Jump to content

Golf V 2.0 Tdi


jeansucprigat
 Share

Postare recomandată

stiu..depinde si de traseu...dar prefer sa ocolesc un pic aglomeratia ...asa ca imi ac un traseu mai lung dar fara ambuteiaje....cauta si tu un traseu mai ocolitor si ai sa vezi ca iti va scade consumul simtitor! :D

...am si zis ca atunci cind era aglomeratie am avut consum de 10l...

Modificat de DanTra
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca masina consuma mai putin in rodaj deoarce in rodaj nu o turezi peste 3000rpm, nu talpa la fund, si de aici se obtine un consum bun. Cand se iese din rodaj incepe sa se apese pedala mai puternic si imediat va sari si consumul.

Ce spui tu este logic. Insa ...

Eram convins de acelasi lucru. E normal ca o masina in rodaj sa consume ceva mai mult, pana se mai asaza. Pe de alta parte in rodaj se merge finut si usor, ca o bunicuta. Eu asa am procedat, consumul mediu insa nu era prea mic. Celor care imi spuneau "se lasa si scade consumul, ai sa vezi" le raspundeam ca in acelasi ritm va creste si talpa, deci nu are cum sa scada, eventual nu va mai creste.

Rezultatul a fost surprinzator pentru mine: consumul mediu a scazut cu ~0.4l. Cateva precizari:

- am comparat rezultatele din primii 3k cu cele din ultimii 3k si ceva

- parcurg aproximativ aceleasi trasee cu un raport urban/extraurban similar

- folosesc acelasi tip de combustibil ca la inceput

- mersul "de bunicuta" s-a transformat in unul dinamic, acceleratii mai rapide, viteze si turatii mai mari (diferente consistente)

- stilul de condus nu a suferit transformari (adica nu m-am obisnuit cu anumite chestii ce pot duce la o folosire mai eficienta)

- scaderea consumului a fost progresiva pana pe la 7-8k (cred), pe urma s-a stabilizat

Daca tot vorbim de consum, la mine diferenta intre un stil de condus ingrijit (economic) si cel "la liber" este cam de 10% extraurban, iar urban chiar mai mult. Am facut cateva teste pentru a stabili consumul economic. Precizez ca inteleg ambele notiuni (de condus economic si "la liber") in limita bunului simt.

Modificat de cda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreu sa acuz de informatii false pe nimeni, dar al meu consuma dimineata si seara 11-13% iar sambata si dum. in oras am scos si 7,1% ceea ce este normal pt un motor de 2.0l

Revenind la topic este o masina f buna....:( sprinturile, depasirile (ce nu imi pun probleme), mai ales pe drumurile virajate chiar cu serpentine fac deliciul calatoriilor tuturor.

Elemente negative observate de mine: plasticele grilelor de ventilare sunt de o calitate slaba (greierasi) si parerea mea ca din cauza pedalei mari ma cam jeneaza consola centrala la genunchiul drept(si poate ca nu sunt f inalt sau din cauza pozitiei mele de condul - chiar nu stiu).

Inca nu am verificat nivelul la ulei dar zilele astea o sa cumpar o sticla pt. orice eventulaitate.

Per general imi place f mult si nu as schimba-o cu una de 1,9l pt nimic.

La chiptuning inca ma mai gandesc - desi imi este suficienta puterea parca as vrea mai mult.Oricum mai am vreo 7000km sa ma hotarasc (acum am doar 3500)

Revenind la consum media pe cei 3500km cred ca a ajuns pe la 7,7-7,8 nu mai stiu exact si in comparatie cu peugeotul 307 1.6HDI 110CP este mai mic (la peg in 1600km ajunsesem la 9 in cap - adevarat ca mers 80%in oras fata de golf unde cred ca e undeva 50-50%)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin_lille

Daca tot s-a ajuns si la capitolul consum, in ceea ce ma priveste am facut in primii 4 mii km 6.5 la suta consum mixt iar in urmatorii 4000 am 6.0 la suta. In oras (ma rog, Lille nu Bucuresti) fac cu motorul rece chiar si sub 6 la suta uneori (cca 15 km de mers dimineata iar in cele mai rele cazuri ajung la 7.5, seara cand e circulatie si caldura...A propos, daca temperatura afara este peste 28 grade imi pare ca motorul nu merge asa bine, sa fie o simpla senzatie?

O alta problema pe care vreau eu sa o iau in discutie este treapta a doua de viteza. De schimbat pe prima o schimb la 2000 (motor rece) - 2300, insa a doua imi pare foarte lenta pana ajungi din nou la o turatie de cca 2500, si in plus daca apesi tare acceleratia (nu imi sta in obicei, sunt adeptul acceleratiilor liniare mai degrba) chiar da impresia de un mers greoi. Adaug doar ca pt mersul in oras treptele 1 si 2 sunt suficiente (ca sa atingi cei 50 km/h regulamentari), pacat totusi de faptul ca vit 2 e chiar lenta la inceput de accelerare, ce parere are restul lumii?

