Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

desfa cealalta usa din spate si vezi cum arata pe interior

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai montat de curand alarma sau ceva pe ea? La mine nu exista nici un comutator de care zici tu pentru usa, e doar acel buton de blocarea gemurilor din spate. S-a decuplat bateria de curand sau ceva de genul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe spate la mine nu-s geamuri electrice ,comutatorul nu e langa geam (e un fel de nasture mic cu un slit pe care-l rotesti)sau pe maner,e pe usa langa inchizatoare/blocare,nu am alarma separata decat cea de fabrica,n-am decuplat bateria,

trebuie sa fie si la tine blocaj pt.copil,si chiar inca unul pentru blocare antideschidere din exterior,care se dezactiveaza din telecomanda.

numa"bine.

Modificat de R_a_z_v_a_n
QUOTE inutil. Foloseste AddReply sau FastReply. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crezi ca aia de la autoworld te-ar lasa lefter daca i-ai intreba ce e de facut? Sincer mi se pare foarte aiurea sa strici o usa dand gauri si dezlipind capitonaje cu usa inchisa cand s-ar putea sa aiba ei solutia sau un "slim-jim" sa-ti deblocheze mecanismul. O talpa bine plasata ai incercat (din interior)?

Modificat de clau_75
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare...ati observat ca atunci cand apasati pedala de acceleratie brusc, pana jos, masina trage mai greu decat atunci cand o apasati treptat? Sau la voi nu este asa...intreb pentru ca maine o duc la revizie si sa stiu daca sa le spun de asta sau nu. :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este perfect normal. Asa este la Diesel-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FlorinC ceea ce ti se intampla tie e identic cu toate motoarele...cel putin VAG diesel. Asta e asa zisul "lag", intarziere a turbinei. In genere se produce cand accelerezi brusc sub 2000 RPM cand nu ai destule gaze de ardere care sa propulseze axul turbinei si implicit sa ai aer cu presiune in admisie. Asa ca daca aerul intarzie sa intre, va intarzia si motorina, pentru ca nu e aer. In felul explicat de tine poti deteriora turbina. De aia e indicat sa mergi mai "sport" dupa ce treci de 2000RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspunsuri!

Eram in treapat a 4-a la 120 cand am observat chestia asta. De obicei nu merg subturat, iar vitezele le schimb la 2500-3000. Eu nu vorbesc aici de lagul specific masinilor diesel, ci ca masina accelereaza mai greu. Daca nu o apas pana jos sau o apas treptat pana jos, masina pleaca mult mai violent si accelereaza mai rapid, respectiv se simte cum puterea creste din ce in ce mai mult. Cand apas brusc pana jos, pleaca greu si aceasta lentoare se mentine pe parcursul acceleratiei.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb daca problema mea semnalata in post-ul meu

http://vwforum.ro/index.php?s=&amp...st&p=990087

nu este inrudita cu ce spui tu?

Comportamentul motorului este cam acelasi, numai ca la mine, in plus semnalizeaza si avaria (se aprinde intermitent semnalul de la bujiile incandescente de la bord), ceea ce ma obliga sa opresc motorul. Nu stiu daca are importanta ca eu am cutie DSG.

Are cineva vreo idee despre ce defectiune ar fi vorba, legat de ce am semnalat in post-ul de mai sus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred, deoarece la mine nu se aprinde nimic pe bord. Si la mine urca in turatie, dar putin mai greu. Si asta numai la talpa brusca. Daca apas treptat pana jos, se simte cum cerste puterea din ce in ce mai mult. Azi am fost la revizie si mi-a zis ca nu are nimic. :) Ca asa fac toate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am cumparat un handsfree bluetooth si m-ar interesa unde as putea gasi un +12V activ doar pe durata functionarii motorului sau doar cand ''cheia'' este in contact.

