Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am un VW Passat din 08-2007, in momentul cand iau piciorul dupa acceleratie brusc se aude un zgomot in toba de esapament (zgomotul asta e ca un fluierat spre uruit), ca si cum toba ar fi sparta dar sigur nu e. Nu face mereu si face si la cald si la rece, uneori. A mai auzit cineva asa ceva ? Aveti idee ce-ar fi ? Nu are timp catalizatorul sa arda gazele ? Ce-ar putea fi ? Multumesc.

Modificat de Nick.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

GRooVe, muțumesc pentru sfat. Voi

Modificat de migrosoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am introdus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei sa-i fie bine motorului, nu mai baga nici un fel de aditiv in motorina sau in ulei. Nu face bine la injectoare, mai ales ca este un aditiv din "comert"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...mai ales ca este un aditiv din "comert"...

Dar de unde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miqrosoft: motorina din ziua de azi are destui aditivi pt curatare si intretinere (gen Efix Diesel care are in componenta sa "Kepour"), asa ca degeaba pui tu aditivi de curatare.

Sunt bani aruncati degeaba + VW NU recomanda folosirea aditivilor nici in Ulei si nici in Motorina la niciunul din motoarele sale (fie ca e TDI, FSI, TSI)

In mod normal acel martor care il ai in bord nu-ti va disparea cand pui aditivi, colegul GRooVe ti-a zis ca trebuie sa iesi un pic la drum lung si sa o tii un pic mai turata (mai exact urci pana in treapta a 4-a si tine-o la 3000-3200 rpm vreo 10-15 minute) :)

Ori daca vrei sa-ti cureti DPF-ul manual, apeleaza la un mecanic/service si se rezolva rapid si cu costuri acceptabile (~50-70 RON) ;)

:( safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta numai daca 1,9 tdi 105 cp din 2006 ar avea DPF...cum nu are...nu vad cum s-ar curata..parerea mea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegul GRooVe ti-a zis ca trebuie sa iesi un pic la drum lung si sa o tii un pic mai turata (mai exact urci pana in treapta a 4-a si tine-o la 3000-3200 rpm vreo 10-15 minute)

Așa am făcut, meseriașilor, dar fără efecte notabile. Mai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie si la combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest 23-SER

eu de obicei folosesc Metabond pt curatare injectoare si DA, pot spune ca la toate diesel-urile pe care le-am avut, masina a mers foarte bine, motorul toarcea.

folositi cu incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

folosesti metabond pentru aditivare motorina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă mulţumesc pentru sfaturi,

Modificat de migrosoft
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
De curand am si eu o problema. Mi-am facut plinul si cu toate acestea acul de la motorina nu a vrut sa urce pana la plin. S-a oprit cu o linie mai devreme. Are cineva idee de ce s-ar putea intampla?

Multumesc anticipat!

Buna,

Aceasi problema a aparut si la mine. Mi-a cazut pomapa de alimentare, aceea electrica, ai am fost la reprezentanta sa mi-o schimbe. La 2 saptamani dupa ce mi-au schimbat baietii pompa i-am facut plinul la masina si am observat ca desi era plinul facut acul nu urca decat ceva mai mult de trei sferturi. M-am dus din nou la reprezentanta si le-am spus problema cei de acolo mi-au facut o diagnoza mi-au spus ca e dus senzorul de nivel si ca acesta s-ar afla in pompa de alimentare care doar ce o schimbasera si era in garantie asa ca o sa schimbe din nou toata pompa si senzorul. Dupa ce le-am dus masina sa o repare mi-au spus ca nu au cum sa schimbe toata pompa ci doar senzorul si trbuie sa platesc vreo 400 lei m-am enervat si am luat masina si o sa-l schimb in alta parte. Deci probabil e aceasi problema dar cel mai bine ar fi sa mergi sa ii faci o diagnoza. Aici la noi in Timisoara e 75 lei la reprezentanta.