Pt restul treptelor: sunt super multumit de treapta a 4a, a 3a merge si ea bine insa la 3000 ture si 90 la ora chiar tre sa bagi pedala in podea ca sa mai urci cativa km pe contor, pe cand cu a 4 a pot sa urc pana spre 130 la ora lejer (cca 3300 ture) si dau direct a 6a fara probleme.

A propos, cum faceti voi sa urcati la 4000 ture, mie efectiv mi se pare sa iti bati joc de motor urcandu-l la acest nivel de turatie doar de dragul de "a-i da talpa", de a-i asculta "torsul" (toarce si la turatii mai joase oricum) si de a tura masina ca sa nu ai probleme cu turbina, alea alea...Mie imi pare ca 3500 e deja OK ca si turatie!

Sunt sigur ca vor fi situatii in care voi urca la aceste turatii (4000), insa sunt la fel de sigur ca asta se va intampla cand voi avea nevoie de cuplu... ma gandesc de exemplu la o tara ca Austria pe care o traversez venind spre Romania, sunt unele zone in care panta e destul de mare si cu masina incarcata...sigur o sa ating turatia de care vorbeam adineauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza asa de mult sa ajungi la 4000rpm cat conteaza cat apesi pedala de acceleratie. Degeaba ajungi la 4500rpm si ai apasat pe pedala putin (load mic),mai bine faci des 2200rpm-3000+ cu pedala apasata ferm. Numai asa inchizi EGR si geometria este actionata complet. Verificati cu vag-com si veti stii exact cum sa apasati pedala.

In rest cosmin....tu pici intr-a 2-a subturat, banuiesc ca pe la 1200-1400rpm e normal ca pana la 2200 sa accelereze lent. Si dupa 28 de grade ti se pare ca pierzi putere?Banuiesc ca este de la heat soak, dar parca ti-am mai scris asta pe un topic. Eu de exemplu in primii 10k km mi s-a parut chinuitor sa turez motorul, dar acum (42k km) parca motorul singur cere sa schimb la 3000+.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INTERVALE DE SCHIMB

Engine control unit tensioning roller change interval every 240.000 km

Engine control toothed belt change interval every 120.000 km

Fuel filter drain interval with bio-diesel every 15.000 km

Transmission oil change interval with automatic gearbox 6 gear DSG 02E every 60.000 km

Tyre repair kit sealant change interval every 4 years

Engine control toothed belt test mode not prescribed by the manufacturer

Air filter change interval every 90.000 km / 6 years

Fuel filter change interval with bio-diesel every 30.000 km

Fuel filter change interval every 90.000 km

Brake fluid change interval every 2 years

Engine oil and filter change interval during each service according to interval display

Interior filter change interval every 60.000 km / 2 years

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

salut.nu pot sa postez pe alte topic-uri....nu stiu dc dar incerc aici sper sa nu deranjez pe nimeni. am o problema.am intercooleru spart...nu mai trage masina cum trebuie scoate fum negru etc etc...imi spune si mie cineva cam cat costa un intercooler nou nout?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o mica problema(sau mi se pare si defapt e normal ? ) am vazut ca dimineatza cand e motoru rece...nu mai porneste la sfert de cheie...tre sa dau cheie pana la capat si imediat cum porneste scoate un fum destul de dens alb-albastrui dupaia nu are nici o prolema...stie cineva ce sa intampla ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai asteptat sa se stinga martorul de bujii de pe bord ? :P Cati km are masina ? Esti sigur ca e albastrui ?

In mare e normal sa porneasca diferit pe frig, sa vezi ca fumega (depinde cum) si dupa ceva timp sa revina la normal.

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am asteptat...niciodata nu pornesc inainte sa se stinga...si da scoate un fum alb-albastrui dupaia merge perfect...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai scoate cand e frig... Dar nu fum ci abur. Si dupa ceva timp scade si relantiul la normal si merge cum trebuie. Daca iti scoate fum albastrui si dupa ce s-a incalzit motorul nu e bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este fum albu inseamna ca papa un pic de ulei la pornire.Acelasi simptom il am si eu cu fumul dar doar la pornire.Faza cu pornirea te poate ajuta Dragos!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...la chestia asta ma gandeam si eu ca papa ceva ulei la pornire...in rest dupa ce fac o revizie...imi mai apare martoru pe bc sa completez cu ulei dupa vreo 9-10k km... si in restu de 5-6k km completez de 2 ori cu cate 150-200 ml de ulei... e bine sau e mult ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca scrie prin cartile lor ca nu mai stiu exact.Am vazut la cineva daca imi aduc aminte bine ca scria cat sa completezi si la cati km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul se completeaza verificand joja inainte si dupa! Depinde cat de mult trebuie sa puna fiecare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cily, este logic ce spui. Fiecare motor consuma o cantitate x de ulei, cantitate care variaza de la motor la motor. Nu se poate face o regula. Mie in 12000 mi-a mancat aprox 900 ml, pusi in 3 sharje.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp face ca asta...e relativ normal. Daca iti face si peste -5C s-ar putea sa ai probleme cu o supapa sau cu turbo, care-ti scapa la pornire ceva ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva daca la 2.0 tdi, produs aug 2008, masina model 2009, tdi-ul este cu injectoare piezo, la fel ca cel de 170cp ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

