Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da Cristi, numai ca am mai primit informatii si ca ar fi, EGR/clapeta acc., geometrie blocata, actuator, capsula chiar si debitmetru..... nu am vrut sa le iau prin eliminare.

.....acum pot sa spun ca am confirmarea.

Pai si cum se pot gasi piesele defecte altfel decat prin eliminare?

Nu stiu exact unde si la cine bati, insa eu ti-am recomandat acum 2 saptamani sa verifici capsula la un service cu oameni priceputi, si care s-o faca cu un manometru, nu sa schimbi la intamplare piese... iti scrisesem chiar si pretul de reprezentanta (in jur de 800 lei cu manopera inclusa). 

Insa bine ca ai rezolvat, chiar daca ai facut-o mai scump si in alta tara...

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu. Capsula vacuumatica (aia de sta pe galeria de admisie!) e sparta. TEstarea a durat 10 minute (pt cine si-a dat interesul sa caute). Astept piesa noua si revin cu update ... probabil in cateva saptamani, pentru ca eroarea la mine se manifesta rar si vreau sa-i dai timp .

 

Daca cine mi-a umblat la masina era interesat si priceput, era exact o "problema cu rezolvare rapida", conform acestui thread.. :(

Te urmaresc cu dificultate. Mai inainte spuneai ca mecanicul tau te-a pus sa dai banii degeaba pe capsula si nu era ea vinovata, mai mult, imi spuneai ca-l induc in eroare pe cridaia cand i-am sugerat aceeasi rezolvare, dupa care spui ca in cazul tau tot capsula era vinovata. Pana la urma care-i baiul cu motorul tau, ca eu nu inteleg nimic? Capsula nu e pe admisie, e pe langa turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si cum se pot gasi piesele defecte altfel decat prin eliminare?

Nu stiu exact unde si la cine bati, insa eu ti-am recomandat acum 2 saptamani sa verifici capsula la un service cu oameni priceputi, si care s-o faca cu un manometru, nu sa schimbi la intamplare piese... iti scrisesem chiar si pretul de reprezentanta (in jur de 800 lei cu manopera inclusa). 

Insa bine ca ai rezolvat, chiar daca ai facut-o mai scump si in alta tara...

 

 

cand am spus prin eliminare, ma refeream sa le schimb pe bani si sa nu fie piesele schimbate problema.............cat despre pret, la reprezentanta in Timisoara, "doar Capsula" costa 707lei, iar manopera inca 650lei....nici pe departe 800 cu tot cu manopera.

Inca nu am rezolvat problema ca nu dispun de bani......o voi face in Ungaria si ma costa 1200lei, dar imi curata si turbina, pe cand in Timisoara la repreznetanta, mi-a spus ca nici nu o da jos, dar sa o mai si curete.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru schimbarea capsulei nu este necesara demontarea turbinei. Pentru ce o cureti, daca nu e nevoie de asta? Ai chef de probleme? Eu nu ti-am recomandat s-o schimbi, ci s-o verifici cu un manometru la un mecanic care se pricepe, daca tu nu stii. Nu ia mai mult de 5 minute.

Incearca la Arad, pe mine m-a costat in jur de 700-800 cu totul inclus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanic am care se pricepe, insa nu are cu ce.... de asta am ales "sa merg" in Ungaria ( a fost un coleg care stie ungureste, eu eram la servici )....... cand a verificat masina, mi-a spus ca era mai ca in "Matrix"....o gramada de cabluri conectata la ea.... iar confirmarea era 100% capsula de vacuum. 

Acum am trimis o cerere de oferta la reprezentanta din Arad, sa vad ce primesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.. Poate sa imi spuna cineva daca a patit asa ceva?

Ieri am vrut sa pornesc masina si imi aparea in bord "depress clutch" , (ambreajul era apasat bineinteles) masina nu schitza nimic adica nu invartea absolut de loc.. Dupa mai multe incercari am scos cheia , am incuiat masina, am descuiat o... Si masina a pornit absolut perfect..

Poate sa fie vreun senzor defect ? A mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca switch-ul de la ambreiaj, sa iti faca figuri.

 

scaneaza sa vedem ce erori ai stocate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la pompa, nu de la pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca switch-ul de la ambreiaj, sa iti faca figuri.

