Jump to content

Golf V 2.0 Tdi


jeansucprigat
 Share

Postare recomandată

Salut toti posesorii acestei motorizari.

Vreau sa imi schimb golful actual cu acest 2.0 tdi despre care am citit destul de putin pe aici

Din pacate la PBN nu am gasit modelul acesta la drive test si am fost nevoit sa ma dau cu un passat variant 2.0 tdi 4 motion insa,imi dau sema ca diferentele sunt destul de mari astfel in cat relevanta test drive-ului este infima.

Vreau sa stiu cat va consuma in oras acest model si care sunt eventualele probleme

Ma intereseaza si valentele sportive mai ales ca am auzit numai lucruri bune despre 2.o tdi la acest capitol

Va multumnesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar nu vrei tot 4motion?

al meu 4motion fiind, in mod surprinzator in consumul mediu total nu a urcat peste 9 acum (chipurile iarna), iar vara cam 10-11, asta in oras. afara, in functie de stil, 4 cel mai putin, 9 cel mai mult (asta inseamna condus sportiv - 4500rpm).

la tractiune fata scazi 1-2% cel mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandesc si la asta

Avantajul este ca ai esp inclus iar eu oricum imi pun esp pe masina

Insa am fost putin nemultumit de passatul acela 4 motion mai ales la capitolul sportivitate

Stiu ca masina este mai grea si castigi la aderenta si stabilitate dar te mai baga in scaun cand ai nevoie ?

Nu stiu..e grea decizia..ma tot gandesc daca sa imi pun sau nu 4 motion..totusi,eu o sa fac drumuri destul de lungi zilnc asa ca ma intereseaza si consumul.Adica Crevedia-bucuresti mai tot timpul si prin oras foarte mult..o sa fie o combinatie intre mers in aglomeratie si mers in afara!Merita 4 motionul in conditiile astea?Nu stiu ce sa zic...Esp-ul sigur merita ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul de motorina chiar nu a fost o problema. te baga lejer in scaun, nu ai habar cand intra spatele (in majoritatea cazurilor, insa de ex azi dimineata pe polei, intr-o curba mi-a intrat si esp si spatele puternic, s-a redresat destul de violent, am mai observat asta o data, pe la fantana la baneasa, tot asa violent s-a redresat).

am uitat sa precizez consumul de ulei, 1L la 10k km, condus sportiv uneori.

daca ne gasim diseara pe YM iti dau niste poze sa vezi pe unde am fost cu ea, mai era cineva cu audi, plangea saracul la fiecare piatra (eu am suspensii pt drumuri grele :offtopic: )

la stabilitate nimic de reprosat, trebuie sa precizez ca pe poleiul ala aveam cauciucuri de vara (asa am si acum). de altfel am gasit masina extrem de agila (la 1600kg, si eu vin de pe una de 1250)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de ulei este deja o "problema cunoscuta la toate golfurile" inclusiv 1,6 meu

Cauciucuri de vara iarna pe un 4 motion!!..shame on you dude!

Cat despre sportivitate si date legate de consum iti multumesc foarte mult.

Mai am o singura intrebare? pe 4 motion stiu ca este ridicata putin garda la sol fata de un golf normal..cum se simte treaba asta pe autostrada la viteze de peste 140 km\h?

Si inca ceva..zgomotul este ca la un 1,9 tdi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am tot 4motion, dar sportline, e mai putin zgomotos decat 1.9

trage bine consum in oras sub 9

afara in jur de 7 ..mers tare

consumul de ulei cum il stii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine e masina sus, sus. merge ceas la 200, nu da nici un semn de instabilitate, si la frane violente de la viteza asta se opreste un pic mai greu, fuge foarte foarte putin de spate, insa e controlabila 100%. masina are tentinda de a iesi in afara curbei daca eluata foarte puternic. merge pe orice teren, cauciucuri potrivite sa ai.

zgomot? hm, e ca o masina de curse, rage in draci. si nu ai niciodata sentimentul ca masina te lasa. trage frumos pana la 180, apoi intervine aerodinamica cam slaba (la mine si inaltimea)

Shtrumf2k, ce semnifica RTDI :offtopic: ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca desi deocamdata are chip-tuning si aproape 175 de cai, in primavara vrea sa schimbe si piese hard si sa treaca destul de mult bariera celor 200 de cai, mai exact spre 220-230 daca nu ma insel. Sper ca nu se supara shtrumf ca am raspuns in locul lui. :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

absolut deloc, dar suntem un pic offtopic :offtopic:

maine dau avans la evacuare...RTDI in progress

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te referi la distribuirea tractiunii?

