. Golf :)

Cert e ca, de abia azi, pot sa va spun bine v-am gasit :) am ridicat masina si sunt foarte incantat.

Consumul de ulei nu ma sperie, e normal sa se consume si ma astept cam la 0.5L avand in vedere ca merg mai mult "cruising".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bine ai venit!

Normal nu e sa consume ulei, dar asta e, ne-am impacat cu gandul :icon_thumright:

Una peste alta Golful 5 este o masina foarte buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal e sa consume ulei. Asa au fost gandite aceste motoare. Inclusiv in cartea tehnica e specificat lucrul asta. Acuma normal depinde si de stilul de condus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cartea tehnica, s-a specificat ulterior - cei care au avut masini cu motoare PD incepand cu anul 2000 stiu ca nu era scris nimic despre consumul de ulei.

Aceasta observatie a fost trecuta ulterior pentru a inchide gura clientilor care au tot reclamat acest lucru.

Eu am avut un Passat B 5,5 din 2001, cumparat din Germania iar in cartea tehnica nu scria nimic referitor la consumul de ulei. E drept ca nici nu consuma ulei desi avea 150 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti! Legat de VW Golf V 2.0TDI BKD, am si eu o p roblema! Astazi, in mod surprinzator mi s-a aprins catalizatorul si a sa a si ramas, pana am pus VAG-COM-ul pe masina, care imi vorbeste de 3 errori! Cele 3 errori au codurile: 17075 (se refera la climatornic, ceva, ca ar face masa undeva) 19557 si 19558 (Motor for Intake Manifold Flap (V157): No Signal). Cel mai mult ma ingrijoreaza ultima, care defapt da si o oprire de motor foarte uraata, balbaita! Nu prea stiu ce sa fac in continuare asa ca va las pe voi sa va dati cu parerea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am interesat mai bine! Ce-am patit? Mi s-a stricat valva de admisie V157! Cum? De ce? La motorul meu, BKD, am inteles ca aceasta valva a fost proiectata prost! Prin urmare, nu are bine izolata partea electrica, circuitul de integrate si atunci intra ulei din admisie si o topeste cu timpul! Astfel, ea defectandu-se, motorul nu il opreste usor, frumos, ci brusc, ca si cand iti moare motorul! Volkswagen si-a recunoscut greseala si la motoarele aflate inca in garantie, le schimba automat, cu o valva optimizata si imbunatatita. Masina mea nemaifiind in garantie, suporta prostul, adica io. Prin urmare! Daca va apare setul de cele 3 errori! 17075, se refera la ventilatoare, se rezolva temporar prin deconectarea V157-ului si schimbarea sigurantei de 10A de la ventilatoare! 19557 si 19558 se refera la V157 si nu se rezolva problema decat prin schimbarea acesteia! Acum imi baga clima rece si la relanti dar motorul tot brusc se opreste! Urmeaza sa schimb piesa, destul de piperata ca pret! Totusi, mai bine sa stiu ca totul este OK si nu sunt alte probleme si nu imi asum riscuri!

CONCLUZIE:

Daca vreodata, vi se aprinde becul galben pe bord de la motor, iar in VAG-COM va da un nr de 3 errori si anume:

-17075 (scurt circuit la ventilatoarele de la radiator)

-19557 (scurt circuit la valva de admisie V157)

-19558 (nu exista comunicare cu valva de admisie V157)

o sa aveti parte de o schimbare neprevazuta a valvei respective! Costul ei, pentru cei interesati este de aproximativ 1200 RON. Sper ca informatiile mele sa fi fost de folos si de asemenea sper ca nimeni sa nu mai pateasca ce am patit eu! Va salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

True, BKD fara DPF, a prezis bine M. Golf :P

Cert e ca, de abia azi, pot sa va spun bine v-am gasit :) am ridicat masina si sunt foarte incantat.

Consumul de ulei nu ma sperie, e normal sa se consume si ma astept cam la 0.5L avand in vedere ca merg mai mult "cruising".

Bine ai venit in clubul celor cu ''sticluta'' in portbagaj e normal sa ''pape'' ulei BKD-ul cat despre DPF e un lucru in minus care poate cauza probleme la masina . Al meu a luat in primii 15000 km aprox 700 ml si cu rodaj facut cu sfintenie.Intre 15000 si 30000 de km au intrat 500 ml iar pana la 45000 doar 250 ml .Apropo gasesti Mobil Special V la Cora cu 46 ron fata de 68 cat am platit la reprezentanta pt un litru .

