Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Intr-adevar; si din ce zice acolo, e nevoie de un pic de atentie si indemanare si o surubelnita mica sau o lama de plastic dur, nimic special. Am comandat deja chederul , nu vreti sa stiti cat costa cauciucul ala amarat :)) ( 380 lei! )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

ceva sfaturi in privinta anularii valvei egr din soft?....AVANTAJE SAU DEZAVANTAJE???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu nu citesti si in sectiunea de tuning? Ai acolo pareri cate vrei/.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pronet: poti, te rog, sa-mi scoti si mie informatii legate de montarea celei de-a doua baterii? (cabluri, traseuri, controllere?)

Te referi la a doua baterie - cea din portbagaj? Ce anume vrei sa faci mai exact -- sa stiu dupa ce scheme electrice sa ma uit. Da-mi mai multe detalii in privat sa nu poluam topicul respectiv. Repet - sa nu fiu inteles gresit - in limiat timpului care il am caut si iti scot ce vrei - nuami sa nu ma presezi cu termene genul - imi trebuia ieri ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca la fiecare ploaie, ceva umezeala intra totusi printre chederul trapei. Nu cade in masina, ramane in canalul de scurgere. 

 

Intrebarea e: este normal sa intre un pic de apa? Sau e chederul dus? 

 

Daca e dus, il pot inlocui ( costa 380 lei acel cheder)... insa nu stiu unde sau cum sa-l schimb. Aveti vreo idee/ sugestie?

 

Este absolut normal ce se intampla. Chederul ala este moala si deformabil, nu nu poate izola perfect, din acest motiv exista jgheabul ala de colectare.

Nici la alt vw de 20 de ani nu mi-a facut probleme trapa, atata timp cat jgheabul este intact, montat corect, iar canalele colectoare sunt curate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte il schimbi degeaba pentru ca problema la tine este de la canalul de scurgere, pe circuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu intra 2-3 picaturi, intra o cana de apa . Stiu cantitatea pentru ca practic momentan se evapora in masina, canalele de scurgere fiind infundate :) 

 

Sa fie normal si normat .. sa intre apa in masina?! Nu-mi vine a crede. Iarna de exemplu, ce se presupune ca se intampla- intra apa (masina calda, zapada topita), in fiecare noaptea ingheata.... sincer nu mi se pare in regula. Daca insa (Valentin) ai avut trapa mult timp si zici ca e in regula...o fi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina sta intr-o ploaia torentiala, mai mult ca sigur ca se strange mai mult de-o cana pe acolo. Important este ca apa sa cada pe jgheab si sa se scurga cum trebuie prin canale. Chederul nou este posibil sa-ti inchida mai bine, ca e nou, dar dupa un timp vei ajunge in aceeasi situatie.

Desfunda canalele urgent. Foloseste un cablu de frana de mana pentru asta si nu o sa mai ai probleme cu trapa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astept colegul cu cablul si maine execut operatiunea :) Revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce canale de scurgere apa de ploaie mai trebuie curatate periodic (in afara celor de la trapa)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As avea 2 intrebari, poate cineva cu un pic de experienta reuseste sa-mi raspunda.

 

1) Am observat ca se aude un fasait care dispare daca tin apasata frana bine, si reapare dupa o secunda sau doua dupa ce las frana. Nu este foarte tare, dar il aud cu masina la relanti, in liniste si cu un pic de atentie. Fasaitul se aude si daca frana de mana este pusa. E ca si cum ar fi ceva spart si pierde aer. Stiti cear putea fi?

 

2) In ultimii 2/3000 km mi sa intamplat de 2 ori ca ambreiajul sa caraie cu masina oprita, pe liber (cu motorul pornit bineintales). Se simte pedala cum vibreaza si caraie cand apas sau o las, intr-un anumit punct. Parca si in mers se simte ceva dar nu stiu cu precizie.

 

In afara de zgomote restul functioneaza bine. Dar as vrea sa stiu daca pot aduce la defectiuni.

 

Va multumesc pt raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1) e normal, asa se manifesta si la alte marci: Ford, Hyundai, Renault, Dacia, toate fac zgomotul asta, unele mai pronuntat, altele mai slab.

