Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Te invarti in jurul cozii. E defect comun la CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

macar daca m-as musca de coada..........dar care e defectul pana la urma ? ...asta e cel mai important.

Nu-mi permit sa schimb tot ca sa "gasesc defectul"....sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cridaia - nu are chip, masina este stoc. Pe-a mea am lasat-o azi la service :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt curios ce problema "constata" ..........sa ne ti la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...... Vreau sa fac un Log in mers fara spirala aprinsa si cu ea aprinsa sa vedem ce valori arata......

 

 

am incercat sa fac Log in mers si mentionez ca la fiecare dintre trepte ( 3 si 4 ), mi-a intrat in "limp mode".

Va rog cei care stiu sa interpreteze, sa-mi spune unde este problema daca se poate........

 

Multumesc,

 

LOG-01-003-010-011-3.xls

LOG-01-003-010-011-4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am un Passat B6 1.9 TDI BKC si am o problema cred ca destul de serioasa.De la un timp in a 3-a pe la 2000 rpm merge cu intreruperi, parca agata ceva, acum am observat ca si la relanti are momente cand nu merge rotund.Distributia am schimbat-o recent iar consumul la relanti a crescut de la 0.7 la 0.9. Daca ma poate ajuta cineva cu un sfat/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica alimentarea cu carburant - poate sa fie pompa, filtru, etc.

 

fa un log in mers - diagnoza - sa vedem ce date apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cand aveam aceslasi "simptome" la masina, am schimbat clapeta acceleratie(V157) asa scria pe hartia scoasa de la Euro Tehno Group.

Cel mai bine pune un tester pe masina si fa-i un log in mers asa cum ti-a sugerat Florin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin ..... te poti uita pe Log-ul meu ? ....cateva posturi mai in spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am uitat. Daca N75 lucreaza, geometria tot asa - avand in vedere diferente de presiune, poate sa fie actuatorul.


actuator, geometrie, N75 - totusi, eu merg pe actuator, fiind boala comuna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea stiu cum trebuie facut log in mers,sau la ce trebuie facut. Simptomele apar doar dupa ce este cald motorul , cu apa la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema mea.tocmai am pus testerul pe ea si mi-a dat defect senzor temperatura combustibil,am ridicat capota si s-a uitat la senzor,avea un fir rupt.am uitat sa precizez ca temperatura la combustibil pe tester nu era constanta,valorile oscilau continuu ,intre 60 si 68 grade.sa fie oare asta problema la masina,din cauza asta sa agate in mers?revin si cu un log in mers

Revin cu problema mea.tocmai am pus testerul pe ea si mi-a dat defect senzor temperatura combustibil,am ridicat capota si s-a uitat la senzor,avea un fir rupt.am uitat sa precizez ca temperatura la combustibil pe tester nu era constanta,valorile oscilau continuu ,intre 60 si 68 grade.sa fie oare asta problema la masina,din cauza asta sa agate in mers?revin si cu un log in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara. Am observat la masina din semnatura ca la temperaturi ridicate, in timp ce virez stanga sau dreapta se aude un scartait destul de deranjat de undeva din spatele volanului. Ma gandesc ca e vreun plastic sau ceva care se dilata si care freaca. V-ati lovit si voi de problema aceasta? Ce solutii ar fi? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie spira.... obisnuieste sa mai faca asa....

 

jos volanul, jos carcasele de la coloana volan si verificat daca asa este.

 

daca da, unsa si mai dispare din zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, m-am uitat. Daca N75 lucreaza, geometria tot asa - avand in vedere diferente de presiune, poate sa fie actuatorul.

actuator, geometrie, N75 - totusi, eu merg pe actuator, fiind boala comuna.

 

@Florin: am mai incercat si varianta asta.... uite aici: http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-252#entry2186111

Modificat de cridaia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus masina la un Service in Ungaria si rezultatul este capsula vacuumatica - membrana sparta.

Ramane sa ma decid unde o voi face:

  • in Ungaria (recunoscuta de VW) - demontat turbina / curatat / reglat / manopera = ~1080lei
  • in Romania - reprezentanta - schimbat doar capsula, fara demontare/curatare turbina / manopera = 1357lei (707lei capsula + 650lei manopera)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capsula aia e diferita de actuatorul de pe turbina..?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Am dus masina la un Service in Ungaria si rezultatul este capsula vacuumatica - membrana sparta.

Ramane sa ma decid unde o voi face:

  • in Ungaria (recunoscuta de VW) - demontat turbina / curatat / reglat / manopera = ~1080lei
  • in Romania - reprezentanta - schimbat doar capsula, fara demontare/curatare turbina / manopera = 1357lei (707lei capsula + 650lei manopera)

 

 

ce chestie :icon_geek: .... exact ce ti-am spus la telefon cand ai patit-o, nu ?

 

actuator - capsula vacumatica - aia este....

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capsula are si un senzor in ea. 

 

VEzi, noi tot de capsula iti spunem de vreo 3 zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da Cristi, numai ca am mai primit informatii si ca ar fi, EGR/clapeta acc., geometrie blocata, actuator, capsula chiar si debitmetru..... nu am vrut sa le iau prin eliminare.

.....acum pot sa spun ca am confirmarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu. Capsula vacuumatica (aia de sta pe galeria de admisie!) e sparta. TEstarea a durat 10 minute (pt cine si-a dat interesul sa caute). Astept piesa noua si revin cu update ... probabil in cateva saptamani, pentru ca eroarea la mine se manifesta rar si vreau sa-i dai timp .

 

Daca cine mi-a umblat la masina era interesat si priceput, era exact o "problema cu rezolvare rapida", conform acestui thread..:( 

Modificat de KeGPR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

KeGPR, cand spui 'Daca cine mi-a umblat la masina era interesat si priceput', te referi la Ciprian?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la service-urile la care am fost (doua la numar) si care fie nu au fost capabile sa identifice eroarea (unul din ele), fie m-au pus sa schimb piese de 1000 lei complet inutil, si aici pot cita "100% este de la acea piesa".

 

Nu dau nume sau feedback aici, ca nu este threadul dedicat. Daca vrei detalii... pm me. Foarte, foarte greu sa rezolvi fie si probleme relativ simple in tara asta de "specialisti". La dealeri esti ars la preturi si la calitate, la service-urile "de cartier" intri in gauri negre. 

 

V-am zis ca revin cu feedback dupa ce imi repara masina; asa, din vorbe, pana acum au gasit mai multi problema. Nu vreau sa ma mai hazardez, imi ajunge.Oricum, doar pentru ca acea capsula e sparta nu inseamna ca e singura vinovata... deci....

 

:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare, in locul marcat in poza trebuia sa fie un surub? Multumesc!

post-47283-0-60234400-1377094847_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!