90% fata-10% spate in mod normal, de aici si consumul mic. parte buna sau proasta, orice roata poate avea 100% la nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand o apesi...cum se duce ? se simte spatele ? adik se infige in pamant cum fac audiurile ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100% pe o roata nu poate, au mai fost topic-uri dedicate sa discutat f mult pe forum

se simte spatele de la prima miscare a masini

senzatia pe care ai simtito la audi o simti si la golf doar la plecarile mai rapide la oplecare normala nu prea se simte, dar daca pleci la 3k simiti f bine spatele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok atunci sunt multumit...mi-era frica ca o sa traga doar fatza(in mare parte) si spatele nu o sa se simta...daca e ca la audi ... e fain la plecari cand se infige masina in pamant.10x

ca sa fiu on-topic...mai postati pareri despre acest motor...costuri de intretinere...comparatii cu cel de 170 de cai de pe gt...daca are cineva un gt cu 2.0tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea sunt cu tdi de 170 decat cei cu skoda octavia rs diesel, dar acolo e o buba cu DPF

motorul e f misto, trage bine si are potential mare de tuning, injectoarele si intercoolerul tin pana la 230 de cai ceea ce e decent

e de vanzare un golf 2.0 tdi de 250 de cai(nu cred valoarea) chiar aici pe forum

ca intretinere nu stiu ce sati spun eu nu am decat 9000 de km, dar banuiesc ca nu e mai scump decat alt tdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa sustin ei, 100% pe roata, nu am cum sa testez.

daca pleci violent, ai scartait de roti, dar putin, nu stiu cat de mult iti mai dai seama care e spatele si care sunt sistemele electronice, oricum masina se duce glont.

intretinerea depinde in mare masura de cum o exploatezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa sustin ei, 100% pe roata, nu am cum sa testez.

daca pleci violent, ai scartait de roti

Cu 100% pe o roata e aproape imposibil sa fie la Golf, deoarece diferentialul de obicei transfera puterea rotii care se invarte mai repede, in acest caz, celei care patineaza, iar ASR-ul prin intermediul franei incearca sa o opreasca, dar nu cred ca o opreste in asemenea masura, in care sa fie la un moment-dat 100% din cuplu pe o singura roata. Din ce stiu eu trebuie sa aibe diferentiale foarte avansate pentru a reusi acest lucru, iar la Golf nu cred ca ar fi meritat investitia avand in vedere ca e o masina de strada. Dar daca aveti link sau filmari ceva as fi curios.

Iar cu scartaitul, scartaie puntea fata, pana se cupleaza spatele. Sau vi s-a intamplat sa patineze toate rotile pe asfalt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai vreau sa o rodez bine...pt ca nu vreau sa am probleme dupaia...dupa 3k km o sa`i dau in cap sa vad cum trage...acum astept sa vina...am auzit ca e tare motoru...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da scartaie, nu stiu daca fata sau toate 4 si am jante pe 17 cu bridgestone potenza dar f putin

stock eu nu prea am reusit, acum cu chip da este destul de usor, ca si datul din fund :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

abia de scartie si fata, nu vad cum ar patina toate :lol: poate pe gheata, pe carosabil unde se ducea o idee taras, pleca perfect, m-am mai luat cu unu si altu si-l pierdeam imediat din cauza asta, la oprire era mai dificil :lol:

legat de tractiune, si de date in general, sunt cam ciudati, e drept.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

franele sunt o problema mai ales daca ai mai multa putere

eu o sa le schimb ca sunt mult subdimensionate

asta ar fi un minus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sg data am sesizat ca-s slabe, eu veneam cu +200 (faruri ca de obicei) si o turma de berbeci au inceput sa intoarca o cisterna de-a lungul drumului (grav e ca m-au si vazut de departe, chiar ei mi-au spus), am apasat pedala 2-3 fractiuni de secunda, mi-am dat seama ca nu ajuta sa ma opresc, am dat a patra si apoi a treia la inca 2 apasari succesive de pedala si am reusit sa incetinesc si sa opresc in dreptul lor. oamenii nu avea nici un stres.

in rest franele au fost excelente, pe suprafete aluneacoase (nu era cazul mai sus), doar gumele sa te mai ajute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca franele sunt umpic cam slabutze ? cat costa un kit nou?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde ce

brembo pe 330 mm peste 1600 de e

dar cred ca gasesti si mai ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu nu vreau sa-i modific puterea...deci unele mai ieftine...sa tina 140 de cai astia...normal ca m-ar incanta sa scrie brembo acolo :)) dar... cam scump 1600 euro... sincer mai caut chestie daia de pus pe volan cum e la gti-uri ... dar fara inscriptie...decat aluminiul ala sau plasticul vopsit...da frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!