2) n-am intalnit manifestarea asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nedumerire. Passat B6 din 2009 Comfortline te anunta vreun martor in bord daca trebuie schimbate placutele de frana (prea uzate) ? Uneori se aude un scartait cand franez si ma gandesc sa nu fie placutele de frana uzate. Se poate verifica fara a da roata jos ? Sau ... daca dau jos roata, am ce vedea, sau o dau degeaba jos ?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o nedumerire. Passat B6 din 2009 Comfortline te anunta vreun martor in bord daca trebuie schimbate placutele de frana (prea uzate) ? Uneori se aude un scartait cand franez si ma gandesc sa nu fie placutele de frana uzate. Se poate verifica fara a da roata jos ? Sau ... daca dau jos roata, am ce vedea, sau o dau degeaba jos ?

 

Multumesc.

Placutele de pe fata au indicator de uzura (se aprinde un martor in bord cand sunt uzate), si ale mele mai scartie cateodata si le-am schimbat acum vreo 6 luni, mai ales cand sunt ude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula, scartaitul apare datorita sigurantelor placutelor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si ale mele scârțâia (țiuie) mai ales când apăs frâna mai ușor. Când le-am schimbat am aflat că scârțâie mai mult, mai puțin sau deloc în funcție de marcă. Nu știu dacă e chiar așa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu scurgerile de la trapa. No disrespect intented, dar sa intre apa cand ploua este o anormalitate, daca garnitura este in mintile ei. Verificat la mai multe marci, la mai multi prieteni. 

 

Am rezolvat cu scurgerile, intocmai cum mi s-a sugerat: facut rost de cablu de frana de mana de la bicicleta, bagat cu atentie. Din pacate, pe scurgrea din stanga a mers, cea din dreapta insa era bine infundata si solutia asta n-a mers. M-a ajutat insa Ciprian la service: bagat un furtunel de ~ 80 cm, conectat acesta la pistolul cu aer comprimat, suflat si destupat canalul. Scurgerile din fata ( ca inteleg ca are 4, si in spate doua, la care insa nu ai acces decat daca demontezi trapa) picura in spatele rotilor fata - ca idee.

 

Garnitura intr-adevar se da jos si cu mana daca esti un pic atent, si o s-o montez cand vine, singur, e nevoie de atentie si protejat interiorul de praful inerent. 

 

thx for help!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rog pe cineva care are ETKA sa-mi spuna si mie urmatoarele:

- codul pentru debitmetru, Passat B6 2007, motor BMR;

- ce alte motoare VAG (indiferent de an/generatie) sunt echipate cu acelasi debitmetru.

 

Vreau sa imprumut un debitmetru pentru a face 1-2 teste si as vrea sa "largesc" pe cat posibil baza de selectie :)

 

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal .,

Coduri debitmetru 074 906 461 B sau 074 906 461 BX si au fost puse si pe motorul BUZ fabricat din 2007 - 2011 .

Spor la probat .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

074 906 461 B/BX. Compatibilitate ai aici

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe CR-urile de 2.0 l se foloseste alt debitmetru, dar in rest cred ca sunt corecte informatiile din link-ul de mai sus... Oircum, in link e vorba de un debitmetru Pierburg si nu Bosch cum e cel OEM, dar cred ca sunt similare...

Spun sigur, ca doar l-am schimbat pe al meu si nici vorba de codul ala...

 

P.S. Am impresia ca si motorul AVB are alt debitmetru (B5.5).

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valy, in link este si cod corespunzator pe Bosch. Codul cu 074 906 461 B/BX e scos din Etka.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu voiam sa spun ca acel debitmetru nu se potriveste si la CR-uri, desi in acel link se spune ca ar fi compatibil si cu CR-urile.

Asadar colegul (tlc) nu ar trebui sa incerce un debitmetru provenit de la CR-uri. :)

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aaaa.....got it ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pt. promptitudine :)

074 906 461 B/BX. Compatibilitate ai aici

conform echivalentei de coduri OEM, inteleg ca daca am deja un debitmetru Pierburg cu codul 7.22684.08.0 din link (pe care l-am montat acum 1 an pe golful ALH), pot sa-l folosesc si pe Passat?!? am gasit intr-o groaza de locuri cum ca acest model de Pierburg ar fi compatibil (si) cu codurile OEM 074 906 461 B, 074 906 461 BX (si altele), coduri in care se incadreaza si debitmetrul de pe BMR-ul de pe Passat.

 

ar fi prea simplu...

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!