 

...  nu am scris de la pedala..... ca B6-le nu mai are switch-urile la pedale, ci numai in pompe - ambreiaj respectiv frana.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

 

am si eu o problema, am un VW PASSAT B6 din 2008 cu faruri cu bi-xenon, cu functie de aprindere "AUTO", ideea este ca si daca tin comutatorul pe 0(zero) sau pe "AUTO" farurile mele sunt pornite in permanenta, fie zi fie noapte, fie garaj sau parcare subterana, fie in plin soare. Nu pot sa sting faza scurta niciodata, decat daca rotesc comutatorul pe functia de pozitie...

 

 

daca ma poate ajuta cineva, i-as fii recunoscator ...

 

multumesc,

o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe 0 - pentru ca ai DRL-ul activat = se poate dezactiva, cu VCDS-ul.

 

Pe Auto - sterge erorile de pe centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...... Incearca la Arad, pe mine m-a costat in jur de 700-800 cu totul inclus

 

oferta primita de la reprezentanta din Arad este de 1035lei..... sa vad ce primesc de la Porsche Timisoara.

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o problema cu vw meu passat b6 170cp.

Mi s-a intamplat de doua ori pana acum si a treia oaea a fost cel mai grav, intr-o rampa am lasat-o cu fata la deal si nu a mai pornit deloc, un baiat m-a sfatuit sa desfac filtrul de motorinasi asa am facut si mai aveam cam un sfert de motorina in filtru, l-am umplut si degeaba tot nu a pornit pana nu a dat cu spray easy start in filtru de aer si a pornit.

Am vb cu mecanicu si a zis ca e posibil sa fie pompa din rezervor!

Voi ce credeti, a mai patit cineva asa?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intru si eu in clubul celor cu capsula vacuum cu probleme.

Eu am gasit in BG sa o schimb la reprezentanta cu 150 E plus 75 E manopera.

Nu am facut operatiunea pentru ca trebuia sa pierd toata ziua.

Am mers asa pana n Corfu, cu spirala aprinsa si robinetul.

Intrebarea este, pot veni pana in tara asa fara sa pateasca ceva?

Pe drum drept nu merge mai mult de 130 la ora.

Treaba e ca drumul meu este i preponderent montan.

Eu si camioanele de mare tonaj ce mai urcam cu 60 la ora, asta este.

Daca opresc motorul trage bine pana cand taie iara puterea in jurul la 2000/2200 de rotatii.

Aici pe insula inca nu am facut investigatii despre un service mai rasarit.

Insa nu prea cred, nu aveau ei in THassos unde esti mai aproape de lume, aici la c...l pamantului, ce sa mai zic.

Astept pareri avizate din partea voastra.

O zi frumoasa tuturor.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inca merg cu ea asa (sper ca nu pentru mult timp), dar daca ai putin grija, sa nu depasesti pragul limita, masina merge relativ ok.......in treptele inferioare, nu-mi taie gazul, chiar daca ajung pe la 3000-3500 rotatii.......se intampla rar in a 4-a si cel mai des in a 5-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cristi, in deal a mea lesina cu orice treapta.

Urcusurile grele doar cu a 3 a am putut urca.

Si am din astea nenumarate.

Am fost la un pas de a cumpara una noua (masina) pe drum.

Asa am de draci pe ea.

Mai ales ca merge doar cativa km. pe an.

Si acei km sa mearga prost?

Sta robinetul ala de service aprins permanent, sa i nu i vina vreo idee sa opreasca motorul.

Spirala dispare la repornire, apare insa voioasa atunci cand am nevoie de putere pe trepte superioare, tr. 5 in cazul meu si 4 daca sunt la urcus.

Sunt gramezi de tuneluri prin munte, cel mai lung are parca 5,5KM, sunt peste 40, mai lungi sau mai scurte.

Aici este teama mea.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am venit de la mare cu ea asa, aproximativ 800km..... acum am ~1300km si "merge".

cum ti-am spus si in PM, daca ai grija sa nu depasesti pragul critic, spirala nu se mai aprinde.....si 110-120km/h, e o viteza decenta, zic eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu inca merg cu ea asa (sper ca nu pentru mult timp), dar daca ai putin grija, sa nu depasesti pragul limita, masina merge relativ ok.......in treptele inferioare, nu-mi taie gazul, chiar daca ajung pe la 3000-3500 rotatii.......se intampla rar in a 4-a si cel mai des in a 5-a.

 

Cristi, eu am avut senzatia ca ai zis ca ai schimbat-o......

 

Da Cristi, in deal a mea lesina cu orice treapta.

Urcusurile grele doar cu a 3 a am putut urca.

Si am din astea nenumarate.

Am fost la un pas de a cumpara una noua (masina) pe drum.

Asa am de draci pe ea.

Mai ales ca merge doar cativa km. pe an.

Si acei km sa mearga prost?