Am si eu o problema, am sistemul Keyless si de cateva zile imi apare pe bord "Change Key Batery" in manual spune sa merg la cel mai apropiat service. Initial am crezut ca e vorba despre cheia din buzunar asa ca am luat-o la mine pe cea de rezerva dar apare mesajul in continuare de unde am tras concluzia ca e la KESSY care e in bord tot timpul. A schimbat careva bateria vreodata? Cum se desface ca eu nu mi-am dat seama si nu vreau sa fortez mai tare sa nu o rup.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intrebi cum se schimba bateria din cheie, poate te ajuta ASTA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pinguinuldestepa

@ovidiumarius - din cate stiu eu cheia din bord nu are nici o baterie in ea. Ori ai un defect la senzorii care detecteaza cheia ori trebuie sa le schimbi bateriile la ambele. Daca din 2006 nu au fost schimbate e de la baterii. Schimbarea se face la dealer deoarece cheia trebuie reprogramata daca se scoate bateria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(...) Schimbarea se face la dealer deoarece cheia trebuie reprogramata daca se scoate bateria

Si tu te-ai apucat sa crezi "gogosile" lor ?! :lol:

Deci, eu mi-am schimbat bateria la una din chei (ce folosita mai des) acum 2 saptamani, ca dadea semne de "oboseala", plus ca nu mai puteam deschide masina de la mai mult de 10m (cum puteam la inceput, cand abia o cumparasem)

Si uite ca nu s-a deprogramat si merge bine mersi si azi :blah_:

La fel, am urmat "instructiunile" din link-ul postat de colgul CT 10 VWP, iar totul e floare la ureche :D

Daca nici sa schimbi o baterie nu o poti face acasa, fara sa apelezi la "serviciile" unei reprezentante, atunci E GRAV !!! FOARTE GRAV !!! :D

:Driver: safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

riddler - da-mi te rog si mie link-ul unde spune despre schimbarea bateriei???

gata, am gasit.

:beerchug:

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca intrebi cum se schimba bateria din cheie, poate te ajuta ASTA.

Merci foarte mult pentru au fost foarte utile. Intr-adevar cheia din bord nu are nici o baterie in ea si pt cine doreste se desface la fel ca celelalte doua, am desfacut-o eu. Am schimbat bateria la amindoua cheile si merg perfect nu e nevoie de nici o progamare. Va multumesc tuturor pentru sfaturi :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare domnilor!

Am observat de ceva timp ca atunci cand opresc motorul se aude un " bazait " si se simt vibratii slabe in pedala de frana...

Oricum acest bazait vine din zona motorului

Spuneti-mi va rog, ce poate fi?

Cateodata se aude si cand bag cheia in contact innainte de pornire.

P.S. Daca am postat aiurea, rog un moderator sa-l mute unde trebuie.

Cu multumirile de rigoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o prietena care are un passat b6 1.6 si i-a aparut o eroare in bord. Becul se afla pe turometru in dreptul turatiei de 2000. Ce mi-a explicat ea prin telefon e ca sunt 2 cercuri (unul mai mare mai subtire si unul mai mic in interiorul celui mare si mai gros) intre care sunt 4 linii - 2 la dreapta si 2 la stanga :)

si ca pe computer ii da : lenkungs verriegelung! Cica se aprinde galben si palpaie. Stiti ce inseamna?

Modificat de vladpo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate imi dau seama, cred ca eroarea respectiva se refera la coloana directie/ volan. "lenkungs verriegelung" s-ar traduce in Steering lock. Sfatul meu este sa opreasca motorul, si apoi sa-l reporneasca. Poate nu a pornit corect masina - urmand pasii specifici enuntati de manualul de utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca respectivul martor galben e de la servodirectie -> Extras manual ultilizare

p3ttxwua3256om1r6ku.jpg

Dupa ce i-a aparat respectivul martor, nu cumva manevrabilitatea volanului s-a inrautatit ?!

Daca DA, atunci ai ceva probleme pe la servodirectie, ori vreun senzor, ori vreun contact imprefect, etc.

Daca pe langa respectivul martor mai era si martorul pt EPS aprins pe cadranul vitezometrului, iar butonul EPS de langa schimbator era luminat cu galben, atunci poate fii vina senzorul G85 care poate s-a gripat/stricat sau si-a pierdut setarile.

Trebuie o scanare cu VAG-ul/VAS-ul sa vedem si codul erori ca asta sunt multe cauze si tot atatea solutii :blah_:

:) safe

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Paul Sarstiuc

Am mai citit pe forum ca daca se aprinde becul galben (al volanului) atunci ai putea sa mergi un pic prin cartier si sa faci curbe folosind stanga si dreapta maxim de volan! Dupa o perioada dispare becul aprins.

(Asta bineinteles, daca se aplica si acestui caz!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!