Multumesc anticipat,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cine ti l-a montat ti-a luat un + permanent si dupa ce scoti cheia din contact el inca iti consuma din baterie ?! :biggrin:

Trebuie sa tragi unu + de la "engine key", ca doar pe durata cat cheia sta in contact sa fie alimentat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' de ce nu incerci matale sa iei un + de la bricheta? Ca aia merge doar cand e cheia bagata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'clau 75' fii sigur ca am epuizat si varianta reprez.vw(am motivele mele de-altfel intemeiate sa evit sa merg la ei ) posibil o piesa dinauntru defecta,

1-programare vazut despre ce e vorba,2- asteptare piesa defecta,3-programare schimb piesa. Singura varianta pt 'vazut' trebuie desfacut capitonajul de pe usa inchisa.

Dupa cum ai citit in titlu:probleme si rezolvari rapide,cat despre talpa .....nu mi-as baga chiar asa picioru-n ea poate dac-as fi avut dacie.

Numa bine :coffee_lol:

Modificat de M@RIN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da' de ce nu incerci matale sa iei un + de la bricheta? Ca aia merge doar cand e cheia bagata...

Multumesc de idee, merge perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema ma poate ajuta si pe mine cineva.am un passat b6 2.0 170Tdi jante pe 18" originale Vw le-am achizitionat cu mashina.primul set de placute mi s-au terminat la 15.000 de km am fost la reprezentanta mi-au dat alt set am 32.000 de km uzura este cat de cat normala dar imi scartie franele ca dracu si parca rotile se invart greu nu sunt libere am facut test de frana toate prostiile poate sa fie altceva?etrierele?pistonasele sa nu decupleze frana?softul la frana electronica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se numesc PLACUTE ECOLOGICE!..'ga-mi-as in ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare pt cunoscatori la o problema similara cu a lui Snhoopy: si mie imi scartaie pe la roti la franare mai ales la viteza mica am sesizat si cand am geamul deschis (probabil face si la viteza mare dar atunci nu-mi dau seama exact ca nu tin geamul deschis). inseamna cumva ca placutele sunt pe duca, exista cumva vreaun senzor care sa se aprinda in bord cand tb schimbate ? merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal, daca ai placute cu senzor, ar trebui sa ti se aprinda becul pe bord, dar numai pentru placutele de pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

placute ecologice....dracu sa le ia....ms mult baieti.in rest eu alte probl nu am pot sa spun ca sunt f multumit.dar sigur sunt placutele nu?ca merg sa le schimb ca me dispera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Guest 23-SER

scartiutul placutelor se poate datora si din cauz prafului sau diferitelor mizerii care se depun de-a lungul mersului.

apoi, s-ar putea sa fie si materialul prost " desi se zice ca este original "

si mie mi se intampla si atunci zic " urmatoarea statie cu peron pe partea dreapta " :D

nu va speriati, este ceva normal in RO. am avut niste placute la un volvo adus din Suedia si va rog sa ma credeti 30,000 condus sportiv, frane pese frane si nu a scratit vreuna.

acum, ce sa mai zicem " produse ecologice " fara ingrasaminte :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dreptate, pe unde stationeaza masina e mult praf, noroi...ca asa e in Buc ca la tara... apoi se duce scartaitul pe masura ce franez de cateva ori si se curata discurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!!!Am mai scris despre asta si revin poate s-a mai intalnit cineva cu problema asta si ma ajuta cu o rezolvare......In treapta a -4-a si numai aceasta treapta de viteza cand accelerez imi tremura maneta destul de puternic si face si un mic zgomot de parca ar atinge ceva.Zilele trecute facand un drum mai lung si fiind incarcata masina am sesizat ca maneta trepideaza mai puternic in sarcina si toate astea se intampla intre 1800-2400 turatii.Am fost si cu ea in service si nu mi-au gasit nimic singurul lucru are mi l-au zis este sa merg inainte si ca ar putea fi un foarte mic inceput de volant(masina are 40 000km).....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Am și eu nevoie de ajutor... Am achiziționat de cur

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal nu ar trebui sa ti se intample la drum lung. E posibil sa fi alimentat cu motorina proasta. Ideal ar fi sa mergi cu masina pe autostrada, cu viteza constanta (60-70 km/h) si putin mai turata. Dupa 10-15 minute ar trebui sa se rezolve problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!