Drive safe ! :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Raman uimit de ce consum mic de ulei...250ml? Eu intre revizii bag un litru de ulei, si apropo sigur vei gasi ulei la preturi si mai bune de cat reprezentanta si cora in cluj!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut prima problema la golf-ul meu. ieri dimineta a refuzat sa mai porneasca. dupa mai multe incercari, vreo 6 sau 7, mi-am amintit de procedura clasica de ajutor cu acceleratia la pornire (la care face referire si in manual cand este motorul f cald) si a dat rezultat. la inceput parca mergea in trei dar apoi s-a rotunjit mersul motorului. aveam cam 1 sfert de rezervor de combustibil si m-am dus sa fac plinul, am zis ca o fi fost ceva de la motorina. ieri in cursul zilei si astazi dimineata nu am mai avut nici o problema cu pornirea, masina are 1 an si 31000km. motorina numai omv premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

e de preferat sa mergi cu ea la service pentru o diagnoza, daca ceva nu a functionat corespunzator va ramane stocata eroarea mai ales ca e in garantie masina presupun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor!

Am si eu o mica nelamurire. As vrea zilele astea sa schimb volant la golful meu, impreuna cu setul de ambreiaj si rulmentul central. Am sunat la Augsburg si cei de acolo mi-au dat o oferta din care sa aleg. Majoritatea pieselor erau SACHS sau LUK. Mi-am ales eu piesele in asa fel incat sa ma incadrez in buget :blink: dupa care am dat un telefon sa ii intreb cum comand. Am primit un raspuns de genul ca trebuie sa afle intai ce echipare e pe masina din fabrica..SACHS sau LUK. Moment in care am ramas putin nedumerit. Daca eu schimb tot la ea si volant si kitul de ambreiaj, inteleg ca toate sa fie de la acelasi producator, ca sa fie compatibile dar e posibil ca masina sa fie facuta in asa fel incat sa poti sa ii schimbi volant si ambreiajul de la un singur brand (SACHS sau LUK)?

Recunosc ..e prima masina pe care o am dar mi se pare putin dubios...

Multumesc,

Claudiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Claudiu,

Intr-adevar la Golf V sunt doua echipari de ambreiaj - LUk si Sachs. Totul depinde de volant, din cate am inteles eu.

Am schimbat si eu in primavara ambreiajul si volant, tot la Augsburg in Militari si am pus Sachs ca este mai ieftin. Daca schimbi cu tot cu volant kitul nu mai conteaza ce producator pui. Probabil ca cei de la Augsburg nu au inteles ce vrei tu, pentru ca mie ei mi-au spus cum sta treaba cu inlocuitul de volant si ca pot sa pun ce ambreiaj vreau. Am ales si montajul la ei pentru a beneficia de garantie (fiind mai ieftin Sachsul am avut un pic de teama) si pot sa-ti spun ca s-au miscat foarte bine tipii. Am lasat-o dimineata si am luat-o seara si totul este ok pana acum (am vreo 7000 km cu el). Pretul nu-l mai stiu, dar nu afost prea mare.

Sper ca ti-am fost de ajutor.

Modificat de popilam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Multumesc mult pentru sfat..

Am fost si la NORAUTO si ei mi-au zis la fel ca trebuie sa afle dimensiunile volantei din fabrica si s-au oferit sa trimita un mail la VW Germania pentru a vedea exact de ce model am nevoie. Astept acum sa vad ce pret o sa imi ofere. Nu stiu daca am voie sa dau preturi dar din ce mi-a zis tipa de la receptie, am inteles ca pentru un golf plus s-a schimbat volant cu kitul de ambreiaj si rulment central (piese originale) la acelasi pret pe care mi l-a dat Augsburg pentru piese normale.

Pentru cei interesati o sa va spun cum au decurs toate!

Numai bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e interesanta partea de ambreiaje cati km aveti la schimbare si ce stil de conducere adoptati e intersant un feedback asteptam vesti oare exista si posibilitatea adoptarii unui kit care sa reziste mai bine get Spec stage 2 sau si sachs facea ceva de genul

http://www.sachsperformance.com/EU/sachs-r...103kw/index.htm

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, am si eu o intrebare: am si eu exact motoarele voastre 2.0tdi BKD 103kW 6 viteze manual si ma sperie faptul ca trebuie umblat deja la ambreiaj. Cati kilometri aveti? Ai mei au o Bora din '99 cu 225000 km de 1,9tdi 90 caluti si nu s-a umblat la ambreiaj niciodata si nici nu da vreun semn de slabiciune. Intreb si eu, ca oricum avem masini mult mai noi ca Bora asta.

Modificat de MRUAIR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca evolutia a adus cu sine si confort , dar si niscavai sanse de a avea problemute, ca sa fiu mai limpede: Bora alor tai din "99 nu avea bimasica, si de aici cred ca putem incepe in a avea banuieli cand incep necazurile... :rolleyes:

Bine o sa imi zica unii ce legatura are strict discul de ambreiaj si placa de presiune cu volantul? Pai ,are am sa le zic si una destul de mare, incepand de la gradul si "modul' de frictiune la ambreiere/debraiere si pana la solutiile tehnice care s-au adoptat ptr fiecare dintre ele...Succesuri maxime stimati domni! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!