Sta robinetul ala de service aprins permanent, sa i nu i vina vreo idee sa opreasca motorul.

Spirala dispare la repornire, apare insa voioasa atunci cand am nevoie de putere pe trepte superioare, tr. 5 in cazul meu si 4 daca sunt la urcus.

Sunt gramezi de tuneluri prin munte, cel mai lung are parca 5,5KM, sunt peste 40, mai lungi sau mai scurte.

Aici este teama mea.

 

 

Theo - sperand ca este tot capsula, poti ajunge acasa cu ea....taras.....nu se intampla nimic.

 

Salut, am o problema cu vw meu passat b6 170cp.

Mi s-a intamplat de doua ori pana acum si a treia oaea a fost cel mai grav, intr-o rampa am lasat-o cu fata la deal si nu a mai pornit deloc, un baiat m-a sfatuit sa desfac filtrul de motorinasi asa am facut si mai aveam cam un sfert de motorina in filtru, l-am umplut si degeaba tot nu a pornit pana nu a dat cu spray easy start in filtru de aer si a pornit.

Am vb cu mecanicu si a zis ca e posibil sa fie pompa din rezervor!

Voi ce credeti, a mai patit cineva asa?

Multumesc

 

pompa de motorina din rezervor....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am schimbat-o inca....... nu am avut unde sa stabilesc exact problema, pana nu am ajuns la un service in Ungaria ( e mai aproape Ungaria de mine decat Timisoara ).

Acum am cerut oferte, si cea mai buna primita pana acum este de la VW-Arad, 1035lei, ......doar ca "nu ma lasa vecinii" inca sa o repar....daca intelegi ce vreau sa spun.

Insa sunt putin in dilema, dupa ce mi-a spus Vali...

  • sa o schimb in Ungaria - imi da si turbina jos si o curata cu ocazia asta.
  • sa o schimb la VW-Arad sau Timisoara - nu se da deloc turbina jos

cum e cel mai indicat sa fac ?

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Theo, pe insula nu cred sa gasesti ceva mai rasarit. Am vazut eu la un moment dat un service, dar parea o reprezentanta pentru roabele lor. In Kerkira s-ar putea sa gasesti ceva, dar nu cred ca renteaza la pret. Sa ai grija cu drumurile pe acolo, mai bine inchiriezi o masina sa te "plimbi" pe insula, pentru ca eu am tras ca naiba de ea pe pantele/rampele/gropile alea, ca sa nu mai zic de gps cat de mult m-a ajutat, stia el niste "scurtaturi" :). MIe mi se pare ai ai nevoie sa ai incredere in motor pe acolo, ca sa nu stai cu emotii. Concediu placut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi - pentru inlocuirea capsulei, nu este necesara demontarea turbine. Daca tu nu ai probleme cu ea - cu geometria, etc.... iti recomand sa nu o demontezi.

 

Fa procedura recomandata de fabricant - inlocuit doar capsula - daca probleme cu turbina nu ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine Bulgarii au zis ca inlocuiesc doar capsula, niste adaptari si gata.

Numai ca nu am avut timp.

Pretul parea destul de ok. 150E plus manopera 75E.

Multumesc de informatii baieti.

Daca mai aveti ceva idei, adica sa i fac ceva sau un anumit stil de condus, nu ezitati.

Oricum, faptul ca am ajuns aici la o mie si de km. distanta de casa in stilul asta, este ceva.

Incerc pe cat pot sa fac abstractie de treaba asta si sa mi aduc aminte peste o saptamana, la plecare.

 

Cosmin, si eu ma gandeam la ceva de inchiriat pe insula.
Insa inclin spre barca.Iar coana mare (adicatelea masina), sa faca bine si sa mi arate si insula, ca aici o las.

 

Florin, nu tin asa mult la viteza in conditiile in care ajung acasa cu bine.

Da, este frustrant. Toti care trec pe langa mine prin munti privesc mirati.

Este o senzatie ce nu o doresc nici dusmanilor.

Am depasit tir si a trebuit bietul om sa franeze sa mi faca loc. Mai tarziu a inteles ca nu am cu ce.

Pe BG la intoarcere nici gand sa pot depasi ceva in coloana, nu am nici cea mai mica sansa.

O sa stau cumintel in banca mea, in rand cu tractoarele.

 

Zic ca este capsula ca tipul a pus laptopul pe ea.

A scos furtunasul si a venit cu o pompa manuala cu manometru.

Nu am inteles mare lucru ca scotea niste scarturi ciudate (aparatul ala). Eu sper sa o fi verificat bine...

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!