chiar nu stie nimeni? nu ma refer daca au acelasi cod de injector, ca este clar ca sunt dferite intre 140 si 170cp, vroiam doar sa stiu daca este si tehnica de injector pizoo pe masina mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Eu sunt super multumit de golfu cu motoru de 2.0 tdi. Merge foarte bine si e mult mai silentios si mai artagos decat ala de 105 cai de 1.9. Nu se compara nici cu passatu pe care l-am avut un 1.9 131 de cai. E o mica problema cu consumu de ulei, i cam completezi un litru la 15k, asta daca mergi normal, daca te mai si incordezi putin bagi 2. Oricum la un schimb intra in masina 3,7 litri si daca iti iei 5 esti linistit. Despre consum ce sa mai zic e foarte convenabil, nu sare de 6 in afara, daca mergi pana la 140 pe autostrada chiar spre 5-5.5

Masina e usurica si demareaza repede, eu am un dsg si chiar sprinteaza bine, aproape se tinde de cealalta masina pe care o am un bmw tot de 2.0 d de 163 de cai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"E o mica problema cu consumu de ulei, i cam completezi un litru la 15k, asta daca mergi normal, daca te mai si incordezi putin bagi 2. "

Nu e nici o problema. Ca sa citez mecanicii romani " asa face toate". Motoarele diesel pompe duse asa au fost concepute, sa consume ulei intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mari frati ai mei,

Am citit, rascitit toate topicurile despre 2.0 TDI si cat de gurmand este la capitolul ulei.

Am pana acum 13000 km facuti cu animalutul meu din vara pana acum, 80% in afara buc., din care 3300km pana la granita cu elvetia si inapoi.

Nu imi consuma ulei si incep sa ma intreb daca e normal. Nu am bagat nici un ml de la revizie si dunga de ulei sta in acelas loc, la distanta egala intre alelalte 2 borduri...

Consumul.... greu de spus deoarece am mers cea mai mare parte din timp cu masina incarcata si mai am si picioru greu :Driver:

Motorul mi se pare foarte silentios, comparativ cu 1.9 TDI al unui prieten si de cand am insonorizat portierele, decibelii au scazut vertiginos.

Singurul minus l-am observat in viraje unde ESP-ul imi face cu ochiul. Nu ma intelegeti gresit, am dat banii pe el si daca am dat banii, trebuie sa se aprinda, nu? :icon_thumright: Deocamdata dau vina pe cauciucuri, calc pe niste all-season goodyear cu care a venit de altfel masinuta. All-season sunt dupa parerea mea anvelope de showroom, nu pentru a fi folosite pe asfalt.

Impresia per total este foarte buna si va doresc si voua cati mai multi km fara probleme!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Consumul de ulei este in functie de modul de utilizare, s-a intamplat ca 10000 de km sa nu "manance" deloc iar apoi dupa un mers de 600 de km cu schimburi de viteze numai in zona 4000 rpm si acceleratii "la blana" sa imi ia scurt 300 ml.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru cei care au intalnit problema. este normal ca in 19000 km nivelul de antigelul sa ajunga la minim? nu am obsevat pierderi exterioare sau nivelul crescut in baia de ulei, dar s-ar putea sa-l fi pierdut in ultimii 4mii sau...... poate ma insel.

stiti cumva de la ce ar putea fi?

multumesc!!

scuze moderatorilor! dupa o cautare mai atenta am gasit subiectul discutat in alta parte!

Modificat de ivd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Am si eu o nelamurire, intentionez sa-mi cumpar o masina, aproape noua, iar una din optiuni ar fi un Golf CL 2.0tdi DPF din 2008. Din vagile mele cunostiinte la fel ca si 1.9tdi, 2.0 a avut mai multe versiuni. unele mai bune alte mai proaste(inainte de 2006?! citisem undeva). Ce parere aveti de cel 2008? Imi puteti da un link de pe forum(am cautat ceva insa n-am gasit, s-ar putea sa fi cautat prost :lol: ) unde sa citesc mai mult de versiunile acestui motor?

Eu nu fac foarte multi kilometri, dar am gasit o masina la pret f ok, consumabilele am vazut ca nu sunt extrem de scumpe si prefer sa am un consum mai mic in acelasi buget. Tot ce vreau e sa n-am batai de cap cu filtru de particule, turbina & stuff, mai ales ca motorul o sa fie ingrijit la timp si nealergat. Mi-l recomandati? Ca idee as avea de ales intre o Ibiza 2009, 5d Sport absolut full cu motorul de 1.6 105cp si un golf 2008 CL+xenon cu 1500e mai scump.

Multumesc

Modificat de C8V5S
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!