Jump to content

Probleme Si Rezolvari Rapide


GRooVe
 Share

Postare recomandată

Salut !  am si eu o problema: de cateva zile mi se aprinde martorul de bec ars in bord si sta aprins ceva vreme  dupa care se stinge singur...din ce am verificat , nu am niciun bec ars pe masina...pe langa asta , daca ar fi vreunul ars nu s-ar mai stinge... vreo idee? 

 

P.S.   am observat acum ca imi apare concomitent ceva pe bord computer ...ceva de genul: "left front, defect parcking light"   asta daca am apucat sa  citesc bine pt ca disparea repede mesajul...

Modificat de manoleadrian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 1,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • F l o r i n

    116

  • pronet

    86

  • Al Bundy

    75

  • cridaia

    60

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vezi becul de pozitie de pe partea stanga - posibil contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut eu , el functioneaza, dar  o sa il verific astazi .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal ca relanti-ul cand e calda sa fluctueze intre 840 si 813 ceva de genu ? Adica ba 840 ba 813 ... Pot de undeva sa ii madific setarea ? Motorul este un BMP de 2.0 diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, e normal sa ai mici oscilatii. De ce sa-l modifici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza ca mi se pare ca la aceste oscilatii am si o mica trepidatie ... Am apasat si ambreajul ca la rece am vibratie usoara de la volant si nimic ... 

Modificat de Ropotin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E "STAS" de fabrica. Si la mine e la fel. Las-o asa ca merge bine. Te-ai uitat pe capacul distributiei sa vezi la cat e reglat avansul? Daca e peste 1 va avea fluctuatii garantat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sa ma uit ?? Ca asta nu o stiu ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea de sus a capacului e un abtibild unde scrie o data si sub ea un nr. Asta daca e distributia originala. La motorul BMP nu se poate regla avansul deoarece fulia de sus e fixa. In functie de cum pica dintii de la curea ai o toleranta. Deviatia asta se poate citi cu un aparat de diagnoza. Ideal e sa fie sub 1 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, mi-au decedat claxoanele de tot... O placere sa mergi fara claxon prin meltenismul de-afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, asa e cu ele.... si la mine, a decedat al doilea (era SH, dupa ce a decedat cel original)..... cred ca trebuie sa le schimbam locul de amplasare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ah, acu mi-am amintit... trebuie inlocuite, nu e o problema de cablu/mufa. Super. In weekend incep cautarile. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa le bubui un pic, dupa ce le dai jos.... poate ai noroc si isi revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe partea de sus a capacului e un abtibild unde scrie o data si sub ea un nr. Asta daca e distributia originala. La motorul BMP nu se poate regla avansul deoarece fulia de sus e fixa. In functie de cum pica dintii de la curea ai o toleranta. Deviatia asta se poate citi cu un aparat de diagnoza. Ideal e sa fie sub 1 .

 

 

eu am motor bmp si am reglat avansul, initial dupa schimbarea distributiei nu am verificat avansul, dar am observat ca masina era foarte puturoasa, pe tester era -2,  l-am reglat la +1 si e cu totul alta treaba,  mult mai sprintena......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am la passat in cotiera spate iesire de 220V.Cand pun de exemplu laptopul la incarcat mai trebuie activat ceva pentru ca se aprinde ledul verde cea ce in manual scrie ca este ok,dar nu imi incarca.Nu am masurat daca am 220 v la iesire ca nu am avut aparat de masura.L-am folosit doar in timpul mersului adica cu motorul pornit exact cum scrie si in manual.

Am masurat si nu da tensiune la iesire,are cineva idee unde se afla acel invertor si cum pot ajunge la el....eventual si o schema cum se desface cotiera sa vad la ce e legata modulul de priza....Laptopul trebuie sa il duca fara probleme pentru ca consuma doar 45 wati incarcatorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

invertorul se afla sub cotiera, in tunelul central - partea din spate - Sub priza, ai un capac de plastic - se scoate si o sa ai doua torx-uri. Le defaci, declipsezi capacul din spate al cotierei si ajungi la invertor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie cine face update la can,va rog.Parca user-ul Draganuta sau altcineva ? Mersi.

 

Am gasit .El este.

Modificat de TVS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Am o problema cu pilotul automat la un  passat 3C 4Motion, 2.0 TDI.

Ieri am fost la un mecanic si mi-a aerisit instalatia la lichidul de frana in ideea ca pompa de ambreiaj nu se ridica complet si nu face contact cu pilotul.

zis si facut .. dupa ce a aerisit instalatia, pilotul automat a mers brici.

Azi dimineata cand am dat sa plec la servici... pauza, nu a mai mers.

Tot ieri am constatat ca lichidul de frana era cam vascos si cam negricios. (anul trecut pe vremea asta am schimbat tot ce era de schimbat de la tot kitul de volant la pompa de ambreiaj)

Ar putea fi asta o problema? Vascozitatea lichidului de frana sa fie de vina in pompa de ambreiaj sa nu faca contact la cuplare ?

 

Si mai am 1 problema legata de spalatoarele de faruri. Ceva s-a intamplat iarna asta si nu le mai cupleaza. (am pus numai lichid de parbriz pentru -40grade, si nu am avut probleme cu inghetul)

Care ar putea fi cauzele?

 

Multumesc.

Modificat de bogdancbs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Switchul de la pedala de ambreiaj sau frana posibil sa se fi dus.

Daca nu ai singurante arse la pompa de spalatoare faruri atunci probabil ii gata pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 nu are switch la pedala, ci pe cilindru. S-a mai discutat despre locatia lui

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect.

 

Bogdan, sa verifice campurile de masura de pe Engine - si atunci o sa vada daca e de la pedala ori nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, am sa verific.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema noua ... 2 usi inclusiv acu cea sofer nu se mai deschide din exterior, se deschidea si de o data ... nu mai vrea decat interior ... ce sa verific sau sa ii fac ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am si eu o problema si anume:

Au fost saptamana trecuta niste ninsori unde locuiesc eu (UK) iar unul din prietenii mei a ajuns in sant.  Am incercat sa il tractez afara iar dupa ce am incercat (fortat) de cateva ori mi sa aprins martorul de la ulei in bord. MENTIONEZ CA MOTORUL MEU ERA RECE . Pana la urma am renuntat dar de atunci (coincidenta sau nu) imi scoate mult fum alb mirositor. PASSAT B6 , 1.9 BXE

 

Dupa acea seara martorul din bord sa stins, porneste usor, am demaraj accelereaza normal (AM FACUT UN DRUM DE 60 KM SI TOTUL PARE IN REGULA).. dar scoate mult fum. In capatul tobei de esapament e un fel de mix apa(cred) neagra, vascoasa.

 

Sa fie doar din cauza ca NU AM FOLOSIT MASINA DE LOC TIMP DE 2 SAPTAMANI sau sa intamplat ceva datorita faptului ca am fortato incercand sa il 'salvez' pe prietenul meu?

 

Daca poate sa imi spuna cineva ce sa verific sau de unde sa pornesc?

Modificat de EaglePk
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nivelul antigelului cum este?

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!