Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

So..alege atunci o solutie mai dificila-schimba tot ansamblul..glumesc

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ok, o iau ca pe o confirmare :)

Fac testul si revin.

 

PS: ce model este bit-ul pentru desfacerea suruburilor de la debitmetru si unde pot gasi asa ceva?

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Surubul care sustine senzorul in carcasa? La mine e turnat, nu poate fi separat, dar din memorie imi amintesc ca la modelul tau este un torx cu 5 colturi cu tamper proof, sau cum naiba ii spune. Protuberanta aia pe mijloc. Iti trebuie un torx cu gaura pe mijloc.

 

Dar nu inteleg de ce vrei sa scoti senzorul din carcasa? Sau n-am inteles eu bine ce vrei?

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e un torx cu gaura pe mijloc. Imi trebuie ca sa mut MAF-ul Pierburg (part number 7.22684.08.0) de pe Golf pe Passat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atentie ca sunt cu 5 si cu 6 colturi.... deci, intai vezi daca tu ai la debitmetru cu 5 sau cu 6 colturi.

 

se numeste torx securizat - security torx - tamper resistant torx.... sau pe scurt Torx TR

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi amintesc bine e in 6 colturi surubul. O sa caut pe acasa, sigur am scula, fiindca altfel nu puteam sa inlocuiesc MAF-ul pe Golf :)

Bine de stiut ca se cheama Torx TR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ce marca de rulmenti imi recomandati pentru rotile din fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SKF....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inlocuirea rulmentului roata fata, imi trebuie cumva si o presa? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am observat acum ceva vreme un loc care este  murdar de ulei  in partea frontala a motorului.    am atasat aici o poza ca sa vedeti despre ce este vorba 

    Tin sa precizez  ca toata partea de dedesubt a tevei incercuite este umeda .... vreo parere? 

 

 

http://www.fileshare.ro/e29735796

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La inlocuirea rulmentului roata fata, imi trebuie cumva si o presa? 

 

nu.... rulmentul se inlocuieste cu tot cu butuc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.am o problema la passat

am desfacut cotiera pentru a monta conductele de clima pt pasageri spate si dupa ce am pus tot la loc..pornesc masina si imi apare eroare in bord..airbag fault.are cineva vreo idee din ce cauza?multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

banuiesc ca umbland acolo pentru a monta cotiera ai atins o mufa de airbag de sub vreun scaun. verifica la ambele scaune sa fie mufele conectate dupa care sterge eroarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns.am sa ma uit maine dimineata si postez raspunsul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea ca @DonzDonz să aibă dreptate.

S-a mai discutat problema cu respectivele mufe și o posibilă rezolvare aici.

... deși eu aș prefera o rezolvare care să faciliteze scoaterea ulterioară a scaunelor, deci păstrarea mufelor, eventual curățare, reparare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU este o alta rezolvare. Asta cu firele se face si la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi este o rezolvare cam din topor, chiar daca se face si la reprezentanta. Eu nu as renunta la mufe. Ce faci daca vrei sa dai scaunul jos, tai firele?

Avand in vedere ca sunt doar 3 fire, as cuta la orice magazin de electronice (de ex. cel din Maica Domnului) cativa conectori/mufe/(sau cum se numesc) de preungire a cablurilor. Dupa care cu un banal cleste de sertizat se scapa definitiv si elegant de probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aplică cineva metoda propusă de @Valentin îl rog să ne spună si nouă...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufele originale au contacte aurite sa nu se oxideze si tot apar erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca am fost inteles corect, asa ca reformulez:

Taiere mufelor originale si legarea pe direct a cablurilor de airbag mi se pare o solutie nepotrivita deoarece nu mai poate fi demontat scaunul fara a se taia din nou cablurile.

 

Mult mai elegant si mai practic se face in felul urmator:

- se taie cablurile cu pricina, astfel incat sa se poate reutiliza mufele originale

- se prelungesc cablurile originale cu alte cabluri cu aceleasi specificatii (cupru, multifilar, de sectiune corespunzatoare)

- in loc sa se faca lipiturile cu ciocanul de lipit, total nerecomandate la cablurile de airbag, se cumpara niste conectori speciali pentru unirea a doua bucati de cablu

- se prind conectorii cu un cleste banal de sertizat, astfel prelungind cablurile

- se izoleaza cu varnis termocontractabil

 

In felul asta aveti un cablu de airbag mai lung, dar cu functionalitatea intacta (poate fi deconectat cand doriti, ca doar pastrati mufele originale)

 

"Procedura" de masi sus este aplicata cu mult succes de reprezentantele VW. Conectorii respectivi sunt folositi de elctricienii VW datorita timpului foarte scurt de montare si a efectelor negative inexistente (curenti paraziti, temperatura, etc). Eu am folosit-o de zeci de ori, nu la airbag e drept, dar nu vad ce e diferit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Problema e ca mie imi spala la fiecare spalare de geam, nu la 5-6. Cand am xenoanele pornite...automat spala si farurile.

Imi da putin de gandit, dar ma feresc sa zic asta la vreun service, ca cine stie in ce o dau dupa.

Si la mine pornesc spalatoarele de faruri cand am luminile pe automat dar nu de fiecare data cand dau pe parbriz...

Dau cam de 4-5 ori apoi pornesc si spalatoarele de faruri, din cate stiu eu acolo la spalatoare se face presiune in timp ce tu dai la parbriz si asa ies ele afara..

Evit sa sterg parbrizul cu farurile aprinse pentru ca fac toata masina varza :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Multumesc pentru raspuns. Problema e ca mie imi spala la fiecare spalare de geam, nu la 5-6. Cand am xenoanele pornite...automat spala si farurile.

Imi da putin de gandit, dar ma feresc sa zic asta la vreun service, ca cine stie in ce o dau dupa.

Si la mine pornesc spalatoarele de faruri cand am luminile pe automat dar nu de fiecare data cand dau pe parbriz...

Dau cam de 4-5 ori apoi pornesc si spalatoarele de faruri, din cate stiu eu acolo la spalatoare se face presiune in timp ce tu dai la parbriz si asa ies ele afara..

Evit sa sterg parbrizul cu farurile aprinse pentru ca fac toata masina varza :)))

 

Mai e un topic din asta pe undeva. Standard e sa spele farurile la 5 spalari. Iarna e mai nasol, eu cand e iarna grea scot siguranta corespunzatoare si o repun primavara. ATentie, daca faceti faza cu siguranta nu o reia din prima, dureaza putin pana se re-adapteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca se pastreaza mufele, nu se rezolva problema.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

muresansergiu

stie cineva cum se demonteaza cotiera la un passat variant 2007. Am niste greieri pe acolo (sau probleme cu capul :tuktuk: - pt ca sotia nu aude nimic) si as vrea sa desfac cotiera sa capitonez ce se poate pe acolo. Eventual...niste poze ar fi super

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi in topicul ptr montare autohold.

Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!